- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #161948 üzenetére
& (#161947) outsiders & (#161949) tboy93 Köszi!
Kár érte. Nem vagyok benne biztos, hogy az a 156 ló, meg 192Nm nagyot domborít a másfél tonnával. Pedig ez többször szembejött már a kereséseim során.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz stickermajom #161951 üzenetére
Na ja, nekem is a súly/lóerő+nyomaték arány ami szúrja a szemem. A 7. gen árai meg továbbra is az egekben és a belseje sem tetszik annyira. A legjobb viszont, hogy már azt is elérte a boyracer feeling, alig találni gyári állapotút (mármint a nem széthajtottak közül). Nem tudom mi van a 18-22 éves korosztállyal, de ha meglátnak egy Hondát, már rakják is alá a kályhacsövet, meg vágják a rugókat. Tisztelet a kivételnek
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #161951 üzenetére
Gyötrelmes egy ekkora autóban egy csoffadt 2 literes szívó.
A gyári 192Nm-t úgysem tudja a valóságban, mondjuk 180-at, abból jó, ha 150-160 megvan 2k rpm-nél .. a 150 lovas 2.2-es dízel ebből ott 351Nm[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #161945 üzenetére
A problémamentes autó és a Legacy egy mondatban említése számomra már önmagában vicces.
-
aktív tag
Sziasztok,
Jelenleg egy 1.4 8V Grande Punto és egy Alfa Romeo GT 2.0 JTS áll az itthoni 'flottámban'; utóbbi mint hobbi/túra autó.
Viszont a GT nem minden esetben praktikus hosszútára, pl. menetkomfort, csomagtér (nekem egyedül qrva jó... ).
Elkezdtem alternatívában gondolkodni a 'dízel - pakolható - 4 fő' háromságban, és erre jutottam:
2.4 dízel 159 SW
Szopás lenne-e vagy sem? Ha igen, mekkora?
Ha a GT esetleg továbbra sem jön be túrázni, akkor dízel fronton talán inkább ebbe az irányba mozdulnék el, t.i. a praktikus kocsi, mint kategória nekem itt tűnik véget érni; sem SUV-ot, sem 'apabuszt' nem tudok elképzelni magam alá...
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
stickermajom
addikt
Dízel nem kell, nem megyek sokat, bár azt legalább gyakorlatilag csak autópályán. Csidicsudi közvetlen befecskendezéses turbómotort nem merek megvenni használtan, a szívó meg simán nem megy. Csak egy új K Astra kéne. Elvileg javították az 1,4T csörgését, talán már nem kell motort cserélni rajtuk 20 ezernél. Elég belőle a 125 lovas, a különbözetből belefér a napfénytető, garancia lejárta után meg mehet a csipsz 150-re.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #161959 üzenetére
Dízel nem kell, nem megyek sokat, bár azt legalább gyakorlatilag csak autópályán
Tehát tökéletes lenne?
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #161950 üzenetére
Problemamentes? Tuti?
-
stickermajom
addikt
Gyakorlatilag tökéletes lenne, igen. Csak fiatal autóknál túlnyomórészt levedlett cégest látok, illettve külföldi ki tudja milyen előéletűt. Ha csak azt nézem, hogy anyósék hogy használják az 1,5 dCi Mégane-t és hogy mit kapott szűk 40 ezer km alatt elmegy a kedvem a használt dízeltől. Újnál olyan 5-6 év alatt hozná be a felárát évi 15 ezer km-rel számolva a jelenlegi üzemanyagárakat figyelembe véve.
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #161962 üzenetére
Vannak nyugjei, de azert irtam, hogy ha egy ervenyes akkugaris, keseit veszel, azzal szvsz draga bajba nem futhatsz bele, mig nem jar le a gari. Mert a kormanyzar es ajtomikrokapcsolo hiba az nem a vilag vege azert, a tobbire meg ott a nagyfesz gari. Veszel egy 4 eves, 60-70 ezret futottat, aztan 8 evesen eladod, es atulsz egy model 3-ba, vagy epp ami akkor meno lesz.
Ami elojohet, pl a csapagyproblema, azt meg fedezi a nagyfesz garancia, de ha jol tudom, azon javitottak is idovel, mar nem az a muanyag vicc kerult bele.
Szerintem semmivel sem rizikosabb, mint egy hasznalt dizel, sot. A legnagyobb kompromisszumot a szervizhatter hianya jelenti, Budapesten kivul nincs senki.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #161962 üzenetére
Ha jót veszel, akkor igen. Csak a lényeg, hogy jót kell választani.
(#161964) joamilestoné: Az ok, hogy garis még, csak ne legyen nyűgje. Ha a szervizben áll 1 hétig garanciális javításon, akkor hiába nem kell fizetnem, attól még 1 hétig nincs autó. De mondjuk tény, hogy használtak között relatív jó választás lehet az árkategóriájában.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #161965 üzenetére
Es ne felejtsd el, hogy szeretni is kell!
Lehet, h bitmalac mindvegig szerelni kellt mondogatott, csak elgepelte?
Jogos, ezzel egyetertek. Irodista excelpatkanykent nekem is a legnagyobb gond, hogy hogyan vigyem szervizbe a megadott idopontokban. Leaf 60kwh kell.
[ Szerkesztve ]
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Bár csak jövőre lesz esedékes de érdeklődnék. Egy Audi A6 1.9 tdi-t szeretnék hybrid Aurisra cserélni 3 millióig. Nézegettem a felhozatalt, vannak egész kevés kilóméteresek ebben a szegmensben. Van valami, amire érdemes külön figyelni?
Kereskedőtől venném, hogy az Audit beszámítsa. Egyébként kb fele város, többi autópálya és országúti használat lenne.
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
BigBlackDog
veterán
válasz Matska #161967 üzenetére
Sok mindenre érdemes figyelni. Érdemes elolvasni az összefoglalóban lévő irományokat, illetve itt korábban összeírtam néhány tapasztalatom a témában.
Tippre, ha Te magad adnád el, jobb árat kapnál érte, mint amennyit a kereskedő fog ajánlani. Mindenesetre, ha jövőre lesz csak esedékes, akkor még nem izgulnék, addig még véleményem szerint változhat azért a piac (pl. dízelek kimennek a "divatból" és mindenki hibridet akar).
(#161966) joamilestoné: Leafeket nézegettem, pár hónappal ezelőtt pont taxiztam egyet egy olyannal. Kellemes meglepetés volt. Annak ellenére, hogy japános kisautóra számítottam, a beltere nagy volt, az anyagok minőségét is kellemesnek éreztem, zörgést nem hallottam és városban különösen csendes volt. Csak, hát az ára...
[ Szerkesztve ]
-
Matska
senior tag
válasz BigBlackDog #161968 üzenetére
Köszi szépen, átolvasom.
Tudom, hogy a kereskedő nem fog valami jó árat mondani, csak ez az Audi tipikusan az, az autó ami miatt a dezsvírek fognak visszahívós SMS-t küldözgetni, meg hízót, lovat, takarmányt ajánlgatni. Egy ilyen eladáson meg már túl vagyok
Ja, és kellemetlen Mávval menni másik autót nézni.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
mettyuz
tag
Urak!
Párommal autót tervezünk venni a következő pár hónapban.
A keret rá 2.5-4 millió HUF (hitel nélkül), típustól, és jellegtől függően.
Alapvetően nyitottak vagyunk akár a használt akár is, de főszabály szerint nem szeretnénk 4-5 évesnél idősebb, és évi 25.000 km futásteljesítménynél nagyobb autót.
Az autó tervezett használata a következő:
-Napi munkába járás: 20km / nap
-Hétvégi bevásárlás: Heti 15km
-2 hetente szülő látogatás: 280km / alkalom
-Évi 2-3x síelés: átlagosan 1500 km / alkalom - elmúlt évek alapján becsülve
-Havonta 1 hétvége kirándulás, hosszú hétvége: 500 km
-Egyéb puffer: 50 km / hóEz összesen évente ~23.900 kilométer, ebből ~6400 km városi jellegű használat, a többi jellemzően autópálya vagy autó út.
Felszereltség szempontjából nincs igazán elvárás: klíma, bluetooth, tolatóradar és tempomat legyen benne
A nagyobb probléma, hogy nem igazán tudjuk, hogy milyen autót vegyünk, hétvégi bevásárlásokra Mol Limot vagy GreenGo-t használunk, vidékre ha autóval megyünk akkor Kia Ceed, vagy K Astra (benzines), ehhez tudok hasonlítani.HaHu-t böngészve páromnak a Ford Fiesták és Ford Focusok jöttek be, a fent említett Ceeddel és Astrával nincs baj.
Az alapvető cél egy vállalható fogyasztású, tervezhető és viszonylag baráti fenntartású (szerviz és alkatrészek ne haladják meg a havi átlag 50.000 forintot) autó.
Szerintetek van ilyen, ha igen, mit ajánlotok?
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
Johnny_vT
senior tag
válasz mettyuz #161970 üzenetére
Nem írtad, hogy van-e / terveztek-e gyereket és azt sem, hogy milyen időtávra kéne ez a kocsi. Minden esetre a Fiestát már a síelés miatt is kizárnám, meg lehet, hogy hamar elmegy a kedvetek ekkora utaktól egy ilyen kisautóban (Bár már ennek is a motorja pici csak, a kaszni egyre dagad, mint a Polo.)
Szóval szerintem méretben minimum a Golf-Focus szintje, az egy ideig még gyerekestül is elmegyÉvi 24 ezres futással, aminek csak kb. 1/4-e város már mindenképp dízelt javasolnék, ha díler lennék. Viszont nem vagyok kereskedő és kifejezetten ódzkodom a dízelektől is. A napi munkábajárás kínozni fogja a motort az tuti (plusz télen várhattok a meleg levegőre), de 1-2 hetente a szülői látogatással és kirándulással simán megtisztul.
A megszabott pénzkeret és elvárt kor elég komolyan leszűkíti a reális modelleket, esetleg érdemes lenne külföldön (első sorban Németországban) is körbenézni, minimum egy jól beállított mobile.de kereséssel. Ott most indul a nagy dízel-para, elkezdtek már zuhanni az árak. Emellett extra fícsör, hogy a kocsik jelentős része szervizkönyves és nem magyar, hanem német minőségű utakon gurult idáig
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
mettyuz
tag
válasz Johnny_vT #161971 üzenetére
Jogos észrevételek.
Az autót első körben 4-5 évre tervezzük venni, gyerekterv nincs. Gyerek esetén nem sokat gondolkoznék egy Volvo SUV-on, nyilván nagyobb budgettal
Tudunk rugalmasak lenni akár életkor akár futásteljesítmény tekintetében, mérlegelve az autó és kopóalkatrészek árát és szervizigényét. Az autó ára is képlékeny felfelé, itt én nem szeretnék többet költeni rá, asszonynak nagyon tetszik az új Qashqai meg az XC40 is...
Pl. Én nem vagyok elzárkózva egy 2008-2010 környéki német prémium dízeltől sem, nyilván akkor helyén kell kezelni, hogy az 50k átlagos fenntartási költség nem biztos hogy mindenre elég lesz, és emelni kell, 75-80-ra. ez szintén mérlegelés kérdése.
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
válasz mettyuz #161972 üzenetére
A felső kategóriában sokszor van fűtőszál v állófűtés ami miatt sokat nem kell várni a meleg levegőre télen. Nekem van kb havi 50k szervizköltségem - ebből kiindulva ha fiatalabbat veszel mint én(8-12 évesek az enyémek) körültekintéssel és tervezéssel mindent meg lehet oldani.
A fiatalabbak esetében a sok segédberendezés és izémizé sokkal többe fájhat a kiforratlansága miatt mint egy idősebb nagyobb része. Én azért veszem a már kiöregedőket mert ott mindig van alternatív megoldás és nem csak a gyári és márkaszervizes ajánlat.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Johnny_vT
senior tag
válasz mettyuz #161972 üzenetére
A német, a prémium és a dízel egy varázslatos szókombináció, ami sokak rémálmában megjelenik
Konkrét tippet nem biztos, hogy tudok adni, mert tök más kategóriában vagyok érdekelt. Viszont nagy általánosságban:
- a nagyobb drágább (triviális)
- az újabb drágább (triviális)
- a bizonyítottan jó konstrukciók drágák (kisebb értékvesztés miatt, lásd pl.: 2006 utáni Lexus IS benzines kereken kétszer annyiba kerül mint a dízel, pedig újonnan egy árban voltak)
- a modern motorok keveset fogyasztanak és általában megbízhatóak
- a modern motorokkal ha baj van, akkor az drága mulatság
- Wikipedia a barátod, ha technikai adatokra és a motorok származására vagy kíváncsi
- ha a böngészés közben vannak típusok, amik komolyan megtetszenek, akkor itt és a márka csoportokban mindenki örömmel válaszol a konkrét kérdésekrePár tipp a végére:
A Mégane III és a Lagúna III állítólag elég jól sikerültek és az előző generáció borzalmai miatt nagyon nyomott áron dobják az ember után.
Az örökzöldek, mint a Toyota (Corolla, Avensis), Honda (Accord, esetleg Civic, kizárólag ha nem volt boyracer-esítve), a Mazda (3, de inkább 6) és a 2010 előtti Volvo-k (S40, de inkább V50, S60, V70) motorikusan kiemelkedőek. (A Mazda mondjuk az új 2. generációt is beleértve rohad mint a földre hullott szilva a karossziéria elmaradt galvanizálása miatt. Nagy kár érte, műszakilag egy különösen jó típuscsalád.)
Fordokról nem tudok sokat mondani, ahogy a többi franciáról sem.Szerk.: Bocsi, elszaladt velem a ló. A "pár tipp" írása közben végig benzines változatokra utaltam. A Hondák dízelei és a Volvo öthengeres dízele úgy tudom nagyon királyak, a többit tekintsd kérdőjelesnek (A fenti példában a Lexus dízel pl. az Avensis-ből lett átvéve, szóval nem minden arany, ami Toyota, sem! )
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
válasz BigBlackDog #161975 üzenetére
Ne csak a jót írd le: ha utólag lett okosítva csak szoftverrel, akkor az akkumulátort jobban megvisel, rövid távú utaknál nem ajánlott használni mert gyorsan kicsinálja. Viszont ha van okos töltőd és garázsod akkor segond.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #161976 üzenetére
Ha gyárilag jön ki állófűtéssel, akkor is ugyanez a hardver van benne (akkumulátor is ugyanekkora), csak egy szoftveres funkció ez, legalábbis S60-nál. Vagy nem értem, hogy mire értetted az utólag okosítást. És igen, a gyári kezelési útmutatóban valóban írnak annyit róla, hogy legalább annyit legyen használva a kocsi, amennyit ment az állófűtés is, de 15 perc alatt már érezhetően kellemes hőmérsékletet (de még nem meleget) csinál -5 fokos kinti hőmérséklet mellett is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #161977 üzenetére
Milyen típusú és gyártmányú benne a füttttés?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz BigBlackDog #161977 üzenetére
Ja pl itt a volvo oldalan majdhogy az osszes extra funkcionak van kulon aloldala es lehet kerni ajanlatot utolagos felprogramozasra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #161980 üzenetére
Ahogy olvasom ez teljes fűtés valóban. A VAGnál Webasto van gyárilag, de két kiszerelésben: az első alapból jár de csak a motort fűti, nincs távirányítója és nincs nincs engedélyezve a menüben. -5 alatt bekapcsol és asszem 40-60°C -ig segít a motornak melegedni a hűtőkörön keresztül. Ezt lehet feloldani menüben de ez típusfüggő sajnos. A másik verzió már mindenféle ketyerével együtt van : távigazgató , időzítő bizbaszfiszemfaszom. Ez már keményen fizetős extra és gyárilag szeretik a nagyobb vasakban egy plusz 60-70 vagy nagyobb akksival szerelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
creedszl
aktív tag
sziasztok
2006-2008 közti Ford Fiesta vásárlásán dolgozom, milyen áron lehet tisztességeset találni magasabb felszereltséggel?
Hulligaaan
-
proof88
addikt
Hali,
jelenleg egy '96-os B Corsát hajtok, jön-megy-intézkedik, ahogy szokták mondani. Első autó, elég jó áron jutottam hozzá tavaly (70 ezezért vettem), de bármennyire is szeretem, idén év végén lejár a műszaki és valszeg lakatoltatás nélkül nem is kapna már újat, valamint keresek egy kicsit újabb autót amiben jobb érzés ütközni (azért szegény kis corsa nem elég hogy régi, még rohad is, ütközés esetén azért rendesen hajlana).
Az a helyzet hogy nekem csak alkalmi használatra kéne autó, többször városban mint pályán.HaHu-n beírtam keresőbe az alábbiakat:
- használt / garanciális / új;
- csak fényképes;
- vételár: 200k - 600k;
- évjárat: 2004 - 2012;
- állapot: ami a Normál csoporton belül van;
- benzin / elektromos / hibrid;
- érvényes magyar okmányokkal;
- műszaki érvényes legalább 2019-ig;
- Budapest és Pest megye.Van 179 találat.
Röviden a lista:
- rengeteg Daewoo Matiz illetve Kalos;
- rengeteg Chevrolet Spark, Ford Ka;
- sok Pug 206, Fabia, Chevrolet Kalos / Lacetti / Aveo, Suzuki Alto, Fiat Punto;
- kevés C Corsa, Polo, Clio, Twingo, Thalia, Fiesta, Pug 307, Swift, Ignis, Ibiza, Seicento, Megane, Kia Rio, Hyundai Getz, Dacia Logan, Daihatsu Cuore;
- 1 Cordoba, 1 Opel Agila, 1 Golf, 1 Lupo, 1 Hyundai Accent, 1 Focus, 1 Kia Picanto, 1 Suzuki Liana, 1 Daewoo Tacuma.Az összes talált autó 2004-2006-os.
200-450k-ig:
Cordoba, Cuore, Lacetti, Lupo, Matiz, Kalos, Spark, Seicento, Megane, Ka, Punto, Polo, Liana, Picanto, 206, Alto, Megane.Csak 450k-tól van:
Cuore, C Corsa, Swift, Ignis, Fabia, Golf IV, Fiesta, 206, 307. Ezek 2004-2006-os autók.500k-tól befigyel:
1 Micra, 1 Octavia, 1 Mitsubishi Colt, 1 Focus, 1 Polo, 1 Thalia, 1 Xsara, 1 Picasso, 2 G Astra, 2 307, 2 Citroen C5, 2 Ibiza, 2 Swift, 2 Wagon R+, 3 Fiesta, 4 Ignis, 5 Punto, sok 206, sok Fabia.Arra legközelebb azért figyelni fogok hogy rendesen beférjek a kocsiba. 186 centimmel súrolja a tetőt a fejem, és nem állítható se az ülésmagasság, se a kormány dőlésszöge a kis Corsában.
Legközelebb lehet elmerészkedek 700k-ig.
-
őstag
válasz proof88 #161984 üzenetére
érvényes magyar okmányok pipát vedd ki, mert az összes kereskedős autó "forgalomból ideiglenesen kivont"
persze sokan nem jelölik ezt be, de így pont azokat szűröd ki akik bejelölik korrekt módon
és számodra semmilyen hátrány sincs a dolognakcryptot minden termékemért elfogadom
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Autot akarok venni, a szempontjaim megvannak, de elvesztem a kinalatban.
Irtam a Becsületesneppernek, de nem valaszol...
Aki tud, kerem segitsen, ime a levelem egy az egyben!"Családapa vagyok, gondolom kérdésem nem lesz ismeretlen számára.
A "titkos tippet" keresem, az ár/érték bajnok családit...
Amink van jelenleg: Astra G 1.4 sedan. Egyszerűen "pakolhatatlan", ha bent van a babakocsi (majdnem mindig), az utasteret is fullra rakjuk, klímával nem megy, városban zabál, és lassan elég sok mindent kellene javítani, cserélni. Ezt lehet egy másik autóra költeném.
Kérem segítsen!
Amit keresek:
- egyterű, vagy tényleg tágas kombi (szerintem egy kombi Alfa 156 pl. nem az...), szóval legyen belül/csomagtartó ügyileg (budi)nagy
- márka/nemzet fétisem nincs (nem fujjolok a franciára, ha baja van, megjavíttatom)
- mivel az Opel sokat eszik (pedig jelenleg műszakilag tökéletes), a fogyasztás másodlagos: ne rettegjek főúton előzéskor, és ne fulladjon le ha bekapcsolt klímával megindulok (ha beválik az autó, kap LPG-t legfeljebb)
- mivel város-főút 50-50%, a benzinest preferálnám, és ez évi 15000km körül marad, így nagyon max. 1.9TDI talán amibe bele merek vágni
- szeretném ha 1.2m HUF körül megállna + átírás, szervíz
- azt a típust keresem, ami ennyiért: nem full fapad (klíma, villanyablak legalább legyen benne), tartósságáról ismert/normálisan öregszik (Mazdák tudjuk, rohadnak, még ha jók is) és van belőle egészséges kínálat (tetszik a Mondeo Mk3 2 literes benzines kombija, de ennyiert kicsi a választék, és ami van, azokkal is akad gond: rozsdás ajtók, meg a ki tudja, mikor cserélt kettőstömegű)
- ezerféle ötletem van a Sharantól (kevés benzines van belőle, a dízelek meg lassan elporladtak) az E46 kombin (kicsi belül) át a 407-ig, (sőt USA egyterűek is megfordultak a fejemben, meg a baromi jónak mondott, de olcsóbban viszonylag ritka benyás T25 Avensis is), de valahogy elvesztem...
Nem egyszerű, kérem adjon pár tippet, miket kezdjek el nézegetni!"Szoval, gozom sincs, hogy ennyi kerettel mibe vagjak bele... Tul sokfelet nezegetek, es elvesztettem a realitasom. Nem feltetlen egy konkret tipus erdekel, de nem is 25. Egeszseges 3-4-re kellene leszukiteni.
Koszonom mindenkinek, aki segit!
-
8th
addikt
válasz zolikaDB #161986 üzenetére
Opellal amúgy elégedett voltál? Vectra C Caravan 1.8? Ismerős ilyennel taxizott anno a fővárosban és bár nem kicsi autó ennek ellenére stabil 14 liter gázt evett a budapesti forgalomban. Az loPH!asz. Méretben van akkora mint egy Mondeo vagy a B6 Passat. Egyszerű technika nem egy problémás, drágán fenntartható autó. Nem rohad jobban mint bármi más.
-
zolikaDB
veterán
Haaat, kobaltaval faragott a G Astra is szerintem, holott a forma tetszik, igazabol 6. eve van meg, 8 eves kora ota. Szinte mindig koltottem ra, talan iden meg nem, de mar lenne mit...
Nincs bajom az Opellel, de ha a kinalatot megnezed, 1.8 kombi Vectra C-bol nagyon keves van elado... Abbol is 122 meg 140 lovas van, es egy 10+ eves meg mindig 1.2-1.4m korul van. Ha fb-os Vectra csoportot nezem, ott plane feldicseri mindenki kilepes elott a portekajat.
Vedtra C, Signumbol a dizelek vannak elerheto arban, nyilvan van oka, miert, lehessen ra kolteni. -
-v-
addikt
válasz mettyuz #161970 üzenetére
Én ezt a focust megnézném, ebben új a motor
-
válasz zolikaDB #161990 üzenetére
Pont tegnap írtam meg a tapasztalatokat erről az opel topicban ,mi is C Vectrát keresünk.
Így ha találunk 1.8-as vecit , írok neked.Szada85 kolléga is segített, gondolom neked is fog ez ügyben.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
8th
addikt
válasz zolikaDB #161990 üzenetére
Ha dízeltől nem parázol nézd meg a Passat B6 Variant és a Touran felhozatalt mobilén. 1.9PD motorral kézi váltóval nem tipikus szopórollerek. Mostanában különösen jó áron hozzájuk lehet jutni a Németországi dízelpánik miatt. Sokan most szállnak ki a részecskeszűrő nélküli Euro4 dízelükből.
-
zolikaDB
veterán
Cromaval semmi baj, de a benzines kinalat baromi kicsi.
5 ajtos Vekit neztem, eloben is, maximalisan tetszik a csomagter, nagy is, jol pakolhato is, es nekem is kenyelmes. Tehat az pipa.
Passatbol a B5.5-et lestem, 1.9-el oke, baromi sok van belole, es szerintem eleg sok szerelo ert hozza. B6-ban nem gondolkoztam, nem tudom, 1.2m kornyeken mi a felhozatal. -
-
IzI
senior tag
Sziasztok!
Vannak ajánlott márkák és típusok ? Munkába járáshoz kellene napi 60-70km,főképpen külváros és pályán mennék. Kizárólag 4ajtós esetleg 5,max 9l fogyasztás és természetes alacsony fenntartás.
Erre lenne kb 1m Ft-om. -
Acheron
őstag
válasz kisza25 #161997 üzenetére
Valószínűleg azért, mert ha kiesik alólad az autó motorcserével, és rá kell locsolnod egy rahedli pénzt, leginkább látni sem akarod többet az életben. Én ugyanígy voltam az Avensissel, hiába volt gyönyörű állapotban és lett volna benne új motor, nem tudtam volna jó érzéssel beleülni többet.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban