- Apróbb óra érkezik a OnePlustól
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hová lett 1000 mAh?
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #49543 üzenetére
Ja, érdemes korlátlant csinálni, csak ahhoz legalább 24 évesnek kell lenned.
Amúgy én nem értek a Runnerekhez, de azok mintha karburátorosak lennének.Mr.Peter: "robogósabb" verzióban létezik belőle az NC700D. Érdekes gép az is.
Meg ott van a T-Max, ami egy nagyon jó sportrobogó. Csak az új ára fájdalmas. -
Mr.Peter
aktív tag
válasz
Bati0501 #49516 üzenetére
Egyik ismerősöm tavaly vett egy Honda NC700X-et. Miután már sokat túrázott vele, és kiismerte, elvitt egy 100km-es túrára Szlovákiába...
Akkor döntöttem, hogy elkezdek "motorozni", és nemsokkal később jött az 50-es robogóm.
Kérdeztem, hogy mennyit eszik, és azt mondta, hogy 4liter fölé még nem sikerült mennie városba sem. 670cm3 mellett azért ez eléggé pozitív szerintem. Más kérdés, hogy nem arra van kitalálva, hogy 300al menjél, és mindenkit lenyomjál az autópályán. A lámpáknál meg ezzel is bármelyik autót leelőzöd. Motor tömege 214kg, én 75 vagyok, az ismerősöm meg van vagy 110, és így is szépen gyorsultunk.
Leszögezem, hogy a robogókkal is most ismerkedek, és nem értek a nagy motorokhoz, de az biztos, hogy ha lesz pénzem, én inkább veszek egy ilyet, mert én is érzem azt amit hermanyi írt. Az első úton megölném magam valahogy.Ár:~1 800 000HUF
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #49530 üzenetére
nekem lehet,h fizikailag kicsi lenne egy 50-es.
Mondjuk a Runner pont rossz példa, uis abból létezik 50-es - méretileg egyformák. Az FXR-t épp az teszi elég félelmetes géppé, hogy gyakorlatilag egy 50-es méretű kasztniba bedobtak egy elég erős (2T) blokkot. Akinek volt, az meg tudja erősíteni, hogy kegyetlen gyorsulást tud (köbcentihez képest!), és nagy a végsebesség is.Persze, ha állandóan nyelezed, akkor biztos kajál 5-7 lityót az is, meg azért végre sem ott megy, mint egy 400/500-as nagyobb gép (hamarabb fogy el erőben is!), de a kis súly nagyon nagy előny az agilitáshoz. Lámpától gyorsulgattam egyszer egy ilyennel. Valami biztos volt benne (Multivar, vagy egyéb "okosítás"), mert ~70-80-ig szinte tudta tartani a Madisont (383 ccm, ~30LE), és csak utána maradt le...
Ha a Majával lettem volna, akkor nagyon elkente volna a számat (180 ccm, 15 LE).
Egyébként most akkor 600-as nagymotort* szeretnél, vagy 180-as Runnert? (Vagy esetleg 200-as Runnert, ami már 4T, tehát valamivel gyengébb, bár takarékosabb?)
*: esetleg 600-as robogót, mint mondjuk a batár SW600? (Az is iszákos... 50 LE.)
Szerk: amúgy a Madison blokkját szerelték a Velvet 400-ba... 40 kilóval könnyebb.
Azt hiszem nem kell bemutatnom... De ha még nem ismerted volna, akkor tessék. -
hermanyi
addikt
válasz
Bati0501 #49525 üzenetére
Használtam nagyobbat is mint 50 es (600) . Ami tény más élményt nyújt, de ami kell hozzá az a nyak felett található és agynak nevezik. Na nekem az nem volt de mivel élni szeretek így van egy 50 es Piaggiom
Használtan vettem 170 ért úgy ,hogy tudtam az előéletét . 2006 os első tulaj 5000 pár száz kilométer , most lassan 11000 van benne és amióta megvan csak olaj + benzin. Most megy majd szervizbe javítgatásra . Egy szó mint 100 ki lehet fogni alacsony fenntartású 50-est is
UI : hogy mennyi lesz a szerviz az huszi.gyb-n múlik
-
30z.Samu
titán
válasz
Bati0501 #49520 üzenetére
"Annyira nem olcsó fenntartani őket"
Ez attól függ honnan nézed, abból a szempontból olcsó, hogy nem kell rá semmit fizetni a kötelezőn kívül, ami filléres dolog évente. Ami a szerelést illeti, szerintem nem köbcenti függő, hogy mennyire kell bütykölni egy gépet, szóval szerintem ez is relatív, hogy ki mennyit költ rá. Az 50-es gépek igazán azoknak jó, akiknek még nincs jogosítványuk egyik kategóriába se, de akarnak a városban a dugóban ülni. Arra viszont tökéletes, mert az 50-essel is gyorsabban eljutsz bárhová. De ez az én szerény véleményem. -
szentkuti11
addikt
válasz
Bati0501 #49520 üzenetére
Jelenlegi formájában abszolút nem gondolom szopórollernek az 50-est. Megvettem egy injektoros, 50-es Suzukit végtelenül megbízható motorral, nagyon alacsony fogyasztással, a karbantartáson és tankoláson kívül csak a biztosítás a járulékos költségem, nincs átírás, forgalmi, vagyonszerzési illeték, rendszám. Ehhez a típushoz van alkatrész bőven, de nem kell sokat szerelgetni, szíj, fékbetét, gumik, ezeket minden robogón cserélni kell, mivel kopó-fogyó alkatrészek. Városban egyáltalán nem gyenge, lehet vele buszsávban menni, ingyen meg lehet vele állni nagyjából bárhol. Autópótlónak tökéletes, két év alatt visszahozza benzinben az árát, csak ősztől tavaszig nem lehet vele közlekedni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #49520 üzenetére
Ha nagyrobogó érdekel, pont azért nyitottunk nekik topikot, hogy ne ezt a
topikot offoljuk (van létjogosultsága az 50-eseknek, nem mindenkinek jók).Nagymotoros topikban van minden. Ír oda 125-től 1000+-ig, aki akar.
Robogókat nyilván kevésbé ismerik, bár van ott 650-es robogós arc is...A szopás az nem köbcentifüggő.
A fenntartási költségek annál inkább!
(Nagyobb motor, nagyobb költség. Erre készülj fel, mert szinte garantált.)
Kivéve persze, ha a nagyot csak tankolod, a kicsit meg folyton szereled is,
de ugye semmi nem garantálja, hogy a nagyra nem kell rákölteni, és kicsi
is van hibátlan, amit kb. csak tankolni kell, meg néha olajat cseréni, ha 4T.
Meg a szokásos kopó/fogyó dolgok; amik persze nagy ccm-nél drágábbak.
(De talán tovább is bírják.) -
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #49516 üzenetére
Nagyon erősen csukló függő, de igen 8-9L simán reális egy "gyorsaságitól".
Túra motorban azért már kicsit sok: újabb injektorosok 5-6-ból elketyegnek.
(Természetesen ez is csukló, azaz vérmérséklet függő: ha széthajtod túrán
valószínűleg képes beverni többet* is. Városban szintén, ha rángatod.)
Amúgy ez a "gyorsasági" (nem véletlen idézőjel) elég tág kategória. Most
az átlagos 600-as sor 4-es sportmotorok érdekelnek, vagy az ezredesek?
Utóbbiak dupla nyomatékkal, dupla pacival, valószínűleg többet kérnek.
GSXR1000-re mondta a tulaja, hogy városban simán 8L, s nem kergeti.Szóval "nagy gép", de mekkora? Egy 250-es motor már nagynak számít?
Ebben a topikban úgy tudom, hogy 125-ig lehetünk ON topik - utána OFF.*: ahogy egy sportmotor is felszaladhat 10 fölé megfelelő tempóval. Noha
az a tempó, valljuk be, már német autópályákra való csak. Hivatalosan.
Szerk: bár nem kell ahhoz 160-nál se több, hogy pikk-pakk meghaljon vki. -
üszök
őstag
válasz
Bati0501 #48699 üzenetére
Ha mindenképp Runner kell akkor kevés lesz a 400. Bár az egyik rokonom most vett egy 125-öst rendszámostól,rendezett papírokkal 100k -ért. 3 évet állt az udvaron a motor gyakorlatilag mozdulatlanul.
Ha beéred kevésbé cool motorral,akkor megoldható.
A tanácsom csak annyi,ha eldöntötted,hogy motorozni fogsz bújd a netet,és ha tetszik valami,és jó vétel vedd meg,mert másnap nem lesz meg. Akár ruházat,akár motor. Tegnap este is láttam 50-es robogót,aminek jó ára volt,délelőtt már nem volt fent. -
üszök
őstag
válasz
Bati0501 #48681 üzenetére
Ruha van használtan mondjuk 30-40k környékén nadrág kabát,ha nem kell nagy méret még olcsóbban is,újban a duplája.
Sisak van 10k-ért is meg 80k ért is,el kell dönteni mire van pénz. Mondjuk Miskolcon nincs túl nagy kínálat.
Csizma,kesztyű, lehet használt fillérekért,vagy újban qva drágán. Nézegesd a jófogást,OLX-et szoktak lenni jó dolgok jó áron.
A robogó megint pénz kérdése. jó e a 10+éves,vagy pár éves kell. Az enyém is alkalmi vétel volt,ha nem hozom el,másnap már tuti nincs meg.
Lehet válogatni motorokból,és még túl messzire sem kell menni.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Ezt már nagyon régen árulják
Lehet választani kinek mi jön be.
"A2-őt azért mondod feleslegesnek,mert ha egyszer a-t akarnék,akkor újra kezdhetem az egészet előröl?"Igen. viszont annyi az előnyöd az A2-vel,hogy nem kell 125-ös motort venned,és a 150-es meg 250-es motorok kevésbé keresettek,és olcsóbbak.
A Tóth autós iskola is Papp Robival van szerződve,így a gyakorlatot akkor is nála csinálnád,és nála olcsóbb volt ha jól emlékszek.
-
szmissz
senior tag
válasz
Bati0501 #48683 üzenetére
Én nem nézhetem végig helyetted a kínálatot, elég egyszerűen beparaméterezheted a hasznautóhun. Szerintem minimum az általam említett összegért lehet kapni korszerű, négyütemű, biztonságos gépet, rendezett háttérrel, amivel valószínűleg nem egy 100+ ezres szervíz számla lesz az első együtt töltött hét eredménye.
Csodák és szerencsés vételek persze mindig vannak.
-
szmissz
senior tag
válasz
Bati0501 #48681 üzenetére
Felszerelés:
Sisak - 20-25 ezer
Térdvédő - 10 ezer
Cipő - 15 ezer
Protektoros kabát - 25-40 ezer
Kesztyű 6 ezerMotor lakat ami ér is valamit - 25 ezer
Alap dolgokkal számoltam, amiért már nem totál gagyit kapsz. Ez szerintem a minimum a mocin felül.
Normális használt, papíros nagyobb robogó, 4-500 ezer.
Erre még a jogsi ára, átírás, biztosítás.
600 ezer körül már el lehet kezdeni nagyobb, nem bontószökevény ronccsal, szabályosan, biztonságosan robogózni...
-
üszök
őstag
-
üszök
őstag
válasz
Bati0501 #48672 üzenetére
"Abban szeretném a segítségeteket kérni,h adjatok már egy "tájékoztatást",h kb. mennyire jönne ki az egész jogsi+motor+felszerelés dolog."
2 millió.
Ez csak a pénztárcád függvénye igazából. Ha rám hallgatsz,és már eldöntötted,hogy motorozol akkor a ruhát vedd meg először,mert ha megveszed a motort az összes pénzed bele fogod ölni,hogy a legjobb motort vedd meg,és akkor jó lesz bármilyen ruha,csak menni lehessen.
A vizsga feltétel,a boka felett érő cipő,kabát,(nem kötelező protektorosnak lennie ad könyök védőt) Hosszú nadrág,ennek sem kötelező protektorosnak lenni,én is farmerban vizsgáztam térdvédővel,zárt sisak plexivel,vagy nyitott sisak szemüveggel.
Az A2 tök felesleges. Hány éves vagy? 10K-val drágább az A kategória.
Hozzá mehetsz, pörgeti a dolgokat amennyire tudja. Ő tartja rutint a 10-es kapunál. -
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #48672 üzenetére
Minden kategória vizsgáján kötelező a kabát és a csizma is.
Utóbbit mondjuk robogósok kevésbé szokták hordani, tehát
lehet, inkább kölcsönbe érdemes beszerezni... Magas szárú
cipőt/bakancsot is elfogadnak, csak a bokát fedje rendesen.Kabáton nem spórolnék: protektor kell, ha perec van. Hűvös
időben meg jó a szél- és vízállóság. Gerincvédő sem árt, ill.
a térdvédő is ajánlott. Pláne egy FXR-en, ami megy, mint a
disznó: kis okosítással ~80-ig majd' úgy, mint a 400-asom! -
BéHGT
senior tag
válasz
Bati0501 #32646 üzenetére
Grande Punto T-Jet. Totalcaron olvasni elég rosszakat is némelyik kiadásról ebből a modellből...
Annyira nagyon nem akarom védeni a Motowellt, pedig úgy tűnik, tudom. Azt az egyet nem értem, hogy miért kell olyan embereknek szórni a fikát rá, akik egyáltalán nem is ismerik/tudják hogy mi van. És itt most nem innen gondolok emberekre.
A kereskedő akinél voltam, mindent elég tisztán elmondott. Régen a lámpa-párásodásról(Ezt teszteltem, március 14.-én szállították ki, esőben-hóban mentem, nem párásodott, sem azbap, sem másnap, szerencsére), hogy hamar kiégtek a LED-ek, de már más az egész LEDezés. Illetve, hogy voltak olyan darabok, amikből kihagyták(!!!) a hajtóműolajat. Az ember persze ment vele, szétment a motor, amit aztán gariba cseréltek. Ekkora nem is foglalkoztak a Motowell eladással, visszaadtak minden motort, de most egy ideje újra értékesítik Őket, hetente, másfél hetente 1-et elvisznek, és egyre kevesebb a baj velük. Egümotors-ról van szó... -
-
canniball
nagyúr
válasz
Bati0501 #30793 üzenetére
Ezt írja az említett Közlöny:
2. Az R3. 7. melléklet II. pont 9. alpontja helyébe a következõ rendelkezés lép:
(Jártassági feltételek)
„9. Az „A” kategóriájú vezetõi engedély az „A1”, „A2” alkategóriákra, a „B” kategóriájú vezetõi engedély a „B1” alkategóriára, a „C” kategóriájú vezetõi engedély a „C1”, a „D” kategóriájú vezetõi engedély a „D1” alkategóriára is érvényes.”
Az AM-t nem említi. Tény hogy az A-nál sem, ami elég fura. De ha jól emlékszem volt már erről korábban szó. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bati0501 #29934 üzenetére
Tényleg
Közben utánanéztem, elég fura a helyzet. Rendszámos 80 köbcentist gyakorlatilag lehetetlen találni, csak akkor vagy felhajtok egy rendszámos szimót, vagy veszek egy 125-ös DT-t
Jó lenne nekem az 50 is, csak azzal nem lehet személyt szállítani, meg azért 2 ember alá elé gyenguszka.
fesii: úgy néz ki
Egyelőre én annak örülök, hogy a B-t hagyták legalább
mp
-
canniball
nagyúr
válasz
Bati0501 #29916 üzenetére
"...amire meg van az alapjuk,az elmondásaitok szerint..."
Itt nem tudom mire gondolsz."...B jogsi után csinálja,ezért nem bíznak benne annyira,h jól tudja irányítani a motort..."
Egyrészt lehet benne igazság, hiszen nincs annyi kötelező óra előírva mint A1 esetén.
Másrészt:
1. aki amúgy is motorozik csak papírt szeretne annak a gép kezelése szempontjából az is elég amit előírnak.
2. aki a tanfolyamon ismerkedik a motorozással az úgyis venni fog a kötelezőn felül még pár órát.
3. ilyen alapon miért lehet B-s jogsival nulla tapasztalattal 50-est vezetni? Hiszen ugye a B megszerzéséhez senkit nem ültetnek fel kétkerekűre... -
válasz
Bati0501 #29843 üzenetére
Gondolnád, hogy így is van aki hőbörög? Mert ebben éltek világ életükben és fogalmuk sincs arról mi van "kint". Nem voltam bent már régóta, de tegnap benéztem, se én (helyettes), se a rendes vezető, se annak a vezetője és ****s ment! Mondom ezt nem csinálnátok ha nem vagyok szabin!
Előző munkahelyemen sem fizették, csak elvárták, hogy túlóra. -
-
válasz
Bati0501 #27979 üzenetére
ha a táska nem fér be a bukótartóba, akkor oda is pakolok, úgy van beállítva, hogy az ülésre ül le,csak azért van a hátamon, hogy ne essen le. Nagyon jól ki van találva minden. Az első 2km reggel remegéssel indul,majd hipp hopp elmúlik és nem fázok,pontosabban nem zavar. A kezem ált lefagy.
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #27979 üzenetére
Hát a nulla forintos "légrétegnél" bármi jobban véd - nem a bőröd fog
simi-simit játszani az aszfalttal, első körben. Persze attól még lehet
horzsolásos (neadjisten égési) sérüléseket szerezni egy komolyabb
elcsúszásnál, mert a védőöltözeten belül is elcsúszhat mondjuk egy
protektor, ami eközben lenyúzza a bőröd...De még mindig sokkal
jobb, mint közvetlenül az aszfaltot szántani. Ezért szokták mondani,
hogy a full/feszes bőr ruha a legjobb: abban nem fordul el a protektor,
mint mondjuk egy cordura kabátban. Ennek ellenére nem szoktunk a
robogóra Valentino Rossiként felöltözni - persze ennek is megvan az
oka (pl. sebességkülönbség, nem határon motorozás -> közlekedés).Az én kesztyűm amúgy bőven 10 felett volt, elvileg ütéstől is véd.
A kéznek megvan az a rossz tulajdonsága, hogy sok apró csontból
áll, és azok szeretnek ripityára törni, ha (nagyon) odavered valahova.Nade ennyi elég a sokkolásból: mindenki öltözzön belátása szerint!
Én ma (is) csak a gerincvédő + sisak kombóra szavaztam, de ha a
hőmérséklet tartósan 25 alá esik, akkor jönni fog vissza a (cordura)
kabát + hosszú nadrág is, egyelőre farmer, külön felvett térdvédővel.
(Természetesen a kabát mellé mindig veszek kesztyűt: megszokás
kérdése, de anno nem is nagyon szerettem puszta kézzel vezetni.) -
válasz
Bati0501 #27974 üzenetére
minden ki van találva,egyrészt befér a bukó helyére,másrészt ha van más is ott a táska. Tegnap pl egy bukó méretű üveggömböt,egy pulóvert,egy kardit,némi kaját,macskakonzervet és egy nagy kólát pakoltam fel magamra. Volt, hogy nem tudtam már hova pakolni, betettem a lábamhoz. A kesztyű minek? Mert az első 1km-en nem érzem a kezem,de azért is jó lenne mert véd.
13 fok van, tiszta jó!
DigitXT! Majd kialakul, mi jó hogy jó.
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #27974 üzenetére
Amikor perec közben megsimogatod az aszfaltot, rájössz,
hogy olyankor már nagyjából mindegy, hogy mi dobott le...
Ha meg már bicikli: neki egy full-face sisak kellett volna, ill.
egy mellvért, kesztyűje viszont volt, az még rendben is van.Félreértés ne essék, nagy melegben én pl. nem veszem fel
a kesztyűt, mert azt mondom, "nem kell elesni", de ha már
hűvösebb az idő, akkor egy nyári kesztyű simán jó, sőt: ~8
fok környékén már kevés is, átfagy a kezed a kormányon...hová teszed azt a sok ruhát?Hátizsákba?
A robogónak meg van az a jó tulajdonsága, hogy van benne
csomagtartó (az ülés alatt).Kinek kisebb, kinek nagyobb:
ha elég nagy, akkor egy komplett felszerelést simán elnyel.SymbianOS: ha gyakran jársz nagy hidegben, akkor alap
egy téli kesztyű beszerzése, esetleg egy kézzsák.... Még
úgy is át lehet fagyni hosszú távon, de melóba járni még jó.
Nem mindegy az sem, hogy milyen a motor szélvédelme...
Ha a menetszelet el tudja terelni valami, pl. a plexi, nagyon
sokat segít a komfortérzetben, jóval tovább lehet bírni.Ennél a mutatványnál nyári kesztyű volt rajtam, alatta egy
Forcefield thermo kesztyű, és még úgy is jól átfagytam, 6
fokban... Teszem hozzá, akkor még plexi nélküli motorom
volt, meg ugye extrém köd: talán át is vizesedett a cucc... -
Criton
veterán
válasz
Bati0501 #27892 üzenetére
Na igen, ez azért vicc, csak nálunk más szokás szerint...
Például a szomszédos Ausztriában, ahol – a biztonságért izgulókat megnyugtatandó – hat órás gyakorlati képzés (vizsga nincs) után ütik be a B111 kategóriát a jogsiba, amivel már 125-öst is lehet vezetni. Az olaszok lazábbak, náluk semmiféle megkötés nincs, a franciák két év autós gyakorlat után ülhetnek 125-ösre B kategóriával, és a luxemburgiak is vígan nyomulhatnak autójogsival a nyolcadlitereseken.
vizsga, meg vizsga díj csak nálunk van (B125)...
-
Criton
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #26562 üzenetére
Öreg kecske nem vén kecske.
Jövőre lesz 10 éves,
de egyelőre rendben van. Párszor biztos elfektették, mert
szépen le van nyúzva itt-ott, de hát az nem én voltam.
(Nekem egyszer álló helyzetben borult el, szegényke.)
Természetesen az előnyösebb oldaláról fényképeztem...
A másik oldalon az ülésen a bőr kezd szétmenni: ilyenkor
vmi mesterhez kell vinni, aki húz rá egy új bőrt? Szerintem
fekete kellene rá, ha lehet választani, ez a szín ugyanis tök
nem gyári. Naná, egy 125-ös ülése van benne: LEGO rulez.1F2X5: elvileg a szilikon a barátod...
(Tényleg segít.
)
Légszűrőház/sárvédő/sárhányó: mind "újszerű" lett tőle.
Szerk: nem mondom, hogy hibátlan munkát végeztem, sőt:
nem nagyon szoktam lemosni a gépet + a szilikont is csak
most használtam először, és kevés időm is volt az egészre
tegnap, de mégis: szebben nézett így ki a gép a vizsgán. -
DigitXT
félisten
válasz
Bati0501 #26556 üzenetére
Csókolom, ez nem a robogós topik?
Btw. az nem a PH!, hanem a
Hardverapró, és NEM a site-ot cikizi, ha valaki egy manapság tipikus
fél-analfabéta hülyegyerek hirdetését kirakja egy (amúgy nem tudom,
milyen) oldalra. Hol itt a cikizés? Mondjuk nem is érdekel nagyon.
runner 125: simán lehet valós hirdetés, tele van az apró hasonlókkal.
Szerk: vagy ha nem is tele van, de biztos lehet találni ilyet nem egyet.ON: megvan a friss műszaki. A bal első tompított a szívbajt hozta rám
(a vizsga előtt kb. fél órával), mert a kábele kicsit kontaktos: erre csak
most jöttem rá, ugyanis nem használtam korábban ezt a kábelt (mivel
a xenont cakk-pakk cseréltem egyelőre gyárira, kábelestül/lámpástul).Szerencsére a vizsgán (éppen) világított.
Amúgy a moci is csillogott,
már amennyire tud, mert tegnap kicsit lemostam, és szilikont is kapott.
A féktárcsa is tegnap lett cserélve: a fékhatás rendben volt. Kicsit visít,
de hát ez van, majd bekopik. De valszeg kap majd egy új fékbetétet is,
de csak akkor, amikor megy fel a Multivar. (Jövő hét - vagy augusztus.)Ui: az alvázat elfelejtettem lemosni: kicsit keresgélni kellett az számát,
de a kosz alól gyorsan előkaptam, amikor kapcsoltam, hogy hol van.
A kipun sem nagyon kötekedtek (hangtompítóval diszkrét + road legal).
Igazából teljesen sima volt a dolog, de azért kicsit izgultam, hiszen ez
volt az első. Jah, az Autóklub egyik vizsgaállomásán voltam, a céghez
közel, hogy ne kelljen szabit kivenni: kb. egy órát tartott a procedúra... -
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Bati0501 #25491 üzenetére
Igen, ebből volt egy speciális kiadás 2005-6-ban. 3,5 (a 4.-et nem vállalták már be, félbe maradt, mert a Morini felajánlotta h átveszi a hajtásrendszer kivitelezését) darabot csináltak belőle, kimondottan a Stalker-re optimalizált, hajtást alakítottak ki, amely úgy működik, h egy, a jobb oldali szárba épített turbina meghajtja a villaszárban lévő zsírt, ez által egy mini kardánnal hajtva van az első kerék is. Egészen pontosan 30-70 arányban oszlik meg a motor 4,5 lóereje a két kerék között.
Sajnos ahogy nézem erről már hiányzik a "Stalker 2x2 Dakar Edition" matrica. -
sajtosbeats
csendes tag
-
sajtosbeats
csendes tag
válasz
Bati0501 #25420 üzenetére
ez majd akkor derül ki ha beszereljük
azt mondta a robiszerelő, hogy neki most nincs villamosságos embere, úgy kell hívni... így inkább szakértő kollégát megkértem rakjuk össze.
ilyet riasztót saját webáruházból.
már magát a riasztót is össze kell tudni rakni (forrasztani kell csak tudni), de van blog leírásunk hogy kell itt
szerintem nem kell fúrni, rákötjük a gyújtásra meg a dudára+lámpára (ez utóbbit majd meglátjuk, kimérjük mennyit szívna az akkuból)
majd dokumentálom, meg beszámolok róla ha kész, gondolom több emberkét érdekelhetne innenmás, nem szoktatok valami robi talit szervezni itt fórumos arcok közt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- AliExpress tapasztalatok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox tulajok OFF topicja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- War Thunder - MMO Combat Game
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / ÚJ AKKU / 12 hónap jótállás
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest