- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
Sziasztok!
Kulfoldre koltozes miatt lassan lecserelnem az autot (2003-as Megane1), ehhez kernek segitseget.Auto parameterek
- kombi
- kezivalto
- szivo benzin motor (lehetoleg nem direkt befecskendezeses)
- kb. 2012 utani modellek (legtobb gyartonal ekkoriban volt modellvaltas / facelift)
- megbizhatosag (es alacsony fenntartas / szervizkoltseg, kivetel a fogyasztas)
- ar: 6-8000 eur (+ valamennyi ha indokolt)
(Luxemburgban vagyok, nem tudom itt mekkora a kinalat, inkabb mobile.de -t nezem)Tervezett futas:
- par naponta, 2-5 km-es utak (boltba, kozeli erdobe kirandulni stb)
- par hetente hosszabb kirandulas (~200km)
- 3-6 havonta nagy ut (1200km *2)
(- mivel nemreg koltoztunk ki, egy munkahely is meg alakuloban, lehet jovore masik lakasban / varosban leszunk, eves futast nem tudom megtippelni, 10-20k km kozott)Alapvetoen a megbizhatosag lenne fontos szempont, ennek megfeleloen keresek tipust + motor kombinaciot. Amiket eddig neztem:
# ford focus 3, 2011-tol, 1.6 Ti-VCT.
+ futomu / vezetesi elmeny :) de ez masodlagos...
- kisebb csomagter, illetve nem tudom mennyire massziv a motor / valtozo vezerles?
# hyundai i30 / kia ceed, 2gen, 2012-tol, 1.6MPI (ha van...), 1.6 GDI
+ design (foleg i30), gondolom a GDI-vel egesz jol is megy
- GDI kokszosodas? lancnyulas gondok vannak meg? kisebb kinalat / dragabbak
# opel astra j, 2010-tol, 1.6 VVT. Talan inkabb 2012 facelifttol neznek.
(nem igazan ismerem, nem tudnek kiemelni semmi jot / rosszat)
# renault megane 3, 2009-tol indulnak, de talan inkabb facelift-et 2012-tol (de nem tudom mit ujitottak, nincs kobe vesve a datum). 1.6 K4M motor (110le, 6-os valto).
+ egyszeru es jo motor
- nem tul lomha?Extra pont, de nem kotelezo:
- csendes / kenyelmes (azert megis csak le kell vezetni neha 15 orat vele)
- adott motor adott kocsit mennyire mozgat jol (pl. 1.6 GDI 135LE-vel biztos fickosabb az i30-ban, mint a Megane-ban a 110LE motor).
- biztonsag (bar gondolom a passziv inkabb tipustol fugg, az aktiv inkabb felszereltsegtol)Kerdesek
- Melyik az a tipus es / vagy motor a fentiekbol, amit leginkabb javasolnatok?
- Milyen egyeb szempont miatt dontenetek egyik / masik mellett?
- Milyen tipushibakra / problemakra kell szamitani, megnezni?
- Mas javaslat esetleg?[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
alázógyík
őstag
Ha minden jól megy, jövő héttől Auris TS Hybrid tulaj leszek.
6 év Bravo T-JET után durva váltás lesz. Izgatottan várom. -
alázógyík
őstag
válasz pècsimunkás #190903 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz harry #190901 üzenetére
Focus: Ebben már javítva van a vvt rendszer, stabil kiforrott konstrukció. Nem egy rakéta de mivel nem túl nehéz a bódé normálisan megy. Az FL-es fedélzetije idegörlően lassú tud lenni és a kézifékkar gumis borítása szeret lemálni. Sok belőle az excéges vas, azoktól sem kell felni annyira.
Ceed: Inkább MPI-t keress a GDI kokszosodik azzal rendszeresen foglalkozni kell (konstrukciós hiba).
Astra J: Elég nehéz a bódé nagy menést ne várj tőle, cserébe stabil és megbízható technika. Az alkatrész sem drága hozzá, szintén sok excéges van belőle a piacon.
#nincsbennetarcsi
-
harry
veterán
Koszi az eddigi tippeket
Persze nagy menest egyiktol sem varok, csak ugy a lehetosgekhez kepest kerdem.
