- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #45900 üzenetére
Amúgy ez szerintem VICC kategória, hogy szerelőnél volt a motor, elmondásod szerint rengeteg pénzt ott hagytál nála, mentél a motorral x kilométert és sanszos, hogy azon a részen van a bibi, amit a szerelő csinált, de 1 hétig nem ugrik neki, mert vannak előtte más motorok is.
Nem úgy kéne, hogy a garancia gyanúst elővenni és megnézni, hogy mi van vele? Nem mondom azt, hogy csinálja meg egyből, de bammeg, legalább mondja meg, hogy mi lehet vele a baj, hogy a tulaj is tudja, hogy mire számíthat.
Én gondolom hülyén ezt a dolgot vagy a Lali jól csinálja? -
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #45903 üzenetére
Értem. Amúgy erről van gondolom szó (összesen 3 db van fent, és ez futott 75-öt).
Ez az óraállás dolog amúgy nagyon csalóka. Pláne öregebb vasnál. Én "28000-rel"
vettem a Madisont, de én akkor sem hittem el, aztán mikor 1 év után cserélhettem
vezérműláncot (pedig állítólag fel lett újítva a vezérlés!), megbizonyosodhattam róla.Szóval az, hogy odaírják, hogy ez 75000, az lehet akár az őszinteség is, vagy már
egyszer-kétszer megkerülte a Földet, és azért tekerték oda, mert az éppen hihető.Ui: akkor túloztam a felével, inkább csak harmada lesz. De azért komoly futás egy
ilyen motortól. Lehet amúgy, hogy nem GTK a történet: majd kiderül, ha beborul.
(Persze megértem a feljebblépési szándékot is, ha már így esett. Gyakran mondja
magának az ember, ha már besz*rt valami, akkor jöjjünk ki belőle jól és cseréljük...
Mondjuk nem biztos, hogy ez az olcsóbb út, de velem is előfordult már az életben.)fattyu: jogos. Majom és banán esete. Tankolni, felgumizni, "egyben tartani" húzós.
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #45898 üzenetére
Azt hiszem a GS futásteljesítményének a felét legalább Te raktad bele:
az, hogy ennyi futás után megmakkan valami, bőven nem előre látható,
és igen, nyilván nagyjából bármivel megtörténhet, hogy rá kell költeni...
(Biztos vagy abban az 1200 ccm-ben, hogy tudnád rendesen uralni?)
Ui: kiderült már, hogy mi kezdett kalapálni?Szerk: oké, tárgytalan.
-
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #45834 üzenetére
Nem fogod elhinni, de február 19-én volt a születésnapom
Amúgy bocs a poénért, de viccek ezek a dupla adók. Teljesítmény adó, bazze, vicc. Jöhetne mondjuk kerékadó is, mert generátor adó, klímás autóknál lehetne klíma adó, nem is értem, hogy hengeradó nincs? Valakinek 4, valakinek 6 henger, valakinek 8 henger van az autójába, miért kell ugyan annyit fizetni?
Most jöttem haza az Auner-ből, megjött az Alpinestars Missile rövidített gatyám, 56os méret, ennél már jó helyen volt a térdvédő, combba is jó volt, viszont hasnál nem
nem baj, jön következő héten az 58as. Tök jó, fcmoto ár, 0 futárköltség, 0 csereköltség.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #45830 üzenetére
Na az enyém az pláne nem motor.
Én meg egy vén majom vagyok, aki a második gyerekkorát éli.
Na, de pont lesz*rom, jól elvagyok így, csak idén is össze jöjjön a 8-9 ezer gondtalan kilométer, nem kis részben Erdélyben.
A Csótány az nem pöcsköszörű, hanem libakergető. Kikérte magának...
-
Czimby
addikt
válasz
Kolondrum #45507 üzenetére
Ha nem zárja el rendesen a karbi a benzint az lehet akár egy kis piszok darbkától is, pont a tű mellett van a fúvókában vagy hasonló. Én biztos kitakaritattnám azt a karbit még 1x. Ha benzines az olaj az ilyentől van, nem azért mert menetközben a gyűrűk mellett beszívja, hanem amikor áll a motor szépen lecsordogál. A szinkronnal a levegőt állitod.
Azt megnézhetnéd, hogy ha adod neki a tüzet akkor feketén kormol-e a kipu mert akkor tuti sokat kap, és az amiatt lehet amit irtam. De ezzel az olajjal már ne nagyon használd.
-
Czimby
addikt
válasz
Kolondrum #45495 üzenetére
Szerintem a karbi a szar es folyamatosan ereszti a benzint, ettől benzines az olajad és ettő vastagon kormos a gyertya. Ezzel az a baj, hogy a benzines olaj nem olyan jol ken, es könnyen összejön egy hajtókarcsapágy halal.
Ez a teoria csak akkor igaz, ha 2külön karbi van a 2hengernek, nem ismerem a tipust ezért irom.
-
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #45501 üzenetére
Kepesmotoron ahogy olvasom, az a helyzet jelenleg, hogy ez a draga szerelo elcseszett valamit a legutobbi draga muteten, nem?
Ha benzin van az olajban, akkor eleg gyanus. Az a baj, hogy tuti, hogy igy fogsz vele jarni es lehet szarabb lesz. Meg az a 15 km a szerelohoz is necces lehet, nem? -
Pocee
senior tag
válasz
Kolondrum #45497 üzenetére
A hajtókar nem feltétlen fokozatosan jelentkezik.Ha széttörik a tűgörgő akkor az hirtelen okoz bajt.
Nekem a 125 crossba előjel nélkül reccsent egyet és megszorult.szerencsére csak 4 kmre voltam otthontól,így egy másik motor hazahúzott.Esetleg egy leszakadt szelep ami szétver mindent amíg kísérletezel mi lehet a baj.A gyertya meg nyilván a tökéletlen égés következménye,annyira nem értek amúgy hozzá,hogy egy több hengeres motor tovább jár e ha széthullik a hajtókargörgő,vagy egy szelep kiesik.
Könnyen beindul amúgy így hibásan? vagy tekertetni kell? -
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #45446 üzenetére
[KOMOLYTALAN]
Le ne üsd vele a közlekedési táblákat...Amúgy ha vadulni akarsz,
és cél a szimmetria, meg brutál hang is kéne, akkor a másik oldalra
mehet fel egy ilyen, de nem tudom, van-e külső mikrofon bemeneted.Persze ebben is rohadt hangos lenne a szél, döglött macsekkal is...
(Azért remélem azt, ami nem menetszél - álló helyzetben kifogja.)
Viszont, ha sok felszerelés van, akkor lassan illene beburkolni, és...
[/KOMOLYTALAN]bogyo112: ameddig a Föld kerek, mindig lesznek nyuggerek.
Szerk: őröltség határa
"Kicsi a bors, de szar az íze." -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Kolondrum #45387 üzenetére
Én is jártam már így motoros túrán, pedig csak 5-en voltunk. Aztán alapból hátul megyek ilyenkor, ott alapból kicsit szabadabb az ember, de bakker amikor valaki alatt egy zzr1400-as gép van és derkészögben veszi a kanyarokat de oké legyen mert fosik és nem tud motorozni, de akkor legalább az egyenesekben zárkózna fel vagy menne egy kicsit tempósabban, nem 140-el de legalább a 100-as tempót ne úgy érnénk el mint egy 125 -ös géppel. Komolyan ilyet mg nem láttam. És alatta van egy 180 lovas gép. MI a f@sznak?
100m-ert le kellet maradnom hogy 3 kanyart a saját tempómban tudjak bevenni, mert utána megint beértem...
Mentünk aznap vagy 300km-ert így, de utána a barátommal mondtuk hogy mi akkor még egy kicsit elmegyünk 2-en MOTOROZNi vazzeg mert már megbolondultunk a gyökkettes kanyaroktól. Aztán lenyomtunk még egy 100-ast a szlovén szerpentíneken...
Na a 2. Napon nagyívben elkerültünk mindenkit és 2-en az a barátommal mentünk akivel mindig is szoktunk.
Nagyon nem egyszerű ez a társas motorozás kérdés.A másik véglet meg amikor valaki minden lehetetlen helyzetben előz aztán te meg lemaradsz mert vele ellentétben nem vagy öngyilkos....
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Kolondrum #45362 üzenetére
Én 750-es túra motorral tanultam, kicsit az nekem már nehéz (80 kg vagyok). Pl volt olyan, hogy kátyús földúton álltam meg, leraktam a lábam, de megcsúszott és már dőlt is a gép. Nem bírtam megfogni, 200 kg, baja nem lett mondjuk). 300-500-as nekem ideálisabb hétköznapi használatra, mo-on. Szupersport nem érdekel.
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #45350 üzenetére
Biztos, hogy a te méreted? Nekem már a képen is fura volt:
mintha nem lenne benne a fejed... Most meg az, hogy nem
látsz ki belőle, ha lecsukod... Nekem nagyon fura. Az N103
sokkal jobb, mint a korábbi Bieffe bukóm volt.Most nem
azért, mert pinlock, Bluetooth, napszemüveg - hanem mind
komfortérzetre, mind kilátásban. Szép nagy plexi van rajta.Szerintem ne használd felhajtva, ha úgyis van tanúsítványa
akkor sem. Nem azért felhajtható. (A műfogsor meg drága.)Szerk: de most esik le, hogy miért olyan cross-bukó jellegű!
(Mert fel van hajtva, gondolom.)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #45327 üzenetére
Előzni? Ezzel?!
Maximum traktort vagy kombájnt...
90-95 km/h a végsebessége (GPS szerint), igaz ezt 4.-ben és 5.-ben is eléri. 7000 és 10000 fordulat között kell lennie a mutatónak, különben megdöglik teljesen. Rugalmatlan. A (valós) 80-at kb. 15-16 mp alatt éri el. 80-85-ös tempóval viszont kimegy a világból, 2,8 lit/100km fogyasztással, mint azt a nyáron a 8 napos, 2369 km-es erdélyi túránkon bebizonyította. (megpakolva sem lassabb viszont). 2-ben 50-ig, 3.-ban 70-ig hajtható.
Sajnos az a gyanúm, hogy fogy belőle a kompresszió. Nem megy úgy, mint másfél éve. A végsebessége kb. 5-tel több volt a gyári láncáttétellel, de a 15 fogú kislánckereket 14-re cseréltem, így sokkal kevesebbet kell váltani, azelőtt szembe szélnél kérte vissza a 4.-ket, most meg elbírja. -
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #45310 üzenetére
A videód alapján nem kaptam kedvet a motorozáshoz. Azok a hófoltok meg vízátfolyások nem igazán a kánikulát idézik. Ilyen öregen az ember már az ízületire is gondol. A Te gépeden meg még plexi sins, semmi szélvédelem, júúújjj még bele gondolni is rossz
Én még várok picit a szezonnyitással míg legalább 10-15 fok lesz. -
Bogyó bá'
nagyúr
-
Outlander
addikt
válasz
Kolondrum #45176 üzenetére
Akkor maradt a pirosan világító ördögszarv... az mindig beválik, régi motoros kegytárgy, nagyon egyedi.
-
Archer
őstag
válasz
Kolondrum #44907 üzenetére
Fattyu véleményét osztom, ha nincsenek meg bizonyos minimum feltételek, nem veszem elő a motort. Ez nálam minimum 10-12 fok meg száraz aszfalt, itt is csak kompromisszumosan lehet (merek) motorozni. Az ideális nálam olyan 25 fok körül van, olyanban a világból kimennék. Volt, hogy 0 fok körül mentem vele mert vittem szervizbe de baromira nem élveztem, nem tudom mi a jó hidegben kínlódni rajta (persze aki melóba jár vele, az más). Meg venni rakás pénzért mindenféle téli cuccokat amiktől még ugyanolyan fos lesz a tapadás...
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #44828 üzenetére
Hm, nekem (a perec után különösen) elkezd szitálni ha elengedem a kormányt.
Kaphatott a kormánycsapágy egy-két ütést, így lett még szarabb...(Persze,
azt is fel lehet újíttatni. De önmagában az, hogy szétkapják - idomos - 12K.)
Mondjuk csináltassam meg, és kussoljak!
Ha használni akarom, nos muszáj:
az más kérdés, hogy ma pont a másikat toltam ki, annak meg eleve úgy be van
rágódva a kormánycsapágya, hogy külön "erőlködni" kell, hogy kivedd* középről.
(De Yamahánál megszoktam: elhanyagolják a tulajok/talán fel sem tűnik nekik.)*: ami persze nem jelenti azt, hogy beáll nyílegyenesre, nem húz, és nem szitál.
Csak nagy a dilemma, hogy ezt is csináltassam meg, vagy minek - ha adom el? -
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #44766 üzenetére
Igazából nem mondtunk ellent egymásnak, így velem is egyetértesz.
Én lépegettem - buktam (anyagilag). Nem kicsit. Ha újrakezdeném, tuti
másképp csinálnám. De kezdőként az ember tapasztalata sincs meg...
Nincs restart level! Mégis mit vár el a motorjától, mire fogja használni?Emlékszem, hogy anno túráztál az 50-essel. Élvezted. Akkor AZ volt A
szint. Azért a GS: más dimenzió.Főleg amióta benyal a 9K-ba, nem?
De ahogy írtad korábban, ha bizonyos szitukban 100 lóra adod a tüzet,
talán már te se írnál ide. Hamarabb érsz oda, hova nem akartál menni.Emlékszel, amikor 3 éve kirongyoltam hozzád a kis 180-as kecskével?
Nem volt az rossz, hogy volt... Neked nem kell magyaráznom, mennyi
idő lett volna busz-metró-hév-volán-gyaloggalopp módon megoldani.*
Az idő pedig pénz; a tiéd is, az enyém is: luxus a motor? Nem feltétlen!Közlekedésre fenntartani feleslegesen nagy gépet, mondható annak...
Pl. az egyhengeres 400-asom örülök, ha 6 alatt eszik. A 250 meg csak
4-et kér. Városba mindkettő elég, de túrára a 400 is határeset.
Mondjuk embere válogatja: túrán 4-5-ből elketyeg, bogyó meg 2-3-ból:
neki most az a szint, de nézegetett ő már nagyobb vasakat is. Ez van!*: sanszos, hogy nem lett volna üzlet. Nekem KELL motor!
Az sem
árt, ha van kettő, amíg az egyik szervizben van. De inkább kellett volna
összespórolnom egy fiatalabb megbízhatóbb vasra, mint locsolni SOK
zsét a lepukkant öreg szarokra. (Madisonon csak a két rugóstag 80K?)Egyszer talán lesz egy ABS-es T-Maxom. Vagy C650GT-m, és kész...
Az "csak" pénz. Ha van, ami tetszik. Az jó. Hitelre azért meredek lenne.
Összespórolni meg évek, mert mindig elqrom az aktuális vasakra.KubanitoS: már rég túl vagyok a 125-ön, de 100 lóval igen, lehet, hogy
már kinyírtam volna magam. 30-40000 km az lófütty, ha elszáll az agy.
Most úgy látom, 250 minimum. Amolyan épp jó mindenre: unalmasan.
Meglepetést nem okoz, teszi a dolgát. A 400 más karakter. Csak 30 ló!
De ég és föld. Akkor képzelem a 100 paci milyen lehet.Még jó, hogy
robogóban nem nagyon van ennyire felokosított jószág. (60+ is durva!
Főleg a nagy rugózatlan tömeg, meg a relatíve kis kerekek okán.)
"A robogó nem motor."
Bizonyos értelemben tényleg: másképp jó.
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #44740 üzenetére
De ez a nagy látószög meg nekem pont nem tetszik. Durván torzít.
Stabival már valamit csökken. Remélem úgy már elviselhető lesz, LOL.Motorozásnál, ha folyamat akarsz venni, akkor szerintem dugd töltőre!
(Olvastam, hogy van USB-s aljzatod, szóval csak egy kábel kell, és...) -
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #44736 üzenetére
Ja, 2 db Sony AS20, de épp most siránkozok rajta, hogy az SJ4000 élesebb.
Mondjuk a többi paraméterében jobban tetszik a Sony, de hát most már ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- További aktív témák...
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Utolsó darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest