- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz i-sti #160472 üzenetére
Ez egy új motor a kia/hyundai-nál, tehát nehéz megmondani milyen hibák jöhetnek ki
Tesztek szerint pont passzol az autóhoz (i30)
Van rá 5 év km korlátozás mélkül, nekem lenne rá én venném, nekem ilyen gyösz 1.0 tgdi, meg 0.9 tce, meg 1.0 tsi-kel kell barátkoznom
Ja várjál mánd, melyik 1,4 t-re gondolsz?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Geri89 #160479 üzenetére
Visszatekerik, hogy 100 alatt legyen, mert sokan úgy szűrnek, szerintem az i30 sw-m is vissza volt tekerve
MÁS:skoda rapid 1.0 tsi vélemények, tapasztalatok, 3 hengeres az is?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TayRol
veterán
Feleségemnek keresek kocsit az 1.2-es Clio Campus után. Valami 5 ajtós szekér kellene, szervoval, klímával, legalább 1.4-es motorral, olyan 1.3M környékén, 10 éves kor körül. Nem muszáj Octavia kombi méret, jó egy kicsit kisebb is. Mit ajánlanátok? Évente olyan 10e km-re kell, mert van másik kocsi (illetve lesz, holnap veszem át).
Köszi!
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #160505 üzenetére
Az i30 mellet gondoltam a Toyotára is.
Az Auris hibridben a hajtáslánc nagyon tetszik. Csak ez szól a Toyota mellett. Dizájn annyira nem fogott meg mint a Fastback-ben. Elmegyek oda a Hyundaios ajánlattal, hátha mondanak egy jó árat az Aurisra.E mellet még az új Golf, ami szóba jöhet. Itt kb csak a minőség ami mellette szól. Külső/belső dizájn szerintem átlagos semmi új, egyedi. Talán ide is benézek, egy jó ajánlatért. Nem is akarom kipróbálni mert nem igazán izgat a dizájn a minőség pedig tudom, hogy jobb lesz mint a másik 2.
308/C4 kintről szépen, bentről nem fog meg ez a francia dizájn.
Egyéb ötletek?
Novum Forum Siculorum
-
válasz molnarpeter #160507 üzenetére
nem mondtam, hogy mindenképpen dacia-t akarok, csak nézem a piacot és a lehetőségeket.
Szeretném a legjobbat megvenni a pénzemért. Szeretnék új autót, lehetőleg 3,5M bezárólag (forgalomba helyezve, névre írva), a rapid 3,8M most akciósan, ami szerintem egy tök jó ár, csak nincsen annyim, forgalomba helyezve névre írva 4M (ha csak bele nem tudom alkudni, i20-nál sikerült)
Volt skodám az autóval meg voltam elégedve műszakilag (skoda fabia kombi) csak 30 km után beállt benne a derekam (golf 4 dettó), meg az tényleg gyenge volt (1,2 HTP 64 ló) 5,5 évig használtam hibamentesen (70e km), nincs bajom a márkával, dacia-nál többre tartom, de ebben benne van az is, hogy volt már skoda-m, dacia meg még nem.
A fiat tipo-t sem lőttem még ki, az is meglenne 3,5M, de olasztól, franciától kicsit fázok (ez miatt a dacia-tól is, fiat-tól is)
Szóval egy rapid-ért már lehet bevállalnék pár száz Ft hitelt (csak, hogy a szomszédnak is tetsszen )
Az a helyzet, hogy mikor elkezdtem nézegetni alapból csak szívót akartam (de nem 1.0 szívót, hanem 1,4-1,6), most látom, hogy teljesen beszűkült a piacon a kínálat. Ezért elkezdtem nézegetni a gyösz+turbós autókat is, így került képbe a 0,9 TCE és 1.0 TSI
Ez a rapid az ami komolyabb birtoklási vágyat keltett bennem, valamit keresgéltem és szembe jött a 3,8M árával. Ezért lehet megérné gyűjtögetnem még egy kicsit. Viszont alig találtam róla tesztet/videót.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TayRol
veterán
válasz i-sti #160517 üzenetére
Comfortline, meg egy rakat extra, 150 lovas 1.4 benzin. Fehér, kombi.
- Hyundai: elég gagyi belső, motor ok.
- Auris: nagyon jó hajtáslánc, de kicsi a hátsó lábhely, drága
- Kia Ceed pont kifutó modell volt, bár a Carens tetszett (illetve a Sportage is, csak kicsi a csomagtartója)
- 308 műszerfal nekem nagyon nem jön be, 1.2 benzin.
- Renault volt a másik befutó, de mocsok hosszú rendelési idő lett volna. illetve csak 1.2 benzines.
- Astra maradt a végére és a Golf, ez utóbbinál elég komoly árengedményt tudtam kicsikarni, illetve hamar le is gyártották a kívánt felszereltségű autót.
- Ja, Skoda és Seat: alapból utóbbit akartam, de nulla ft kedvezményt adnak a listaárból, az Octavia pedig bár nagyon jó, és kicsit tágasabb is mint a Vw, a Golfból átülve eléggé gagyi anyagok vannak benne.[ Szerkesztve ]
-
válasz i-sti #160505 üzenetére
EGR ezekbe mindegyikbe van, az, hogy 10 évet elmegy-e ezt majd 10 év múlva megtudjuk, igaz, hogy sanszosan az 1,4 szívót dolgozták át, ami szinte hibátlan volt, de azért csak fel lett töltve.
Ha a konstrukció hibátlan, akkor csak rajtad múlik a dolog, hidegen nem gyilkolod, időben megadod neki az olajcseréket/szűrő cseréket, jó minőségű üzemanyagot tankolsz. Forró állapotból hagyod visszahűlni a turbót...
majdnem annyi múlik a felhasználón, mint a motoron.
Kokszosodni meg az összes direkt befecsis fogEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #160505 üzenetére
Ha nagyon odafigyelsz az olajra és kíméled a turbót akkor akár gyárival is elmehet 10 évet de azért egy turbó csere ára sanszosan befigyel 10 év alatt.
Kényesebb nyilván mint egy szívó de nem kell túlmisztifikálni a dolgot.
EGR van (a modern motorok közül csak a Suzukiban nincs ha jól tudom).
GPF nincs benne (DPF a dízelekben van) az csak a Euro6c besorolás követeli meg. Igazából nem GPF létét követeli meg, hanem olyan alacsony kibocsátási értéket amit jelenleg csak GPF-el tudnak elérni a gyártók direkt befecskendezés esetén, a szívócső befecskendezésest ez nem érinti, tehát az Auris hibrid a 6c-t is teljesíti ilyen szempontból GPF nélkül.
DMF nincs benne.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Van sógoréknál olyan lehetőség h egy autó vizsga kori km-óra állását le lehet kérdezni mint itthon a KEkkh?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
Múltkor jött haza após a 2007-es Ford Galaxy-val, rettenet hangja van szegénynek, mert a végsőket rúgja a kettőstömegű, meg a kuplung. 2.0 TDCI, 319.000km van az autóban, újonnan vették, bemutató autó volt. Ridegtartás van kb, napi minimum 4-8 alkalommal csak 1km-re van beindítva, turbó visszahűtés pályázás után smafu, 10w40 olajat kap ( ). A turbó is most kezdi kilehelni a végét, de még az is gyári. Nem rossz, hogy még ilyen körülmények között is elment ennyi km-t.
-
i-sti
senior tag
1.826 db Dustert hívtak vissza.
Elcseszték a befecskendezési valamit.
Újra kell kalibrálni a számítógépet.Novum Forum Siculorum
-
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Mivel sajnos nincs, csak 3-3,3 M Ft-os keretünk, ezért 2011-2012-es Prius-okat nézegettük a piacon. (Prius + lenne az igazi, de egyelőre megtenné a kisebb is).
Ami nagyon gyorsan szemet szúrt, hogy mobile.de-n egyrészt a magyar piachoz képest nagyon kicsi a választék (kinn jelenleg 119 darabot látok 2011-12 szériából, míg itthon 79), a másik - ami sokkal inkább zavar - , hogy itthon ebben az árkategóriában vannak már nagyon megkímélt, újszerű állapotúként hirdetettek is 150.000 km alatt, míg kinn 11.000 EUR alatt ilyen futásteljesítmény alatt nagyon nincs is. És akkor még a behozatal költségeit nem számoltam.
Tehát két kérdésem lenne. Nagyon naív vagyok, ha azt képzelem, hogy az itthoni piacon reális az az állapot és km, amit hirdetnek, illetve a Prius-ok esetén mi a legbiztosabb módszer, amivel a kortörténetét, vagy futásteljesítményét le lehetne kérdezni?
-
i-sti
senior tag
válasz Luck Dragon #160536 üzenetére
Gondolom, hogy igen.
Annyit tudok, hogy ezekkel van baj: UU1YYYYYXXXXXXXX
Gondolom pár heten belül értesítik a tulajokat.Novum Forum Siculorum
-
-
i-sti
senior tag
válasz Luck Dragon #160540 üzenetére
Ott már csak 1600ról van szó?
Én 1800ról olvastam.
Jól működik a sajtóNovum Forum Siculorum
-
-
apholyon
aktív tag
T25 Avensis mellett bármi, ami 4 személynek csomagokkal kényelmes (sedan vagy 5 ajtós), benzines és kijön 1.5 misiből? Esküszöm el voltam tévedve használtautó árakkal...
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
-
midnightstar
tag
egy ilyen mekkora kockázatot rejthet?
VAC up blyat
Új hozzászólás Aktív témák
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban