- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz i-sti #160678 üzenetére
Ha tényleg ennyi az új i20 ára, akkor én magamnak 100%,hogy azt venném. Itthon 3,4 m Ft az optimálisan felszerelt i20 ára.
(#160693) Yushchenko: 2014-es Golfom van + parkradar +radaros tempomat:
- alapvetően ~15 kmh-ig aktív a parkradar (ez OK);
- ha nagyon gyorsan közelítek, fékezés nélkül az előttem haladóra, akkor egy ponton túl riaszt (ez is OK);- azt figyeltem meg, hogy ha araszolás közben egy modern, parkradaros autó van közelemben, akkor aktiválódik a parkradar és akár nagyobb, 0,5-1 méteres távolságra is bejelez - látszólag indokolatlanul. Ennek nem értem még az okát; de más is megerősítette, hogy az ő autójával (2 éves Octavia) ugyanez történik.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Mauzes #160680 üzenetére
a kinézett autó magánszemély tulajdonosa rendszeresen hoz be külföldi autókat saját adásvételivel,
Tehát akkor ő egy kereskedő, csak ilyen-olyan okból magánzóként műveli a dolgot. Mint ahogy sokan mások is, akik a hahun privátként hirdetnek.
Az a kérdés, hogy kinek a nevére veszi meg kint az autót? Mert a sajátjára kellene, majd itthon honosítani, ezután pedig adásvételivel értékesítenie. De mivel ő egy kereskedő(nem pedig hülye, aki adózni is akar), ezért elméletileg a külföldi eladóval előre aláíratott adásvételivel fogja neked eladni. A km óra visszatekerés, és egyéb átverések sem kizártak ilyeneknél.
A kereskedés tulaja amikor kérdez, akkor se mond igazat, de ez mind csak magánvélemény.[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #160703 üzenetére
Azért nem stimmel nekem sem azaz ár itthon 4,3M
Amúgy van az felett még egy szint a panorama (panoráma tetős) az meg 4,4M
3,4 M a második felszereltségi szint itthon az alap motorralEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
skitzoo
senior tag
Sziasztok. Kocsit szeretnénk vállalkozásba vásárolni. Használtan, kb 1millioig. A lényeg az lenne hogy kishaszonjármű és minimum 4,5m hosszú raktér kellene. De jobb lenne a hosszabb. Mit ajánlotok??
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
jozefgucci1
addikt
Ugyan nem autót keresek ,de kollégámmal esett meg a hétvégén a történet. Felrakta a minap a Hahu-ra a Mercedes E350 Awantgarde Amg gépét .Lassan egy hete ott van az oldalon és tegnap egy ember meg is kereste telefonon , hogy már most ,hogy mindent megbeszéltek Viber-en akkor ő benne lenne a cserében ha neki is ennyire bejön az X5 .Kollégám értetlenkedet rendesen, mondván milyen Viberen és milyen X5 , neki fogalma nincs semmiröl .Valakik az ő nevében akarták egy X5-re elcserélni a Mercit .Már le is egyeztettek a BMW-s arcal egy találkozót ,de az felhívta a munkatársamat , mert furcsálta a Viberes pötyögéseket és hívásokat. Már csak az a kérdés , hogyan akrták lehúzni a Bmw-s srácot , mert nyilván az volt a cél ? Rendőrségre egyik fél sem ment még .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
skitzoo
senior tag
válasz #94529552 #160713 üzenetére
Leginkább az 5m-nél hosszab kellene. Csak abból kevés van. És nem tudjuk, hogy mi lenne a jó választás.
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
őstag
válasz skitzoo #160714 üzenetére
ha 1 m ért veszel furgont készíts alsóhangon 3-4 kilót a kezdő rozsdamentesítésre, és ugyanezt majd kétévente
nyáron adtam el a céges transitot, abban valós 200k km volt, mégis rohadt szépen alattomosan mindenütt
végülis még évekig lehetett volna használni komoly szétesés nélkül, ha nem zavar a dologcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
Mauzes
őstag
válasz #94529552 #160704 üzenetére
Az egyértelmű, hogy olyan szerződést nem kötök magyar féllel, aminek az aláírója külföldi. Az a baj, hogy nem vagyok tisztában a behozatal pontos menetével. Az egyébként nem egy reális gyakorlat, hogy külföldön veszel autót rendes adásvételivel, majd itthon - te vagy a tulajdonos - mégsem akarod forgalomba helyezni, mivel eladás céljából vetted? És ekkor te mint aktuális tulajdonos adásvételit kötsz a végleges vevővel, és után kerül forgalomba az autó?
Az én esetemben még az is bonyolítja a dolgot, hogy kereskedés értékesíti az autót bizományosi szerződés keretein belül. Ekkor én mint vevő kivel kötnék adásvételi szerződést?
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Mauzes #160718 üzenetére
Szerintem ez nem járható út. Ha vesz valaki adásvételivel, azt át kell íratni(x napon belül kötelezően), majd ezután tudja ő is szintén adásvételivel eladni.
Papíron külföldi tulajdonú autót nem tudom hogy lehet bizományosival értékesíteni szabályosan, talán sehogy, de ezekről inkább joghoz értőt kérdezz. -
-
Mauzes
őstag
válasz #94529552 #160722 üzenetére
De amit mondasz, hogy kötelező bejelenteni, regadót fizetni, stb, ez csak magánszemélyekre vonatkozik, igaz? Mert a kereskedések ezt biztosan nem csinálják meg, legalább is akiket én eddig láttam, azt meg nem feltételezem, hogy mindenki büntetlenül csal vagy hibázik.
-
akela91
addikt
Ma megyek tesztvezetésre egy opel kereskedésbe.
Aki tapasztalt, mit érdemes megkérdezni ami nem triviális?
Kaptam egy előzetes ajánlatot egy Opel Astra J sedan-ra (1.4T 140hp, felextrázott elég durván) 4.8M -ért(6.2M a listaára).
Szokás-e erre még alkudni, esetleg egy téli szettett kérni, vagy plusz garit ha az árból nem engednek?El kell engedjem a mazda 3-at, pedig ha a szívemre hallgatnék azt venném, de az eszem meg azt mondja, ez sokkal jobb ár/értékben ennyi extrával. Az i30 fastback-ből meg nem fognak engedni ez évben, az is 6.2M lenne ami tetszik)
[ Szerkesztve ]
-
skitzoo
senior tag
-
akela91
addikt
válasz HKorn #160732 üzenetére
5.5M körül jön ki, kevesebb extrával. (Challange felsz. G120 motor, sedan, ajánlat alapján). Jelenleg használtan 1db van ebből itthon... Az is 4.9M 4 éves létére.
(#160729) xEon1337 : Igen, nekem is ez jár a fejembe, a K-s astra viszont nem sedan, kb ennyi a gondom vele, de kérni fogok arra is ajánlatot, illetve tuti kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz skitzoo #160731 üzenetére
A Sprinternél komoly gond volt a rozsdásodással arra azért nagyon rá kell nézni....
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Egyelőre, még teljesen elméleti síkon, de: ti mit választanatok?
Opel Corsa D 1.4 szívó benzin
VW Polo (mk 5) 1.4 szívó benzin
VW Golf 5 1.6 szívó benzinEbből talán a G5 lenne a legkényelmesebb, G4 után logikus váltás, de ugye ezek régebbiek is..
Esetleg Jazz, Yaris XP90?
Mivel jelenleg a távok 70% hosszú utókon jön össze, bódéhoz mert nagyobb motor kellene + jobb komfort.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #160737 üzenetére
Hazajárósnak? Egyik sem alkalmas rá igazából ha kényelmesen akarsz utazni. Na jó a G5 az már igen.
- G5: 1.6 FSI szar motor az kerüld el messziről (kényes injektor és kokszosodás)
- CorsaD: igénytelen a szó pozitív értelmében és az 1.4-es motorral már használható
- Polo 1.4: 1.4 TSI láncproblémás és kokszosodik, a szívó 1,4 meg picit kelletlen és gyenge
- Jazz: a legtágasabb/nagyobb, megbízható motor cserébepiciteléggé túlárazott
- Yaris: a legkisebb, a csomagtartó kb jelképes cserébe kb elpusztíthatatlan technikamod:
Jazz-re vagy Corsa-ra lőnék első körben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Ja, főleg arra használom. Évi 15000+ megy bele, úgy, hogy BPn sokszor (szó szerint) két hétig meg se indítom. BP-Kolozsvár, BP-Gyergyó. Ezért kellene valami nagyobb motorral, ami azért halad is, neadj' isten van 6-ik kapcsolás.
És mivel sokszor ülök benne 6-9 órát egyszerre, kényelem is számítana. Bár az 1.9TDI dinamikáját a kiszemeltek nem fogjak hozni, az tény.Szóval ami olcsón fenntartható, kényelmes csatahajó és ami megy is. Kérem válasszon kettőt
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
akela91
addikt
válasz pècsimunkás #160743 üzenetére
Ha lenne hozzá értelmes motor (benzines) és váltó akkor szóba jöhetne, de harmatos a választék.
-
gzbotii
veterán
Motor az fasza (legjobb tudomásom szerint) most.
De vannak esztétikai hibái.
Szeretnék újítani + a Golfon román rendszám van, ami otthon (ami már lassan egy éve Pest) nem épp előny. Magyar rendszámot rá meg végképp nem éri meg.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #160746 üzenetére
Csináld azt amit a legtöbb magyar erdélyi.
Beíratja magyar lakcímre a román verdát, így nem fizetnek a román államnak adó
Nálunk fele ez a bevett szokásKomolyra fordítva a szót: Vegyél egy
jó98-as 320d, az sosem romlik el, és soha semmi baja nincs (ismerősök tapasztalataival elvé )UI: Mostanában nagyon genyó vagyok
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
gzbotii
veterán
válasz hobizoli #160747 üzenetére
Mennyire megbízható konstrukció?
i-sti: 120 lej (8000Ft)/év annyit nem ér, hogy csalják. BMW-ből E60 vagy E30 kéne. 2016ban volt egyik havernek egy E30 318i eladó, ő áprilisban adta el, nekem csak májusban lett meg a lóvé. Pedig azt nagyon szerettem volna
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
Plusz sok Nem éri meg másikat venni, azon is lesz ugyanúgy pár kavics, kis nyűgök, stb. A csere költségén meg bőven kijön az esetleg hamarabb letérdelő turbó, lendkerék, stb (de nincs rá garancia, hogy két hónap múlva döglenek), benzinesnél üzemanyagköltségen jóval többet ki kell adni biztosan. Ampera alatt nem foglalkoznék váltással
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fujifilm X
- NBA és kosárlabda topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban