- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #14767 üzenetére
Kis kerekűek között:
Yamaha Jog, Honda DioNagy kerekűek között:
Honda Sky/SH, Aprilia Scarabeo, Piaggio Liberty, Malaguti Ciak, stb.#14769 SymbianOS: Olyan 60 körül mennek azért, a nagy kerekűek meg 70-et is karcolják.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20441 üzenetére
125-ös robogóra gondolsz?
Abból egy normális rendszámos minimum 250k, de erre még jön 30k átírás, és B125 vagy A1-es jogsi kell hozzá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
horvathkrisz
addikt
válasz Kolondrum #20488 üzenetére
Mondjuk ugy hogy ha van egy kis plusz a motorban, az nem lehet baj. Az lehet a baj ha nincs. Szerintem harapos gepet vegyel, nem tudhatod mikor kellhet az a többletteljesitmeny.
En ugy jartam hogy megvettem egy zipet ami 60at megy es most adom el mert elegedetlen vagyok vele.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20505 üzenetére
Nézd, itt legalább jó néhány veszünk annyiba, h válaszolunk az ilyen jellegű kérdésekre. Nézz fel index fórumra a motoros topikba. Ott ilyen kérdésere senki nem fog válaszolni.
Egyébként mindenki saját felelősségére bűnöz.
Úgyhogy; szépen hamisítotok egy adás-vételit arról, h 50-es az adott példány. (Máris történt egy magánokirathamisítás, s ezzel együtt egy adócsalás, mert a reg.adóját nem fizetted be) Ezek után kötsz rá egy 50-esre szóló biztosítás, amivel ismét jogszabályt szegsz; biztosítási csalás, s ezek után önigazolt érvekkel használod a robogód.Csúnyán hangzik minden így leírva, de sajnos ezek a konkrét tények.
..aztán arról még szó sem esett, h mennyire 'kényelmes' így motorozi. (Folyamatosan rendőröket és a tükröt figyelni.)
Te döntesz.
mod.
"Sejtettem én, hogy itt semmit nem szabad leírni."
Azért ez meg erősen túlzó.
Nem vagyok maga a szentlélek, de a fentebbi kérdésed kb. ilyan jellegű;
'Vennék egy lopott autót, mit kell tennem, h át tudjam iratni?'...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20522 üzenetére
Ezt nem így nézzük. Először állapítsd meg hogy mennyit szánsz rá. Azután hogy milyen blokk legyen benne. Vizes, vagy levegős legyen? Karburátoros, vagy befecskendezős? Amúgy milyen magas vagy, mert én 183cm körül, és a térdem beleverem az SR-nél az idomba!
SR-ből van 3 karosszériás, 3 féle blokkal, tehát Minarelli, Morini, Piaggio blokk. Tehát gondolom te újabbat szeretnél (vizes, piaggio blokkal), akkor itt egy korrekt befecsis, és egy karbis. Bár én kicsit nagyobbat vennék, mutatom, első, második.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20526 üzenetére
Szerintem picit rugaszkodj el 200k-tól, sajnos eddig akit ismertem/ismerek, és 200k-nál húzta meg a határt, az még költött rá egy keveset (50-100k). A biztosítás éves szinten 3-4 ezer forint, egy normális bukó meg 10-15 ezer forintból megvan. Ahogy nézegetem, 250k körül már vannak egész jó állapotú gépek, persze külsőre, bele nem látok.
ui.: A piros PureJet Runner veszélyesen jó gép .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20530 üzenetére
250-be ez is jó vétel lehet.
mod.
FFyFFy
Nem tudom kinek címezted, de nekem biztosan nem.
Egyébként tuti infóval nem tudok szolgálni.
Kérdés hol van ezen a tank? A karbi alatt, vagy ejtőtankos és fentről kapja a naftát? Ha, előbbi, akkor maga a vákum elven működő benzinpumpa is szar lehet, s öreg robogón érdemes lecserélni az összekötő gumicsöveket is - lehet lyukas valahol, úgy falsot tud szívni.
A max. 40-nek is több oka lehet.
Eleve kérdéses a henger, dugó állapota. Meg kell nézni a hajtást is; variátor, görgők, szíj állapotát, plusz a levegőszűrőt is illik 4-5000-enként kipucolni.Telda
Már régebben is volt kérdés, sajnos nem lehet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz Kolondrum #20520 üzenetére
Ha van 'B'-d akkor mi a probléma? Én az A1 jogsiért nem kevesebb mint 100000 forintot perkáltam ki még a rossz időkben, most te ezt megcsinálhatod alig 30k-ért is pár hét alatt!
Ha motorozni akarsz ennyit bőven megér szerintem, nem kell félned a rendőrtől, vehetsz akármilyen 125-öst, mehetsz 90-el, autópályán 130-al (már ha bírja).
Teljesítményben egy 50-es sehol sincs egy 125-öshöz.Hozzátenném az én Peugeot SV 50-emet is nézte már egy balfasz rendőr 250-esnek, nem győztem győzködni hogy ez 50-es. Nézte az alvázszámot, CM50-et, persze egy 94'-es gépbe ez még nem volt beütve, aztán jött az hogy biztos lopott, meg akkor már a jogosítványom sem eredeti, mind a kettőt le is kérdezte a rádión, aztán belátta hogy balfasz és elmentek mind a 4-en, nem kevesebb mint fél óráig tartott a 'röpke' közúti ellenőrzés (tortúra), én inkább nem ajánlanám a 125/50-et, de te tudod!
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20572 üzenetére
...és aki pék? Vagy vízszerelő? Egyik szar kenyeret süt, a másik rosszul köti be a vized és már közutálatnak örved az összes? Ez azért elég loller előítélet.
De, ez nagyon off és könnyen flame lesz belőle, úgyhogy zárjuk is le.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20579 üzenetére
A francokat, jó a humorérzékem, de te azt a postot smiley nélkül írtad. Bocs, a gondolatolvasás még nem megy.
Attila17
Gondoltam írok a kérdésedre egy hasonlatot, de nem teszem.
Pl. sokat tekeri az önindítót, de a motor nem indul be, vagy a végén már nem is tekeri, de azt hallani rajta, ha nincs szufla hiány van.
Rá kell mérni, Nexus annó nálam 11,6 Volt-tal már nem tekerte be."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20610 üzenetére
Km kamu. Nézd meg a műszerfal körüli imbusz csavarokat, szana szét vannak kopva. 20.000 szerintem minimum van benne, de ettől függetlenül szép és a legtutibb, h gyári példány.
Normális tulaja volt, mert legalább a hátsó sárfogót sem vágta le róla, ha jó árat mond korrekt vétel lehet, de ilyen 280-300k felejtős.Gumival semmi gáz nincs, akkor te nem láttál még kopottat, ha ezt gázosnak érzed. Ezt a szezont minimum végifutja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20613 üzenetére
Rutin.
Ránézel, és látod.De h a konkrét tények is beszéljenek; pl. ennél az Aerox-nál - ahogy írtam is - a km óraimbusz csavarjai kopottak, ami azt jelenti h a km óra már volt szétszedve - vajon miért?
Noh meg amúgy is, pl tárcsafékek vállassága, gázkar, kapcsolók, idomcsavarok kopottsága, s az általanáos állapot mind mind mutatja a körülbelüli futást. Ami hozzáteszem qrvára nem lenne baj, csak egyszerűen, ha már egy robogó órájban 28.000-et lát a vevő, de mellette megkímélt, szép, már fel sem hívja. Ezért nepperhagyomány kezd átterjedni az átlag userekre is, az-az szépen tekergetik az órákat.Smani
6k egy szíj hosszú Mina-ba..., nem tétel kicserélni. Szíj állapot alapján nehéz bárminemű konklúziót levonni.
zsolt19900
Szóval, szóval.., ne gyökérkedj már. Mondtam kb. 3x eddig, h vidd el azt a motort _szerelőhöz!_ Fingod nincs hozzá. Ráadásul 4t, ne buheráld. Rakasd rendbe míg teljesen ki nem hajtod a lelkét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20620 üzenetére
Mo.-n egy átlagosan használt 50-es robogónál évi minimum 3.000km-es futással lehet számolni. Ezt szorozd be az adott típus életkorával.
Ülést nem cseréltek, hanem üléshuzatot. Stage6 huzat van rajta, gyanítom tizenéves tulaja lehet. De, ha megvan a gyári, akkor frankó.
Első hsz.-ban benne van minden. Olvasd át, és nézd meg utána még egyszer. Ha, nem vagy magadban biztos, vigyél valakit, akinek volt már több motorja/robogója.
mod.
Sopron - Szombathely.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20630 üzenetére
Mondtam, az az állás kamu. Ráadásul a gumija sem gyári. Egy robogó gumi 8-10.000-et simán elfut, de még többet is.
Nem beszélve a fényezésről.Ne ess bele az eslő robogóba. Mennyi a max., amit robogóra szánnál? 250k körül már vannak szép 50-esek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20630 üzenetére
200k-s áron ez is jó vátel lehet. Gyári állapotú.
Tessék, 2006-os évjárat, 32.000km. Katt. Szó nélkül bevállalnám.
Ez is frankó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20610 üzenetére
Nah, átnyálaztam az "Aeroxodat"! Most őszintén, amit te egyedinek hívsz, az valós?
Nekem egy 99-00-es évjárató (régi kipufogós) Aeroxnak tűnik, néhány idom cserélve, a legtöbb újrafényezve, műszerfal cserélve, meg ami kell. Én több évig nézegettem ezeket, de nem találtam olyat amit gyári, 2005-tól fiatalabb, és több évre mernék vállalni. Ha a kínált példányt megnézed, akkor azon 03-as fényezés lenne az alap, viszont a műszerfal megint sántít, ha az nem akkor a kipufogó, mert ugye az még a Malaguti féle, 99 tájáról. A kapcsolók jók, 2004-2005 előtt gyártott model, ez tuti. Km, ahogy Runner is írta, több mint 20 ezer, szóval én nem venném meg! 200-250k körül lehet venni gyári motort is, nem ilyet, sőt annyiért megkímélt pigi blokkos befecsis is van már! Nézz eg SR-t, NRG-t, vagy Runnert, azzal nem szívhatod meg ennyire!#20612 runner 125: A töködet, volt belőle befecsis ! Nesze hozzá alkatrész, és ezen is volt berugó.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
válasz Kolondrum #20641 üzenetére
Attól, hogy megvan minden papírja szervízről, alkatrészről, attól még nem halálbiztos, hogy dokumentálva van minden. Tehát ha elreccsent és megjavíttatom valakivel, egy átlagos embernek akinek nincs nagy jártassága benne, sosem tűnik fel, hogy bármi gáz volt vele.
Ja! hogy minden dokumentálva van? Igen, minden dokumentálva van, amit akarok, hogy tudjál.
HIába ír, fényképez mindent, ha a rossz és kontár dolgokat nyilván nem rakja a papírok közé. tehát véleményem szerint semmit nem oszt és nem szoroz a dokumentáció.
Lehet, hogy a jó dolgokról majd tudsz, de a rosszakról ugyanúgy nem.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20641 üzenetére
Figyelj, az egyik herémet tenném rá hogy az a motor több darabból van összetéve. Attól hogy vannak papírjai, az nem bizonyít semmit, azóta lehet hogy szarrá törték a motort és felújították, csak arról nincs papír, és nem is lesz! Tehát ne csili-vili motort keress, hanem biztosan igazolható előéletűt, korrekt tulajtól, aki nem nyelezte neki állandóan és ami fontos hogy szervizelte rendesen. Ne hagyd magad átverni, az a motor vagy törve volt, vagy csak vettek egy régebbit, átfényezték, felmatricázták, stb.! Ha néznél egy fiatalabb, biztosan megállapítható évjárató nagyobb testű gépet, azzal kevesebb a szopási faktor! Pl. itt egy NRG, látod hogy egyszer ledobták, de egy motorból van, nem összeollózott törött gépekből.
#20644 SymbianOS: Az csak úgy nem döglik meg. Ha nem zsírozták be mikor összerakták, vagy túl sokat ment rossz úton, esetleg összetörték/ütést kapott az eleje. Bár az enyémbe van most 15600km, és nem kellesz egyhamar kormánycsapágyat cserélni, gondolom még ugyanennyit elmegy a gyárival!
#20640 Telda: Az a 01/02-es NRG-t már rég elhoztam volna! Bár az F12-se rossz, az évjárat a lámpából, műszerfalból ítélve stimmelhet, bár nem fog úgy menni mint az NRG!
#20643 iup: Nem igaz, én autószervizbe hordom, de egy jobban felszerelt szervíz ért hozzá. De az injektorral még nem volt gondom (kopp-kopp), és szerintem nem is lesz!
ui.: Megjött az új gyújtásom a moped91-től az NRG-be !
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20647 üzenetére
netrisk.hu
Megadod az adatokat majd, kidobja a legolcsóbbat, és megkötöd annál.
Google, írd be, h "motor adás-vételi", úgyis kisdob egy csomót.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20682 üzenetére
Robogóra éves biztosítás van. Lefénymásolod, vagy elkéred az előző tulaj csekkjét, amivel igazolni tudja h van rajta biztosítás, az adás-vételiben meg úgyis benne van a neve, s látszik a friss dátum.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20684 üzenetére
Szerintem hivatalosan akkor marad az utánfutó vagy a furgon.
Utána kell nézni, de szerintem nincs erre 'elnéző intézkedés'.
Kérdésed nem értem, linkeld be újra, mert nem is találom mi lehet replika.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag