Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Littoral
aktív tag
válasz
novinyul #72006 üzenetére
Ez a nemlétező tartozás behajtatása (-ának kísérlete), úgy látszik, visszatérő motívum náluk, nekem azt sugallja, hogy azon az osztályon, ahol ezt intézik, nem megfelelő munkafegyelem. Ezzel az a baj, hogy emberek idegrendszerével játszanak, és nem mindenki vevő erre. Nálam a megfelelő partnerre találtak. Egy közel 80e Ft-os „tartozás” volt a játék, de úgy, hogy végrehajtó küldte a levelet, ami már bírósági ügyszámra hivatkozott. Előtte semmi érdeklődés, értesítés, bármi hasonló. Nos, a biztos igazam tudatában (nem volt az ügyben semmiféle tartozás) én előbb megfogalmaztam egy feljelentést, egy panaszlevelet a végrehajtónak és a kamarájának, egy beadványt a békéltető testületnek, egy továbbit a bíróságnak, mindezeket mellékelve egy rövid, de a tényekre szorítkozó levelet a szolgáltatónak. Nem találnátok ki, mi történt - és milyen hamar! Úgy látszik, ha van megfelelő fegyelmi motiváció, tudnak gyors és pontos munkát végezni. Egyedül a feljelentést nem küldtem el, de félretettem sablonnak... Semmiféle elnézést kérő, vagy annak megfelelő gesztus (levél, sms) nem érkezett tőlük, pedig lett volna mire. Ez volt az a pont, ahol le kellett volna lépnem, de ők nem bízzák ezt a véletlenre, ha elsőre nem megy, mindig jön egy következő lépés. Most is van, talán majd egyszer megírom, sok függ a szolgáltató interakciójától. Azért bízom a fent írtaknál jobb megoldásban.
TL;DR: Mostohán kezeli az ügyfelet a szolgáltató, ám az még kitart.
-
Vangelis
félisten
válasz
novinyul #21447 üzenetére
Szeretnek ott azért engem.. csak a telefont nem veszik fel és az e-maileket nem fogadják tőlem.
Örök barátság van közöttünk.
Jah meg rekord összegű előleget kérnének....ha kötnék náluk előfizetést.
De most nem tudom mi lesz. Neten mindig visszadobott a rendszer.... ott nem engedett előfizetést venni. Egyszer megpróbáltam poénból... de kiszűrtek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Windows 11
- One mobilszolgáltatások
- Backgammonmasters
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Peugeot, Citroën topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF 96TB+400GB 2U rack - 2xE5-2680v4 128GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Bomba ár! HP Pro X2 612 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD Touch I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest