- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Palesztin994 #205889 üzenetére
Sajna autógyártók direkt szeretik titkolni az automaták részletes tulajdonságait (pl. száraz e a duplakuplungos) és emellett változtatni évről évre (most akkor hány newtonméter után nedves az a dsg...). Én is vért izzadtam bármi infóért. Az biztos hogy a sima 7-es dct-t nem venném kia/hyundai estén (száraz). De nagyobbakban van már 8-as dupplakuplungos ami állítólag már olajos, de kevés a tapasztalat vele. De én is úgy tudom hogy a rendes hibrid esetén 6-os hagyományos az automata. De ahogy írják kevés még a tapasztalat. De én biztosan hagyományos automatát vennék duplakuplungos helyett ha egyikkel sincs tapasztalat. Persze hagyományos automatából is van vacak, de hyundai/kia-nál még nem hallottam ilyenről.
szerk: Chereiose pont ezért lett toyota hibrid most (előtte meg scross aránylag jó aisin 6-os automatával)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen