- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #190250 üzenetére
Ikerbabakocsi befér ha nem húzod el a kalaptartót, pakolni mellé sok helyed nem lesz a meglévő lyukakat tudod "betömni" illetve az álpadló alatti rész van még de az elég lapos. Kívülről nagyobbnak tűnik mint amilyen belül, elég szűkös hátul, oda nehezen fogod betenni a hordozót mert nagyon előre kell húzni az ülést hozzá. Ha megvan a babakocsi meg a hordozó tegyél egy üléspróbát. Nekem az Imprezába is neccesen fér be unokaöcsém, pedig az hátul tágasabb mint a ct200h (anno én is gondolkoztam benne). 2 gyerek mellé kell az Auris kombi méret.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #190250 üzenetére
Ha már CT200 akkor miért nem Auris hybrid kombi, abba tényleg könnyen belefog férni a babakocsi. És ugyanaz mint a CT200 technikailag. Jah és ha belefér akko FL-est vegyél inkább
Nálam meg a Golf fog maradni szerintem most. Eleve ehhez mérten választottam most a babakocsit
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
5 éves korig, 6 misiig hibridekből mi ajánlott, ha van ilyen? Elővárosi közlekedésre, városi araszolásra.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz sasa134 #190246 üzenetére
Meg ha nyugdíjasok, akkor jobb lehet egy magasabb autó amibe könnyebb beszállni, az árba kB semmi nem fér bele amit írtál. Dacia sandero stepway, ignis ami magasabb építés, fiat panda, honda jazz, kia venga, hyundai ix20... Nagyobb, de magas és olcsó fiat tipo
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz Jorus #190254 üzenetére
Mekkora autó kell? Van bőven kínálat.
Toyota Auris, CH-R, RAV4 talán még belefér
Ford Mondeo, C-Max
VW Golf GTE, Passat GTE
Audi A3 E-Tron
BMW i3 REX, 225xe
Volvo V60 D6
Mitsubishi Outlander PHEV
Lexus CT200h, IS300
Kia Optima
Hyunday IoniqA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sasa134
addikt
válasz kisza25 #190255 üzenetére
Közben rájöttem, köszi - nem néztem utána alaposan, én másfél éve vettem kocsit azóta örülök, hogy nem kell a mobile.de-t nézegetni
Ki kell tolni a keretet, sajna. A magasabb építes igen jó lenne a könnyebb be/kiszállás miatt.
Köszi a tippeket, a Kia Venga jó ötlet.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
válasz molnarpeter #190259 üzenetére
5-6 éves autót keres
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Paxker315 #190240 üzenetére
Olcsón fiatal és keveset futott kocsi, több, de jellemzően filléres várható hibával... Piac áraz. Motor örök, mint a nyomorúság, nagy gondok szinte nincsenek, csak van helyette pár apróság gyakrabban Kell hozzá egy típust ismerő szerelő, aki nem szidja amihez nem ért, hanem gondolkodik, de ilyen újszerű kocsival nem lesz semmi bajod. Vidám beltér, ennyiért (mármint újonnan olcsó kocsi) pár felület csúnyán öregszik és zöröghet, fényszórók aránylag gyengék és mattulnak is. Drága alkatrész kb nincs: szervó hiba esetén új érzékelő kb 30-35k plusz munkadíj, toronycsapágy és stabpálca hiba jellemző, hátsó kilincshez konkrétan alkatrész sem kell - viszont mondjuk 5-10 évet bír, hátsó ablakemelők be szoktak állni használat hiányában, kb ilyesmik. Lelkileg arra kell készülni, hogy előbb-utóbb olajcsere mellé kérni fog mindig valamit, de legalább nem lesz kettőstömegű cseréd 300-ért. Első Grande szériában javítottak pár dolgot az idők során, Evo kedvéért nem hinném, hogy vissza lett volna rontva
tboy93: küldjek szervó javító kontaktot? A motortérben bizti doboz beázás előfordul (főleg ha visszarakásnál elcsúszik a fedél pl), szerintem ugyanott tudnának segíteni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Picike vagyok (170cm), még ha terpeszkedek is, akkor is szinte bármilyen kocsiban elfér mögöttem bárki.
(#190253) Doki16 : Mert a Lexus sokkal jobban tetszik. Írta már Itt más is, hogy olyan autót érdemes venni, amire szívesen nézek vissza a parkolóba. Az Auris sem csúnya, de a CT jobban néz ki, főleg az fl-es, homokórás.
(#190251) aero. : Erősen gondolkozom azon is, de a tompika első rész, és a műszerfal még nem át az ingerküszöbömön. Kár, hogy a legújabb kuvik aranyárban megy használtan is, mert az nagyon bejön, de csak 1.5T-vel.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Szeretnek venni egy 7 es passatot, de ugy hallottam hogy szarok,valami bajuk van. Errol tudtok valamit?
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #190248 üzenetére
Ez valami roppant barátságos Bár megnéztem élőben, nem voltam tőle elájulva, meg két ismerős a motor miatt is lebeszélt róla - nem tartják elégnek az 1.4 8szelepes szívót, 77 lóval. Kár, mert amúgy csinike megjelenésre.
(#190261) molnarpeter
Köszönöm, ezért is vagyok döntésképtelen. Ellentmondásos-kevert vélemények keringnek ezekről. Sajnos úgy gondolom, muszáj lesz próbaköröket tenni, amire nem mindenki "nyitott".Debrecent elengedem, itt vagy nincs semmi, vagy túlárazva.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nagyúr
válasz Paxker315 #190276 üzenetére
Nem akartam elvenni a kedved tőle nagyon, ez csak a személyes tapasztalatom vele Volt Fiat panda a családban, az közel nem volt ennyire rossz. Sőt! Meglepően jó autó volt, a váltó nagyon jó volt benne és a 60 pár lóval is kis virgonc volt. Mondjuk a szervo abban is meghalt, az ilyen Fiat betegség.
-
tboldi
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #190265 üzenetére
Igen azok, az összes. Téma lezárva. Nem is értem miért veszik az emberek, fogalmam sincs, hogy lehet az egyik legkelendőbb márka Európában. Irónia Off
Nem tudom kitől hallottál ekkora baromságot. Hogyan lehet ilyet kijelenti, hogy az összes B7 Passat rossz. Nincs semmi bajuk, egy elég jól sikerült széria. B6 ráncfelvarrás lényegében és sokat javítottak rajta. Kicsit konkretizáld, hogy mit szeretnél tudni.
(#190266) Jorus: Akkor IS300h legyen. Sokkal de sokkal jobb minden tekintetben. Nagyon megbízható és a minőségre nem lehet panasz Lexus révén
(#190273)molnarpeter: Az a baj, hogy nem igazán jutott el Európába. Nem is értem miért az amerikai piacot választották ki. Csak később jött németbe, de addigra már nem érdekelt senkit. Pedig az egyetlen egyterű PHEV.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Valakinek van információja németországi Umweltplakettekről?
2004 Mazda6 dízelt (EuroIII, forgalmi szerint 07 kategória) vinnék ki pár hónapra, valaki szólt hogy kéne Umweltplakett, utánanéztem, és látom hogy ez csak sárgát kapna és ahova megyünk kompletten az összes környéke teljesen zöld plakettes övezet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
van valakinek személyes tapasztalata az új Ssangyongokról? Elsősorban Korando ami érdekelne.
-
veterán
válasz MunezXBK #190289 üzenetére
Október elsején kezdek Stuttgart mellett, Karácsonyig akarunk másikat venni, ezzel pedig Karácsonyra hazajönni, repülővel vissza és utána a kinti kocsit használnánk.
Tudtommal ha van munkahely és lakcim kint csesztethetnek a magyar rendszám miatt akkor is ba nem vagyok kint 6 hónapja.
Illetve tudtommal Umweltplakett kell akkor is ha magyar rendszámos. Tudsz esetleg benfenntes infóval segíteni? Köszönöm!https://tinyurl.com/rasoapro
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #190287 üzenetére
Én PUN-t látok sokat a városban, ami tök jó, mert a magyar ember biztos nem a “szóvicc” szó angol megfelelőjére gondol. És ha már angol, PEE is van néhány itt, ma meg láttam egymás után menni egy SEE-t és egy SAW-t.
De a legjobb: egyszer láttam egy oldalról megnyomott Volvót, aminek RAR volt a rendszáma.Nekem NJA van, sokan a ninjákra asszociálnak ebből, elvégre japán az autó is.
-
félisten
Létezik olyan vw benzinmotor ami nem hulladék?
2010-14 körül néznék a4-a6-ot.
Tfsi még mindig a vödör csavar szinonímája?[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz BigBlackDog #190294 üzenetére
Számokban kifejezve mit jelent az értelmes futás?
-
grizlisandor
addikt
válasz D1Rect #190293 üzenetére
MBQ(2013 utáni) platformra épült gen3 TFSI-k már nem annyira rosszak, kokszosodás mindet érinti. Ez használatfüggő, rövidített olajcsere, jó minőségű üzemanyag, kevés városozással nem okoz problémát(FB csoportban az egyik srác csak autópályázik vele, 300k+ km után elenyésző koksz volt. Általánosan 150k km után szokták javasolni a kokszmentesítést.
Ha komolyan gondolod, akkor FB, TFSI Club Hungary csoportban millió információ van.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #190298 üzenetére
Cégnél is volt 200k körül futott szíjas 1.4 TSI, nem rémlik koksz probléma. Mondjuk A4-be kicsi, szóval mindegy. A4-A6 amúgy MLB platform
A4-et nézném, 3.2 FSI motorral talán adott keretből jobb jönne ki, bár nem ismerem könyékig a motort, de turbósnál mindenképp egyszerűbb, hosszútávon meg később lesz baja, ha adott pénzért kevesebbet futott példány jön ki. Vagy első kerekeset kézi váltóval, vagy ha automata, akkor csak quattro (FWD automata Multitronic elkerülése végett).
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #190299 üzenetére
Hmm, eszembe jutottál ma. Felénk már SDJ kezdetű rendszámokat adnak ki, talán még nem késő lecsapni az SDI-001-re
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest