- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
juhaszattee
csendes tag
Rönyó szaki csak Szolnokon van legközelebb ( az is márkakereskedés és szerviz, sok jót nem hallottam róluk). Ha lesz egy kis szabadság, akkor keresek valami szakit, akinek van ilyen diagja, és akár be tudja mérni rendesen a csúcsokat.
g.gergo: átolvastam, hát nem lesz egyszerű meló, mindenképp elviszem valakihez aki ért hozzá, esetleg ha tudsz ajánlani valakit azt megköszönném...
biker: inkább nem kockáztatok ezzel a féktisztítós dologgal, nem akarom szétbarmoni a hengerfejet. üzemanyag terén lehet megpróbálok másik kúthoz menni, környező városokban MOL van, arról is hallani mindenfélét...
Szűrő áprilisban volt cserélve Delphi HDF913-as szűrőre, június eleje óta csinálja ezt a "nem indulok elsőre" szopatást, amikor nagy melegek voltak. Arra is figyelmes lettem, hogy ha sűrűn kapcsolgatom a gyújtáselosztót (ablakot töröltem esőben, amíg parkoltam) utána nem akart indulni. Ez még utalhat gyújtáskapcsolóra is nem?
-
juhaszattee
csendes tag
Indítási kísérletnél a műszerfalon csak annyit látni, hogy elalszik a STOP, olajnyomás, és töltésjelző, kb mire normálisan be is indulna, de köszörül tovább, és kigyullad ismét a STOP, olajnyomás és kigyullad az izzítás jelző is. Hangra kb. olyan mintha nem kapna üzemanyagot, "szárazon" járna a motor, tekerhetném akku lemerülésig, akkor se indulna be. Ha visszaveszem a gyújtást és picit várok, majd újra indítok, akkor pöccre megy. Ja és még annyi, hogy ha csak teker az önindító, akkor hiába nyomok gázt, akkor se reagál rá semmit, csak teker tovább. Diag nem lenne hülyeség, de környéken nincs olyan ember akinek oda merném adni az autót akár annyira, hogy guminyomást ellenőrizzen, nemhogy a motorhoz nyúljon, szóval tudsz valami diag műszert, amivel itthon is meg tudnánk nézni?
Porlasztó tényleg nem olcsó, de az a 70k nagyon sok érte, nézegettem neten ezt a delphi szelepet és külföldről kb. 20k-ból meglenne. Amúgy mire való ez a cucc? Mit csinál konkrétan? (Tudom láma kérdés...
) Esetleg csak ennek a cseréjével meg lehetne oldani az alapjárati rángatást? (Mielőtt először lett cserélve azelőtt is így rángatott, majd csere után kb. 2 évig bírta, de ugyanaz a henger g*cizik megint. Gondolom, nem csak ez a kis mütyür a baj, hanem porlasztó csúcs, vagy komplett porlasztó is lehet..)
#10781 biker: Agipnál tankolunk mióta megvan az autó (2007) és csak az utóbbi időben kezdte el. Nem volt a gázolajjal eddig baj, környéken ez a legjobb. (esetleg MOL lenne, más nemnagyon)
-
csoky21
csendes tag
Szia
Így van, ha nincs egyik se felkapcsolva akkor magam felé húzom és a te szavaiddal élve villant. Ez látszik a visszajelző LED-en is a műszerfalon. Viszont amikor felkapcsolom helyzetjelzőt, tompítottat akkor ha magam felé húzom akkor nem akad be és a visszajelző se világít a műszerfalon.
Szétszedem és kiderül minden, csak gondoltam előtte rákérdek itt is.
Köszi, T
-
g.gergo
senior tag
Teljesen igazad van. Ettől függetlenül, aki látta már az autóm, az megmondhatja, hogy ha valaki törődik a kocsival, az én vagyok. Többet is kap, mint amennyi egyébként kellene. Ennek ellenére filléreket ér. Ha jó állapotban van az a baj, ha "kevés" km van benne az a baj. Ha mind a kettő, akkor meg egyenesen kerülendő.
Ez van sajnos.
Nem tudom, h a többi renualt modellnél hogy van, de thalia esetében diag nem mondja meg a valós km óra állást. Azt mondja, amit az óraegységből kiolvas. Azzal meg ugye tudjuk, h mit lehet csinálni.
Nézegettem én is a használt renault piacot, és valóban nagyon lenn vannak az árak. Nem tudom, h ez általános, vagy csak 1-2 márkára korlátozódik.
-
AMD Power
titán
Megnéztem ezt a Golf V 2006 évjáratokat. 1.7 milka környékén vannak. Ugyan ez Classic Megane-ból 1.3.
1.650.000 Ft már ilyen Megane lehet venni. Nekem bejön a Golf V de egy ilyen Megane 100x jobban kéne ugyan annyi pénzért.
-
Ghandi
aktív tag
Én is megvagyok elégedve teljesen a Megane 2-emmel,de szerintem az utastér nem az a huha nagy,csak az utastérről beszélek,nem a csomagtartóról!Oké el lehet férni rendesen,de semmi különös.Engem igazából az fogott meg hogy egy kategóriával nagyobb konfortérzetem lenne mint egy másik hasonló kategóriáju autónál.Haveromnak van 2004-es Astrája(nem tudom az talán G?),keresztapámnak 2006-os VW Golfja,sógoromnak 2002-es 307-ese,szóval mind egy kategóriának számít.Nem tudom hogy pontosan miért,talán a kis extrák miatt(esőérzékelö,kormány táv,start-stop,kártyás indítás,rejtet tárolók stb) vagy a felhasznált anyagok miatt,de olyan érzésem van mintha egy kategóriával drágábbautó lenne.
Nem beszélve arról hogy ha ezeknek az autóknak az akkori uj árát nézzük akkor szinte ugyan annyi volt mindegyik,talán a Golf drágább,de itt már légzsák tekintetében is sokkal többetkapunk,nem beszélve ezekről a kis extrákról. -
rob210
Topikgazda
Opelem nekem se lesz, de azért írtam, hogy ültél-e már benne mert én igen és konkrétan élvezet volt a 97-es tánctér méretű belsővel rendelkező meganomba visszaülni.
Nem vagyok egy kis ember de míg a megane-ban szépen elférek addig az insigniában nyomorogtam.
Nem vicc, kívülről, tényleg egész pofás, de számomra egy használhatatlan autó.Nem rég volt is egy cikk, róla, hogy a Német rendőrség hogy bevásárolt velük.
Vettek 800db-ot aztán kiderült, hogy nem fénrek el benne a rendőrök a menetfelszerelést felvéve
Mekkora blama -
rob210
Topikgazda
mint írtam, ha beteg akkor csere.
nem fogok vele szarozni, bár tele vagyok elektroműszerész ismerőssel, de nem éri még javítani és újra rakatni rá a programot.azért bízom benne,hogy csak valami beállítás, mert a co-m jó, még a fogyasztásom is.
ha tök halott lenne az ecu-m akkor semmi nem menne.
de majd egy nálam jobban hozzáértő megszakérti. -
rob210
Topikgazda
pedig az ecu is el tud.
előbb azért egy diagra elugrok Zoli úrhoz, majd ha felveszi a telefont. Mert az is lehet csak állítani kell rajta de élek a gyanuperrel, hogy nem ez lesz a megoldás.Amd kb. 6.000-20.000közé teszem, attól függ, melyik típusszámú kell nekem.
szóval nem egy egetverő összeg. -
rob210
Topikgazda
Uram köszönöm, de ez nem gyujtás hiba.
Írtam mik a tünetek.
Egyértelműen az ECU nem ad jelet nem emeli meg terhelt generátornál a fordulatot.Ráadásul pszt.
de nekem 8V-van abban még egy darab Bosch gyújtástrafó van.
Az 1.6 8V-ben meg megint más a gyújtásrendszer.
Nekem még az egyszerűbb faék gyújtáselosztófedeles motorom van. -
rob210
Topikgazda
nekem ott 6db van, biztos vagy benne, hogy neked csak egy kivetted a panelt és alatta is megnézted
nem hiszem hogy ennyivel másabb lenne a tiéd mint az enyém.
nekem nem gyári volt a ködlámpa, ezt írtam is, nálad akkor az oxidáció lesz a gond.egyébként most pont ködlámpákat keresek mármint gyárit, mert nekem most nincsenek bent
és hülyén néz így ki.
-
rob210
Topikgazda
-
Ghandi
aktív tag
-
AMD Power
titán
Nah de ez! Ez egy állat!!
-
Ghandi
aktív tag
Sajnos ez az elő ajtópanel Megane 2-re nem igaz.Csináltam már 2-3 ajtópanelt régen,de az mind szinte sik felületre ment.Ez ives 2sikjában is.Nem mondom hogy lehetetlen,de egy dekopirral és házi eszközökkel iszonyat aprólékos munka.Neten lárni egy hifis oldalon Megane 2 ajtópanelt,de ott meghagyták a régi rácsot,azt vágták szét és épitettek rá.Én a gyári rácsot nen szabnám szét.Beleturtam a netbe rendesen,de sehol sem takáltam Megane 2-höz 16-os ajtópanelt vagy odaillő kiemelőt,ha vakaki tud ilyenről az ne tartsa vissza,vennék!!!
-
mycso
Topikgazda
-
AMD Power
titán
-
rob210
Topikgazda
Az a baj, hogy megmondom őszintén ha kaphatnék egy meganet az említett 1.6 os motorral, én ennek a kaszninak örülnék ami most van.
A 2-es nem jön be igazán, talán a sedan de a hatchack semmikép.
A 3-as meg ugye megfoghatatlanul drága.
Szóval én szívem szerint egy beragadt készletből származó utolsó I es kasznis megane al lennék el a legjobban az 1.6 os motorral ami mondjuk 90-ló és használható darab. -
AMD Power
titán
Renaultnál nincs ha jól tudom. De a Daciánal van.
A benzinesek közül a régi nyolc szelepes 1,6-os jelenti a belépő szintet, ami 85 lóerővel és 134 Nm-t állít csatasorba.
Az 1.6 16v kiadás 110Le.
-
rob210
Topikgazda
Igen de a szelepek csattogását ha nem hallja akkor süket
A kábelek meg elég látványos eredményt produkálnak, ha azzal van gond.
Akár még ívet is húznak esténként szép látványt jelent egy elöregedett kábel tesla kísérletEgy régi 4ütemű watrburgon láttam egyik este kinyitott motorháztető mellett akkora ívet húzott a kábel, hogy rendesen megrettentem
-
rob210
Topikgazda
Az újabb műszercsoportot nem tudod átalakítás nélkül betenni, az összes csatlakozót át kell forrasztani, meg kimérni mi micsoda.
Szerintem az nem egy 1 napos mutatvány, én biztos nem ugranék neki
Neked és nekem is ilyen van most
És ez az újabb csatisora. ehhez még keresem a képet -
Nordik
őstag
Az jó, mert az eladó mondta, hogy amit adott régebbi generátor abba egy szinte új fesszabályzó van, csak miután cserélték neki csapágyas lett a generátor.
Így kompletten lett cserélve.
Legalább akkor ennek a költséget megúszom. Már csak az akksi miatt izgulok, nehogy tönkremenjen az is ettől, még holnap elviszem a villamosságishoz, ő még autószerelőhöz...
-
rob210
Topikgazda
Meg itt is találsz, kulcsházat.
Én a bicskát kihagynám a helyedben egy idő után kikopik és sima kulcsként funkcionál.
A céges kocsiknál is ki van már 4 nek kopva így nem lehet bezárni őket. -
rob210
Topikgazda
A motorja kéne de az autó szép szép de nem jön be.
Mi a kérdés bicskával kapcsolatban?
-
FerNandor
őstag
na ez is jó, köszi. tudtam hogy van valami ilyesmi, de nem voltam biztos benne. megcsinálnak vajon egy ilyet bejelentekzés nélkül is gyorsan? nem pénz az a 10000Ft, de remélem mindegyik Renault mühelyben ennyi.
azt a kiolvasót mindenesetre úgyis megveszem, mert ha már meglesz az autó, akkor is folyamatosan ellenörzöm majd
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest