Hirdetés
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
2.0 TDI-m van. Január közepén vettem most van benne kb 9500 Km. ZA a kérdésem, hogy lecseréltessem az olajat és szűrőket 10 000-nél ? A szerviz feleslegesnek tartja, 30 000-nél van az első kötelező szerviz. Nem tudom az első olajcserére nekem olyan soknak tűnik a 30 000 Km... -
veterán
válasz tresh #117786 üzenetére
Ha valahol látok, veszek egyet!
@ (#117787) brumi1024: nekem az elejétől kezdve kormolja, az előző is kormolta miután rátettem nemesacél végeket.
@ (#117788) tomcsi23: belül nem, csak mosáskor letörlöm kivülről. Télen nem pucoltam 2 hónapig, ráretkesedett - azóta kb. hetente letörlöm a peremét. Ez tegnap volt esedékes, mntem azóta 5 km-t, ilyen lett.
@ (#117792) [rvilike]: mert ha nem pucolom időben, akkor beleépül a korom a fémbe (tudom, hihetetlen, de rosszabb, mint egy dízel) és gettón néz ki.
@tomcsi: bömbis menet után 8,8 lett odafelé (200 km), vissza felé 7,8 (200 km), visszafelé szakadt az eső így lassabban menten, meg örültem, hogy elérek Tatabányáig tankolni a városban.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Tegnap este leparkoltam a kocsival (passatb5) és ma már a távirányító nem nyitja az ajtókat. Kulccsal, vagy a vezetőoldali ajtón található gombokkal gond nélkül üzemel. Ha távirányítót akarok használni, akkor valami kattog/katakol (mittoménhogyleheteztmegfogalmazni) közvetlen a biztosítéktábla mögött, és nem történik semmi. Olyasmi a hang, mint valami beszart relé. Az index lámpák egyet villannak, de azok se mindig. Mit kellene keresnem/átnéznem?
Jó lenne minél előbb rájönni mi a baj, mert a vezetőoldali zár ellenállás nélkül körbeforog, elég tré mindig a jobb oldalt nyitni/zárni a gépezetet...[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #117784 üzenetére
Ültem melletted, azt én abszolút kikormolásnak nevezném. Egyébként nálam minimálisan látszik, a mosásoknál egy törléssel lejön (mondjuk kb hetente mosom). De még csak most fogom elérni a 3k km-t.
(#117788) tomcsi23: Azért kell neki a VCDS, hogy fixen 7.2-re belőhesse a fogyasztáskijelzést. Jó érzés azt látni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz MunezXBK #117780 üzenetére
Dühítő az tény de a végén én is megtaláltam azt az adagolóst aki tudta mi a dolga és azóta is harap a gép Az más kérdés hogy mennyit elb*sztam feleslegesen... de hát ez van most már én is tudom kit keressek "tanuló pénz volt" a többi vérprofi végett. Mondjuk szerencsére csak ehhez nem nyúlok hozzá mert kevés a tudásom még
(#117781) focvis: Kell neked is egy Smoke & Scharm matrica
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
Ha már így látom tsi/fsi, akkor amúgy mi áron jár mostanság egy FSI/TSI pucoltatás?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Piwi
veterán
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117775 üzenetére
az a terv
+ kétoldali porvédő az első gátlókhoz felütőgumival együtt
+ olaj(már megvan) ,olajszűrő, levegő és pollenszerű
+ a teknőhöz ragasztó, ha a májsztrónak nincsenegy hónapja nézettem át, semmi nem lötyögött, minden egyben volt.
kivéve amit tudtam is, ilyen a toronycsapágy, na meg a bal hátsó nagyszilent, de az még éppen jó, de már repedezik, szóval még idén valamikor cseréltetni kell, amihez az egész hátsó hidat ki kell bombázni...szép mutatvány lesz na meg akkor már mind a kettőt cserélni fogom
illetve egy helyen a bilincs mellett kifúj picit a kipugofó, azt eddig megfogta a kence, most majd meglátom, hátha ha az öreg beheggeszti, ha meg úgy van, akkor elviszem oda, ahol múltkor voltam kipufogószervízbe[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117773 üzenetére
arra várok, hogy haver emberi időben végezzen, és el tudjunk kocogni alkatrészekért
az új szerelő is rajtra készen áll
kíváncsi leszek
de ha akkor is fog még valami zörögni elől, isten bizony lebontom az egész elejét
és végre kiderülhet, hogy érdemes-e drágább toronycsapágyat pakolni bele, vagy ugyanmindegy..ha azok sem bírnak többet egy fél évnél, esetleg egy évnél..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
tresh
veterán
válasz knuckle #117764 üzenetére
Nálunk az autósok 50%-nak az is matekot okoz hogy hol kell beletölteni az ablakmosó folyadékot.. majd pont azért fog pattogni a Porsche Budánál hogy ugyan már frissítsenek szoftvert meg adjanak kártérítést Bemegy a kötelező szervizre, kap egy sw- updatet ingyen és még szarabb lesz mint volt az autója
-
knuckle
aktív tag
-
TaaT
nagyúr
válasz Coyot #117760 üzenetére
Tagadhatatlan előnye hogy lokálisan nem szennyez, csak globálisan.
Anno volt egy híres összehasonlítás a H2 vs prius témában, hogy azóta készült-e friss tanulmány nem tudom.
Ja és sokan mondják hogy de bezzeg mennyire fejlődik az akku technológia, hát nem úgy néz ki [link] 2005 utáni grafikont nem találtam.
Give them hell Ukraine!
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #117759 üzenetére
Évekkel ezelőtt olvastam egy cikket erről. Ha európai szinten a jelen villanyteremelési arányok maradnak akkor 100k km megtétele körül 10%-al kevesebb volt a teljes életciklus alatti szennyezés, 200k km körül már 25%, mintha dízel lett volna.
És az elektromos autót azóta nem szopatták le a környezeti normákkal (drágán fenntartható elromló alkatrészekkel), ellenben akksit gyártani olcsóbb - talán egyszerűbb, emiatt kímélőbb is lett.
De szívesen látnék egy friss tanulmányt erről, ha van valakinek akkor hajrá
Ami a személyes véleményem hogy jó lenne sok elektronyos vas mert nem lenne ilyen mocsok büdös a városban - ez a hozadéka a technológiának, ami szerintem nagyon nagyon pozitív.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
bitpork
nagyúr
válasz maximilian4 #117757 üzenetére
Ugyanúgy kell rá a gumi (ha valami akkor ez minden szennyezések egyike), és mint említettem a falazott malacból jövő nem zöld áram is szennyező. Szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mazacar
tag
Visszahivas eredmenye.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz maximilian4 #117755 üzenetére
Az elektronyos ótók a legkörnyezetszennyezőbbek ám. Szted egy akksi pakk előállításához mi kell? Vagy ha nincs elég ződ energia akkor miből tőtöd?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
maximilian4
addikt
Én is ezekre tippeltem. Szimplán nem érdeke a gyártóknak.
Ha már az elektromos autóknál tartunk, én örülök nekik, mert szeretem a környezetet és utálom hogy tönkretesszük és kizsákmányoljuk. Viszont én a dízel motorok szerelmese vagyok. Egy dízel motornak lelke van. Imádom a hangját, a működését, ráadásul még mikor a turbó is szépen sziszeg mellé. Nekem egy elektromos autó teljesen jellegtelen. Számomra az elektromos motor tök unalmas. Lehet baromi erős és baromi nyomatékos, az sem érdekel. Egyszerűen nem olyan és kész. Vezettem elektonyos ótót, nekem nagyon nem jött be.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
VR6-Fan
veterán
az ilyen, új korától csattog, ha nem csattog az baj!
febit... lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
esetleg allin érdemes nézni kiköszörült cikkszámos gyárinak árultat, engem még nem dobáltak meg vele
feszítő tömítés alap hogy csere, szelepfedél is, hivatalosan olaj+szűrő, szerintem te a két vezérmű tengely szimmeringet láttad, ha könnyezik érdemes, ha nem volt cserélve akkor vezérlés mivel papíron azt is bontani kéne, amugy ha valaki szeret szopni és ügyes ki lehet cserélni a kipu tengely kivétele nélkül is a láncot meg a feszítőt.olajpumpából is gyári/febi/swag/esetleg meyle vagy ha jót akarsz akkor KS (kolbenschmidth), amivel eddig dolgoztam, még mennek az autók, nyílván itt egy karter tömítés is cserés ha a tied még nem pasztás gyárilag.
hát kurva szopás helyen van az olaj gombát és meleg motornál pl nem turkálnék arra
meg pénteken én kb 6-tól érek rá, vagy 9:30 elött reggel hogy ráfüleljek.hajtókar csapágy, én amugy RS2-jét szoktam, 1,6-os kettes góftól az RS2-ig ugyan az a HK csapágy, max annyi különbség van hogy van e rifle drill vagy nincs.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dr.Zoo
őstag
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
Tudnak. De nem ez a szempont. Az egyre szigorúbb környezetvédelmi normákat kell tudni a mai motoroknak.
Ezek szép csöndben ki fogják nyírni először a dízel motorokat, aztán a benzineseket."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
TaaT
nagyúr
-
TaaT
nagyúr
válasz FrankMonzano #117747 üzenetére
Nézz be a kerék mögé, ha látsz ilyen matricát a lengéscsillapítón akkor még gyári. [link]
Amúgy meg ja, ültetett/keményített futómű után sincs meg a repülő szőnyeg érzés, elég kemény a gyári (~70.000km van a gátlókban).
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Milyen lengescsillapito ajanlott a Golf IV-hez?(1.6 16v bcb). Szerintem az enyemben csereltek mar, mert a haverom borajahoz kepest b@szott kemeny a rugozasa, es idegesit. Vagy ezek ennyire kemenyek gyarilag?
-
Danex
addikt
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
Mert a garancia csak 4 évig tart
-
Morris
veterán
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
1. Mert az autógyáraknak elsősorban nem az újautó eladásából van pénz, hanem az alkatrészekből.
2. Fogyasztói társadalomban élünk. Nem cél a tartós, megbízható technika.
3. A profit mindennél fontosabb. -
maximilian4
addikt
Egyébként olvasgattam most az összefoglalót és látom, hogy szinte minden mototípusnál van egy rá jellemző hiba, mondhatni típushiba. Ennyi évtizedes motorgyártás után, tapasztalat után, agyonfizetett mérnökök mellett miért nem tudnak olyan motorokat gyártani, aminél ha odafigyelsz a rendszeres karbantartásra és rendeltetésszerűen használod, akkor tökéletes?
Maxi
-
i-sti
senior tag
Ma készítettem két képet a DPF-ről.
Az egyik értéket tudom értelmezni, hogy 4g lerakodás van a szűrőben. Ez úgy tudom bőven elmegy.
A másik érteket nem értem, hogy -2g van. Tartozásban vagyok?
Lehet, hogy ti többet tudtok mondani erről.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117565 üzenetére
Ez mennyire baj, hogy csattog az EVAP szelep? Csereérett?
Néztem videókat, hát a lánc nekem cserés. :S
lánc 15600 Febi
feszítő: 44000Ft JP group vagy 52800 Febi. (eznemolcsób@ssza.meg)
Melyiket ajánlod/ajánljátok?
Illetve a szokásos kérdés: ha már így megbontjuk mit kéne még automatikusan cserélni?
pl: Vezérműlánc feszítő tömítés
Néztem videókat, a tengely elején valami csapágyat is cserélnek, annak mi a pontos neve?Sajnos nem áll rendelkezésemre semmi amivel mérhetném az olajnyomást.
Pénteken megyek fel Pestre, ha gondolod összefuthatnánk és ránézhetnél, hogy milyen gondjai lehetnek még. Vagy ha van műszered az olajnyomáshoz akkor megnézhetnénk, pár sör mellett.
hajtókarcsapágy készlet 30000 és 44000Ft szerintem nem jót nézek
( Olajpumpa JP grpup 28k )( mondjuk ezekből jön le kedvesség; Bárdis árak)
1.8T AEBTo All:
A baloldali hangszóróm halkabban szól mint a többi, a jobboldali meg néha recseg.
Cserélném őket, bármilyen hangszóró jó bele? Haver az összetört civic-éből(6Gen cupé) odaadná őket
Ha ez segít ez van a címkémen:
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
3B kombi passat[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
MPeter87
őstag
Octavia II BKD típusnál az alábbiak mit jelentenek pontosan? (kicsit hosszú, sorry)
A levegős motorral (ha ez arra utal, ami a levegőáramot szabályozza, hogy épp melyik lukon mennyire fújja) kapcsolatban nem vettem észre problémát, illetve csak annyit, hogy talán szembe kevésbé fújja a levegőt, de az nem tudom hiba-e vagy hogy változott-e valamit, mert nemigazán szoktam úgy használni. A parking light hibákat nem értem, elvileg jó mindegyik helyzetjelző, ha azt jelenti. Hátul volt egy kiégve, azt kicseréltem.Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 H
Component: ClimatronicPQ35 084 0305
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - IntermittentAddress 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H37 1002
Revision: 00H37000 Serial number: 00000004313601
Coding: 01880F030004140000110D000000000000097F075C
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2B55E1278AF0EB46111-807ESubsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer SK351 012 0401
Coding: 00063477
Shop #: WSC 734305 Faults Found:
00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 12.00 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF02394 - Parking Light Left Front (M1)
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 181
Mileage: 209226 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.25 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF02395 - Parking Light Front Right (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 183
Mileage: 208376 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.45 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.80 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
OFF
Voltage: 13.30 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFFAddress 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610
Revision: V1610036 Serial number: SKZ7Z0F3701797
Coding: 0003101
Shop #: WSC 00999 444 64523
VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-80601 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:12Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Part No SW: 1K0 907 530 H HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H12 0150
Revision: H12 Serial number: 31001067020032
Coding: 3D0F0B4007001302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-80791 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:13Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl
Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Component: PTC-Element 0404
Revision: 00800000 Serial number:
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-80781 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective -
-
addikt
köszi!
el is rakom a kincsek közé a táblázatot. valami ilyesmit kerestem. eddig 502/505-öt kapott. de kb 8-10 ezrenként cseréltem az olajat. most már a 130000-s olajcsere következik, viszont nagyon nem kér az olajból. soha nem szoktam rátölteni. már-már gyanús. a fogyasztásom paás tempóban pici város - pici főutón 6,5 - 7 liter. pályán 7,5+. attól függ hogy 150-ezek végig vagy megnézem többször mi a vége. bár az óra szerint 190-nél sokszor megsajnálom, mert nem honda ez... egy 6-odik fokozat sztem nem lenne rossz.nyáron ha csak ilyesztgetem a gáz és a fékpedált is akkor közelebb kerülök a 6 literhez, de az már nem normális. már-már dizel üzemmódban megy akkor.amire cserélni tudom az olajat és vw504-es is az MOBIL M-1 ESP FORM. kipróbáljuk
:)
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Mágus2 #117718 üzenetére
Májusban én is viszem a taligát..
Egyenlőre működő lovakkal.
Tegnap reggel nem bírtam magammal, teszteltem a szekeret, valami Ford dupla kipuffos benzines taliga májerkedett mellettem, megaláztam a lámpánál, aztán jött mellettem úgy 5-6 km-en keresztül, hogy menjünk még egyet.. Mondom ácsi testvér, egy nap egy alázás bőven elég.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
McSzaby
őstag
válasz bitpork #117724 üzenetére
Ja, nem cserélem ki. Max. felszabályoztatom, de lehet azt se. Tanulási befektetésnek szántam, ezekszerint el is szexualizáltam. Inkább csak meg akarom érteni, hogy lássak ilyet is. Tényleg én vagyok a hibás, vagy esetleg lehet más is, tényleg érezni kell ilyenkor álló helyzetben is, vagy sem, stb.. Ez mondom inkább, hogy meglegyen az ok, okozat, megoldás vonal. Amúgy pont lefosom, fogni fog rendesen, megállni meg fogok tudni. De én tutira akarom tudni, hogy egy ponton (kb. legfelül a pedál útjában) álló helyzetben és minden sebességnél tényleg lehet-e a tárcsa és nem mondjuk valami más. Mert példának okáért sok esetben hallottam ennél a típusnál, hogy egy műanyag persely törik a fék és a kuplung pedál között.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #117716 üzenetére
Textar, de siman bement a dugattyu, siman le lett csukva. A gond a betét tarto keretenel volt, hogy magasságra nagyobb volt 1 mm-vel. Mentem az uton, ereztem egy kattanast es azota csinalja ezt. A tarcsa,kerek nem melegszik. Amikor lenyomom a pedalt, van egy pont ahol kattan es utana zeljesen jol mukodik. Te vagy a mester, de ha a tarcsam hullamos lenne, akkor folyamatosan ereznem a rezgest,utest fekezes kozben,nem? Nem csak egyetlen pontnal.
Ja, es tok elfelejtettem mondani, hogy ezt a kattanast allohelyzetben is erzem a pedalon. Pedalra gyanakszok, vagy a betet kattan a keretben..
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Mágus2
Közösségépítő
No, műszaki letudva. Hiba nincs, pedig keresték.
-
viperabácsi
addikt
Üdv
tesómnak keresünk konszern hű autó mobilt , egy golf 5 személyében. Az 1.6 os benyásokat nézegetjük , érdekelne van -e valami fontos amire figyelni kell a típusnál ?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
-
TaaT
nagyúr
válasz vicces #117710 üzenetére
"melyik minimum vw minősités kellene nekem?"
Ha ez a 63KW-os motor a tied [link] akkor VW 501 01-től VW 502 00 keresztül VW 504 00-ig rakhatsz bele mindent. Ha lenne benne pályázás is én valamelyik VW 504 00 4L-es 5W30-ast választanám 10.000ft alatt. Mivel 4L-esek a kannák többnyire, 3.2L kell a motorba, majd 1L olaj marad amit utána tankolhatsz ha elkezdené csipegetni. Az olaj fogyás egy bizonyos szintig nem baj, bár van aki már pár decitől is megijed
Piwi: "a méret volt a lényeg"
A helyi gumis is megmondta, max 16"
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
McSzaby
őstag
hi,
ki lett cserélve a fékem elől. eléggé rozsdás már a nyergem, ezzel kell kezdenem. Pár száz km.-mel a csere után darabos a fékem, illetve olyan mintha ütne. NO ABS, mielőtt még elvesznénk. Szerintetek mitől lehet? 1-1,5 mm-rel nagyobb volt az új betét és elég nehezen ment be, mivel annyira vastag volt a rozsda rajta. Próbáltam leszedni csiszoló papírral és drótkefével, de nem sokra mentem... Lehet, hogy az szorul, vagy esetleg valami van a nyergemmel? Ha szorulna sztem előbb jött volna, kb. az első fékezéseknél. Ha finoman lassan nyomom be a pedált, akkor nem kattog, nem darabos, simán megy. Ez inkább akkor, amikor kicsit határozottabban lépek rá. Vélemény?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Debrecen környékén tud valaki jóféle szerelőt ajánlani?
2004-es Seat Leonon kellene pár dolgot megcsinálni (szimering cserék, olajhőfok gomba csere...stb) -
addikt
nincs. szerintem megy vissza. kicseréltetem. de azt sem tudom 100% biztosan, hogy milyen olaj való bele. eddig 5w40 vw502/505 került bele. aztán pár éve a szerelők elkezdtek az 5w30-al traktálni és már én sem tudom. a user manualban nincs semmi, csak egy általános leírás. főleg vidéki 10-15 km-es szakaszokat megyek vele de azért mennék vele nagyon ritkán pályán is 4000-res fordulat felet tartósan. jó lenne, ha jó lenne az olaj.
tehát akkor a kérdés, hogy 5w30 vagy 5w40 és melyik minimum vw minősités kellene nekem?
extra hiper-szuper turbó-diesel részecskeszűrősbe való olaj talán mégsem kéne bele:)
-
addikt
sziasztok!
1,4 benzines 63kw; bxw ; 2007-es évjáratú ibizába mehet szerintetek acea a5/b5 motorolaj??
előre is köszi!
:)
-
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
A Passat CC-n a felni nagyon durva... vagyis a gumi rajta ez már azért télleg beteg kategória. Az hogy a felni nem jön be még a kocsinak se áll jól az meg izlés kérdése,
Az új A6 felni sem jön be amugy néztem hogy érdekes azokon is mind /40 van.
a mostani is 245 18" on meg azért 3.0 TDI meg quattro erre nem raknék keskenyebb gumit azért.
Viszont most alakult egy másik lehetőség lehet 19" RS6 felni lesz gyári szerelés gyári gumival ami elvileg 255/35 r19 de ha összejön olyan áron lesz hogy nem érdekel ha255 a gumi.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
TaaT
nagyúr
válasz brumi1024 #117674 üzenetére
Jól néz ki ez a kerék, bár először aszittem milyen májer ez az A3 így a műanyag ívekkel, aztán ja nem ez a Q5 lesz.
(#117684) Piwi: Kicsit nagy a hype a vossen kerekek körül, de nem néz ki rosszul. Igaz én az árából biztos találtam volna valami finom gyári kereket, pl az S7 kerék nagyon szép amit linkeltél.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest