- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vodoo
friss újonc
válasz #33802016 #65732 üzenetére
Szia!
Én is most tapasztalom ezt az elidegenítési problémát. 2 kártya van az én nevemen, 3 a férjemén, ebből 4 simet kellene napokon-heteken belül adategyeztetni, de mindre azt írja, hogy elidegenítés szükséges, regisztráljak, vagy lépjek be. Ha belépek, akkor mutatja az adatokat helyesen, végigmegyek a folyamaton, a végén meg kiírja, hogy váratlan hiba történt. Segíts kérlek, hogy tudom megoldani! -
benfolds
őstag
nekem most vonták le az október 27-én lejárt számlámat. részlegesen. 95 ft híján. hogy miért, azt nem tudom, mert nincs felső korlát beállítva a banknál.
[ Szerkesztve ]
-
-
RAZR_v3
tag
Üdv!
Idén Karácsony alkalmából ad-e valami ajándékot (mobilnet, korlátlan hívás néhány napra) a havidíjas előfizetőinek a Vodafone?A fórumozóknak egyúttal Boldog Karácsonyt kívánok!
-
-
Nekem speciel kezd a tököm már tele lenni velük. A számlák össze-vissza jöttek, fizettem mindig. Erre most kibasztak egy leírni is magas összeget, mint kiderült, benne van az összes készülékrészletem egyszerre Persze megreklamáltam
-
Nikaré
őstag
válasz benfolds #67780 üzenetére
Nem tevedtél nagyot, szerintem.
Csak meg kell nézni, hogy milyen cégeket vásárolt fel, illetve milyen "nemzetstratégiai céljai" lettek hirtelen, és milyen érdekes, hogy ismét támogatást kapott a kormánytól.
Ezt mondom a problémák kezdete óta, hogy valami bűzlik Dániában!
-
benfolds
őstag
válasz #72445440 #67779 üzenetére
azért ez nem csak kényelmetlenségi kérdés. pl. vállalkozásoknál, ahol van x db előfizetés, kellenének a számlák időben az elszámolásokhoz, ott azért ez igenis szívás.
az elmúlt fél év produkciója szerintem 100 milliós, ha nem milliárdos károkat okozott a vodának. én már azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a 4iG szabotőrei vannak a dolog mögött. -
MCs88
aktív tag
FYI a nov.4.-én határidős számla még mindig nem lett beszedve csoportos beszedéssel
-
4Grider
nagyúr
Ez is erősíti bennem azt, hogy általános iskola felső tagozatos szintű mostanában a Vodánál a projektmenedzsment. De hogy ehhez fejlesztő cégek miért asszisztálnak, azt nem értem.
Tisztára olyan érzésem van, mint ha az xyz cég bejutott volna a cégbe, és a cél az, hogy totál káosz legyen... -
-
titán
válasz Skilly #67759 üzenetére
Ha már megkötötted a szerződést akkor azzal már ne foglalkozz, legközelebb azért hívd fel őket, hogy lemondod a szerződést és kapsz sokkal jobb ajánlatokat. A panaszvonalat pedig mindenképpen érdemes felhívni. Szedd össze a problémákat és mond el mindet. Megnézik és szerintem azonnal kapsz is jóváírást. Persze ez attól függ miről van szó, látja-e egyből az ügyfeles akivel beszélsz.
-
Skilly
aktív tag
Köszönöm a válaszod!
Igazából nem nagy dolog, 3e ft-ról beszélünk és csak egy számlát érint. Bár őszinte leszek, ezt a pénzt is inkább a gyerekemre költöm, mint a szolgáltatóra.
Nem igazán akart jó csomagot adni, kaptam a Go Super csomagot, mert ez váltja a Go Talk+ régi csomagot, csak ez az új még drágább 500 forinttal. Most reggel kötöttem meg, érdemes még ettől függetlenül felhívni a panaszvonalat?HyperX
-
titán
válasz Skilly #67757 üzenetére
Szia!
Az extra kedvezmények mindig csak a hűségidőre érvényesek. A hűségidő lejárta előtt 3 hónappal már lehet hosszabbítani, tehát nem kell megvárni , hogy lejárjon, hanem tanácsos felhívni őket és ki lehet alkudni jó kis csomagokat. Mindegy, hogy a szerződésben bent van-e vagy nincs, mert mikor kötötted a csomagot elmondtak mindent, ezt tudomásul vetted és így kötötted meg a szerződést. Én telefonon szerződök mindig, rögzítve van az egész, hogy meghallgattad és tudomásul vetted. Üzletben történt szerződéskötésnél már nehezebb ezt bizonyítani, hogy mindent elmondtak. Azt tudom tanácsolni, hogy írd össze mik a vélt sérelmeid és a 1270-et felhívva a panaszvonalukat kérjed. Ott ha elmondod mik a problémák, tuti, hogy kártalanítani fognak mindenért és segítenek amiben tudnak. Nekem legalábbis nagyon pozitív a tapasztalatom ezügyben.
-
Skilly
aktív tag
Sziasztok!
Lejárt a hűségidőm, és az eddig aktív kedvezmény nem érvényes. Az ügyintéző közölte, hogy a kedvezmény csak hűségidő alatt él, és ez a szerződésben is le van írva. Ott nem találtam ezt a részt, lehet átsiklottam rajta.
Valóban így van vagy esetleg beszélgessek velük erről?
Ráadásul most kötnöm kellett új szerződést, új csomaggal, mert a meglévő már megszűnt és az új persze, hogy drágább.
Plusz a novemberi számlában benne van egy e-pack kedvezmény 500 ft leszámlázva, rendszerhiba miatt. A mostani számlában nem írták jóvá, közölte a hölgy, majd a következőben, mert most rögzítette. Akkor a múltkori ügyintéző mit rögzített?
Több éves előfizetőjük vagyok, mind mobil- és otthoni szolgáltatásban. Annyit nem tesznek meg a hűséges előfizetőjükért, hogy legalább e-mailben jeleznék, hogy "HAHÓ! lejár a szerződés, újítsd meg!".
Az a baj, hogy szerintem a másik kettővel se járnék túl jól... ez az egy szerencséjük van.HyperX
-
pjen
félisten
Szevasztok. Tegnap este óta nem enged be, másnál megy az app?
-
Ledi
aktív tag
Most tettem le a telefont.
Az ügyintéző először azt mondta, hogy csak adatopcióknál lehet összevonni az otthoni+mobil előfizetéseket. És a a 10 Ft-os hálózaton bel. opcióra ez nem vonatkozik.Mondom a weboldalon olvasom "Amennyiben rendelkezel Vodafone otthoni szolgáltatással, díjmentesen aktiválhatod!"
Ezután kolléga segítségét kérte és visszatérve elnézést kért majd felajánlotta, hogy jóváírja a 290 Ft-t az egyenlegemen.Megkérdeztem, hogy tényleg igaz díjmentesség? Azt mondta több kolléga is megerősítette , hogy igaz.
Ettől függetlenül ha lejár a 30 nap biztos, hogy nem aktiválom újra.
-
#76055552
törölt tag
válasz simpley #67748 üzenetére
21 éve vagyok vodás.
Ma felhivtam volte bekapcsolás miatt a tnort [kép] a "harmadlagos" kártyámról: 1,5 perc automata menürendszer + telefonszám azonosítás, 2 perc élő ügyintéző + kérés megoldása, 0,5 perc ügyintézés értékelése.
Voda mikor fog már kellő számú ügyintézőt alkalmazni?[ Szerkesztve ]
-
simpley
őstag
Na, legalább ennyi várakozás után sikerült megtudni, hogy hol is tart az elidegenítés (sehol, mert elakadt)
Szót ejtettem a "fenyegető" SMS-ről is, azt mondták hogy amíg tart az elidegenítés addig biztosan nem tudják törölni az előfizetést de ha törölnék is van 60 napom újrakötni a szerződést.. Nem tudom, van ilyen amúgy?signed by simpley.
-
Ledi
aktív tag
válasz szemmelver #67616 üzenetére
Szia!
Inkább ne aktiváld egyiket se!
Nekem van otthoni szolgáltatásom is és a 10 Ft-os hálózaton bel. opciót aktiváltam. Rögtön levonták a 290 Ft-t.
Éppen most teszek panaszt miatta. Nem a 290 Ft, hanem, hogy ne nézzék teljesen hülyének az embert!
-
Ledi
aktív tag
válasz M5Norbi #67744 üzenetére
"De igazábol nem is balhézni meg panaszkodni akarnak csak hogy a lassan másfel hónappal azelőtt elromlott kábeltévé szolgáltatást csinálják meg."
Szia!
Ez inkább ide tartozik:
Vodafone otthoni szolgáltatások topikAz ügyfélszolgálatuk sajnos ilyen!
-
M5Norbi
őstag
válasz Somatom #67740 üzenetére
Igen akkor az marad.
Jobb lett volna valami egyszerűbb de sajnos nincs elérhető felsőbb szint csak a sima ügyfélszolgálatok (személyes meg a telefonos)
De sajnos a nyugdíjas szüleim nem jutnak velük sehova. Az első panasz eltűnt, a felvett jegyzőkönyvnek nincs nyoma stb.
De igazábol nem is balhézni meg panaszkodni akarnak csak hogy a lassan másfel hónappal azelőtt elromlott kábeltévé szolgáltatást csinálják meg.
Vagy mondják ki hogy bocs de a továbbiakban nem kívánunk önöknél szolgáltatni.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
amdboy
senior tag
válasz Somatom #67740 üzenetére
Sziasztok! Webes felületre belépve azt az üzenetet kaptam, hogy adategyeztetés szükséges az egyik feltöltőkártyámra. Beírom a számot hiszen ezt kéri első lépésként, majd mikor küldenie kellene a megerősítő smst a számra ezt írja és nincs tovább: Bad Message 431reason: Request Header Fields Too Large
Ügyfélszolgálat egész nap elérhetetlen. Mit tudok tenni azon kívül, hogy bemegyek személyesen? köszi a válaszokat
[ Szerkesztve ]
-
M5Norbi
őstag
Üdv mindenkinek!
Jó ideje fórumozgatok a lapcsalád több tagjan is legyen szó akár telefonról akár pc hardverről.
Viszont ebben a topicban még nem jártam így némi segìtséget kérnék.
Én balga azt gondoltam hogy esetleg a Vodafone részéről is van itt olyan aki képben van de kicsit visszaolvasgattam és ha jól értelmezem aki végképp nem bír velük az az NMHH felé kell hogy forduljon?Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
asdf_
veterán
Valaki nagyon hamar read only lesz, engedjétek ezt el itt.
-
PROHARDVER!
A topikot a politikai és személyes megnyilvánulásoktól kitakarítottam.
Kérem, hogy a továbbiakban a topik témájánál maradva fórumozzatok tovább! -
Landsmann
addikt
-
őstag
válasz Landsmann #67704 üzenetére
Én az akciós sms-ükre válaszoltam, amivel aktíválták volna a Tuti100-at. Sima TUTI-ról. Semmi visszajelzés nem jött. Kipróbáltam a TV TUTI100-at a 1270-re és tádám átváltotta. Majd jött két sms, hogy sikeresen átváltották, a másik arról szólt hogy nem lehet ezt a tarifacsomagot a jelenlegi helyett választani.
-
baloghgabor
aktív tag
Régebben, igen, sokmindent más volt.... A NMHH még foglalkozott az ügyekkel, volt fogyasztóvédelem is. Ma már mintha csak a vízfej lenne, aki maximum ajánlást tesz, hogy jajj, nem szabad ám.... De gyorsan eljutunk a politikához, úgyhogy rá is hagyom.
bégé
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #67730 üzenetére
Közjegyzővel fizetési felszólítás? Úgy gondolom, mivel ők a hunyók, ennek költségét és nekik kell majd állniuk.
Én még régebben, a 3e Ft-os előtt jelentettem be sok spamet, ott azért voltak 50-150 ezres nyeremények a spammelőknél. Aztán amikor leálltak róla, hogy foglalkoznak vele, akkor leálltam én is. -
Landsmann
addikt
válasz #76055552 #67729 üzenetére
Nekem nincs jó tapasztalatom az NMHH-val. Igaz, azok spam ügyek voltak. Az elmarasztalt spamelőket arra kötelezték, hogy az eljárási illetéket fizessék meg nekem. Nem tették. Reklamáltam a hivatalnál, azt mondták, nincs rá eberük kapacitásuk, hogy ezzel is foglalkozzanak. Ha odáig érnek, rátérnek a dologra. Tehát van egy hivatal, ami hoz egy határozatot, de az már nem érdekli őket, hogy a kötelezett betartja-e azt vagy nem. Amikor jelzést kapnak erről, akkor meg az a válasz, nincs rá idejük. Szép hozzáállás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#76055552
törölt tag
Srácok...srácok...
A fórum azt a célt szolgálja, hogy az ide tévedő egyén kiigazodjon a szolgáltatók kínálatában, akár az egyéb félpublikus lehetőségeket megismerje (flotta), a hálózati fejlesztésekkel képben legyen.....stb-stb.
Mi, felhasználók a pénzünkkel és a szolgáltatásokba vetett bizalommal/megelégedettséggel/tapasztalattal tudunk szolgáltatót választani.
Az, ha valaki leírja a dühét vagy csalódottságát, lehet hogy pár percre megnyugtatja, de a problémája attól nem fog megoldódni.
Vannak lehetőségek: panasz szolgáltató felé, 30 napon belül nincs válasz panasz NMHH-nak...
Nekem eddig csak pozitív véleményem van az NMHH-val kapcsolatosan: több bejelntésem volt (tkom/voda/digi), eddig 1x nem adtak igazat (tnor). És a tnoros indoklást elolvasva valóban nem volt igazam....Szóval: hajrá, éljetek a jogotokkal !
-
hunluigi
senior tag
Csak félve kérdem, ez tényleg ide való?
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
Somatom
veterán
-
Nikaré
őstag
válasz #33802016 #67718 üzenetére
Nem baj, hogy nem értetted, vagy nem akarod, de úgy tűnik mégis mert a második bekezdésed már ráutaló volt.
A "nem én, hanem a jogászok mondják" na innentől kezdve hagyjuk, illetve hagyd!A Vodafone saját magát tette célkeresztbe az ígéreteivel majd azok be nem tartásával illetve a pénzügyi/számlázási/személyes adatok kezelésének hanyag (törvényt sértő) kezelésével.
Lásd, hogy segítsek egy kicsit neked: más személyes adatait kapja meg számlázás után az előfizető.
Ez csak egy példa.
A perui indián pedig az állam és a törvény maga.
Valahol valamikor el kéne kezdeni tendet tenni!!!
Ingyenélő jogászok és közjegyzők nélkül!
Ebben a folyamatban nem csak a Vodafone érintett, tessék megnézni milyen kardinális problémák vannak más szolgáltatóknál is, vagy némely banknál. -
#33802016
törölt tag
válasz #76055552 #67703 üzenetére
Nah ugye, mondtam a Tuti100 kapcsán, hogy a Tuti+ ki lesz vezetve.... rövid időn belül...
Ez is kicsit olyan akció, mint Edigitálnál a Szuper 7-es... ezzel reklámoztak -3% kedvezmény elvesztését (előtte 10% volt, állandó). Itt a 100 mb net a szépség tapasz... Amúgy ez a változás, pl lehet az ügyviteli rendszer cseréjének sikertelensége okán is... mert végül is egy visszalépésként is tekinthetünk rá.... (legalábbis a tuti+-hoz képest, a sima tutihoz képest nem).
-
#33802016
törölt tag
válasz kapasz #67700 üzenetére
Mondjuk ebben van némi logika... csak a mai világban, már minden egy nagy falu... azért ennek vélhetőleg nem túl nagy a valószínűsége...
De tekintsünk odaára, Telekomnál, pl az androidos boxokra panaszkodnak a felhasználok, és arra, hogy már legalább 1 éve várják a megoldást... de azóta sem jött készült el, pedig azt részben, vagy egészben anya cég készíti... És ha javítanak egy hibát másik 3 keletkezik...
Aki azt gondolja, hogy a másik x tökéletes, és csak itt, vannak gondok... az vagy elfogult... vagy...
-
iday
aktív tag
válasz baloghgabor #67708 üzenetére
3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
asdf_
veterán
Annyira kár, hogy az adatokhoz képest majdnem egy év késéssel publikálja az NMHH az előfizetői statisztikákat, nagyon kíváncsi leszek a mostani időszakra...
-
kulu22
aktív tag
válasz simpley #67702 üzenetére
Csak halkan mondom, hogy nekem aug. 15 óta nem tudták megcsinálni az elidegenítést. 7 alkalommal (2x telefonon, 5x személyesen) próbáltam elintézni, de a kártya még mindig a nevemen van. Elegem lett, pont ma voltam a Telekomál és elindítottam a számhordozást. Meg ha már ott voltam, akkor a havidíjas előfizetésemét is.
-
accofil
újonc
https://photos.app.goo.gl/tmSsSZnJFJRmZtto6
[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
válasz baloghgabor #67708 üzenetére
Annó én is sokat ríttam itt a sebesség miatt, most csak unalomból raktam ki, olvasgatva, hogy mindenki "elégedett" ügyfél.
Valahogy nem érdekel már a történet...
[ Szerkesztve ]
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
draco31
veterán
2 hónap után újra jött számla, taps taps
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Landsmann
addikt
Jó, hogy ajánlgatták ezt a Tuti100-at. A váltásról a mai napig nem jött semmi, de nem is váltottak sehova. Akkor meg minek küldözgetik az SMS-t, hogy válthatok tarifát? Úgy látszik ez is a nem működő szolgáltatások közé tartozik. Van baj a házuk táján, nem kevés.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#76055552
törölt tag
Friss ÁSZF változás:
A TUTI+ tarifacsomag 2022. január 17-i hatállyal került át a kereskedelmi forgalomban nem elérhető tarifacsomagok közé. -
simpley
őstag
válasz Kocsis Péter #67684 üzenetére
Amint végbe megy az október 6 .-án idított elidegenítési folyamat számhordozás lesz a vége. Pedig úgy terveztem hogy előfizetek a Red Free-re..
signed by simpley.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Jövedelem
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Villanyszerelés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest