- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
válasz akos727 #23772 üzenetére
Aha, mert nekem foleg munkaba jarni kell, csak most ugye kenyelmesen max a 45-ot tudja, bar lehet attetel miatt inkabb, mintsem ero hijjan. Igy 2,71 literre jot ki a legutobbi tanknyi atlagfogyasztas, gps-el merve. Ez se rossz, de gondolom, ha nem folyton nyelgazon kellene mennem akkor akar meg kevesebb is lehetne
-
vtechun
veterán
válasz akos727 #23790 üzenetére
Mondta is a szerelo, higy konnyebb gorgoket rakott bele, mert ugye a hengerurtartalom is csokkent, de nemtom, szerintem elbirna nehezebb gorgot is, amikor indulok, akkor nagyon porgetni kell, meg olyan mintha csuszna is indulaskor, egy tapasztalt ember biztos konnyebben megallapitana, hogy mire utal ez a jelenseg..
Csuszna: hat olyan, hogy elindul, aztan megno a fordulat, de ennek fuggvenyeben nem, vagy csak minimalisan valtozik a sebesseg. Mintha toporogna egy helyben a sebesseg, mikozben a fordulat no.
Kozben nezegetem a gyari konyvet, ahol iyesmi adatok vannak megadva, hogy Torque: 0,46 kgf-m, gondolom ez lehet a nyomatek erteke
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz akos727 #23829 üzenetére
25kW a 125ös nem csak 11kW lehet
(#23831) runner 125: én is almás vagyok, és nem verem nagy dobra, használom, elérnek, nem fagy le stb... a Vespa az Vespa én értem, de ha milliomos lennék se vennék annyiért robogót, akkor már valami nagyobbat...vagy egy autót is lehet belőle már venni
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz akos727 #23818 üzenetére
Az elsőt kivéve mi a szép ezekben a motorokban? Rengeteg robogót meg motort látok olyan küllemmel, hogy vagy arra gondolok, hogy miért tud még gurulni, vagy, hogy egy eszköznek tekintik (végül is az de akkor is) amit törni zúzni lehet. Munkatársam kymco-ja is úgy néz ki, hogy gyalázat, megkérdeztem tőle, hogy nem bántja a szemét? Azt mondta gurul, ennyi, de az legalább tudna szép lenni ha költeni rá valamennyit, de a másodszor és a harmadszor újan sem szép.
Más: A váltómű olaj drága muri? illetve az aerox légszűrő tisztítás macerás?
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #24164 üzenetére
Naa, azért ez nem így van, h 150k-ért ugyanazt kapod meg, mint ami 2x annyiba kerül.
Egyértelmű, h állapotot kell venni, nem km futást, de nagytestűeknél biztosan nincs 150k-ért 300k-s robogóval megegyező állapotú, persze azonos felszereltség mellett. (Nagytestű, japán - olasz, e-h tárcsa, vizes...)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz akos727 #24170 üzenetére
Persze, csak azért írtam 125 4T-t, mert azt írta, hogy munkába járáshoz, városba rohangáláshoz venne 50cc-t, és mivel autó helyett kellene, gondoltam fontos szempont a fogyasztás. A 125 4T gépek azért izmosabbak mint egy 50cc, de igen alacsony a fogyasztásuk. (Legalább is remélem, én még nem annyira érzem ezt a saját gépemen )
A 125 2T, illetve a 180 2T Runner is igen jó választás lenne természetesen.runner 125: Na ja, az erővel nem volt gond, de sajnos az én gépem azért hasonlított az általad említett "szarrá karburált, köztudatba beépült 7-8 literes fogyasztású példányok"-hoz 7-8 literes fogyasztással kezdtem én is, aztán lett belőle valami 5 liter körüli, de sajnos volt ott nyűg: Zsíros első teló Pesten halál volt, szilenteket kellett volna már cserélni, no meg az 5 liter nekem sok volt. Lehet hogy csak költeni kellett volna rá némi pénzt, de inkább lett helyette a Liberty. Jövőhéten végre lesz időm megnézni a hajtást, fotózok, linkelek, megnézek mindent, aztán ha sehogyse megy lejjebb a 4,2 liter viszem Csabihoz
-
félisten
válasz akos727 #24421 üzenetére
Az a tiéd, ez meg az enyém, eddig elvolt alacsonyabb fordulaton is, igaz nem úgy húzott. Itt felénk a dimbes dombos helyeken szépen megy. Ott ahol Smani felment én meg nem ott már röhögve, akár 30-al is. A hangja - zsebre tett telóval rossz úton, kanyar ide kanyar oda, emelkedő van minden. 1:30-tól van a mi emelkedőn a házig.
-
Tothgera30
Ármester
válasz akos727 #24568 üzenetére
sima karbis gyári 50es 3litert nyel százon - 3,5-4 liter.
És nem mennek úgy mint porlasztós társaik - Határozottan cáfolom, olvass csak utána a Pigi blokkos befecsisek 18mm-es torokkal vannak szerelve, csak hogy tisztán lássuk, egy Mina 12-essel, egy karbis Pigi 17,5mm-essel. Egy befecskendezős eleve jobban megy mint egy ugyan olyan gyári karbis, aki meg veretni akarja, az ráteszi a sportprogramot (SR Factorykra sokan rátették már a fojtások eltávolítása után, és úgy 90km/h fölött is nyargalt), és nyelezi neki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz akos727 #24578 üzenetére
Ország leggyorsabb robogói? Most gyári 50ccm-esekről beszelünk, vagy átépített 70-esekről. Mert 70-eshez is van tuning kit, csak a gatyád is ráfizeted, azért! Magyarázd el, ne vádaskodj, mert kezdesz felhúzni.
#24584 Smani: 30 liter vicces lenne. De értem én, 60km/h fölött ha nem hajtom, és nem forgatom 7 ezer fölé, akkor ez is megáll 2 literből, és 100km-enként ott a jelenlegi 450-500Ft körüli különbség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #25242 üzenetére
Hasonlóan gondolom én is, én sem az évjáratot figyelem első sorban, viszont a képlet második fele azért nem ilyen egyszerű, ahogy írod.
Ha, már új hengerre van szükség, akkor ott az esetek 99%-ban már mást is cserélni kell, ami anyagiakat tekintve nem mindegy.
6-7000? Annyiért max egy bontott hátsó tag van. Első villát még bontottan sem hozzák ki ennyiért megmutatni. (Pláne, h bontott villák 90%-a sérült motorból való, így megeshet, h szarabbat vesz az ember.)
De, az első futóművet ezeken frankón fel lehet újítani, mert olajos a csillapítás."A futómű a jó városi utakon úgyis meghal max 2 év után..."
Azért ne túlozz. Max. egy régi Babetta, vagy Yamaha Mint "villa", de egy mai, normális olajos és 12-13"-os kerékkel szerelt robogó nagyon jól bírja a szar utakat.
Nyilván nem kell direktbe keresni a kátyukat, de ha 5 évente lecseréljük az első villában az olajat, plusz a szimeringeket, a tartóssága örök élet + 1 nap."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz akos727 #25724 üzenetére
gyertya, nem gyertyák, na mind1, még egy ok, hogy legyen min lovagolni. de tudom az én szókincsem..
(#25723) t1: minek az? úgy sem viszed oda a szervizbe, privátba majd elmondom ha érdekel az anyagi kiadásom
egy motoros társunk, runneres meg ma nem élte túl a találkozást BKV-val a Moszkva téren...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #26130 üzenetére
Sajna én nem tudok menni még, pedig 1 kivételével Egü-ékkel együtt ott voltam mindig.
..a link alján található vidit meg mi csináltuk annó RC helikopterrel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz akos727 #26140 üzenetére
Köszi mindenkinek! Csabi azt mondta a vario szinte zsír új és semmi baja, márpedig ha ő azt mondta az valóban úgy van, AndrewTdi és runner 125 nem alaptalanul mondták, hogy Ócsán van megbízható, valóban hozzá értő szerelő
Egyébként ő azt mondta, hogy meglátjuk mi lesz szíjcsere után, de igazság szerint még nehezebbet, 11g-os görgőket rakna bele a fogyasztás további csökkentése érdekében. Ez esetben ha jól tudom a végsebesség nem változna, viszont sokkal szarabbul gyorsulna? -
Winne
nagyúr
válasz akos727 #26504 üzenetére
Elvileg változtatva nem lett rajta semmi, lehet valami kosz is? Nemrég cseréltettem benne légszűrőt, mert az előzőnek pár cafatkája már a karburátorban volt.
A fúvókán azt mondta a srác, hogy lehet feljebb tekerni, lehet ez a megoldás? Piaggio NTT amúgy a robi.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #26504 üzenetére
Azért ez nem ennyire egyértelmű. Sőt.
Hasonló megtorpanó problémát épp úgy okozhat egy szarakodó cdi, de egy kopott variátor, kopott szíj is, vagy az említett karburációs probléma. De, ha eddig jó volt, és a gyertyakép kielégítő, szinte biztosan nem kell neki nagyobb fúvóka.
Mivel azt írja, h melegen csinálja, így elképzelhető, h az automata szívató folyamatosan dolgozik, így egyszerűen besokall.Tényleg többtényezős, ellenőrizni kellene mindent.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Winne
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #26890 üzenetére
Azért az erős túlzás, h ahhoz tervezték.
Ráadásul egy régebbi technikánál sokkal pontatlanabbak az illesztések, amik minőségibb kenést igényelnék. Így a feltételezett tézis, pont fordítva működik.
Úgy gondolom, h bármilyen 2t technika megérdemli minimum a fél szintetikus kenést.
Kb. 1000km-re elég 1l olaj, szerintem ezen ne spóroljon senki."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Denyiro
tag
válasz akos727 #27054 üzenetére
Még a késő esti órákban sikerült egy aránylag bővebb tájékoztatást adó motoros termékeket forgalmazó oldalra bukkannom és megtudnom, hogy nem minden kipufogó megfelelő a motor átalakítása nélkül és önmagában a kipufogó nem tesz csodákat. Gondolom a nagyobb henger már nagyobb pénzügyi kiadást és fogyasztást is eredményezni, ami nem célom inkább egy köztes, kiegyensúlyozott(ól némileg jobb) teljesítményleadás. A Gianelli viszonylag elfogadható árban kínál az ízlésemhez közel álló kipufogókat úgyhogy elképzelhető az ő házuk táján fogok jobban szétnézni és kiválasztani az optimális dörrentőt amihez még nem kell átalakítást eszközölni. Fontos lenne számomra az is, hogy mélyebb, markánsabb hangja legyen a motornak tőle. Köszönöm a választ.
[ Szerkesztve ]
Denyiro
-
Tothgera30
Ármester
válasz akos727 #27073 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok. Amúgy nagy eltérés nincs, csupán a hengerfej és főtengely különbözik a motorikus részeknél egy mezei karburátoros verzióhoz képest, na meg az üzemanyag ellátás. Bár kismotort veszett mértékben tuningolni nem érdemes, számomra egyenlő a pénzkidobással, mert sem tartós, sem gazdaságos nem lesz. Bár egyfajta versenyszellem és elhivatottság van benne, ha verseny/hobbi célra van, az pedig megint más megvilágításba helyezi a dolgokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz akos727 #27137 üzenetére
Lehet hogy egy rossz szériát fogtam ki, de attól még sgs volt..
Mióta megvan a szifon azóta értem meg az Apple fanokat hogy miért is vannak ennyire érte oda. Nemérdekel hogy minden éjjel töltenem kell, de ha már nincs nálam, ha a boltba megyek pl már rosszul érzem magamat
Szóval soha nem váltanék vissza Android-ra semmi pénzért Ja és már tűkön ülve várom szept közepét végét, mivel várhatóan akkor fog kijönni az új iPhone
Na masszív OFF-nak vége.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Projektor topic
- Kupon kunyeráló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...