Astra: hallottam mar tobbektol hogy nehez, de speci alapjan en nem nagyon latok kulonbseget tomegben...? Gondolom inkabb arrol van szo, hogy az 1.6-tal lomhabb mint a tobbi kocsi.
Focus: ez mondjuk jo hir, eleg nagy valasztek is van. Ehhez mar 6-os kezi valto jar, vagy 5?
Ceed/i30: lancos vezerlessel nincs gond MPI motornal? Elso generacional hallottam nyulasrol (bar ha egyszer cserelem akkor sokaig jo).
GDI: ezt mondjuk sajnalom, de szamitottam ra. Mondjuk ha eleg pl evente egyszer elvinni kitisztittatni, es az nem egy nagy koltseg, akkor azert egyutt lehet vele elni (ha mas gondja nincs?). Vagy ez ennel macerasabb / koltseges moka?Megane: igen nagy elony a 6os valto, stabil motor, csomagter, Renault topikban mar tobb jot olvastam rola, konnyen hajlok is erre.
Chevrolet Cruze 1.6 esetleg? Errol mit erdemes tudni?
Peugeot 308 Prince motor, neve alapjan sok jo nem jut eszembe, nem tudom ez mar masik szeria vagy sem.
Toyota Auris kombit neztem, de ezek fiatalok es 8-9k korul indulnak... (Civic kombi meg inkabb 10k)Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
nagyúr
válasz harry #190912 üzenetére
A Cruze nekünk is tetszett, de azt is mondták, hogy 1.8 alatt inkább ne, nehéz az autó.
Amit még olvastam róla, hogy már akkor is elvult technológiával jött ki, amikor megjelent. és a linket is megtaláltam, hol olvastam: [link] Csúfolják még butított Astra-nak is.
Amúgy meg szerintem elegáns.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zirowe #190897 üzenetére
Bocsánat, rosszul írtam.
A 308-as: 2011-es, 255k km, 1.6 e-hdi.
Mik ennek a motornak a típushibái?
Mennyire kell félni a km állástól?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
válasz diegho #190861 üzenetére
A clio nekem is tetszik, csak az 1,2 (1150 ccm) 75ló az egyetlen motor ami nem betegágy benne, az meg nem lehet egy erőgép
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dangerzone
addikt
Sziasztok sracok!
A legujabb generacios (>2017) Mazda 2-esrol mi a velemeny? Van valakinek tapasztalata? A 90 HP-s peldany erdekelne.
Leginkabb a motor megbizhatosaga, belteri anyagok minosege, vezethetöseg / vezetesi elmeny , rozsdasodas szempontjabol erdekelne.
Egy ideje mar gondolkodom rajta, hogy jövöre szeretnek 2-3 eves hasznalt autot venni, Nemetorszagban 4 millio forintig max (kb 12000 euro). Kisebb auto nekem elegendö, föleg hogy varosban parkolna, a lenyeg hogy 2 közepes börönd beleferjen a csomagtartoba, igy a kompaktot nem hasznalnam ki valoszinuleg. A kocsi heti bevasarlasra, rossz idoben munkaba jarni, hetvegen 100-200 km-s tavra, illetve evi max 10x max 800-1000 km-es utakra (nyaralas) lenne hasznalva. Erre a celra keresnek egy esztetikusan kinezo, megbizhato tarsat, 5 evre / 100.000 km-re.
(Egyekbent nezegettem meg az uj Ford Fiestakat 101 LE 3 hengeres ecoboost motorral, illetve a Hyundai i20-at / Kia Rio-t szinten 3 hengerrel, de ezektol a motoroktol picit odzkodok. Illetve a kepek alapjan ezekek az autoknak a beltere fapadosabbnak nez ki, mint a Mazda. Ott van meg a Suzuki Swift, amit a leirtak alapjan jo vezetni viszont az a 385cm-s hosszal mar eleg picike. A Polo, Ibiza draga, a többi hasonlo kategoriaju kisauto meg nem tetszik. )
Barmilyen velemenyt, hozzaszolast szivesen veszek, a celom egyelöre az infogyüjtes jövö tavaszig.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz dangerzone #190918 üzenetére
Kettes Mazdát szalonban láttam, üléspróbáztam. Szerintem a belseje eléggé rendben van, kategóriához mérten átlagnál jobbnak éreztem az anyaghasználatot, összeszerelést.
-
diegho
nagyúr
Nem sikerült elérnem a Suzuki szalonba ma sem, na majd jövő héten.
Addig is lenne még pár kérdés. 2. gen Ceed/i30 101LE 1.4-el mennyire vállalható? 2,6-2,8 között már kapni keveset futottat.
-
Biqci
aktív tag
válasz diegho #190920 üzenetére
Nekem egy nő ismerősöm vett egy pár éve szalonból újat. Egy régi Polo-t váltott le. Ahogy mesélte, néhány nappal később visszavitte, hogy nézzék már meg, miért nem megy. Erre mondták neki, hogy ez ilyen, köszönhetően az eu normáknak
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz dangerzone #190918 üzenetére
Én tesztvezettem kb mindet, amit írtál (kiát, suzukit nem, de előbbi kb i20). Amúgy mind jó kis autó, mindegyiket lehet szeretni a maga módján. Végül egy használt Mini lett a családi kisautó, kb pont annyiért, amit írsz. Aztán 2 év múlva megtoltak hátulról, akkor becseréltem egy gen3-ra. Az első vásárlásnál nekem szempont volt, hogy valami kevésbé csoffadt motor legyen benne, mert németeknél az autópályát kikerülni sem tudod, de azért turbo nélkül mert sok a városi menet. Aztán a másodiknál feladtam. Ami még tetszett, az az i20, de a többihez képest az méretben felfelé kilóg, és az 1,4 szívó karakterisztikája nekem kicsit fura volt, másodiknak a Polo lett volna talán a választás, de a tsi-t is inkább kerültem volna. Mazda 2/cx3 is jó kis autó, simán polo szint, amúgy érdekes módon árban is sajnos. Legalábbis újan. Mazda adta volna magát, mert egy 5-öst hajtottam akkoriban (azóta 6-os lett belőle). Nekem bejött amúgy a pici mazda, kicsit ugyan ötajtósan furán néz ki, sok értelme a hátsó traktusnak úgysincs, motorerőre elégnek tűnt (nem alap motor volt, valami nagyobbacska, de a fene emlékszik, melyik). Beltérre a legjobbak között volt a kategóriában, még ha a kis tablet fura is a műszerfalla ragasztva (de ebben legalább nem egy kis szürke lcd-csík a kijelző, mint ennyiért a többiben. Ja, anyagilag a legracionálisabb választás az i20 lett volna. Vezetni meg magasan a Minit a legjobb ezek közül. Próbáld ki mindet! Német kereskedők igen készségesek a tesztvezetéssel, bemész, elmondod, mit szeretnél, kérsz egy ajánlatot, jól elbeszélgettek, kapsz egy kávét, lefénymásolják a jogsid (magyar is jó), és megkapod egy órára a tesztautót. Simán fognak tudni ajánlani a legtöbb helyen lízingből visszavett, kevés km-es, pár éves használtat, vagy jelentős kedvezménnyel egy bemutató-, csereautót is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
Mi a vélemény a Galaxy MK2 -ről (2006-2015)? Gondolom, műszaki alapok, mint a Mondeoé, ami úgy láttam, hogy itt ajánlott. Egy 2008 -as, 2 literes dízel példány lenne. Ismerősé, nincs hírdetve.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Biqci #190921 üzenetére
Gondolom a Polo nem a legkisebb motorral volt. A régi autók 1000Kg felett voltak valamivel, ezek a Ceed-ek meg 1250Kg körül indulnak, így pedig a 100 ló nem ér túl sokat sajna. Ami pedig ma 1000Kg van, az meg most 70-80 ló, így a kifejezetten az alapmotornál 1-2-vel nagyobbakat leszámítva nem sikerült előre lépni pl. gyorsulásban. 12,5 körül van a Ceed. Nem tudom, hogy érzésre milyen lehet, nekem a Focus1-esé 14, de talán ebben egy jobb érzés, még, ha az óra mást is mutat. A legújabbakban a sebesség érzet is más. Emlékszem a totalcar-ba tesztelték annó az EVO-t, és a Winkler mondta, hogy 210km/h-nál jön meg egy bugás a hátsó szárnyról, és a kamerás meglepődött, azt hitte, hogy csak 130 körül mennek. Mostanra eljutottunk oda, hogy nem is megy, de amit megy, azt sem érzed benne.
---
Én most bővítettem a kereséseimet. Eddig Jazz-t és Focus-t nézem, majd Civic-et, Auris-t, míg most hozzá tettem a 2020-as Corsa-t, Swift-et, Yaris-t, Sandero-t, i20-at.
Erőben, élményben, csomagtartó méretben, és fogyasztásban így egy elég széles skálára bővültem.
A koncepcióm, hogy egy 5 éves Focus vagy Jazz 3,3-3,6, és futottak 120.000km körül, de használtról révén szó, csak a tulajok tudják, hogy mennyit. Ennyiből viszont kijön egy új Sandero. (Meg kell néznem élőben, hogy mennyire gagyi, olcsó, hogy össze tudjam vetni a használt nevesebb márkákkal.)
Egy 6 éves 141 lovas Civic kb. 110.000km-t futott 4,0. 4,5-ért meg van 0km-es 1.5-ös Yaris. A Civic-en bármi oda lehet, lehet, hogy rögtön rá is kellene költeni 0,5-et.
Lehet, hogy a 2-2,5 milliótól kizárom az összes használtat, és csak a
Jazz 1,5-2,5
Focus 1,2-2,5
és az új kisautók maradnak a látótérben. Bár annyira szerintem messze vagyok a vételtől, hogy végül lehet, hogy ezek is mind 0,9-1 literes motorokkal jönnek ki vagy 7 millió feletti alapárral, mint az új Jazz. / Akkor mégis marad a 8-12 éves használt kat. -
Biqci
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #190925 üzenetére
Nem, az is 1.4l-es volt. Ezért volt számára furcsa a gyengeség. De egy nőnél hiába magyarázod a súly-lóerő arányt. Viszont az is igaz, hogy mikor megjelent, teszteken is kijött a "gyengeség"
Amúgy szerintem almát hasonlítasz a körtével. Persze, hogy egy kisebb kategóriás autó újonnan annyi mint egy magasabb használtan. De pont ez a lényeg, hogy mivel leszel elégedett. Ha bevállalod a kisebb(olcsóbb) kategória hátrányait pl. zajosabb, gyengébben motorizált, úgy általában fapadosabb akkor azt kell venni. De ha fontos a csend, az extrák, az erősebb motor, de behatároltak az anyagiak, akkor egy idősebb, használt autót kell venni. Ezt csak te tudod eldönteni."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
-
őstag
Sziasztok,
Utóbbi hónapban sajnos cserére érett az autó és utolsó hsz-em a topikban 2019 nyarán volt, ezért nekiálltam és heteken belül behoztam a lemaradást, hogy képbe kerüljek mit is érdemes venni... Alapvető volt a kombi, tehát más nem is jöhetett szóba, ezért a nagy álom a 9th. gen. Accord tourer volt amibe szó szerint bele szerettem amikor ismerősét vezettem, de sajnos le kellett tennem róla, mert fenntartás terén nem volt a legjobb opció. Aztán jött a Kia C'eed ugyancsak ilyen 2010 környéki, amire állítottam is hirdetésfigyelőt hahu-n, viszont ahogy elkezdtem olvasni a topikot és behozni a lemaradást kezdett kirajzolódni egy másik lehetőség ami a Ford vonalon belül a FL Focus volt, szintén 2010 körüli. Focust alapból nem néztem, mert egy sima 2-es annak idején ott hagyott egy Bukaresthez közeli autópályán éjjel 2 környékén, szóval el is ment a kedvem a Fordoktól azóta, de miután itt rengetegszer olvastam, hogy megbízható a sima 1.6-os Focus, elkezdtem nézegetni őket és állítottam be figyelőt a Focus-ra is. Aztán egyik este épp itthon vacsoráztunk párommal és jelzett a gmail, hogy új levél érkezett, majd vacsi után gép előtt ülve meg is néztem és 2 új hirdetés volt. Egyik túlárazott volt a felszereltségéhez képest, de a második igencsak jónak tűnt... A furi az volt, hogy csak 118.000 Km.-ben volt, de vezetett és valósnak tűnő (3 oldal teli pecséttel) szervízkönyv is volt a fotók közt. Pár ismerős véleményét kérdeztem, illetve van egy autó kereskedő (akinél korábban már néztünk egy Focust) és autó szerelő ismerős is, mindketten biztatónak vélték a dolgot. Másnap reggel felhívtuk a hirdetőt és elmentünk megnézni. Élőben teljesen más volt az autó a fotókhoz képest... Impozáns és látszott rajta, hogy hihető az a 118.000, de ettől függetlenül még volt pár fenntartásom és kissé hektikusan álltam a dologhoz, viszont eszembe jutott egy remek ötlet és lőttem egy gyors fotót az olaj, illetve vezérlés csere címkéről (melyen ott volt a szerviz neve is), amit azonnal átdobtam havernek aki Németországban él, és ő egy gugli kereséssel ki is derítette az elérhetőségeket, aztán német nyelven ment is a telefon a szervízbe. A legnagyobb meglepetésünkre visszaigazolták, hogy új korától csak náluk járt az autó, viszont a volt tulajról semmi adatot nem adhatnak ki (igaz nem is kérdezte), de az alváz szám alapján történt összes javítást tudják igazolni akár hivatalosan is ha kell. Mivel már 50%-os vételi szándék is volt ezen infók hallattán, rákérdeztem, hogy elvihetjük-e az autót egy próba útra? Semmi akadálya nem volt és a próbaút során is kiderült, hogy nagyon egyben van az autó, éppen ezért eldöntöttük, hogy igen, ő lesz az utód ! Miután visszaértünk, sétáltam vissza az eladóhoz aki épp valakinek mondta a telefonba, hogy visszahívja ha még meg lesz az autó, tehát volt még egy jelentkező utánam, ha én nemet mondtam volna. Anyagiakat megbeszéltük, de sajnos sokat nem tudtam alkudni, hiába mondtam a hajszálkarcokat, vagy a felnin a padkázást, egyszerűen nem sikerült kisajtolnom csak egy pár tízezres engedményt, ami bevallom őszintén nem lepett meg, sőt ez is arra utalt, hogy biztos a dolgába, tehát eladja ígyis - úgyis. Ledumáltuk az előleget és egy újabb megnyugtató dolog volt, hogy az eladó a saját lakására hívott az előleg (mert nem vittünk pénzt magunkkal ), illetve az adásvételi miatt. Visszatértem a lakására ahol mindent lerendeztünk és két napon belül a nevemen volt az autó friss vizsgával, biztosítással, mindennel. Első teendők között volt az átvizsgáltatás egy teljesen független Ford szervízzel és a sejtésem beigazolódott itt is, mert kiderült, hogy az akku nemrég lett cserélve, az első fékbetét és tárcsa szintén nem rég lett gyárira cserélve, illetve a vezérlés is hihető, meg a km is az autó állapota alapján. Körbe lett mérve rétegvastagságmérővel és kiderült, hogy a festés mindenhol gyári értékeknek örül, tehát nem tűnik töröttnek, vagy elem cserésnek sehol sem az autó, a másik pedig az, hogy alváz szinten is remek állapotban van, vszinű., hogy ő egy garázsban tartott példány volt. Róla van szó egyébként
Ezúton köszönöm a topiklakók közvetett segítségét melyet a több mint egy év alatt nyújtották és lehet nem is gondolták, hogy a sok javaslatuk alapján valaki valóban fontolóra veszi és megvásárolja az adott típust. Ez egy 1.6 benzin, a sima 101 lovas, nem a változó szelepvezérlésű, ami pedig a felszereltséget illeti, az a Titaniumhoz hasonló, mert nincs ülésfűtés, tempomat, Sony hangrendszer vagy tolatóradar, de van gyári sötétítés, esőszenzor meg 4 el. ablak, illetve az ASR, no meg azt nem tudom, hogy mennyire van az alapban a gyári könnyűfém felni, vagy a minden irányú légzsák, szóval lehet az is plusz, hogy van oldal, ill. függöny légzsák is. Egy 1.8 után visszalépésnek gondoltam, de be kell vallanom, hogy kellően fürge és ha nem versenyezni akar az ember, akkor ez egy tökéletes autó a mindennapokban, tehát nyugodt szívvel merem ajánlani azoknak akik vacilálnának közte és vmi. más márka/modell között.
Elnézést, ha túl hosszúra sikerült
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190922 üzenetére
Hmm...ezzel a Minivel most felkeltetted a figyelmem. Elég sok futkozik belőlük a környéken, biztos nagyobb a hasznaltauto valsztek is. A formavilaga tetszik, az elejét kivéve, de legalább van stílusa, nem totál szögletes mint manapság sok kocsi. A belseje is meglehetőseg igényesnek tűnik, ez tetszik.
Milyen motorral szerelt példányaid voltak? És mi volt velük a tapasztalat, mennyire bírták ténylegesen a német autópályát?
-
válasz dangerzone #190931 üzenetére
Mind a kétszer sima Coopert vettem, ez a középső szint (One -> Cooper -> Cooper S -> JCW). A gen2-ben ez 1,6 szívó, 126 ló (a rettegett Prince motor), gen3-ban 1,5 turbo, 135 ló (ez bmw saját fejlesztés, sajnos csak 3 henger, a 2 literes 4 hengeresből egyszerűen elhagyták a negyedét). Az autó alig több 1000 kg-nál, szerinted hogy megy? 200-at még elviszi ha kell, bár az már kicsit sok neki. 180-ig viszonylag dinamikus. 140-ig nemigen fogsz vele fenntartani senkit, már ha nem kimondottan sportautókról beszélünk. Ha velük is tartani akarod a lépést, akkor Brumi fórumtársat kérdezd, ő jár JCW-vel, az kicsivel 200 ló fölött tud, ha jól rémlik. Fogyasztani én nagyon vegyesben 7 körül szoktam vele, ha ez szempont. A beltér véleményes sokaknál, ha első blikkre nem utálod, akkor tetszeni fog, az anyagminőséggel nincs gond, prémium kisautó. Futómű tökéletes, kerekek a sarkon, az ülés mély, hátra max gyereket lehet tenni. Sportüléshez ragaszkodni kell, az nagyon sokat számít.
Amúgy van belőle dízel is, de nehogy már....
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190933 üzenetére
Köszi szépen! Még annyi, hogy neked a 3 vagy 5 ajtós verzió volt?
Gondolom a csomagtartó picike, de mondjuk 2 ilyen közepes bőrönd / fedélzeti poggyász méret szerinted még belefér az ülések felhajtása nélkül?
-
válasz dangerzone #190934 üzenetére
3 ajtós. Naná.
A linkelt cuccok simán beférnek. Amúgy van egy olyan állása az ülésnek, amikor fixen meredekebbre tudod állítani a támlát egy felhajtható adapterrel, akkor a csomitartó utastér felőli fala függőleges. De én simán le szoktam lökni az üléseket fekvőbe, aztán néha hetekre úgy is marad, nem zörög semmi, hangosabb sem lesz.
Ha Frankfurt környékén jársz, megnézheted amúgy élőben is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190935 üzenetére
Ez jól hangzik, köszi a választ. Lehet még szavadon is foglak jövő tavaszig, úgysem jártam még Frankfurtban, Münchentől meg nem olyan vészes a táv.
-
harry
veterán
Qru, cappa72
Koszi az infokat, meg kicsit korbejarom a dolgot, de valoszinuleg akkor vagy Focus 3 1.6 Ti-VCT, vagy Megane 3 1.6 lesz.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #190933 üzenetére
A Prince motorban turbo+kompresszor is van és 160le körül van nem?
-
válasz Gergőke88 #190939 üzenetére
A gen2 cooperben turbo nélkül volt, a cooper s kapta a turbos verziót, az volt valami 160-170 ló. Utóbbi volt hajlamos a kokszosodásra is, a turbo nélküli kevésbé.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz Somatom #190924 üzenetére
Nekem bejön.
Sokat utaztam benne utasként. Kényelmes - jobbak az ülései, mint a legújabb generációnak. Több is benne a hely.
Hosszú távon is kényelmes. Vezetőként és utasként is.
De azért vigyázni kell rá, mert tud nyűgös lenni.
De a 2.0tdci (hdi) kifejezetten kellemes motor bele. Taxis ismerős 800k-nál cserélte le a Galaxy-ját (igaz, hosszútávú taxi volt, nem városi). Én csak 45k-t tettem az én tdci-mbe (S-max), kötelezőkön kívül nem kellett vele nyűglődni; fogyasztása (2,5 év) 6.3-ra jött ki.
Szerintem jól eltalált egyterű lett.
Ilyen idősen azért lesznek kiszámíthatatlan dolgok az biztos. Elektromosan behajtható tükör ilyen korban kezd megkotlani - az ilyen extrákat célszerű megnézni.
A vezetőülés deréktámaszát is javallott ellenőrizni, a rugója fáradt lehet, láttam már képet, ahol kikandikál, mert törött.
A manuális váltó kényelmes helyen van.
Én csak ilyen user-mode véleményt tudok róla mondani.
Hát a karbantartása azért drága - igaz, csak az F Astra-hoz tudom hasonlítani.(Én is Galaxy-t akartam volna másodszorra is az mk1 /vw) után de, az S-max csinosabb, csak kisebb , így lett aztán az)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
Zizi123
senior tag
Remelem, hogy a kocsi vasarlasom utolso fazisahoz erkeztem, mert mostmar tenyleg az orulet hataran tancolok.
Mar csak a Peugeot 308SW , es Ford Focus III versenyzik, de ma a kalandos, majdnem tok felesleges 250ekm-es kocsikazas utan (az elado elfelejtette levenni a hirdetes, es mivel tegnap ejszaka talaltam ra a hirdetesre, es ma reggel mar ott szerettem volna lenni Kecskemeten megnezni a kocsit, igy felhivni sem tudtam oket elotte, hogy megvan-e meg), most inkabb a 308SW 7 szemelyes lesz a befuto, mert
- joval olcsobban meg lehet venni, igaz 1-3 evvel idosebb is
- ami joval fontosabb, hogy a 7 uleses 308SW-nek a hatso ulesei (nem a +2 ules a csomagtartoban hanem ugymond a 3 szemelyes 2. sor) teljes erteku ulesek, mig akar az 5 szemelyes 308SW-ben, de foleg a Ford Focus-ban a kozepso ules a 3 kozul 1 kakasulo. Konkretan 1 dombra ulsz fel, inkabb csak azert raktak oda, hogy ne legyen lyuk ott, es el lehessen mondani, hogy 5 szemelyes. Ja persze a nagyobb felszereltsegu autokban onnan nyilik le a hatso sor konyokloje.Tehat a 2 auto.
1. Idosebb 2 evvel, fele annyi km van benne (gyanusan keves 1 12 eves autonak), dragabb 100eFt-al. Az evi 12ekm nagy valoszinuseg szerint leginkabb varosban lett belehajtva. Elottem all a nagyobb erteku kopo alkatreszek csereje.2. 270.000km, 2 evvel fiatalabb, tehat valoszinuleg az evi 27ekm-t nem varosban tette bele. A leiras szerint a nagyerteku alkatreszek ki vannak cserelve benne 250ekm-nel (kuplung + kettostomegu, EGR, vezerles), tehat elvileg mar nem sok olyan dolog lehet logikusan, ami ilyen idos korban, es km-nel illene meg cserelni.
Tehat nagy a dilemma.
Az 1. kocsit ma lattam, annak az oldalan vannak festek leverodesek foleg a karosszeria elemeinek elein. Valamennyi karc is. (nem veszes, de nyilvan esztetikailag vannak hibak.)
Az elado szerint csak az elso 2 heten zavarna utana megszoknam, ami valoszinuleg igaz is.Tehat ha hasonlo allapotban van a 2. kocsi is akkor is marad a dilemma, hogy melyiket vegyem meg....
Foleg ha elviszem az Auto Klubhoz beviszgaltatom, es azt mondjak, hogy a lengescsillapitok, klarosszeria, es minden mas hansonlo allapotban van.
Ki melyiket venne? Vagy mit nezzek, kerdezzek meg meg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen