- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #29614 üzenetére
Úgy értettem, hogy legalább az AGV még spagettiföldön készül, nem Romániában, mint egy két konkurens. A Shoei nem román...
Minőségbiztosítás meg csak papíron létezik! Az angliai Hondákat tudom felhozni példának, pocsék minőségűek a japókhoz képest. Az Accord pont ezért maradt kint, mert nem tudtak megegyezni a minőségi kérdésekben. A Mazda a Mazda 2-es gyártását is hazavitte a spanyoloktól. Biztos véletlen...
-
Zsubi
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #29238 üzenetére
nem tudom, hogy ilyenkor mi szokás, ha nem indítják be évekig a motort, de ez blabla, hogy ettől elolvad a dugattyú. Tartósan kevés benzint kapott valszeg sportlégszűrő és egy nyitott rendszer miatt, amihez nem volt hozzálőve, ez sokkal életképesebb sztori. Ilyenkor olvad a dugó. Vagy eltömődött fúvókával üvegelte a srác jódarabig, de nem egyik pillanatról a másikra lesz ilyen. Ez az eltömődött fúvóka is fura... Meg az is hogy nem hallja a paraszt, hogy annyira elkevesell, hgoy durrog össze vissza.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #28922 üzenetére
amitől az R főtengelye többet forog 750-nel, és amitől 12 lóerővel többet is ad le. Összesen 130-at. Ha jobban megnézzük, a konkurencia ezresei sem tudnak ennél sokkal többet, viszont a KTM nyomatéka szálba hasítja az összeset, főleg alacsony fordulaton. Ez itt a királyság, kérem.
A KTM-ben mindig is ezt szerettem azt hogy alul is vadállat tudott lenni,bár a konkurenciánál biztos a többi V2re gondolt.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #28680 üzenetére
A BMW-nek van ilyen tesztje, mindjart elokeresem.
Szerk.: itt van, raadasul 'expert rider'-ekkel tesztelve.
Osszefoglalva:
- szarazon -5% az ABS nelkuli javara expert riderrel (mondjuk 50 meter helyett 52-53)
- szarazon, csatornafedellel csak az expert rider a jobb ABS-sel, mindenki mas gyengebb, akar 20%-al is
- vizes feluleten legalabb -30%az ABS javara (!!)Es ez egy 1992-es teszt, akkori ABS technologiaval.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #28652 üzenetére
Igen, a fordított villa a felépítéséből adódóan merevebb, ezáltal nagyobbat kap a villanyak ha olyan a perec...
A dupla rugóstag tényleg cool, viszont a központival precízebb a rugózás. A súlya nem az acélváz miatt nagy, a blokk súlyából is bőven lehetne faragni.
Valszeg az van amit korábban is mondtál, hogy nem tudok kilépni a saját realitásomból!
A CB1300 egy jó motor úgy ahogy van.
1 sportmotor, 1 CB1300 motorozgatáshoz, 1 supermoto, nekem ez kénre a garázsba, így boldog lennék.
Ja meg persze egy quad, egy nem gyári R34 és egy 2006-os 2.5 XT Forester, hirtelen ennyi. -
Nippon
őstag
válasz
Integra #28619 üzenetére
Álmodik a nyomor... Tartok tőle, hogy megint csak szöszölnek vele valamit a kötelező új színek mellett. Egy szép fejidom nem ártana rá, valami divatosabb fényszóróval, de azt nem gondolom, hogy a szépség a használhatóság rovására menne. A villát szerintem nem cserélik le, egy ilyen motorra nem kell fordított teló, szerintem megoldják magukban ezzel. Igazából a váznak is jobbak az esélyei egy hagyományos villával egy esetleges balesetnél. Én pl jobban örülnék egy központi rugóstagnak hátul, szerintem az többet érne. A radiális fék pedig szerintem egyelőre álom ebben a kategóriában (a CB1000R-en sem radiális a fék, csak az ABS nélkülin) A motorhoz meg tuti nem nyúlnak szerintem se...
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #28614 üzenetére
Azt már tudják, hogy faragnak rajta, de pl a vázat , a futóművet és fékeket illetően nincs semmi hír. A motorjához nem kell nyúlni. Viszont ledöbbentem a Motorrevűs teszten, hogy csak 186 kiló a terhelhetősége... ( a GSX-R 750-nél ez 187kg
) Azt hittem, egy ilyen dögöt fel lehet pakolni rendesen.
Eredetileg CB1300-as tesztmotort akartam, de azt már eladta az importőr és úgy tűnik, hogy nem lehet keríteni sehonnan. Kár...
Ha lesz hírem, akkor úgyis mondom! -
Nippon
őstag
válasz
Integra #28604 üzenetére
Kapcsolataim révén 1 hétig nyúztam a Totalbike-on tesztelt ABS-es CB1000R-t, 1000km-ert mentem vele de nagyon nem győzött meg a sárkány. Az erejével nem volt gond, kétezres fordulattól villanymotorként húz lineárisan, de mivel 10,5-nél tilt és alulra van hangolva, így nem érződik rajta a tűz. A futóműve viszont nálam leszerepelt, kivittem szerpentinezni is és egyedül is pumpált durvább kanyarokban. (A hátulját már valaki eltekerte mert az előfeszítés az utolsó előtti fokozatban volt, próbáltam a csillapítást keményebbre venni, de nem lett jobb)
Két személyes használat mellett (könnyű csajjal is) vége volt, hintázott, mint a dög. Egész egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyen szar, valami bibinek lennie kellett vele. 14000 van a motorban, elfáradt volna a rugóstag???Most éppen egy 2009es ABS-es 600RR van nálam. Ez a motor nagyon finom, bár a GSX-Rhez viszonyítva keményebb a futóműbeállítása, emiatt közúton jóval pattógósabb. Nincsnenek olyan mechanikus zajai, mint a Suzinak, éppen ezért nekem túlságosan kifinomulnak hat. Az új teli idom ronda ezen a Tricolour változaton, mert a blokkot takaró rész ilyen matt műanyag, borzalom (a 2008-as sokkal szebb), a fekete verzión asszem színfefújt, az okés. Egy hét cb1000r után persze gyengének hat, valszeg utcára az is, pályán biztosan kiválló.
Az ABS viszont egész egyszerűen katasztrófa! Mindkét motoron gáz és ez nem vicc.
Ez az új elektronikus sem jött be az RR-en. Direkt forszíroztam és engem nagyon zavart. Összeül az eleje, majd mikor blokkolna felengedi, akkor megugrik előre kicsit, kirugózik, megint összeül.... A fékutat pláne szar úton durván meghosszabbítja (a CB-n még az is árnyalja a helyzetet, hogy a telók lágyabbak és az első villa az utolsó tartományban már nem működik elég finoman, fel is lehet ütni még nem túl szar úton is fékezés közben).
Biztos vagyok benne, hogy ebben a formában az ABS nem nyerő sportmotorra, pályázni nem lehet vele, mert bizonytalanná tesz. A súlyával még nem lenne gond, mert az ABS-es 600RR is bringasúlyban van, de az, hogy nem kapcsolható szerintem meggondolatlan húzás volt.
Kipróbáltam vizes aszfalton és belefékeztem egy két sóderes szarba is, ott tényleg kiválló de összességében egy "tapasztalt" motoros számára a legtöbb esetben zavaró. Esős időben nem szoktam sietni, ha nem muszáj akkor motorozni sem, így az a rész nem érdekel, az utat meg figyelem. Kapcsolható változatban jó lenne, de így értelmetlen.2010-re viszont megújul a CB1300, műszaki dolgokról még nem tudok konkrétumot, de egyelőre úgy néz ki, hogy marad az 5 gangos váltó, új színek lesznek, és a fejidomos változatot átszabják (remélem szépre). Ha kapok infót, akkor szólok, ennél többet még nem tudni.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #28579 üzenetére
na, most mar tudod. megiscsak gonosz dolog lett volna azt irni, h tok folosleges beszkennelni
lAyCsI: le bizony. szerintem megvilagosodtam. szeretni kell az osszes motort es azt elvezni, amit nyujt. teljesen mindegy h mire ulhetsz. innen kezdve mindenki bekaphatja, aki fikazza barmelyik vasat a menettulajdonsagai alapjan
nem erdekel.
persu: kepek?
-
Topiccsendőr
addikt
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #28527 üzenetére
akkor ha en beharangoznek a jovo honapra egy sokoldalas honda gsxr 1250 factory tesztet, akkor ne jelenjen meg ha telleg sz@r?
jaaaaaaaajj juteszembe: tegnap lattunk sok motorost. de csak egyet kellett betolni indulaskor: cbr600f
jot tett a lelkelmnek ilyet latni
egy HONDA, amit tolni kell... vehe, vehehehe
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #28513 üzenetére
Tapasztalataim alapján: Alapvetően az összes motor jól össze van rakva. Vannak itt-ott bajok, ahogy egyik-másik alkatrészbeszállító jön be a képbe. Minden egyes márkánál. De nem jellemző, hogy manapság bármelyik gyártó szar motort csinálna, vagy olyat, amire ne ez lenne igaz, hogy olajcsere meg gumicsere azt csók. Koreaiakat most persze nem raknám ebbe a halmazba, de a japánokat mindenképp. Tehát összehasonlítani a négy japán márkát annyira nem érdemes. Az olaszoknál is vannak nem annyira szeszélyes bringák. De ha lenne egy 749-em vagy 999em telibefosnám, hogy 50 000 után a dugattyúk palástján kopásnyomokat lehet észrevenni. Nyomnám kifelé a szemét, ugyanúgy, mint ennek a japánét, csak az olaszt még bámulnám minden egyes gurulás után egy órát a garázsban.
Újságcikkhez. Alapvetően nekem bajom van azzal a tömeges olvasóréteggel, akik motoroznak, meg olvassák ezeket az újságokat. A cikkírokkal sem vagyok másképp néha. A bajom az, hogy rohadtul felszínesek. Én mocskokul szeretek motorozni. A tesztek nagy részét nem értem. Nem értem mit jelent egy sportmotoron a "gyárilag rossz futóműhangolás" B+! ott a sok csavar, hangold magadra! utána írj tesztet te félnótás. Nem értem mit jelent a "rángatás". Ne indulj el olyan fordulatszámon, ahol nyomatékszegény a motor az isten szerelmére!
Én próbálok minden motort kipróbálni ami az utamba kerül. Elég sokat sikerül is, és az első 10 km után nekem nincs bajom egyikkel sem. Nálam a jó, vagy rossz motor ebben fullad ki: Lehet üvegelni, lapon közlekedni vele, nem vág földhöz, nem megy ki hirtelen az eleje. Ez egy jó motor. Lehet 300kg os is, meg 140 is. Tulajdonklépp ki kíváncsi arra, mhogy a tesztelő 100kg os volt és őrá nem állították be a motort ezért nem úgy viselkedett, ahogy kellett volna, de a tapasztalatai jók vele. (Miivan haver? beütötted a fejed?) Ez egy cikk? Ami engem érdekel, hogy mit nyújt egy motor. Milyen gázreakciói vannak, finomak, vagy kemények, csontos-e a váltó, van-e valami égbekiáltó baja. Az előző modellhez képest az újítások a blokkban futóműben, meg milyen a gumija. És slussz. A többi amit ezek irogatnak egy akkora himihumi. Milyen a szép külső, meg milyen a szép kipufogó. Ezt szeretném én eldönteni. Nah kb ennyi
Aktív témák
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Need for Speed: Rivals
- Filmvilág
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vicces képek
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Eladó/Trust Gamin 4Az1-ben készlet!!!
- 1080p modern Gamer gép, Garanciás
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest