- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz
juhaszattee #10793 üzenetére
Pesten pontosabban Maglódon van profi szakember.
Kérdés autóznál-e ennyit? -
g.gergo
senior tag
válasz
juhaszattee #10793 üzenetére
Diaggal a csúcsokat nem lehet bemérni, ahhoz pad kell. A diag abban lesz segítség, h behatároljátok a hiba jellegét. Felépül a nyomás, nem épül fel, egyáltalán hol van kb. a hiba. Elérhetőség megy privátba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
juhaszattee #10793 üzenetére
én csak ugatom a dieselt, de szerintem a visszatérő ágad van eldugulva és a nyomás szabályzód nem tudja elengedni a felesleges gázolajat. az adagolóra 2 cső megy egy amin keresztül bemegy a nyál a másik amin visszafolyik a tankba. ha a visszafolyó eldugul a feldúsuló nyomás miatt nem jut anyag a porlasztokhoz úgy érzékeli a rendszer, hogy sokat kap.
megoldás cső le tanksapka kinyit csavarhúzóval kitámasztod a csapó fedelet kompresszorral megfújod a csövet, ha bugyog akkor nem ez volt a gond és jöhet a szaki aki felújítja a porlasztócsúcsokat és adagolót.
de ha azok ilyen szar állapotban lennének akkor nem csak néha random jelleggel nem indulna hanem mindíg nehezen indulna és kipuffogó füstje is jelezné, hogy nem minden oké.
-
biker
nagyúr
válasz
juhaszattee #10787 üzenetére
ugyanez volt.
alapjáraton kicsit rángató motor, mintha köhögne, és random módon indul, vagy végtelen ideig teker, és meg se próbál indulni, nem rángat, csak forog világnak (mert amíg a szenzor nem érez nyomást, addig nem is edagol)szerelő mutatta trükk (de ha bénázol, lerepül a hengerfej!), ilyenkor turbó nyomás szenzor ki, egy db 1mpes spricc féktisztító be, szenzor vissza, indító, első pöcc röff indul, és megint megy amig kedve tartja. mert ekkor a pumpa jobban felpörög, mert beindul a spraytől, és nem csak 100rpm-el forog mint az önindítóval.
ha így megy, nem befecskendező, hanem vagy szivattyú, vagy nyomásszab szelep, vagy szar üzemanyag
tankolhatsz mindig ugyanott, ha ott éppen valamiért trutyis a gázolajapropó, szűrő mikor volt cserélve?
-
g.gergo
senior tag
válasz
juhaszattee #10787 üzenetére
A diag műszernek a neve: Renault CLIP. Olyat keress, akinek ilyen van. Elég sok mindenkinek van, ha kell bp-n tudok én is ajánlani vkit. Ülhetsz mellette is, nem fog kárt csinálni a kocsiba.
A 20k-s kapcsolószelep megint csak kínai, amire ha kicserélteted, akkor 2 év múlva megint rossz lesz. Elég kétes a minőségük. Meg lehet próbálni a bontottat is, csak akkor olyat vegyél, ami ugyanolyan LE-s autóból való, mint a tiéd, és be van mérve. De ne csak mondják, hogy bevan, hanem van hozzá jkv. is.
A porlasztóban két lényeges dolog van: a kapcsolószelep és a tű. Ezt a kettőt szokták cserélni. Ha kell.
Itt írtam erről a folyamatról egy kicsit, olvasd át.
-
tresh
veterán
válasz
juhaszattee #10787 üzenetére
házi diag-ra van lehetőség univerzális cuccokkal de az töredék infót ad sajnos ehhez a speckó rönyó diag kéne (gyári). A leírtak alapján én tutira az üzemanyag rendszernél kutakodnék de így is kérdéses hogy második gyújtásra pöcre indul..plusz amit a kolléga is írt a porlasztókat se árt beméretni szakival. Sajnos látni kéne a dolgokat és hallani úgy könnyebben lehetne kiindulni..tényleg nincs ott a közelbe valami rönyós szaki
szerk: a Clip a gyári diag progija a rönyóéknak..
-
g.gergo
senior tag
válasz
juhaszattee #10778 üzenetére
Üdv,
Az hogy nem indulgat az lehet FHP jeladó hiba is, meg sok minden más is. De a további leírásodból kiindulva, elképzelhető a porlasztó hiba. DE! Az alapjárati nyomás 230bar, nem 250. Úgy tudnád legkönnyebben megállapítani, hogy CLIP-re rakod, és úgy indítózol. Akkor láthatod, hogy felépül-e az alapjárati nyomás vagy sem.
Ha tényleg alapjáraton rángatja az autót, akkor sajnos porlasztós lesz. Ha nagyon gáz már a helyzet, nagyon nem is erőltetném már, m ha összehugyozza a dugattyúkat, akkor motorcsere lesz. De ez már csak a legeslegvége, nem tudom a tiéd hol tart.
Amikor a "maszek" kicserélte a kapcsolószelepet (amit linkeltél), akkor utána felkódolás is történt? És hogyan történt az összeszerelés? Mert felejtsük már el ezt a romános módszert, amikor a videón olajos, retkes kézzel cserélte ki a kapcsolószelepet. Üzemanyagrendszer át lett akkor mosva? A kapcsolószeleppel meg az a baj, hogy van a gyári francia, van a török, meg a kínai. A minőség ebben a sorrendben.
Visszatérve a porlasztóra én azt ajánlom, hogy vidd el rendes szakműhelybe (kb. minden sarkon már erre vannak ráállva) és hivatalos hartridge padon méresd be a csúcsokat, kb. 10 pénz. Egyből kidobja, h mi a gebasz vele. Hogy csak kapcsolószelepet és/vagy a tűt is kell benne cserélni. Ha mindent kell és minden csúcsnál, akkor kb. 160 pénz, és akkor minden ki van benne cserélve. Az a baj, h ha már 2 is rossz, akkor általában már az összes.
És persze a cr pumpát is érdemes lenne megnézetni. Akármi is lesz, az egész üzemanyagellátó rendszert át kell nézni az elejétől a végéig, mert bárhol lehet a hiba.
-
biker
nagyúr
válasz
juhaszattee #10778 üzenetére
én ipróbálnám NORMÁLIS gázolajjal.
én 1,5 dci-ben egyszer már cseréltettem nyomásszabályzó szelepet, lévén ugyanezt csinálta, vagy indul pöccre, vagy tekerhetem lehalásig, nem indul be, injction fault. utána jobb lett, de 2000km múlva tankoltam OIL nevű kúton, mentem 100km-t, és többet nem indult be, 15 fokban hidegindító kellett, hogy beröffenjen.
ráküldtem a maxx motiont, azóta is azzal vagy más minőségivel járok, és pöcc röff.
rátoltam megint egy gagyi tankot, megint nem indult, 1 bar nyomás.szóval óvatosan azzal a résolaj méréssel, símán lehet hogy olyan szar a gázolaj, hogy nem indul, felakad a fűvóka, vagy a szivattyú vagy a nyomás szelep. mert mi is mértük, ténylegesen 1 bart adott vissza a computer, már lebegtek a 240ezrek a szemem előtt
-
tresh
veterán
válasz
juhaszattee #10778 üzenetére
ha a porlasztókkal baj van az sose olcsó....az indítási gondoknak nem sok köze lehet az alapjárathoz..érdekes valami hiba visszajelzés van? esetleg egy diagot megérne hátha dob hibakódot..bár indításhoz visszatérve lehet nem kap jelet az AC és nem tolja a az üzemanyagot de ez csak egy tipp látni hallani kéne a jelenséget
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Battlefield 6
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Renault, Dacia topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3134, 95% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest