Új hozzászólás Aktív témák

  • #33802016

    törölt tag

    válasz KRoli92 #65717 üzenetére

    " Próbáltam az én nevemre, de valami elidegenítést ír, mivel érzékeli a rendszer, hogy nem az én nevemen van,"

    Erre gondoltam én is, de ennek semmi jelentősége. (Akinek a nevén van, arra is azt írta 1-2 hete nekem).
    Közben kiderült, hogy én írtam el vmit, és erre is így reagált a rendszer - hiba üzenetként... ami elég félre vezető... de mire erre rájöttem már min 3 adategyeztetést meg csináltam 3 különböző személlyel...

    Végül voda fiókot regisztráltam, a telefonszámnak (nálam volt, nem volt gond). És az ottani adatokat írtam be, azt elsőre elfogadta. Ez egy opció.

    2. Opció, hogy vagy Bemész egy direkt vodás üzletben (nem partner üzlet), és elmondod, mi a gondod, miben tudnak segíteni... Vagy megvárod, (és próbálod megfelelő időpontban hívni őket), hogy ez és ez a problémád. amire figyelj, a biztonsági kód 5 jegyű, az legyen meg, mert különben nem fognak foglalkozni veled... - nálam itt bukott el az ügyfélszolgálatos történet, pedig segítőkész volt, mikor elmondtam, mi a gondom... és segített is volna... de arra a számra már a kutya sem emlékszik... (ezután jött az ötlet, hogy regisztrálok voda fiókot, ott tuti írja).

    Vmilyen módon bizonyára megoldható. (van egy olyan opció is, hogy átváltod, havidíjasra, aztán vissza kártyásra, később/nevedre.)

    "gondolom ebben az esetben letiltanák a kártyát, és újat postáznának nekem?!.... "
    Tudomásom szerint nem postáznak újat, ha nincs egyeztetés, a szerződés, automatikusan semmis.
    (legalábbis, én már direkt hagytam elveszni számot, és nem jött másik kártya, levélben stb). Így a rajta lévő összeg is elveszik.

    Mindenképp minél előbb vedd fel a kapcsolatot, az illetékesekkel. Normálisan mond el a problémádat + a biztonsági kód amit írtam... ha ez nincs, akkor talán csak meghatalmazással lehet intézkedni... - de ebben nem vagyok biztos, nem minden esetben fogadják el.

    "Kisz..ja a f...t a Vodafone. :o"
    Pont most írt valaki a Telekom topicba is, pont ugyan ilyen problémával... Az is kiderült, hogy vmi idei nyári módosítás miatt kérik a lakcímet... Ergo nem a vodafone szívat téged (vagy szopat, ahogy tetszik), hanem csak az előírásokat tartják be.

    "Nemrég családban szintén veszett egy szám...több ezer forinttal, mert nem küldtek sms-t a szükséges adategyeztetésről, sem emailt... "

    Ezt nem tartam valószínűnek. Mindig kapok sms-t, és emailt, nem is egy számra. Sőt az applikációban is írja. (érdemes össze vonni a kártyákat egy fiókba). Korábbi években több sms-t / emailt figyelmeztetést is kaptam írtak.

    De én pl már össze írtam egy exel táblába, kb mikor melyik hol tart (felhasználási időben, adategyeztetésben) - felhasználási idő hiányában is megszűnhet egy kártya 30 napon túl.

    "Igazi r*hadék társaság lett a Vodafone."
    Szuper, hogy lehet kit utálni... de a felhasználó is hibás ebben azért egy "picit" legalább nem gondolod?
    (ha nem foglalkozik egyáltalán ezzel).

    Ha elkap a rendőr, hogy lejárt a jogsid, mit mondasz, nem küldtek értesítést?

    "Számhordozásnál gondolom szintén veszik az összeg?"
    Másik szolgáltatónál is ugyan ez a probléma fel fog merülni... ráadásul nem tudom az adategyeztetésre van-e bármilyen hatása...

Új hozzászólás Aktív témák