- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Nikaré #51231 üzenetére
Azt jelenti, hogy a keret értékében ingyen kapsz (az aktuális listaárral számolva) készüléket. Hogy ez most 10 db S9-et jelent, vagy 60 db noname smart telefont, ez a te döntésed. Természetesen ezért cserébe a keretszerződést minimum két évre fenn kell tartanod, a közbeni módosítás nehézkes, és el kell tekintened az eht-ban leírt jogaid egy részétől is...
-
efká
tag
válasz Nikaré #51498 üzenetére
Szia!
A hívásértesítővel csak akkor kapsz SMS-t, ha ki voltál kapcsolva, vagy épp nem volt akkor térerőd, mikor hívtak: [link].
Hívásvárakoztatást pedig próbáld meg kóddal be/kikapcsolni, nálam az oldotta meg a hasonló problémákat. (be: *43# és hívás / ki: #43# és hívás)lugosi:
vagy inkább Tuti Red, nem?[ Szerkesztve ]
-
Caldera
aktív tag
válasz Nikaré #56065 üzenetére
Nem, a honlapon a MyVodafone-ba belépve az adatopciókban is ott van. Javaslom figyelni, hogy kinek mikor van számlazárás. Nekem 19-én, így csak 20-án fogom bekapcsolni, hogy most 2 napért ne bukjak egy hónapot.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
MadMancs
veterán
válasz Nikaré #56320 üzenetére
Várpalota, most. De mint mondtam, ez helyi viszonylat csak. Itt nem is volt jobb sose. 3G többnyire jobban teljesít.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#42365184
törölt tag
válasz Nikaré #56452 üzenetére
Szerintem az lesz a helyzet, amit nggabi írt, hogy amikor a vodafone aktiválta a VoLTE-t, akkor kiküldtek a kártyára egy átirányításti utasítást, amit nem tudnak törölni onnan, vagy senki sem jött rá náluk, hogy ez lehet a gond.
A központi rendszerükben nincs átirányítás, ezért nem látják.
Az átirányítási beállítást nem is a telefon tárolja, mert akkor más telefonban rendesen kellene működnie.
Ezek szerint csak a kártyán lehet valami, mert a kártyát áttéve másik telefonokban is ugyanígy átirányítja a hívásokat.
Nekem kb 1 éves kártyám van, tehát nem régi.
Legközelebb már csak kedden lesz személyes ügyfélszolgálat, ott kicseréltetem a kártyámat, aztán beszámolok nektek a fejleményekről.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz Nikaré #56717 üzenetére
Mert ha kicseng nem vagy foglalt. Egyébként meg túloldalon a telefon kapcsoláskor kiírja így várakoztatva/hívásvárakoztatás telefontól függően, azt hogy az emberek 99% a b@szik elolvasni mit ír a telefonja már nem szolgáltatói hiba. Egyébként ha ilyen nagy gond az ami már 20 éve így működik, kapcsold ki a hívásvárakoztatást, kapcsold be a hívasértesítőt és sms ben értesítenek ha közbe hívás volt, vagy ha hívnak hívás közben nyomd ki az új hívást.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#04535040
törölt tag
válasz Nikaré #57534 üzenetére
Van egy kérdés.
Érkezett rá egy varázsgömbös válasz
Majd jött egy vírusozás.Szóval: ha tőlem megkérdezik, hogy mikor érkezik a cégemhez áru, melyiket mondjam a vásárlónak? A vírust, vagy a varázsgömböt.
Csak azért kérdezem, mert -szarkazmus on "biztosan jól szórakozna" szarkazmus off- a főnököm, és az ügyfeleink, majd megkérdeznék, hogy elkezdtél szívni?....
Amúgy az előzményt visszapörgetve láttál 1 db hsz-t (vírus előttit), amikor a voda közölte volna a beérkezés várható idejét?
Szóval: itt sem az a helyes válasz, hogy jött a vírus, hanem az, hogy nem kötik az ember orrára. Hogy miért? 1. Mert az ügyfélszolgálatos ügyintézőhöz sem juttatják el ezt az infót, 2. Azért, hogy hitelesen mondhassa, hogy nem tudja, 3. Azért, hogy az ügyfél később ne verje az asztalt (ha mégsem jön meg az áru), hogy "de azt mondtátok/ígértétek"
Ennyi a megfejtés.
A varázsgömböt + a vírust pedig hagyjuk meg a lefekvési időre, esti mesének. -
Beniii06
őstag
válasz Nikaré #57674 üzenetére
"A megszerzett céges aláírási címpéldánnyal egyszerűen besétáltak a budapesti Westend bevásárlóközpont Telekom-üzletébe, és családi vállalkozás nevében igényeltek három új telefonkártyát, mondván, új készülékeket vásároltak, amikhez kisebb méretű SIM-kártyákra van szükségük. Sikerrel jártak, három új kártyát aktivált a Telekom a csalók számára, ezzel párhuzamosan mindhárom céges telefont lekapcsolták a hálózatról."
Forrás: [link]
Olvasd végig. Ugyanezt meglehet csinálni bármelyik szolgáltatónál, itt nem a telekom a lényeg.
[ Szerkesztve ]
"Got any other secret weapons?"
-
szemesi69
addikt
válasz Nikaré #58402 üzenetére
Mert megszívattak már párszor, az utolsó az volt mikor a megkérdezésem nélkül átraktak e számlára, mikor észrevettem és szóvá tettem, hát így jártam, nem lehet vissza csinálni. Mindezt azért, mert készülék vásárlás miatt lett még egy előfizetés, a régit csekken fizettem. Az újjal együtt a régit is át tették e számlára, mindezt úgy, hogy nem tájékoztatott az ügyintéző, mert személyesen intéztem. Mivel a régi előfizetés lejár most szeptemberben így megszüntetem, a másik jövőre jár le, azt is megszüntetem. A készülék áraik is nagyon magasak, ez +1 ok. Nekem a telekom, magentával jobb lehetőség, mivel már náluk van tv és internet szolgáltatásom is. A helyi vodafon üzletben ráadásul bunkó ügyintézők vannak évek óta, így elköszönünk egymástól. Nem óhajtok örökké futkozni befizetni a számlát, mivel nincs bankszámlám se, így ez nekem nem opció, 20 év után ennyire becsülik az ügyfelet. Telekomnál postán bármikor MT azonosítóval tudok fizetni számlát, de kapom a csekket is, röviden ennyi.
Xiaomi redmi note 12 pro
-
viktorhu
veterán
válasz Nikaré #58698 üzenetére
Ez teljesen normális. minden szolgáltató újrahasznosítja a számokat. Netszolgáltatót többször is cseréltem, ezért mindig új vezetékes számot kaptam, és mindegyik számon keresték többen is a szám korábbi gazdáját. A Telenoros számomat is sokáig hívogatták a korábbi gazdája ismerősei, amikor 2013-ban megkaptam a sim kártyát.
-
MadMancs
veterán
válasz Nikaré #59351 üzenetére
Nem hordozott a számod? Én nem tapasztalok ilyet. Pedig elég sok sms belépesem (bank) és vásárláskori sms kódot kapok.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
nagyúr
válasz Nikaré #59415 üzenetére
Délelőtt meg utána kb. 3 óráig volt gáz. Most már nekem is jó.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- HP EliteBook 840 G6 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//