- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mauzes #161600 üzenetére
Szerintem a kis motor még ha 140-150LE-s is automatával nem fogja adni rendesen. Itt azért fel kell pörgetni a turbó miatt, és ha lyuk nincs is már, igazán csak fordulaton fog harapni, nem? Egy nagyobb motor lehet többet eszik de kényelmesebben kiszolgál városi tempós haladási igényt. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #161601 üzenetére
De most ezt úgy érted, hogy konkrétan az automata miatt lesz gyenge, vagy általánosságban a kis térfogat a gyenge? Csak mert én 1.4 TSI-t próbáltam Octáviában - igaz, manuális váltóval -, és nekem ez bőven elég erős, ráadásul csendesen, finoman jár és keveset fogyaszt.
-
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #161603 üzenetére
Na akkor tényleg ki kell próbálnom. De amúgy lehet én vagyok érzéketlen ezekre, mert amiket eddig próbáltam automatákat (igaz mindet nagyobb dízel motorral), azok mind nagyon tetszettek: Volvo S60 bolygóműves, Hyundai i40 bolygóműves és új DCT is, Citroen C5, Ford Mondeo.
-
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #161605 üzenetére
Ja ok, az jó akkor, csak félreértettem, amit mondtál. Én úgy értettem, hogy kelletlenül vált, hogy néha kicsit megzavarodik alacsony sebességnél és rossz tempóban válthat. Legalább is tesztek egy része szerint. Mondjuk olvastam hasonlót az Astra hagyományos váltójára is, csak mellette az általánosságban sem olyan gyors, mint egy DSG.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Barátom keres 500k alatt futkosós autót maximum 3 főnek napi 65km ingázáshoz országúton. Mit lenne érdemes nézni? Dízelt nem igazán szeretne, így a Saxo és 106 1.5D kiesik.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #161609 üzenetére
Mert csak. Ennyit tudok mondani.
-
Xero
nagyúr
válasz diegho #161610 üzenetére
Pedig pont erre van pl értelme dízelt venni.
Amúgy Citroen Xsara facelift már van ennyiért 1.6-os motorral. Normál tempóban 6-7 literrel eljárhat vele és 3-an is beférnek normálisabban. Ugyan ez a platform kb a Pug 206. Az talán picivel kevesebbet kér az 1.6 16 szeleppel és jobban is mozgatja a picivel kisebb kasznit. -
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #161610 üzenetére
Ha valaki ismerőse befürdött vele, akkor szívesen elmagyaráznám neki, hogy az a dolog itt nincs/nem olyan/ Jóskabá 10k-ból megcsinálja. Daihatsu Cuore, Suzuki Alto?
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #161613 üzenetére
Az alto jó ötlet, köszi. Éppen most szív 2 hónapja Zafira 1.8-al, motorvezérlő miatt és nem érti meg, hogy ha normális szerelőhöz vitte volna pár tízezer lett volna és maximum 2 nap... Most 100k felett van már, de nem érti meg, én meg elfogadom ezt. Ezért nem is mondtam neki a dízelt tovább.
-
Xero
nagyúr
válasz Integrale #161612 üzenetére
Jogos 206-al nem egy platform, de hajtáslánc, futómű, kezelőszervek kb egy kutya.
Viszont a 307 megint más platform. A 206 aszem PF1, míg a 307 már PF2. Ezzel szemben a 306 és a Xsara is régebbi platform, de gyakorlatilag ugyan azok a kapcsolók, motorok, minden.Igen igazándiból egyedül a hátsó híd tűgörgői rohadhatnak be, de azon túl nem sok kényes pontjuk van. Érdemes nem a zsirzógombos vagy bronz perselyes fos megoldással felújítani (Márkakerek is így csinálták anno, még az RC-ken is. Össze is fosták magukat egy év alatt ismét). Anno nekem Veresegyházon csinálták meg még a hőskorban 120e környékén úgy, hogy jobb lett mint az új és egészen addig jó is volt amíg belém nem jöttek. Pedig nálam egy foggal még le is volt ültetve és Weitec gátlók voltak bent, szóval kapta az ívet rendesen.
Még az 1-es (vezérlés felől az első, mert a francia számozás b*zi és 4-nek írja néha ) henger befecskendezése szeret megkotlani, mert hajlamos beázni az ablakmosónál. Néha ez elviszi a trafósort is.A váltó is hajlamos összefosni magát. Nekem 10 év alatt 2 váltó ment a levesbe. Mind a két alkalommal egyik napról a másikra eltűnt pár fokozat, majd teljesen összekócolta a rudazatot is. Kuka, csere.
Amit még érdemes ezekről tudni, hogy az alap ülések kerülendőek nagyon. Rövid az ülőlap és úgy alapvetően kényelmetlen. Érdemes rámenni a "sport" ülésekre. Ott picivel hosszabb az ülőlap és van némi oldaltartás. Viszont az RC ülések meg már megint nem kényelmesek. Annyira szűkek, hogy kb csak egy női vállszélesség fér el benne normálisan.
De igazándiból 500 alatt ha odafigyelünk rá, egy kb bolondbiztos relatív kényelmes olcsón fenntartható autó lesz, amivel azért klasszisokkal jobb mint egy Stift vagy Fastra. Engem pl sosem hagyott az út szélén.
Amikor szétpergett a váltó vasárnap reggel a nyaralás közepén, még hazahúzta a belét a megmaradt 3-as fokozattal közel 400km-en. Sőt amikor szétment egyszer a befecskendező, még akkor is elháromhengerezett 10km-t úgy, hogy a motortatók megúszták.Na de ilyen felhasználásra én még mindig valami dízelt vennék, ami gombokból eljár. Jellemzően az ilyen értékű dízelek még nem annyira komplexek, hogy a szervizszámlák az egekben kössenek ki, cserébe 7-8 liter helyett elvannak 5-ből is, ami napi 50-100km esetén azért már érzékelhető, főleg ha 500 van egy autóra összesen.
-
Integrale
veterán
A PF2 az egy gatyaba razott, 306-os Peugeottal bemutatott padlolemez, megnoveltek minden iranyba, de az alapok onnan jonnek, mas hatso futomuvel.
(Nem is ertem, hogy a becsuletes nepper miert riogatta multheten a 307-rol kerdezot, hogy megkotlik a hatso futomuve, arrol nem is beszelve, hogy a hosszlengokaros es a csatolt hosszlengokaros futomu, nagyon mas...)"Bad reklám is reklám too"
-
wowpegazus
tag
Sziasztok!
Sajnos úgy alakult, hogy sos kellene szereznem egy autót, amivel a gyerkőcöt hordom viszem, meg amivel munkába járhatok Budapesten. Eddig egy 18 éves renault megane classicot vezettem, de gtk lett, és már nem javítható.
Nagyjából 500.000,- Ft összegig, ha nagyon muszáj vennék fel egy kis hitelt azzal 800-ig ki lehetne tolni az árat. 2,5 éves gyereket hordom bölcsibe, később oviba.
90%-ban városban használnám az autót, a maradékban ilyen 200km-es távokat mennék főként autópályán/vidéken.
Nagyon jó lenne legalább egy manuális klíma, illetve elektromos ablakemelő elől, meg egy 300+ literes csomagtér. Nem volna hátrány ha a láb elférne hátul, 4-5 személyes közepes méretű autók érdekelnének, nem kell kifejezetten a családi vonal.
Egyszerű, viszonylag hibamentes benzines motorral (1.4, az 1.6 az álom), meg lehetőség szerint kis-közepes futott kilométerrel, annyi hogy ne falja a benzint. A fenntartása fontos lenne.
A suzuki, meg spark kaliberű kocsik, illetve a három ajtósakat kizárnám.Tudom, hogy sok az igény, de tudtok javasolni típusokat, vagy hogy hol tudnék körülnézni megbízható autók ügyében? Amiket eddig néztem - octávia/fábia, g astra, seat ibiza, megane grandtour, xara picasso.
-
vzsryl
nagyúr
válasz wowpegazus #161617 üzenetére
Focus MK1 1.4-1.6, G Astra 1.4 (1.6 olajtemető), Almera 1.5 (98LE), békalámpás Corolla, Avensis, Leon 1.4, Golf 4 1.4-1.6.
Az Ibiza és a Fabia picik.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Handball94
aktív tag
válasz wowpegazus #161617 üzenetére
A helyedben lehet maradnék a Meganenál, egy picit fiatalabb már lehet azon az áron. (1.4 16v motor elég takarékos)
Szerk.: plusz a 4 csillagos törésteszt sem hátrány.[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz wowpegazus #161617 üzenetére
"meg lehetőség szerint kis-közepes futott kilométerrel"
ilyen feltetelek mellett, a km ora allas utolso rangu szempont, meg eleve allapotot kell nezni.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
wowpegazus
tag
válasz ReFleXx #161620 üzenetére
Sziasztok!
Köszi a gyors válaszokat! Elkezdtem nézegetni, hát megane nem nagyon van, meg voltak vele fenntartásaim eddig is. Nem jól látható az eleje hátulja, ez rossz parkoláskor és nálam a városban felzabált közel 10 litert.
Dízeles autók városban mennyire rosszak?Dízeles H astrából 1,7-es találtam ilyent:
https://joautok.hu/hasznaltauto/opel/astra/opel-astra-h-caravan-17-cdti-essentia-6/0zd8den/Grandtour
https://auto.jofogas.hu/budapest/Renault_Megane_Grandtour_1_5_dCi_Authentique_Plus_elado_78336151.htmG astra 1.4
https://auto.jofogas.hu/pest/Opel_Astra_G_1_4_16V_Comfort_Klima_2_el_ablak_78653514.htmIbiza
https://auto.jofogas.hu/pest/SEAT_Ibiza_1_4_Stella_78559058.htmIbiza
https://auto.jofogas.hu/pest/SEAT_Ibiza_1_4_Stella_Elso_tulajdonostol__78531289.htmg astra 1.6
https://auto.jofogas.hu/pest/Opel_Astra_G_1_6_16V_Comfort_78468191.htm -
T_Stark
őstag
Sziasztok!
Első autó vásárlásban kérném a tanácsotokat.
Valami nem túl nagy, de lehetőleg 4-5 ajtós autóra gondoltam, menni nem fog túl nagy távolságokat.
Ha befogom munkába járni, akkor napi 2x10 km, ha nem, akkor még annyit sem.
Benzines kellene, 1.6 mondjuk.Árban úgy 800K (+/-100) ami beleférne, nagyon max 1 millió, de akkor megtankolva már nem lesz.
Első sorban 4-es Golfokat, A3-at nézek (formailag is ilyesmi lenne a leginkább bejövős), de nem egyszerű viszonylag jót találni, szóval akár már elcsábulnék másfelé is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz wowpegazus #161617 üzenetére
Prius 1? Kitolt kerettel már cserélt akkusat kapni.
-
Schweini
tag
Sziasztok!
Közel 20 éves Honda Civicem cserélném egy újabb autóra.
Kritériumok:
-Benzines
-Legalább 80 LE, de max 150
-4 vagy 5 ajtós
-2007 utáni
-1-2M forint között, max 2,2Amiket néztem eddig:
Ford Fiesta 2009 utániak 1.25/1.4
Hyundai i30 1.4/1.6
Honda Civic (ufo) 2007-8
Opel Astra J 1.4-1.6 bár ez már kicsit kint van a keretből.Nagyjából ez az irány. Inkább valami kompakt, városi autó, ami azért pakolható és el lehet menni vele nyaralni 2-3 fővel. A fentiek közül egyikkel sincs tapasztalatom, így nem tudom mennyire lőttem mellé, szívesen várok más tippeket is.
Előre is köszi!
-
válasz Schweini #161625 üzenetére
Ha hyundai i30 listán van, vedd fel a kia ceedet is, ugyanaz a technika
A fiesta az kakukktojás, mert ott a focus ami akkora, mint a többi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #161626 üzenetére
Pl .:
[link]Kell bele majd egy könyöktámasz esetleg . Ennyi hibáját látok így a képek alapján ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Schweini
tag
válasz pècsimunkás #161626 üzenetére
Igaz, azt kihagytam. Azokat is nézegettem, csak kicsit félek, mert azokból sok flottás is lehetett. (Meg persze Astrából is ugye.)
Kisza: Hyundai jobban tetszik, csak azért került le a Kia.
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
szeretnék venni egy második generációs Mazda 6-ot (2007-2012) FL előtti vagy utáni, mindegy. Lehetőleg kombit, a 2.0 benzinessel. Valakinek van tapasztalata a típussal?
Esetleg valami, amire köztudottan figyelni kell?
Rozsda ennél a szériánál is jellemző?Köszi!
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Schweini
tag
válasz szabonagyur #161631 üzenetére
Nálunk meg mindegyik Ford, bár jobbára Mondeok, de igazad van. Ezen az elven sok kiesne.
-
pècsimunkás
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #161630 üzenetére
Szia!
Sógoromnak ilyen van 2 éve, 70k km-rel vette, 2012-es, Ausztriába jár vele dolgozni.
Még semmi rozsda, pedig az osztrák sózás miatt fokozottan veszélynek van kitéve. Nem tudom mennyit tekert eddig bele, de a felhasználást ismerve 50-100k km között. A fogyasztását nagyon dicséri, mert borzasztó nehéz lábbal vezet, és mégis 7-7.5L-es az átlaga. Eddig csak kopó alkatrészt kellett cserélnie.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Schweini
tag
válasz pècsimunkás #161634 üzenetére
Mondjuk amit linkeltél az csak 2004-es. Írtam, hogy 2007 utáni, tehát 10 évnél ne nagyon legyen idősebb.
-
-
Schweini
tag
válasz pècsimunkás #161637 üzenetére
Ja, sry nem figyeltem kinek szántad, aztán kisza focusos hozzászólása is megtévesztett.
De hogy ne csak off legyen: Mikor megjelent annak idején a Nissan Qashqai, akkor nagyon tetszettek és régi vágyam volt egy. Most körülnéztem és látom, hogy 2M körül már vannak egész normálisak is. (Kevés km, 1 tulaj, megkímélt stb.)
Ezek mennyire számítanak jó vételnek így 8-10 éves korra? -
-
válasz szabonagyur #161639 üzenetére
csak városi cirkálók vagy mi?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Xero
nagyúr
válasz kisza25 #161638 üzenetére
Nagyon nem már. Multik nagy része becsokizott a dízel hiszti miatt, meg előtte is ha belefért a környezetvédelmi limitbe és az árat is belealkudták, akkor nem volt gond.
Haverom főnöke így jár BMW M2-vel, neki pedig így érkezik most egy GLC 350e. Pont belefértek szépen a limitekbe. Sok helyen pedig már konkrétan dízel stop is van 1-2 éve.De tudnék mondani egy zsák benzines Mazdát, VW-t, Opelt és mind mind flottás.
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #161643 üzenetére
Nem nem, a Hyundaikban már a világ összes km-e benne van 3. éves korukra (ezek napi szinten hihetetlen mennyi mennek). De a többihez is korlátlan EU-s benzinkártya jár, gondolhatod mennyit mennek velük. Pl. van kollégám aki van, hogy napi 2szer felmegy Pestre (200km) ha kell neki csak úgy valami.
Egyszerűen nem kötelező a dízel, van 1-2 abból is de minden benzines pedig van 740li meg Mondeo is vegyesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Xero
nagyúr
válasz szabonagyur #161645 üzenetére
Nekem is volt cimbora, aki napi alaphangon 300km-t ment, mert nem volt kedve költözni BP-ről. Ezen felül néha hétvégén még beleszaladt 400km. Kicsivel több mint egy év alatt cserés is lett az autó (100e km-nél kötelező volt az új ). Mindezt egy összkerekes benzinessel.
-
Ok ez van itthon, de németben is ez lenne?
szabonagyur: és milyen hyundai-ok milyen motorral?
Mik a tapasztalatok? Mebízhatóság hibák...?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
akos727
senior tag
Sziasztok!
Egy barátom kombi autót keres magán illetve munka célra. Asztalosként dolgozik, néha vinné a kocsival a szerszámait (cuccok kiszállítására van egy transportere), de igényes, nem az az összeb*szós fajta, így nem leharcolt 'melós' kocsit keres, ő sem teszi azzá. E mellett Bp és környékén használná magán célokra, illetve Bp-Pécs tengelyen autópályán. Szívó benzinest szeretne, legalább 1.8-ast de inkább nagyobb, hogy pályán is nyugisan lehessen suhanni vele. Évjárat 2005-nél újabb legyen, optimálisan 2006-2007, nem kell nagy luxus, klíma, elektromos ablak, valami kulturált hifi, tempomat, meg hasonlók azért legyenek. Vásárlásra szánt keret 1.5 mil, amiket eddig nézett: Ford Focus mk2 (esetleg mk3), Volvo V50. Nekem eszembe jutott: Honda Accord Tourert, e46 facelift. Ti miket mondanátok esetleg, amit érdemes lenne meggondolni? Igaz, ezek mind más méretűek kombin belül is, de valószínűleg az összes elég lenne lehajtott ülésekkel.[ Szerkesztve ]
-