- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
nem kell messzire menni, elég csak a Mercedest megnézni. jól jelzi a trendet az ő hozzáállásuk. ez van, ez a fogyasztói társadalom.
amúgy miért nem ez a vfr tetszik? jubileumi kiadás
-
Topiccsendőr
addikt
Mer az a zászlóshajó. Azzal találkozol a legtöbbször, amikor értkesíteni akarnak neked egy motorkerékpárt. Azzal jönnek neked, mert abban van a legtöbb innováció, az a márka éppen ügyeletes technikai szintmutatója. Ha meg örök életet akarsz az nem a sportmotor kategória. Benne van a nevében, hogy sport. Az arra való, hogy a határon menj és ha a határon mész akkor egy évben kb 10 szer eldobod. Ez az igazi rendeltetése egy sportmotornak. Az örökélet az a nagyköbös alacsony fordulatos sporttúra.
-
Topiccsendőr
addikt
A H ugyanúgy beáll a sorba hidd el. A H is pénzt csinál semmi mást. Nem kell túlmisztifikálni. Uganúgy elviszi Kínába gyártatni a kis motorjait, vagy bizonyos alkatrészeit. Az atombiztos motor jó dolog, de versenysportban ugyebár ez mit sem jelent. Egy sportmotornál nem nézed azt, hogy kényelmesen el tud helyezkedni az utasod, de azt sem, hogy jó üléspozícióban megtehetsz vele 5-600 km ereket. Ugyanígy gyakorlatilag értelmetlen követelés a 100 000 km futásteljesítmény hozzányúlás nélkül. Én inkább megfordítanám a dolgot: itt a vadparaszt lyukasnadrágos keleten olyanokat várnak el egy sportmotortól, amit nem lehet. ez olyan, mintha vennék egy Mille R-t Öhlinssel, OZ felnikkel, karbon idomokkal és csak és kizárólag túrázásra használnám. És mennyi ilyen van nálunk Pffffff.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom mit akar a Honda. Igazából azt vettem észre hogy mindenki elkezdte az ikon gyártást. Yamaha az exkluzív és drága Vmax-al. Az exkluzív elcseszett főtengelyes R1el
. A Ducati a mégexkluzívabb Desmosedici vel. Az Aprilia az exkluzív V4es sportmotorral. A Honda meg nem nagyon durrogtat el minden lőszert. Exkluzívnak egyáltalán nem nevezhetnénk a családból semmit kivéve a DN 01et. Namost ez vagy azért van, mert továbbra is következetesen követi a - mai világban valszeg nem átütő sikert hozó - örökéletű motor gyártását, vagy valami rohadtnagy atombombát fog kihozni. Mivel a sportmotorok terén technikailag mindenki elhúzott, és telerakta mindenféle félmarketing kütyüvel a motorjait - ami biztosan bonyolultá fogja tenni, illetve hamarabb elromolhatóvá - addig a H a kiforrott sornégyfejlesztésre megy rá, hogy ne legyenek benne felesleges alkatrészek, amik tönkremehetnek. Vagy jövöre jön az alázás, és beáll a sorba. Mert egy sportmotornál - ami általában a zászlóshajó - a kutyát nem érdekli a hosszútávú megbízhatóság. Jövőre meglátjuk.
-
Boci_83
őstag
Baszki, alkusszal soha az életbe nem kötök többet biztosítást. Engem nagyonmegszívattak, komolyan mondom 1 évembe telt amig a bónuszokat meg a rendszámnokat rendbe rakták. Olyan kavart csináltak nekem, hogy jött a következő biztosítás véltás, mire minden megoldódott. Csak személyesen mindent!
-
#25954560
törölt tag
mert terheles nelkul alacsony fordulaton maskepp kopik.
bar ennek valszeg akkor van jelentosege ha napi ~30km-re izzitod be. ha csak turazasokra hasznalod, akkor mindegy h allva ket perc melengetes v inditas, buko fel es huss labujjhegyen.
mod: a gp-ben a cel h felmelegedjen. verseny utan blokkcsere
viszont pirosnal mar meleg motorral allsz legtobbszor. -
Boci_83
őstag
Ezt kicsit bővebben plz, mert nem értem... Beszéltem a biztosítós csajjal is, és azt mondta hogy megmarad a bónuszom is. Direkt rákérdeztem. Ráadásul azt is mondta, hogy ha nincs motor a nevemem, 2 évig, akkor is megmarad a bónusz. Csodálkoztam is, mert én 1 ről tudtam, és úgy is vol, csak változtott....
-
#25954560
törölt tag
ertem.
akkor sima motorcsere
ha igaz, van egy ~32k km-es ~90k ft-ert dombovaron. odamegyunk, megmericskeljuk kompresszinyo, meghallgatjuk(ha tudjuk) es ha szimpi, futas. sajnos a srac mar eladta rola a fektarcsakat (15k-ert a parat!) pedig azt is elhoztam volna. talan meg hozok rola ezt-azt, de pont fontos dolgok hianyoznak ahhoz h az egeszet erdemes legyen megvenni
-
szasza.223
csendes tag
Ebből a hsz-ből sokmindent nemértek, de hogy miért akarod eladni ha egyszer rendbe lesz.. azt végképp. ? Nagyobbat szeretnél? Vagy kényelmesebbet? =) Nekem a mai 350km után megfordult a fejemben egy ZZR csere =),, nembírom a kiképzést, főleg a seggem,, meg a nyakam,, bár nem kéne hagyni hogy a vállamra tegye a buksiját a hátullévő, és még a fejem se féloldalt állna.
-
Topiccsendőr
addikt
Én végig próbáltam az összeset. Valvoline-t raktam régi R6 ba. Letekertem vele 15 000 km ert probléma nélkül. Zxr 250-be raktam Castrol 4T Superbike-ot. Meg Valvoline-t. Ezt Motullal vettem, Castrolt használok, bár Yamalube-ot akartam, de valahogy mégis hagytam magam Castrolla rábeszélni. Az én tapasztalataim alapján érezhető különbség nem volt semelyiknél. Mondjuk a régi mindegyiket ette. A Kawa is. Sőt a Kawába egyszerűen bármit raktam habos volt. De kente rendesen. Ez az új semelyiket nem eszi, és nem szól bele a blokk hangjába sem, meg a váltogatásba sem. Szóval így nem tudom elképzelni miről is beszéltek
NEkem tökmindegy mi, csak meglegyen a szükséges besorolás, aztán csókolom
-
feca81
aktív tag
akkor hogyhogy megis asvanyit ajanljak az oreg gepekbe,mondvan, azt kevesbe csipegeti,mert nem olyan vekony,mint a szintetikus?
amugy en is hallottam,h az asvanyi szereti magat megadni tulhevult rendszerekben. de a gyar ezt ajnlja,a motordoki is ezt ajanlotta,ezert mertem ra gondolni.+ meg a 250-esbe is jol bevalt,pedig ott van fordulat rendesen.
neked milyen elado q8-ad volt anno? -
ferkoboy
senior tag
Neked már elment mindennel az olajnyomásod Testvír. Castrol, Valvoline,...
Nem az olajpumpáddal van neked gondod?
Sűrűbb olajat 15w vagy 20w sokkal jobban felkapja az olajpumpa, s azzal nagyobb is lesz az olajnyomás.
Ettől függetlenül nem a Valvoline-t védem én, félre ne értsd! -
feca81
aktív tag
az elso lesz,mert most rendbe akarom szedni magam anyagilag.most kaptam masodallast,szoval alakulok.jovore meg meg nem tudom,h milyen olajat veszek,azt tudom,h 20W40-est koruli kell nekem. de mivel ez ritka,ezert 15W50-es lesz sztem benne.az elozo gazdaja is ezt rakott,a kis FZR-embe is ez van.es ugy veszem eszre,h szeretik. bar egyertelmu,h asvanyi kel lbele. a Q8-rol,meg a selenia,igolrol meg nem sokat hallottam.oszinten szolva csak toled
a markan meg nem gondolkoztam,de lehet kiprobalom.
-
szasza.223
csendes tag
Nem tudom, matrica nem lesz egyszerű menet. De ha nem megy, max lefújatod egyszínűre a gépet, nem lesz olcsó de könnyebben eladod majd ha... Az enyémen sem gyáriak a matricák [link], de igényesek és ezeket biztos le is gyártják,, méreteket meg tudok adni, sőt le is tudom kopizni őket. Egy törtfehér színben gyönyörű lehet a gép.
De persze szurkolok hogy találj gyárit!Félreértetek, nem vagyok nagy száguldozó, sötétben meg pláne. H4? ők lesznek a helyzetjelző lámpái? Csak mert nekem azok kiégtek,, vennem kéne bele.
Kösz az infót,, bár az eü csomag is kitölti azt az "öblös puttonyt" =))
A kipu még nekem is ráér februárig, meg most gondolkodok, mocin el se tudnám hozni.
Ettől függetlenül merre laksz? Lehet ott gurulunk majd el melletted, beütemezhetünk arra egy megállót, megszakértenéd a gépet, meg bedobnánk az említetteket -tudom ez a mániám =))Slick 50-ről tapasztalat? Bele szabad tenni a motor motorokba? Azt tudom hogy újakba nem mert megragadhatnak a hüvelyre kent teflonréteg miatt, de így 40K után már csak kopott annyit hogy nem lesz gáz. Vagy?
-
szasza.223
csendes tag
Ejnye Dani,, ő azt mondta nem lesz gáz. Szombathelyi vagyok,, de könnyű engem táncba vinni ha Balatonról van szó -szeretem a 8-ast. Meg legalább bedobjuk azt a lángost megisszuk azt a sört =). A hónap közepén (akkor lesz + a jogsi) megyünk is havercsajjal kis Balaton körútra, megejthetjük a dolgot. Továbbmegyek,,, csatlakozhatnál is!
szerk.: úgyérted kössem ki az egyik villanyt? Egy lámpa nem kevés?
tényleg: xenon hatású izzókról mi a véleményetek?
-
feca81
aktív tag
a motorod egyszeruen gyonyoru.azota se terek napirendre tole
a kep valahogy nem adta vissza azt,amit eloben lattam.meg amikor eloszor beinditottad ott a mol kutnal,egybol felkaptam a fejem.a tiszta blokkhang,es a visitas a fogaskerekek miatt, pazar
de a legjobb az egeszben a hatso labtarto.nekem kell egy olyan(ill egy par
)
-
szasza.223
csendes tag
Hali!
Végül nem voltam elég bátor, bár a srác 2évig hajtotta A1-el és nem állították (kapták el? =) ) meg a zsaruk, de én inkább futóztam. Egyébként a VFR vs. CBR harcból a CBR jött ki győztesen,, egyrészt mert olcsóbb volt 70K-val másrészt a VFR tulaj hozzááláása miatt. Étted lementem volna 500km-et hogy az amúgyem éppen részletesen leírt motorját akár kp-re elhozzam kiba drágán is akár,, de arra nem volt képes hogy reagáljon egy sms-re 1napon belül meg ilyenek. Biztos jó arc,, meg tuti hogy szebb is az a moci,, de nincs róla infóm, naggyából lutri lett volna a dolog. A túloldalon meg egy szerető és maximálisan korrekt gazdi,, meg egy kisebb esztétikai hibákkal rendelkező "egyben" lévő, és megbízható, leinformálható, szebb hangú (V4 nem gyere be annyira mint sor4) Babyblade =)) Utóbbit választottam, kövezzen meg bárki hogy "dejamásik RVF idomos !!!!" ... Szarok rá..
Első élmények félelmetesek, a próbakörön bedurrantak a kezeim az előzések közti visszalassításoknál. -persze hátul ültem. Gyorsításoknál meg nem akartam hogy félreértse a srác, így csak a tankba kapaszkodtam, csúsztak is a kezeim,, fostam rendesen. Aztán itthon azért kivittem picit (vétel előtt nem emrtem elvinni próbakörre.. kééész) Hát 30 lovas 2T-k után fejbaszott a 4T kétszerannyija,, vagyis hogy milyet tol felül és meddig.. o.O Nem nagyon vittem 7K fölé,, aztán eccer 110 körül böktem egy harmadikat (eccer élünk),, nc---------------------------------------------------------------------
Háccóval így elsőre ennyi, furcsa kicsit a speedes fekvés, meg hogy elég finom rajta minden, bár az index kapcs. nehez jár picit,,, annyi kell.. Jameg amúgy milyen benya kell bele? (ne röhöööööööögj) 95-ös Shell V-Powert toltam bele,, az jó lesz neki??
Egyébként Köszi mindent, jó hogy volt vki aki ismeri a típust meg úgy egyeltalán hogy segítőkész voltál.. Asszem tartozok,,, egy sör+lángos alap..
dani_cbr gépe egyébként a szóbanforgó (ezúton is köszi Neki is!!!) -
-
Topiccsendőr
addikt
Ha öreg leszek - lassan az vagyok, mert egyre jobban tetszenek ezek a csupasz bringák - lecserélem ezeket a hülye magzatpózban vezethető szarokat egy ilyen nagy fényesre.
A sráccal meg annyi történt, hogy felült egy új motorra. A kuplungot be tudta húzni fogcsikorgatás nélkül, volt alapjárat, és nem csöpögött az olaj sehol. Ettől meg a falnak ment -
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
raktam vadriasztót a motoromra, eddig hatásos
viszont most fognak előjönni az őzek, na az cumi ha elcsapja az ember.
Kecskeméten 2-3 hete ütött haverom bátyja őzet kocsival. 500e a kár.
Barátnőm faterja tegnap előtt ütött őzet kondoroson talán. 30-40-re letudott lassítani, így csak lepattant az őz. -
-
feca81
aktív tag
semmi jel nem utalt arra,h osszeutkozzunk.tuti reszeg lehetett vmi gyumolcstol.ketten voltak.az egyik idoben felrepult,de a masik tetovazott.ki akartam kerulni,erre a masik iranyba roppent fol,es nekem jott.ok,az o terulete,es igazat adok,de akkor is bosszanto.meg nem gondoltam volna,h ekkora kart csinal.
-
-
bajnokpityu
félisten
nagyjából 70ezret mentem valvo olajjal a buzukiban.ez 7 cserét jelent.egy cseppet nem evett sosem,könnyen indul,és mindig csont nélkül ment ződkártyán,igy 170ezer km-el.mindig olaj állagúan jött ki a kocsiból,nekem nincs vele bajom.
köszi,meggyütt a gyertya,majd jövőre talán lesz időm belepakolni.láncot sosem pucoltam,előző CBRen igy is elment alattam asszem 12ezret,utánam tulajnál még 15 ezret,és kb az előttem tulajnál is 15ezret a lánc,és nem tok róla,h cserés lenne.a lánc végig tiszta gané volt,mivel mindenki által csak rosszat hallottam a brigis takaritástól.
-
jasszer
őstag
Van benne vmi, tegnap is sietek a Szentendrei úton, index a belsőbe lendületből, kisteherautós meglát a visszapillantóban, erre direkt nyomott egy erősebb féket, pedig senki sem volt előtte, kanyarodni, sávot váltani sem tudott volna, semmi. Büszke lehetett magára, mert a falábammal blokkoltam a hátsót és majdnem ráfutottam...
-
ALI_G
veterán
nekem 23-31-ig rossz. nem vagyok itthon. Kecskeméti repülős napra megyek, talán 16-án, de szerintem ebben a hónapban nem lesz új gumim, ezzel meg "felesleges" pályáznom, most csütörtökön is azért nem mentem, mert szóltam persunak, hogy ez a gumi kukába való sztem. Amíg persze nem kopott el, szeritntem nem volt rossz, de jó se. Túra gumi, ez van.
Szeptember elején még ráérek, de ha sokan kimentek pályára, akkor lehet elmegyek. Persu hátha hozza az MZ-t, frankó lehet vele menni
-
ALI_G
veterán
hi skacc, sorry, de végül nem tudtam átmenni tegnap sem, mert ezek az idióták már délben ittasak voltak és nekem kellett átfuvaroznom három körben őket siófokra, mert nem akartak vonatozni a selyemfiúk
majd egy kakucs alkalmával remélem összefutunk. Meló utáni lazítást túlélted?
-
-
TayRol
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Ez a dúrva nem hittem volna hogy 1kör alatt ekkora külömbség van.
3.5 kör alatt lekörözné a mocit.
Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest