- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
-
-
-
Egon
nagyúr
Mennyi lehet a reális ára egy 13 éves 1.4-es metálfényezésű Seat Ibizának, magyarországi, első tulajtól, kevés futott kilométerrel (165K), 7 éves koráig vezetett szervizkönyvvel (látszik az éves átlagokból, hogy nem tekerték vissza az órát), (utána is évente szervizeltetve volt, csak nem márkaszervizben), szép megkímélt belsővel, pár hónapos garis akkuval, apróbb parkolási sérülésekkel (jobb első sárvédőn egy diónyi benyomódás, első lökhárítón horzsolás, hátsón egy féltenyérnyi helyen betört a műanyag, jobb hátsó sárvédő és ajtó meg van kicsit húzva, szerintem karosszéria javításra nem szorul, csak fényezésre) + a szélvédő repedt (cca. 10-12 cm hosszan, a jobb alsó sarokban), a repedés kezelve van.
Az ilyen korú Ibizák 600K felett indulnak a használtautón, több futott kilométerrel, de (elvileg) sérülésmentesen. 500K reális, vagy annál kevesebbet ér?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Integrale
veterán
válasz proof88 #161705 üzenetére
Alapfelszereltség volt a kétzónás klíma, 4 légzsák a színes fed.comp, elektromos ablakok és tükrök, behajtással.
A forma megosztó, a tartalom viszont jó, 1.8, 2.0 benzineseket kihagynám, vagy ha tudod, hogy ki és hogy használta akkor lehet jó, az előbbi egy hengerenként 1 gyertyás (butított) Alfa TS motor, tud tartós lenni, de kényes. A 2.0 5 hengeres remek motor, de az olajköre szintén kényes pont, ha elnyújtották a cserét, gagyi olajat raktak bele, és ezt tetézve X időnként nem tisztították az olajteknőt és a szívókosarát, akkor csapágyas lesz könnyen, sokan preventív jelleggel megcsinálják ezt vásárláskor, akkor elmegy sokat.1.6 és a dízelek jók, futóműve tartós, elektronikája is jó, elektromos ablakok műanyag kereke tud elfáradni, jellemzően azok, amik sokat állnak, 2002-től változtattak rajta, bézs és a dohánybarna kéttónusú műszerfalak alsó fele ha alkoholos anyaggal takarították, akkor feloldja a tapintásjavító réteget (alatta ugyan olyan színű és mintájú), amitől undorító lesz a kesztyűtartó és a biztosítéktábla fedele, van rá több megoldás is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #161712 üzenetére
Dehogy, finoman kimagyaraztam magam, de igazad van, hulyeseget csinaltam.
Viszont en napszurast kaptam, mar neztem repcsit/buszt Torinoba. Hogy mukodik Olaszorszagbol valo vasarlas? Labon nem hozhato gondolom, vagy csodarendszammal igen?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Laraxior
titán
válasz proof88 #161705 üzenetére
Nekem a Laguna szervízkönyvében benne volt, hogy a kormányátvezető szalagot 8 évente cserélni kell.
Olyan 11 éves korára szakadt el, és világított (az is ). Egy röpke 50esért kicserélték a Renaultnál (és ott volt a legolcsóbb)- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Ott mi lehet a háttérben, ha a használtautó-n ugyanazt az autót két különböző hirdetésben, eltérő városokban, eltérő leírással és eltérő telefonszámokkal hirdetnek? A hirdetések majd minden része kicsit különböző, de a fotók, azonos extralista, azonos évjárat és közeli futás miatt 99%, hogy ugyanaz az autó.
-
-
Mauzes
őstag
válasz szabonagyur #161719 üzenetére
Igazatok lehet. Egyikben az évjáratnál nincs hónap, a km-ben van 6000-nyi eltérés és árban 200k. Egyik Kecskemét, másik Székesfehérvár. A leírás és a többi kb ugyanaz (pl extra sorrend nem azonos, de tartalom igen).
Nem hívtam még fel őket, de kíváncsiságból fel fogom. Egyébként nagyon valószínű, hogy mindkettő kereskedés / nepper, mivel külföldi autó rendszám nélkül (kicsit alacsonynak tűnő árral).
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni!
Autót szeretnék 1,5-2 Millió Ft ig.Szeretném, ha élményileg jó lenne vezetni, de hétköznapokban is használni lehessen (MX-5 így kizárva).
Évi 6000-8000 kmt mennék vele és vigyáznék rá.
Budapesten lakok, és nagyrészt Bp-en is használnám, de inkább csak hétvégén és akkor Bp-en kívül.
Heti 1-2x azért használnám ingázásra, de amúgy ott a bkv. Nem olyan rossz errefelé.
Szeretném, ha a futómű kellemes lenne és élmény legyen vele menni.Bravo 1.4 Tjet-et néztem ki, mit szóltok?
150LE turbós változattal szemezek.Nem kúpgép kell, inkább a vezethetőségi élmény ami számít.
Amit olvastam Bravo-ról, hogy agyon van szervórásegítőzve és kb semmit nem érezni az útból.
Ez jó/ vagy rossz arra a felhasználásra, amire szeretném?Bravo tulaj esetleg tudna segíteni eldönteni ezt a kérdést?
undefined
-
vzsryl
nagyúr
válasz ludsimon #161726 üzenetére
Szia!
Ennyiért már tudsz venni hathengeres E46-os BMW-ből valami pofás darabot. Vezetési élményben nem nagyon van ellenfele ennyiért a mindennapokban használható autók között. Egyébként a Bravo is nagyon jó verda.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #161727 üzenetére
2M-ért egy közepesen jó E46-ot kapsz nagy benzinessel. Az kimaradt a storyból, hogy nem garázsban állna az autó. Na most, ha nem utolsó évek egyikéből származik a gép, akkor 1000%, hogy rohadni fog. Márpedig a jó állapotú nagy motoros kései E46-ok inkább 2.5-3M között mocorognak.
(#161728) ludsimon: Lehet az 13 éves is, ami kevésbé rohad, igaz nem ennyiért, de valóban talán nagyobb pazarlás a szabad ég alatt rohasztani.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ludsimon #161728 üzenetére
Szerinted ha élményautót veszel azt előtted nem élményezte senki? Az biztosan nem fog elromlani? Egy turbó ha nem jól használod-használták bármikor lekókad, és 6 számjegyű egy új.
Ezzel nem azt mondom h nincs jó hírű konstrukció , de ott sem lehet használtnál csak arra építeni h majd biztos költségmentes lesz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ludsimon
veterán
válasz bitpork #161730 üzenetére
Nem épp a problémás egyedek közzé tartozik a Tjet turbója.
De ha probléma is adódik vele, nem hiszem 150 ezer ft nál drágábbra jönne ki a fejújítása.Ez az egyetlen szopó összeg benne, kettőstömegű kuplungal megvan 130-150 ezer ft ból.
Ezek nagyon nem szar fentartási költségek.
Nem spúroskodni akarok az autón, csak próbálok a realitás talaján maradni.
Mi az ami élményt nyújt, de el tudunk vele menni hosszabb nyaralásra is.undefined
-
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161728 üzenetére
Az a baj, ha szeretsz vezetni, kék fehéret kell venni... bmw, subaru, ford... Vegyél egy focust vagy mondeot valami normális motorral, kezes és közvetlen autók, jó futómű, jó viselkedés, van feedback a kormányon, szeretni fogod vezetni
A bravoról nem rémlik, hogy ilyen lenne, de a motor jó és nem szétesős. Egy mk6 fiesta st-t se bánnál meg.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Néztem én is a Focus-t. Az a második opció.
De mióta láttam ezt a videót. Hát elcsöppentem.
Egy turbó, leömlőcsere, remap és +200-250k-ből van egy 241HP 387 Nm es autóm.
1200kgos autóban ezek brutális számok.A kérdés, hogy mennyire tartós installáció egy 1.4-est 1 bar töltőnyomással megküldeni.
Focusból van benzines turbós motor? Mert én nem találtam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161734 üzenetére
Na ezt majd hobizoli megmondja de szerintem 2m-ig már normális mk2 st is van, a 2.5-ösben több a potenciál, ha lóerő kell, ott sima ügy a ~300ps egy két moddal.
Focusból van benzines turbós motor
Csak az mk2 st .. (meg rs-ek, out of price range). Meg mk3 .. de mk2 st-t nézd meg, 2m körül akadhat már értelmes. De azért az is jobban ráköltős már, vannak típushibák is, meg többnyire nem krúzolni vették, szóval ott visszajutsz a bmw-s csapdához kb.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Egyszerűen brutális ezzel a moddal.
3800rpm-en már 206 HP-t ad le. Agyam eldobom és ez egy benzines autó. Micsoda kúpgép.
5300rpm-en megvan a 241HP.De am szerintem el van baszva a tuning és a remap.
Ugyanis 5300rpm-en adja le a csúcsot?
Hogyan mikor ez egy benzines motor és 6700rpm-et forog?Kellett volna egy dyno teszt gyári állapotról hol adja le a max teljesítményt és oda hangolni a turbót remappal.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161736 üzenetére
Nem értek hozzá, de nem nagyon valószínű, hogy valami sima stage 1 csipsszel csak kijön egy 1.4 turbó gyári 140 lovas motorból ennyi
Kis pénzből amúgy nem fogsz tudni ekkorát varázsolni, előre mondom, ne lovald bele magad ha a bmw-s vonal megijeszt a költségek miatt, nagy csoda meg ingyen ebéd máshol sincs, különben mindenki azt csinálná/olyannal járna. Kis pénz, kis foci, ha spórolni akarsz kisebb élmény és több kompromisszum jár, jobb ha visszafogod a fantáziád(#161737) alázógyík:
Nem sportosról volt szó, jól vezethető, vezetési élményt adóról. Hogy ez kinek mit jelent, most ne kezdjük el megint, szerintem jól értettem, amit mondott, arra válaszoltam, igen gyenge motorok viszonylag, nem azt kell venni ha a pirostól gyorsulás kell, valóban.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Azért örülnék ha 150HP mozgatna 1200 kg-t.
A focusról tényleg sok jót hallottam, de kérdés 2.0 szívó motorral lesz e akkora élmény mint a kis, mókolt turbós Bravo.
Motorra unalmasabb lesz, vezethetőségre lehet közvetlenebb a FOCUS, de a Focust nem lehet hova tuningolni. Kérdés milyen élményt keresek. Ami kilő, vagy amit jobb irányítani és közvetlenebb.
Az a baj tudom mi felé húz a szívem. Szeretem ha kilő alólam a szerkezet.
undefined
-
ludsimon
veterán
Ez csak egy opció volt. Nem az lesz h megveszem, rögtön viszem tuningolni.
Csak a lehetőségeket nézem, mit lehet egy adott autóból kihozni. Ebből a szempontból a bravo nem annyira rossz.
Uh WRX.
Imadom a hangját. Jó kis anti lag durrogás. Szomszédok imádnának. Az lenne a cél.
Csak ha elromlik az még a BMW-nél is drágább, nem?[ Szerkesztve ]
undefined
-
zoo8800
veterán
válasz ludsimon #161726 üzenetére
Nekem a 120 lovas verzió van, lassacskán 7 éve. Kellemesen erős a motor, van benne élet, de az összhatás nem sportos a látszat ellenére. Amit speciel imádok a motorban, az az, ahogy előadja magát. Gázadáskor megjön az amúgy is szép hangja, és elég komoly átmenet van a nem megy és a megy között. Szépen érezni, mikor tölt be a turbó. Ehhez képest a TSI-ben (ilyet vettem) hiába van meg ugyanaz az erő, érzésre elég tejbetök a T-Jethez képest. Egyszerűen fasza.
A futómű feszes, jól tartja az utat, de tolja az orrát, a váltó pedig nem rajong a gyors váltásokért.
A kormány tényleg könnyű, de speciel ez engem sose zavart. Az enyémben cityservo is van, ami szó szerint egy ujjas kormányzást tesz lehetővé úgy 40 km/ó sebességig. Amikor megvettem a kocsit, gondoltam, hogy ezt pundziknak találták ki, nem fogom használni. Aztán egyszer kipróbáltam, azóta is úgy van. Nemrég vettem másik kocsit, ez a funkció igencsak hiányozni fog az új vasból.
A 120 lovasok chiptuningja úgy néz ki, hogy a 120 ló az alapból inkább 125-130, ezt egy ügyes chip akár 135-re is fel tudja húzni A 150 lovasban nem vagyok otthon, de szerintem abból se lesz csettintésre 200 ló.rip and tear, until it is done
-
ludsimon
veterán
válasz zoo8800 #161745 üzenetére
De kár h tolja az orrát.
Azért nem csak kigyorsítgatni szeretnék vele, noha az a fő szempont, hogy érezzem benne az erőt, ugyanakkor a vezetési élmény miatt is, de akkor ez nem tudja.
Nem tudom mi lehet még amit be lehetne vállalni és kielégíti az igényeim.
Tényleg csak az E39 lenne? 530i-t néztem eredetileg.Kell egy jó karosszéria lakatos haver ha olyat veszek, mert tuti kelleni fog lakatolni sokat.
undefined
-
Laraxior
titán
válasz ludsimon #161739 üzenetére
Tedd le a jogsit "A"-ra aztan a maradek penzbol vegyel motort.
3mp@100
7mp@200
Na, ez kilő... A 150LE nem fog lőni sehova.- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161734 üzenetére
ebbol az 1.4-s TJET motorbol van gyarilag 200lo 300Nm-s valtozat is a "500 Abarth SS Asetto Corse"-ban
es az sem a vege meg, azt is lehet okositani meg hova
nyilvan ott mar eleve mas a csiga meg par mas dolog is akar, mint a 120 vagy a 150lojjosban
a 180lovas SS-ben is mar masik csigat hasznaltak a Grande Punto-knal is, az is a gyari upgrade csomag resze volt
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban