Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t_felh

    csendes tag

    Sziasztok
    Egy komoly problémámmal fordulok hozzátok.

    Vásároltam magamnak ruházati cikkeket, paypallal fizettem, kaptam EMS(!) tracking numbert az eladótól, aki látszólag el is küldte a rendelésem.
    Viszont valamit trükközött, mivel SOHA nem jutott el hozzám a csomag, illetve SOHA nem is hagyta el a feladási országot.
    Ez ugye egyértelműen látható is, ha lekérdezem a követési adatokat.

    Szerencsére az EMS pontosan mutat mindent: időpontokat, városokat, országokat, érkezés, feladás, kézbesítés stb... A címem, adataim 100% pontosak voltak.

    Mindeközben az eladó (aki korrektnek, stabilnak tűnt a visszajelzései alapján) már el lett távolítva(!) az aukciós portállól (nem ebay) amin keresztül vásároltam.
    Leveleimre természetesen már nem válaszol.

    Nem az első vásárlásom, sőt voltak már hasonló problémáim eddig is.

    Előfordult hogy paypal "nem azt kaptam amit..." caset is nyitottam már, de az eladó egyszerűen beírt egy tracking numbert, és automatikusan lezáródott a paypal nyomozás. Nem lett belőle refund - tehát b@szhattam, soha nem lehetett újra nyitni a caset.
    Volt hogy "nem kaptam meg a csomagot" caset indítottam, de ennek sem lett semmi eredménye.

    Itt viszont komolyabb összegről van szó.
    Mit tegyek pontosan, hogy 100% visszakapjam a pénzem, és az eladónak SEMMILYEN módja ne legyen a további trükközésekre - valamint a paypal se basszon ki velem hogy automatán lezárja az ügyet, ha az eladó beír valami tacking numbert, vagy claim-ra állítja a caset.
    Egy korrekt ügyintézésben bízom, amit valóban át is néznek, és cselekszenek is.
    Az összes információ egyértelmű, összes bizonyíték mellettem szól - csak nem szeretnék úgy járni, hogy a kisköcsögnél marad a pénzem.

    Mi a helyes megoldás?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák