- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
jagusz01
csendes tag
válasz
#35104512 #29801 üzenetére
Telenoros vagyok előfizetéssel 15éve.
Telefonálni mindig tudtam, jelenleg egy S5 készülékem van.
Január óta valamit itt is csináltak a hálózattal, erre a lakásból nem tudok telefonálni, mert a térerő 1 és 3 színt között ingadózik.
Sok esetben el sem érnek, hiába van térerő nem cseng ki.
Most a Telenor aktíválta, hogy kapom az smst ha nem érnek el.
Az utcára néző szobából nem tudok telefonálni, de ha kinyitom az ablakot, akkor már igen, de közvetlen az ablakba kell lennem.
Az udvarról színtén nem megy a telefonálás, de a kertből már igen.
Nincs 100méteres táv ahol nem lehet.
Telenorral pedig csak levelezgetek, de nem értik meg a gondom.
Most azt írták, érdeklődjek Február végén, mert akkor tudnak infóval szolgálni a hálózat fejlesztésekkel kapcsolatban.
Jelerősítő berendezésük nincs, ezt is írták már.
Szóval ha megoldást találsz rá, akkor légyszi írd meg.
Annak ellenére, én pár hatósághoz fogok fordulni, mert ez így használhatatlan szolgáltatás, amiért nem keveset fizetek. -
dptrsk
addikt
válasz
#35104512 #29803 üzenetére
Első körben: mindenki jelentse be hibára, hogy nem jó a hálózat lehetőleg egy időben. Nyugodtan lehet jelezni, hogy tudjátok, hogy a szomszéd is mostanában jelenti be.
Ha mindenki megkapja az elutasítást, hogy a hálózat OK, nálatok van a hiba, akkor egy írásos csoportos hibajelentés e-mailben a Telenornak, illetve másolatként az illetékes NMHH. Mellékletben egy általatok közösen aláírt levél(hogy nehogy azt gondolják fantomszemélyek vagytok). Az e-mailben írjátok bele, hogy azért csoportosan jelentitek be mivel egyénileg mindenki elutasítást kapott, hogy a hálózat rendben van, s szerintetek ennyi embernek a telefonja egyszerre nem romolhat el, illetve novemberig hibátlan volt a hálózat. -
club1
veterán
válasz
#35104512 #29803 üzenetére
Ha a 15-20 előfizető összefog és együtt reklamál, tuti, hogy a cellátokat vissza fogják állítani, mert 90%, hogy hozzányúltak, ahogy ők mondják, optimalizáltak. Ha egy-két előfizető jelentget valamit, arra nem fogják felkapni a fejüket.
Egyébként valami két évvel ezelőtt volt a Telekomnak egy bejelentése, miszerint az Alföldön full gsm lefedettséget építettek. Ezek szerint van még rés a pajzson? -
dptrsk
addikt
válasz
#35104512 #29801 üzenetére
Én teljesen megértelek, szerencsére engem nem kötött a hűség a magán előfizetésemen így hát felmondtam.
NMHHnak megérne egy levelet szerintem, mondjuk kérdés tudod-e bizonyítani, hogy októberben teljesen jó volt a szolgáltatás?
Mert mint mondtad a szó nem ér semmit...
Arra hiába vársz, hogy a Telenor kedvességből elengedi a hűséget...
Szerintük a jelenlegi hálózat hiperkirály, s csak az ügyfél eszköze a sz@r... -
club1
veterán
válasz
#35104512 #29796 üzenetére
Itt most ötletelhetünk, de szerintem semmi értelme. Ez a szolgáltatás nem helyhez kötött. Azaz ha az országnak azon az egy-két százalékán élsz, ahol nem elérhető, az az így jártál kategória. Csak a szolgáltatód jóindulatára hagyatkozhatsz. Ha pedig nem engednek el készülékkedvezmény és kötbér fizetése nélkül, akkor vagy tovább maradsz, vagy fizetsz. Esetleg még a szolgáltató felajánlhatja helyi erősítő/külső antenna használatát, de ez ma már nem jellemző. Én javasolni szoktam ilyen helyen a régi típusú külső antennás telefonok használatát. Hegyvidéken van egyébként a lakásod?
-
x1port
addikt
válasz
#35104512 #27853 üzenetére
Szerintem spórolj meg egy hívást magadnak.
Tök feleslegesEz van , ennyit bír a telenor.
Max kiírhatod a face oldalukra de a válasz az lesz hogy add meg privátban a tel.számodat és kivizsgálják az eseted.
Persze semmit sem vizsgálnak ki.
Ha pedig utána ezt szóvá teszed törlik a hozzászólásaidat.Párszor már eljátszottam ezt.
-
-
-
Varszegig
veterán
válasz
#35104512 #16907 üzenetére
Nem gondolod, hogy épp az az oka ennek, hogy a 1220 gyakorlatilag elérhetetlen hónapok óta, és pl. ha átcsúszik a köv. hónapba, akkor megint leveszik egy hónap díjára? (Ugyanis a telenyomornál nincs törthavi számlázás se.) Ha olyan lenne a 1220, hogy felhívom, max 5 percen belül beszélek az ügyintézővel, még akkor sem lenne ok ez az eljárás, mert mi van, ha én szeretem kezembe kapni a papírt (főleg céges ügyekben)? (Mondjuk én pont nem vagyok olyan, mint a homárra posztoló, mert utálom, ha valaminek személyesen kell utánamennem, nem tudom neten, vagy telefonon intézni, de megértem, hogy nem vagyunk egyformák, és azt is, hogy a telenor nem korlátozhatja a lemondást a szinte elérhetetlen telefonos üsz-re.)
-
-
válasz
#35104512 #16792 üzenetére
Hát nézd, nem kötelező megfogadni a tanácsot, mindenki a saját szerencséjének a kovácsa, aki elégedett vele természetesen használjon telenort. Sajnos attól, hogy nálad van térerő, attól még a hozáállásbeli, számlázási, szerződésváltoztatási stb. problémák nem jönnek elő, ezért érdemes néha olvasni a topikot.
Ugyancsak érdekes, hogy a másik két szolgáltató topikja nincs ilyenekkel tele. Én azért ezen elgondolkoznék. -
válasz
#35104512 #16792 üzenetére
Azt nekem is említették, mikor kérdeztem, hogyha netezni szeretnék, akkor telenor, mert annak a legjobb a lefedettsége, viszont ha a telefonálás a központi, akkor már annyira nem, mert a 3g hálózatuk elég instabil... De akkor a lefedettséggel a telefonos hálózaton sincs gond náluk ^^
-
Prien
addikt
válasz
#35104512 #16169 üzenetére
Én se szólnék egy rossz szót sem, ha nem a hűség-szerződéses ügyfelekkel b.sztak volna ki. Le lehetne lépni, megkeresni, ami nekem jó...De így...Ez mi? Még bő 7 hónap szívás...
Lehet,hogy le kell nyelni a békát, de azért hagy legyen már jogunk megvizsgáltatni ezeknek a módosításoknak a jogszerűségét.
Egyébként 90%-ban mi, az ügyfelek húzzuk a rövidebbet, ezt aláhúzom... -
Landsmann
addikt
válasz
#35104512 #14779 üzenetére
Természetesen van más szolgáltatónál szerződésem. Mint írtam is korábban, az egyik vezetékes szolgáltatóból 18000 Ft kötbért vasaltam be. De nem csak velük volt bajom, több más szolgáltatóval is, talán a csúcsot az áramszolgáltató vezeti. De visszatérve a Telenorra, bizony itt is voltak furcsa számlázások. Mivel arról a telefonrólm nem használtam netet/wapot, így a Start Online vagy mi a franc (ennek is volt már vagy 3-4 neve) volt megrendelve. A Mobile E-mail szolgáltatást használtam, ami ugyebár havi 100 mega adatforgalmat ad levelezésre. Nagyon sokszor előfordult, hogy másodpercre pontosdan azonos időpontban volt GPRS WAP és Mobile Mail szolgáltatás megjelenítve a hívásrészletezőn. Ez fizikailag is lehetetlen. De a probléma ott volt, hogy a Start adatforgalma bizony leszámlázásra került. Jó, nem nagy összeg, mert havi szinten 100-150 Ft volt, de akkor is, ami nem jár, az nem jár. Megreklamáltam a számlát és jóváírták azt a 94 Ft-ot. A levélben, mintha nagy kegyet gyakoroltak volna, azt írták, hogy a további jó kapcsolat érdekében jóváírják a 94 Ft-ot. Nem azért írták jóvá, mert nem volt jogos. Kissé dühítő. De nem csak nekem volt ilyen problémám, akkoriban más is szóbvá tette itt a fórumon. Én számlás voltam akkor és ugye a hívásrészletezőn láttam a nem odavaló dolgokat. De a kártyások nem tudják így kontrollálni. Az, hogy havonta 100-150 Ft-al több egyenleget vonnak le mint jogos lenne, talán észre sem vevődik. Biztos sokan nem is vették észre. Én viszont a harmadik hónap után meguntam és inkább lemondtam a Mobile mail szolgáltatást. Nem láttam értelmét minden egyes hónapban számlareklamációt benyújtani.
-
Landsmann
addikt
válasz
#35104512 #14727 üzenetére
Szerintem meg igen. A névváltás óta ygakorlatilag nem volt olyan hónap, hogy ne csökkenjen az előfizetői létszámuk. Na, ez most egy kicsit felgyursul majd. Nem mindenki vett náluk készülélet és nem mindenki írt alá hűségnek. Aki látja a tendenciát az elmúlt 2-3 év óta folyó ügyeket, az nem nagyon ír alá hűségnek. Állandó közlemények, módosítások, másfél, két évente csomagok lezárása, átnevezése, követhetetlen az egész és kiszámíthatatlan. Aki ezek ellenére hűséget esküdött, az jól megszívta. Aki nem, az meg könnyű szívvel hagyja őket ott, vagyvált kártyásra. Majd ezt is meg kell nézni, hogy az elmúlt évek tendenciájához képest hogy alakulnak a kártyás számok a számlásakhoz képest. Lesz még itt meglepetés.
-
alba-regia
aktív tag
válasz
#35104512 #13660 üzenetére
Nem a másik két szolgáltatót védem. Anno még Westel 900-nál volt az első előfizetésem, így ismerem őket jól, ill. Vodával is volt tapasztalatom.
A problémám az, hogy másfél évtizedig jó szolgáltatónak tartottam a Pannont. Tapasztalataim szerint az árképzésük, ügyfélcentrikus hozzáállásuk jobb volt a konkurenciánál. Két éve viszont megindultak a lejtőn lefelé. Sajnálom.
-
asdf_
veterán
válasz
#35104512 #13545 üzenetére
Uzleti elofizetokent meg gyakorlatilag csak 2 eves szerzodest tudsz kotni (ha "masodpercalapu" szamlazast akarsz).
Amugy nekem fixa ideam, hogy a nagy flottak ingyendumaja miatt varialtak igy keresztbe mindenkinek a tarifacsomagjat ezekkel az eszementhulye uj feltetelekkel. Mert a legegyszerubb az lett volna, hogy rakurjak mindenkinek a 2 ft+afa/percet es csokolom. Csak ugye mondjuk egy 500 fos flottaban ha mindenki csak 100 percet beszel flottan belul, csak az maga havi 100e+afa plusz.
Meg azt is gondolom, hogy ezzel, hogy ilyen jelentosen megboritottak a csomagok tarifalasat, sokkal nagyobb lazadas lesz/van belole, mintha csak raraktak volna a ket forintot. Mert tok egyszeru a matek, ha latom, hogy a szamlam alapjan fizetendo telefonado 2+ szorosat akarja bekaszalni a szolgaltatom, akkor lepek. Vagy csak csomagban, vagy neadjisten magukkal az elofizukkal is. Most, hogy ezekkel a horror emelesekkel egyszeruen rakenyszeritettek az embereket, hogy szetnezzenek a tarifak es az elofizeteseik kozott, az ebbol adodo lemondas, felmondas, szamhordozas miatt siman szarabbul jarnak, mintha a szamla aljara rairtak volna times new roman bold 16-ban, hogy telekomado: x Ft. Marpedig a valsagot megelve mar megtapasztalta az ember, hogy ott is lehet megtakaritani, ahol nem is hinne az ember. No, az elofizetesekkel is ezt fogja csinalni a szerzodes lejartakor (vagy mar most, az ertesito utan).
-
-
atillaahun
veterán
válasz
#35104512 #13396 üzenetére
Nem egészen értem milyen ingyenességre gondolsz, mikor én töltögettem fel a telefonom spanyolba az egyáltalán nem volt olcsó. Mármint a percdíjak.
(#13398) Landsmann
Éppen a jupc is korlátozza a torrentezést. Pontosabban csak korlátozná ha nem lenne ilyen jó a utorrent kliens. -
Acheron
őstag
válasz
#35104512 #12601 üzenetére
Az őrült péntekre gondolsz?
Az valóban nem volt rossz, de leginkább régebbi modellekről szólt (volt persze Nexus is, azért az nem volt rossz vétel, ha valaki épp arra vágyott), de pl One X nem volt benne, pedig már forgalmazták. Én inkább olyasmire gondoltam, hogy volt -e mostanság, mint jelenleg az S III 19900 -ért, de nem ilyen tizenhatezres tarifacsomagban, hanem olyanal, amit normális ember használ. Bizonyosan van olyan réteg, aki lakossági ügyfélként rendszeresen telefonál 16 órákat havonta, de nem kell ABC analízist csinálni ahhoz, hogy tudjam, nem ők teszik ki a Telenor bevételének jelentős részét :-)
Én, ha megveszek sem szoktam havi 3 - 4 óránál többet beszélni mobilon, de tízen sok éve vagyok előfizető (bizony, ifjabb koromban még ilyen 16000 -es számláim is voltak :-) ), és szolgáltató függő telóért akkor sem szeretnék százas körüli összeget adni, ha egyébként ezt meg is engedhetem magamnak. Sajnos bónusz programra már rég nem lehet számítani, legjobb esetben is ugyanazon az áron adják a készüléket, mint amennyiért az utcáról beesve kapnám. Ezért várnék valami normális akciót, mert alapvetően a szolgáltatással nincs gondom, csak a körítéssel. De ha jól látom az ilyen akciók nem jellemzők manapság. -
krystman
őstag
válasz
#35104512 #7315 üzenetére
Nem lettél átverve! Mindig is 990ft volt, én kezdetektől fogva használom, és akkor még kártyásra nem lehetett kérni ezt az opciót, csak is előfizetésre. Utánna lett később 1évre rá kártyásra is. Az ingyenes opció az valamikor Március környékén volt, ha jól emlékszem. Talán még 1-2hete elő lehetett fizetni rá. Amúgy én egyáltalán nem panaszkodok még a 990ft-os áré sem, mert rengeteget spórolok vele! Régen alig beszéltem, és egy hónapban simán elment egy 3600as kártya. Meg figyelhettem, hogy mikor van csúcsidőn kívül mert úgy olcsóbb. Így meg van, hogy egy hónapban összejön 3-4óra beszélgetés is apródonként, bele sem mernék gondolni, hogy ez mennyi lenne, ha ki kellene fizetni ezzel a 41ft-os percdíjjal. Szóval szerintem megéri. Főleg annak aki napi szinten beszél a családtagokkal. Persze ez az én véleményem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3 Gamer notebook.I5 10300H / 16GB DDR4 / GTX 1650 / 250SSD +500HDD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest