- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz
yanna #105043 üzenetére
Ha két SIM van a telefonban, akkor az okozhat némi kavarodást. Leginkább az elsődleges SIM helyen lévő kártyáról megy. MIndkét kártyán nem lesz aktív. A Google saját bevallása szerint is csak egy kártyán támogatott a rendszer működése. Későbbiekben elérhető lesz mindkét SIM esetén. Nekem a Telekom SIM-en aktív, az van az elsődleges helyen is. De volt időszak, amikor automatikusan átmászott a másik SIM-re, a Vodafoneosra. Az istennek nem tudtam rávenni hogy visszamenjen a Telekomosra. Aztán vagy 2-3 hét után magától visszavándorolt.
-
donjohnson
addikt
válasz
yanna #105043 üzenetére
akkor állítsd be a telódon a beállításoknál a google dns szerverét.
Here's how to switch to Google DNS on Android 9 or later:
Open “Settings” > “Network & internet” > “Advanced” > “Private DNS.”
Select “Private DNS provider hostname.”
In the “Hostname of the DNS provider” field, enter “dns.google.” (dns.google vagy 8.8.8.8 ha ip-t kér)
Apply the changes. -
donjohnson
addikt
válasz
yanna #105031 üzenetére
próbáld meg ezt:
"Try going here:
https://myaccount.google.com/phone
Disable/Reenable the auto-verification, wait a few minutes. Check back on your Chat Features. You might have to clear cache after you've done this.
I wrote a little piece on Medium about my experience on this 🤓
https://medium.com/@jeremyc.na/google-messages-trying-to-verify-issue-fixed-29b03857627f
"
forrás, reddit: [link] -
SztiviVander
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz
yanna #104369 üzenetére
Tuti, hogy klevesebb energiát használ. AMikor a mobilenetn van a telefon, akkor is több energiára van szüksége mint amikor wifin van. Hiába van jó térerő, a mobilnet kapcsolat több energiát igényel mint a wifi. Ettől függetlenül nálam nincs elspődlegesre állítva a wifi hozzáférés, de bizony van olyan hely, ahol járok, hogy meglehetősen kicsi a térerő. Valószínűleg két cella határán van az a hely, mert egyébként a távolság nem sok a bázisállomástól.
-
-
CellWalker
tag
-
TeeJay
félisten
válasz
yanna #104086 üzenetére
Jó kis infók, ha valamit nem értesz google sokat segít.
Ma pl már látok n1 5G-t is BP belvárosban meg Budai részeken
Alakul ez. Tiktok-on pár almásnak megírtam hogy ők nem tudnak ilyet, mindig az volt a hárítás hogy nekik nincs is szükségük erre. Hát azért néha jól jön hova csatlakozik a telefon és miért lassabb a mobilnet -
válasz
yanna #103890 üzenetére
Adatmódosítás, átírás
Előfizetői adatokban történt változás bejelentése
A személyes adatokra (bejelentett állandó lakcím, személyazonosító okmányok stb.) vonatkozó módosítást kérheted a változást igazoló dokumentumok bemutatásával a Yettel üzletekben, vagy levélben a dokumentumok másolatának megküldésével erre a címre: Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
Az írásos kérelemben fel kell tüntetni a telefonszámodat és számlázási azonosítódat, valamint levél/fax esetén az aláírásoddal kell ellátni a dokumentumot.
Elektronikus űrlapunk kitöltésével is leadhatod módosítási igényedet ügyfélszolgálatunknak. -
martonl
senior tag
válasz
yanna #103781 üzenetére
Jaja, egyébként ilyen helyre talán a Starlink a legjobb szerintem, mert azzal a helyzettel is kell kezdeni valamit, ha az ember nincs ott. Jöhet Maci Laci a piknik kosárral és mindent IS visz.
A Starlinket meg az ügyfél leszerelheti és viheti magával, ha nincs ott.
Egy fix mobilnetes vagy műholdas kültéri egységgel is meg lehet ezt tenni, csak annak a fel-leszerelgetése és újbóli beállítása körülményes lehet. Starlinket úgy tudom könnyebb telepíteni. -
SztiviVander
addikt
válasz
yanna #103781 üzenetére
Ja, csak az mindenkepp alaphangon 50e+ koltseg.lesz, mert a szaki (mar ha talal egyaltalan) nem fogja visszaadni a pénzt ha megse lehet megoldani semmivel vagy csak akkora osszegert lehetne amit meg nem akar raszanni az ember. Ez is megoldas persze, de szerintem nem annak aki ph forumra jon ingyen tanacsert
-
martonl
senior tag
válasz
yanna #103776 üzenetére
Ez van, aki ilyen helyen szeretne internettel élni, annak vállalnia kell a következményeket. Nem néztem árakat, tudom, hogy a Starlink nem a párezres kategória, viszont még a régi vannetes áraknál azért voltak olcsóbb csomagok is. Igaz, forgalmi korlátosan. Most nem tudom, árak terén mi a helyzet, tisztán műszaki szempontok alapján írtam.
Meg lehet próbálni egy Yetteles eszközt egy mobilnet előfizetéssel de úgy, hogy legyen opció elállni a dologtól. Ha a kültéren/tetőn sincs semmi térerő vele, akkor külső antennával is felesleges szerintem próbálkozni, de csak magamat ismétlem.
-
Krystal_s
addikt
válasz
yanna #102964 üzenetére
Szerintem, ha lenne elérhető szakemberük, rá lehetne nézni az adott toronyra, sávokra, hogy pl mennyire túlterhelt, vagy valaki, valami bezavar-e a rendszerbe.... vagy akár ki is jöhetne. Az előfizetőnek nem kell ehhez érteni, csak használni szeretné.
Hiába van jelentve folyamatosan a hiba, mindig olyan ügyintézők veszik fel, akik azt sem tudják hol vannak. (nem csak a Yettelnél)
Első napokban volt egy hölgy, aki valóban intézkedett és javítva is lett az akkori éjszakai korlátozás, sőt még másnap ő hívott vissza minket, hogy megkérdezze minden rendben van-e. Akkor 1 hétig tökéletes volt minden.
Utána kezdődött ez, hogy egyszer jó, egyszer nem.... Ilyenkor tv sincs, vagy nézhetetlen a kép...
Azóta csak olyanok vették fel a hibákat, akik alap dolgokhoz sem értenek. Ezt ismételgetik, Router újraindítás, reset, kártya ki... Hozzáértőt sosem kapcsolnak, csak hibajegyet vesznek fel. Jó lenne szakemberrel beszélni, aki ránézne pont akkor, amikor gond van és akkor lehetne tudni hol a gond.
Sajnálom, mert ez így megbízhatatlan.A TV rendszerük is meghülyült múlt hét óta. Eddig mindent vissza tudtunk nézni. Most ugyanazoknál a műsoroknál hibát ír ki. TV boxon és lapotopokon is... :\
-
MadMancs
veterán
válasz
yanna #102933 üzenetére
Észrevettem.
Melóhelyen fizettem volna kaját, erre terminál közli kiszolgálóhiba. De mivel George app értesített hogy sikeres fizetés, elhoztam kaját, erre délután jött egy újabb George üzenet hogy visszatérítés.
De becsületes ember lévén holnap beballagok és kifizetem nekik 😅
-
-
aprokaroka87
nagyúr
-
-
#01110937
törölt tag
válasz
yanna #101399 üzenetére
Rendben. Egyébként még véletlenül sem merült fel.
#101398 viktorhu
Yettelnél ezt a zóna térképet hol látom? Feltöltősként is engednek igénybe venni esetleg ilyesmiket? Vagy csak előfizusként? (vodánál ez van).#101399 yanna
"csak" vésztartalék, ha kellene revolut miatt. Egyébként nem lenne lényeges. Bár korábban nem kellett. Eu-n belül nem volt gond kártyás fizetésnél stb. -
-
Landsmann
addikt
válasz
yanna #100939 üzenetére
Alapjában véve nem. Amitől lehet: Ha nem fix csatornára van állítva a router, hanem automatára, akkor esetleg ha frekvenciát váltott, akkor egy pillanatra megszakad a wifi kapcsolat míg a telefon utána megy a routernek, ekkor lehet egy bejelentkezés a mobilhálózatba, ami csekély adatforgalommal jár. Másik lehetőség, egyes telefonokon van olyan beállítás, hogy a mobiladat kapcsolat állandó legyen. Ez azt jelenti, ha valamiért nem tud kapcsolódni a wifi hálózathoz, azonnal van mobiladat kapcsolat, nem kell a hálózatba éppen akkor bejelentkezni. Na, ha ez utóbbi beállítás aktív, akkor az időnként generál kicsi adatforgalmat a wifi kapcsolat ellenére is.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
yanna #100556 üzenetére
Engem volt, hogy pénteken este 19:30-kor hívtak, már nem emlékszem mit akartak rámsózni. Megkérdeztem honnan hív, mondta Győrből. Mondtam én Kecskeméten vagyok, Győr más időzóna? Mondja nem. Erre megkérdeztem, szerinte 19:30-kor, ilyen faszsággal illik-e bárkit is felhívni. Elnézést kért és nem hívtak többet.
-
mrobes
tag
Akkor ez rejtély marad.
Kerestem a számot a híváslistában, névjegyzékben de nem találtam, nem ismerős a szám.
Felhívni meg nincs kedvem, hogy megkérdezzem mit keres a beállításaim között.Még arra gondoltam, hogy valami egyedi értesítési beállítás az adott számhoz, de nem emlékszem, hogy ilyet állítottam volna. Meg nem is tudom hogyan lehetne eltüntetni onnan.
-
mrobes
tag
Elképzelhető, de sajnos nem tudom mi volt az ideiglenes szám, így nem tudom ellenőrizni.
De így egy kicsit fura. Amúgy most működik a csevegés, csak nehogy keveredés legyen belőle a későbbiekben, ha netán újra kiadják ezt a számot.
Közben találtam még egy számot, amit nem tudok hova tenni.
A Messages-beállítások/ Értesítések menüben van egy "alapértelmezett beállítások" pont, benne egy 30-as szám. Röhej...ez megint mit keres itt? -
asdf_
veterán
De, bekerül, az üzemanyagszámlák legalábbis ott sorakoznak nekem (mást meg nem veszünk pénztárgépes helyről, de nyilván azok is, hiszen nem viccből kell online-nak lennie mindennek es nem véletlen kötelező vagy két éve megadni az adószámot minden céges vásárlásnál, nem a számlán kell rajta lennie, hanem a felküldött -azt hiszem- customerVatData mezőben)
Fentiek nyilván számítógéppel összekötött pénztárgépek esetén, amik képesek számlát is kiállítani. -
4Grider
félisten
Online pénztárgéppel általában nyugta készül, amin nincs vevői név, de az is felkerül a nav-hoz. Cégek ma már csak olyan hazai kibocsátású számlát fogadhatnak be, ami a nav online számlarendszerében a bejövő számláik között szerepel. Ha nem szerepel, azt a számlát nem nekik bocsátották ki, vagy nem tud róla a nav a kibocsátó hibájából. Adószám nélkül pedig nem fog bekerülni a bejövő számláik közé az elvileg nekik szóló számla.
-
-
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest