Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Mobil flották
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic V2 - origami
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolti_20
senior tag
Üdv emberek! Segítséget szeretnék kérni, KTM 125 LC2-vel kapcsolatban.
Tegnap előtt jöttem hazafelé munkából, amikor észre vettem az első kereszteződésben, hogy ha leesik a fordulat, akkor leáll a motor. Elektronikai problémára gyanakodtam, mert láttam hogy a világítás egyre halványul és alacsony fordulaton, a lámpa már nem is világít.
Ahogy haladtam tovább a visszapillantóban láttam, hogy a szokásosnál sokkal jobban füstöl a motor mint kellene. Gondoltam lehet túlmelegedett. Megálltam kb 15 percre, át néztem a motort de nem láttam semmi különöset rajta. Mivel berúgóm nincs csak önindítóm, próbáltam indítani, de nem tudott a motor tekerni még egy kicsit sem. Csak a relét hallottam ahogy kattog.
Rendeltem egy új relét, aksit feltöltöttem. Ma reggel beszerelem. Önindító épp hogy teker, de egyszer sem tudta átfordítani a lendkereket. Eközben láttam, hogy az aksi negatívnál a saru füstöl, illetve olyan meleg lett a + és - hogy megfogni sem lehetett.
Önindító motort leszereltem, próbáltam kézzel forgatni a tengelyt éreztem valami pici akadást. Megütögettem minden oldalról, tökéletes lett. Üresen próbálom a motort, teker ahogy kell neki. Vissza szereltem a motorra, ugyan az a gond. Aksi saru melegszik, tekerni nem tud rajta egyet sem. Feszültséget mértem az akkumulátoron üresben és terhelés alatt, teljesen rendben van.
Gondoltam máshol lesz a probléma így. Próbáltam forgatni a lendkereket kézzel és éreztem olyan mintha homokot öntöttek volna a hengerbe és a dugattyú nem tud rendesen fel és le járni. Gyorsan ki is kaptam a gyertyát és csináltam pár képet. Ez kb 300km motorozás után:
[link]Gyertya nélkül próbáltam át forgatni de érezhetően valami nem engedi rendesen. Attól félek, hogy le kell szednem a hengert és megnézni hogy ott lesz a hiba vagy sem.
Ti mit javasoltok? Mire lenne érdemes jobban figyelni? Mik azok amiket még esetleg meg tudok próbálni, mielőtt jobban szétszedem a motort?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PlayStation 5
- Google Pixel topik
- eFootball
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen