- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az App Store-ban már kiütötte a ChatGPT-t a DeepSeek, tévúton az AI-szektor?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- iOS alkalmazások
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz Dadan01 #13771 üzenetére
Na de abból a 220 millió panelből hány % az 50-55 col feletti kategória?
Állítom az eladott TV-k többsége még mindig 32-40 colos, filléres panel. Azt nem is fogja kiszorítani az OLED, de szerintem 55 col felett fordíthat hamarosan. A prémium szegmensben kb csak OLED lesz, Japánoknál már valami 90% feletti az arány.Azért van jelenleg ilyen kevés eladott panel, mert a prémiumba van pozícionálva. Ha viszont high (250-350K) kategóriába is pozícionálják, akkor ott is kiszorítja az LCD-t. 10 milliós eladásokkal. Abban biztos vagyok, hogy az LG csak addig tartja fent ezt a saját kategóriát LCD-ben, amíg ki nem sakkozza, hogy az OLED-en többet kereshet itt is.
A prémium szegmens véges felvevőképességű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Intel platformon még idén jó lehet a SteamOS
- AliExpress tapasztalatok
- BMW topik
- Milyen videókártyát?
- PR-Telecom
- Mindent visz: A GeForce RTX 5080 tesztje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest