Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
az ilyen, új korától csattog, ha nem csattog az baj!
febit... lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
esetleg allin érdemes nézni kiköszörült cikkszámos gyárinak árultat, engem még nem dobáltak meg vele
feszítő tömítés alap hogy csere, szelepfedél is, hivatalosan olaj+szűrő, szerintem te a két vezérmű tengely szimmeringet láttad, ha könnyezik érdemes, ha nem volt cserélve akkor vezérlés mivel papíron azt is bontani kéne, amugy ha valaki szeret szopni és ügyes ki lehet cserélni a kipu tengely kivétele nélkül is a láncot meg a feszítőt.olajpumpából is gyári/febi/swag/esetleg meyle vagy ha jót akarsz akkor KS (kolbenschmidth), amivel eddig dolgoztam, még mennek az autók, nyílván itt egy karter tömítés is cserés ha a tied még nem pasztás gyárilag.
hát kurva szopás helyen van az olaj gombát és meleg motornál pl nem turkálnék arra
meg pénteken én kb 6-tól érek rá, vagy 9:30 elött reggel hogy ráfüleljek.hajtókar csapágy, én amugy RS2-jét szoktam, 1,6-os kettes góftól az RS2-ig ugyan az a HK csapágy, max annyi különbség van hogy van e rifle drill vagy nincs.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest