- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Netfone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz roli1979 #64742 üzenetére
ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott dízel motoros (EURO-III)
Tehát csak katalizátoros.
(#64743) Fehér Farkas : ha német eredetű az autó, akkor lehetnek furcsaságok, ott a jobb adóbesorolás miatt hamarabb beleverték a verdákba a részecskeszűrőt, akár utólagosan is!
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz roli1979 #64750 üzenetére
Szia, 88KW-os a tiéd???
A total/elf folyadékkereső szerint 88KW-ból nem volt DPF-es és ezt írja:
[link]Capacity : Capacity 4,6 litre
Filter capacity: 0,1 litreUse : Normal
Intervals : Change 20000 km/ 12 monthsProducts : (elf)
Evolution 900 NF 5W-40
Evolution 900 SXR 5W-40
Evolution 900 FT 0W-30vagy
Products : (total)
Quartz 9000 5W-40
Quartz 9000 Energy 5W-40
Quartz 9000 Energy 0W-40[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz roli1979 #65530 üzenetére
Mindegyiké csal.
Az 1.9 meg amúgy se olyan eszkéta mint az 1.5 ezek az 5liter körüli fogyasztások csak városi legendák.
Ha 7 liter felett fogyaszt akkor viszont foglalkozni kell az autóval. (persze a felhasználón és a felhasználási körülményeken rengeteg múlik.)Renault power
-
forceberg
veterán
válasz roli1979 #65530 üzenetére
Azzal kell számolni, amennyit a pisztoly szerint elfogyasztott.
Sajnos, még mindig nem a fedcomp mérése szerint kell a kúton fizetni.
Nekem akár 10-20%-ot szokott csalni, mindkét autóban.
A Laguna is képes szinte csak Clioval elérhető értékeket a képembe hazudni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MaXX81
tag
-
MaXX81
tag
-
Gaskin
aktív tag
válasz roli1979 #78149 üzenetére
Nekem is írt már ki ilyet az autó kb. 3 esetben, de aztán el is tűnt mindíg az hibaüzi.. Megane II 1.5dci. Az utolsó ilyen jelenség óta minimum 60e km-t beletekertem. Szóval nem feltétlen jelent komoly problémát.. De gyanítom, ha a pl. porlasztócsúcsok mennek tönkre, akkor is jöhet ez..
-
-
Xantomas
őstag
válasz roli1979 #85464 üzenetére
Nem tudom mennyire akarsz harcore belemenni a buliba, de ha van egy rendes SDR-ed akkor tessék egy lib: [link] Ezzel kicsit utána tudsz menni a dolognak. A szenzor sokkal többet tud elmondani magáról, mint amit az autó, vagy ezek a kínai meg egyéb 3rd party “programozók” kiolvasnak belőle.
Amugy valsz full kínai amit leírtamA baj az, hogy a gumisok 99%-nak fogalma sincs mit csinál. Vidd el egy másik helyre, de esélyesen vettél egy szett olyan szenzort, ami évek óta pihen a gyártás óta, és már lemerült az eleme. Néha magához tér amikor olyan kedve van, de ennyi.
Van fotó a beszerelt szenzorokról?
A szaki kitörölte a korábbi tpms-ek azonosítóit a rendszerből? Vagy a jómadár simán hozzáadta? Csak mert a mert az l2 meg a m2 még nem tud két külön szettet kezelni, mint a modernebb szerkezetek. Négy gumi plusz a pótkerék, és egy egy pluszba, mert úgy jött ki kerekre.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz roli1979 #85464 üzenetére
Gyári diag kell hozzá.
Ha a szenzorok adnak jelet akkor sima ügy.
Ha a számla megvan róla ahol vetted, akkor jobb helyeken azon rajta van az azonosító száma is amit a diaggal kiolvasva össze lehet egyeztetni. Ha 2 lát a rendszer 2 meg nem akkor ott szenzor hiba van sajnos.
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz roli1979 #85469 üzenetére
Ilyenkor azért gondolj arra, ha neked lejár a személyid, akkor új kártyát kapsz, amit felvisznek a rendszerbe és törlik a régit, vagy kapsz egy random kártyát, amire pl a Kovács Béla név van írva, ráírják a régi kártyaszámodat kézzel, majd onnantól a személyid alapján Kovács Béla vagy?
Ezért nem veszünk aliról tpms szenzort, max akkor ha tudjuk mi kell nekünk és ezért nem visszük olyan helyre a kocsit elektromos dologgal, ahol nem gyári, vagy ekvivalens diaggal csinálják amit gyártói előírás szerint azzal kell, mert a végén dupla költség lesz.
Amúgy, azt a gumist sem értem, aki beszerelés előtt, nem próbálja ki a szenzort. Gondolom, azért a gumi felszerelés díját azért elkérte és majd az újra le- és felrakás díját is el fogja. (Mindenféle rosszindulat nélküli megjegyzés)
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz roli1979 #85479 üzenetére
Ha nem szar maga a szenzor, akkor igen. Lehet attól is szar, hogy lemerült az elem, eleve hibás benne az RF frontend, kínai fos a PCB, vagy eleve gyártási hibás chip került bele. Ezt távgyógyítással senki nem mondja meg neked.
Igazad van, ne izgasson honnan szerzi be, végülis csak az aktív menetbiztonság része Gondolom szívesen veszel Adibas cipőt is, meg Puna pólót is eredeti áron
Azt viszont, neked kell érezned, hogy mit csinálsz. A legtisztább, ha szépen megkéred, hogy írja beléjük vissza az amúgy rájuk írt ID-t. Majd keresel valakit diaggal, aki feltanítja rendesen.
Az a helyzet, hogy neki kell bizonyítani, hogy nem ő adott el neked szart, annak ellenére, hogy ott is kint volt, hogy a pénztártól való távozás után reklamációnak helye nincs.Amit én tennék, és a leggyorsabb módja a tesztelésnek, amihez van neki is eszköze: jól működő kerekeket messzire elvinni a kocsitól, a rosszakba meg beírni azok ID-it. Ha úgy nem látja a kocsi (nem a műszer, kocsi) akkor a szenzorral van a baj, szart kaptál, gumi le, rakjon bele másikat. Nem a műszernek kell látnia pár centiről, hanem a kocsinak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
-
válasz roli1979 #90092 üzenetére
Lehet, hogy voltak köztes regenerálások is. Nincs egy harmadik szint is a nívón? Általában szokott lenni a max fölött is ami a regenerálós olajszintet mutatja.
Ha nincs akkor amíg csak egy ujjnyival van feljebb az még nem gond, fölötte meg csere vagy ideiglenesen leszívás.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- Androidos tablet topic
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Opel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző