- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peterhappy
őstag
válasz Mike81 #160039 üzenetére
Neeeeeeeem, köszönöm, de az az autó annyira felháborítóan ronda, hogy hamarabb lesz nekem is jogsim és lesz két Honda City a ház előtt, mint egy Multipla az udvarban
Most néztem csak vissza a mai beszélgetéseket, látom értekeztetek még páran a kérdésem kapcsán, nagyon köszönöm mindenkinek!
A Jazz sajnos kiesni látszik. Arról meg vagyok győződve, hogy el férne hátul a három Gyerkőc, volt már erre precedens többször is, azt azonban eleddig nem is figyeltük, hogy csak két darab hárompontos biztonsági öv van hátul és nagyon preferálnánk a három darabot.
-
válasz vzsryl #160050 üzenetére
Azt mán nézegetem, de vannak bizonyos aspektusok amik kevésbé tetszenek.
(#160051) Tothgera30: nálam még mindig elsődleges szempont a terepállóság, és hogy minimum 5 személy kényelmesen akár csomagokkal is mehessen akár 2000km-t is 1-1,5 nap alatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tothgera30 #160054 üzenetére
Szegény nagyon ronda és tartok tőle h az ára is messze van az általam kifizetni tudott és akart metszetétől
Meg aztán a külterületen megnézném mennyit hagynék el a műanyag förmedvényekbőlhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz Peterhappy #160052 üzenetére
3 db 3 pontos van a Jazz-ben is szerinte, ha a Cityben az van.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
SzlobiG
félisten
Egy ideje én is ezen filózok, hogy maradjon a jó állapotú dízel gép, vagy váljak meg tőle és csere valami benzinesre. Mer ha most vagy pár éven belül nem teszem a kérdés az, hogy utána egyáltalán eladható lesz-e. Mondjuk mindig oda lyukadok ki, hogy ez itthon sztem 5-10 év mire lesz valami ebből.
-
válasz Kickass #160057 üzenetére
Ne haragudj meg érte: ha arra lennék kíváncsi h milyen ostoba vagyok, akkor nem kellene kérdeznem. Elég csak tudomásul vennem amit amúgy is mindenki gondol rólam. De nem ez volt a kérdés.
Máskülönben MunezXBK Stuttgart mellől minden a témát érintő ottani lényeges hírt meg szokott osztani velem - még ha a náczi nyelvet csak fordítóval bírom is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz hacki87 #160058 üzenetére
1. Még semennyire sem lépett életbe, majd 2019-től.
2. A német kormány meg akarja ezt akadályozni, szóval nem tudjuk mi lesz.
3. A kitiltás szmogriadókor lépne életbe, belvárosi részen, Euro6 alatti dízelekre vonatkozóan.
4. Stuttgart és Hamburg városában.
Hozzáteszem, hogy azért nincs olyan nagy para, mint ahogy ezt előadják páran. Van pénz lóvéra, nem idősek az autók.
-
-
Gabe123
aktív tag
Sziasztok. Barátnőmnek keresek városba, főútra heti 5 nap max 40km.(oda-vissza összesen) és nagy ritkán autópátyára autót. .
1.Toyota Yaris 1.3 VVT-i Zinc
2. Volkswagen Polo 1.4 S
3. Toyota Corolla 1.4 VVT-i T3 5drMind 2007-es azonos áron de de a Yarisba 15k mérfölddel kevesebb van. Melyik érné meg jobban?
Esetleg valami más ebben a kategóriában?Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peterhappy #160052 üzenetére
A Jazz-ben 3db 3 pontos öv van már az első generációtól kezdve.
#nincsbennetarcsi
-
hacki87
senior tag
válasz MunezXBK #160062 üzenetére
Azt tudom, hogy valami 2019 szeptembertől lenne bármi is kint, meg azt is hallottam, hogy a németek nem szeretnék. Sőt a Tarlós is azt mondta, hogy ha bármi lesz az minimum 5év. Csak azt nem olvastam és szerintem a híradóba se mondták, hogy csak szmog riadókor vagy 2019. szeptembertől többé nem mehetnek be. Mélyebben a témával azért nem foglalkoztam mert a dízel jelenleg nem érint Németország meg pláne. Csak Bitporkot nem értettem, hogy most hirtelen kapkodás lett a dízel miatt. Mert ha csak szmog riadó alatt hát nálunk nem sok volt talán Bp-n volt egy pár nap amikor én se kocsikázhattam mert 0-4 közötti a magyar besorolásom.
-
426os
őstag
Sziasztok!
Kb 1-2 hónap múlva lesz aktuális számomra az autó vásárlás. Tulajdonképpen évek óta készülök rá lélekben (vagyis csak halogatom, hogy ne tipikus fillérb@szós hozzáállással kelljen autót tartanom), meg a releváns topikokat is olvasom jóideje, de azért csak kíváncsi vagyok a véleményetekre a konkrét helyzettel kapcsolatban is. Szóval első saját autó lenne, annak ellenére, hogy már közel 10 éve van jogsim. Ennek köszönhetően talán már kicsit lehiggadtam, de mégsem szeretném magam valami lelketlen konzervdobozban tudni. Család nincs, de mindenképpen 4/5 ajtós gép kellene. Keret kb 1,5M, ebbe jó lenne, ha minden beleférne. Ha később még költeni kell az autóra, nem gáz, szívesen teszem, más "káros" hobbim amúgy sincs. Eléggé letisztult mostanra, hogy nekem olasz autó kell, konkrétan Alfa 147 mJTD a cél, kb ez a legracionálisabb és józanabb választás a GT,156,147 trióból számomra.
Nem megyek olyan sokat évente, kb 10-15e km van tervben, de az 95%-ban autópályán, országúton, hosszabb utakon. Alfából csak dízelt vennék, de más márkából is inkább hajlok erre, mert egyrészt a szívóbenzin árak kezdenek elszállni, plusz zavar, ha pályatempónál egy sokat forgó, üvöltő motort kell hallgatnom, plusz kisebb a kínálat a nagyobb (min. 1.8) motorokból. Nem vezetek őrült módon, inkább nyugodtabban, de nagyon tud zavarni és frusztrálni, ha előzésnél nincs tartalék (1.6 benzin kevés)
Másik opció valami hosszabb áttételű benzines lenne, ezek jellemzően turbósak, de ami tetszik és a keretet illetően szóbajöhet az kb csak a Bravo T-jet, viszont amennyiért abból az ársáv aljáról kapok egyet, ugyanannyiért nagyon patent 147 is akad már, ami sokkal jobban tetszik. Ami még kicsit elbizonytalanít, az most az újabb dízelpara.
Ez év végéig egészen biztosan nem használtnám munkába járásra az autót (Budapest), de a következő évet még nem látom biztosan. Nem szeretnék 1-1,5 év múlva csak ezért autót cserélni, viszont a mostani használatra és vásárlásra szánt összegre való tekintettel az mJTD (Eur4) előnyben van.
Egyéb autók, amiket nézek:
- Seat Leon/Toledo 1M 1.8T: Kicsi a kínálat, a szépnek tűnő darabok eléggé túrázatottak (1-1,5M+), ennyit már nem érnek szerintem.
- Grande Punto T-jet: Félek, hogy kisautós jellege miatt hosszabb távon nem tetszene autópályán, illetve normálisan felszerelt, 5 ajtós példányok eléggé kimaxolják, illetve túl is lépik a keretet.
- Focus II 1.8, de inkább 2.0 benzin: Rövid 5. fokozat, viszonylag kicsi kínálat (5 ajtós), illetve a jobbak kereten felül vannak.
- Astra H 1.8 140Le, esetleg 2.0t: Fogalmam sincs hogy kerül ide, de kb azok az ellenérveim, mint a Focusnál.
- Golf IV 1.8T vagy 2.0 szívó (esetleg ezzel a motorral Octavia 1 is): Öreg, ritka, unalmas, de amúgy tetszik, a szépek nagyon túlárazottak szerintem.
- Megane II ph2 (2006+) 2.0 vagy 2.0T/2.0DCi (inkább utóbbiak): Ritkák (5 ajtós), de legalább olcsóbbak. A belseje nem annyira tetszik, de élhetőnek találom.Kicsit úgy érzem magam, mint egy jobb közbeszerzésen. Van vetélytársa a megadott kritériumokkal a 147-nek? Mit ajánlanátok még? Mernétek venni most dízelt? Kicsit pörög az agyam azon, hogy a dízelen jóval többet bukom majd, de objektíven nézve egy 1-1,3M körüli autónál úgysem a vételi/eladási ár különbözete lesz a mérvadó. Erősítsetek meg ebben.
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
.
-
Gabe123
aktív tag
válasz Gabe123 #160071 üzenetére
Tudna valaki segíteni abban hogy az első genes Jazz mennyivel rosszabb mint a második? Találtam 3 mérföldre tőlem egy 2007 -es Honda Jazz 1.4 i-DSI-t. 60k mérfölddel Arról vélemény?
Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "
-
i-sti
senior tag
-
Kickass
őstag
válasz bitpork #160060 üzenetére
Ne vedd ezt megint ennyire magadra, de kettővel lentebb van Munez kommentje illetve tényleg utána lehet olvasni. Pont te vagy aki most ebben a témában kapkod. Mo-n még jópár évig csak szmogriadós kitiltásról lehet beszélni és No-ban se úgy működik a dolog, hogy na holnaptól Stuttgart közigazgatási határáig mehetsz az Euro6 alatti kocsiddal.
Leírod hogy nem kell a TC-s hangulatkeltésnek felülni erre pont te írsz egy ilyen 'pánikkommentet'.
Játszani akartál, játszottunk, de legalább nem csak a most itt is nagyon népszerű vegyél gyorsan hibridet véleményt hallottad. -
válasz Kickass #160074 üzenetére
Ez nem kapkodás Annak tükrében pláne h nem is én említettem meg a már most eladósorba kerülő melegítős dízeleket. Egyszerűen egy gazdasági kérdés, és ezért is mondom h nem az a kérdés h miért, hanem hogy az adott inercia rendszerben az én meglátásom miszerint meredeken fognak értéket veszíteni, elég indok-e a mielőbbi cserére. És ha nagyon kell még más ok is, akkor ott van amit írtam pluszban: nem tudom szabadon megengedni magamnak h újabb autóm legyen mint pl egy 6-8 éves. Ebből következik h az értékvesztés ha felgyorsul, már érzékenyen fog érinteni. Most még be tudok vállalni egy 50% veszteséget, de pár év múlva ilyen tempóval számolva már nem lesz szemmel látható a maradványérték, tehát még többet kell hozzátenni a nincs-ből az akkor már kényszer autó cseréhez.
Azért fontos ez nekem, mert itthon megtehetem h egy -egy nappal eltolok egy megbeszélést, de ha engem hívnak időre akkor nem mondhatom h bocsesz , szmog van és most emiatt nem tudunk aláírni egy szerződést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
Én sem tudom még merre induljak majd el. F31 330d volt az eredeti idei cél, de most már nem mernék beleugrani nyugodt szívvel. Nagyon cink ha sok ügyfélhez nem jutok be egyszerűen autóval 1-2 év múlva. Szóval én kivárásra játszom, aztán max lesz egy 340i és jónapot.
Közben pedig gondoltam ránézek a forgalmimra már. Ofkorsz októberben elírták. 10-es környezetvédelmi helyett (EURO IV) 8-as van rajta (EURO III), 1525-ös önsúly helyett pedig 1600kg. Well played...
Tartottam gyorsan egy körtelefont, hétfőn vihetem műszaki adatlapért, aztán kicserélik a forgalmit. Marhára boldog vagyok. -
Kickass
őstag
válasz bitpork #160075 üzenetére
Akkor viszont a sztori végetlenül egyszerű (szerintem).
Kinézed mi az a típus amit a következő X évre el tudnál képzelni és esetlegesen nem érintett ebben az egész hisztériában. Ha belefér az egyelőre virtuális keretbe, meghirdeted Teddyt és ha adnak annyit érte amennyit minimum szeretnél, akkor a két halmaznak van közös metszéspontja és öröm bódottá'. -
válasz Kickass #160077 üzenetére
Na látod: máris megvan a közös eredmény. Valahol itt tartok én is. Már csak azt kell eldöntenem h az olyan apróságokon kívül mint az az a hülye olajszivárgás megvegyek-e bele mindent amit csak a saját lelki békém szerint akarok. Pl most nézegettem egy turbóst h ha szerinte kuka akkor teljes felújítás v csere. Gondolkodtam a 4 légrugó cseréjén, mert ugyan soha le nem fekszik a kocsi, de azért piszkálja a csőröm amikor használaton kívüliség után szintez az autó (bár mondjuk pont azt csinálja mint Gazsi esetében, ahol volt egy rossz ruggancs és csere után még a lámpánál megállva is szintezett feszt. Mágus2 szerint túlgondolom a dolgot, de hát ki tudja). Már kapott új kompresszort meg szeleptömböt is, de végül csak rá tudok borítani végtelen összegű erőforrást
Szóval gondolkodom de nagyon, mert szeretjük és hát nagyon kell a SUV magasság és az erős futómű. Pl a az x5-nél pont a rosszabb terepképességek a kizáró ok- hiába, az csak aszfaltszörnynek lett teremtve.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
i-sti
senior tag
válasz bitpork #160078 üzenetére
Szerintem nem éri meg rákölteni ha elakarod adni.
És igen amit írtatok, a közös halmazzal az jó ötletnek hangzik.V60-ban láttam dízel hibridet. Nem tudom, hogy ha SUV kategóriában is van, de egy próbát megérhet.Azzal lehet menni 1000km dízellel és városban, szmogriadókor talán lehetne haladni, hogy az elektronokat korbácsolód.
Edit: Megis van, T8 álnéven futt: [https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_XC90#T8]
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Buster17
addikt
Hali!
600-900ezer között milyen dízel kocsikat ajánlotok?Néztünk kisautókat meg kis dobozosokat is, mind a két oldalról ha tudtok ajánlani mik közül nézegessünk az már nagyon jó lenne.
Kis kocsiból corsát meg fabiát néztünk.
Kis dobozosból meg valami nissant meg fordot -
-
-
BigBlackDog
veterán
Ismét fárasztanám a kedves társaságot. Szerintetek ezt szabad-é?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #160083 üzenetére
Magamnak inkább egy Astrat választanék, de dili gép az összenyíló ajtókkal. Más űrtechnika nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #160084 üzenetére
Astra nem játszik, szülők nem szeretnek már olyan mélyen-mélyre ülni. Könnyebb nekik egy székesebb pozíció. Egyébként ülésfűtés, tempomat megvan, egyedül a parkolóradar hiányozna nekem, de ők eddig sem használtak ilyet.
Jut eszembe, a távolságtartó tempomat igaz lehet, vagy Merivákba azért nem szereltek olyat?
Vajon a kézi hatos váltója még a nyűgös, nyelestengelycsapágyproblémásOpelkotyvasztás, vagy már javított jutott a Merivákba 2013-ban? -
veterán
válasz BigBlackDog #160085 üzenetére
A radaros tempomatot kétlem.
A váltó mizériaról nem sokat tudok, az Astra H-t tutira érintette, de hogy utána mi volt... passz. 15 ezer km van benne, egy jó darabig még bírni fogja. -
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #160085 üzenetére
Ugyan ezen az állásponton van faterom is. Meg is lestük a B Meriva-t, mert ugye tettszett neki. De beleült, és mondta hogy ez neki nagyon puritán. Esetleg egy Jazz nem lenne előrelátóbb döntés?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
i-sti
senior tag
válasz Tothgera30 #160088 üzenetére
Garázsból, hölgytől, nem dohányzó, keveset futott
Ebben minden is benne van 👌👍😀
Novum Forum Siculorum
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #160088 üzenetére
De, de, felmerült a Jazz is. Viszont autópályán félek, hogy hangos lenne és négy személlyel már az 1.4-es motor nem túlzottan rejtegetne magában tartalékot.
Szerintem nem olyan vészes a Meriva, feltéve ha nem fapad változatot néz az ember. Kellemes kis "gombócka" nem túl nagy, de azért van hely is benne.
[ Szerkesztve ]
-
Miért OFF-ban beszélgettek autóvásárlásról a milyen autót vegyek topokban?
Csak kérdemhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz i-sti #160089 üzenetére
Apróságokon akadsz fent. Típusra asszociáltam, nem konkrét példányra. A leírás pedig akár igaz is lehet, mint bármelyik másik autónál, pusztán ezt mindenki döntse el hogy előny-e vagy inkább hátrány.
#160090 BigBlackDog: Megértem az álláspontodat, viszont 1.4T, ehhez csatolt 6-os váltó sem tökéletes. Illetve ahogy írtad évi 6-7 ezer km-t futna. Ilyen csekély távra biztos valami rohadt egyszerű magasított bódéval rendelkező autót vennék. A Jazz pedig nem vészesen hangos, szél és gumizaj van, ami a Merivában is hasonló lenne. Viszont majdnem hogy nulla a hibalehetősége mivel egyszerű szívó "rízstechnika".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #160092 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a hatos váltó 2012-től lett javítva. Meg aztán 15e km-nél (vagy akár 60e km-nél) még illene nem feldobnia a talpát.
Igaz, hogy csak évi 6-7e km, de ebből azért érezhető mennyiségű hosszú út lenne, leginkább 4 személlyel autópályán. És őszintén kicsit félek, hogy az az 1.4-es szívó már szenvedne ilyen körülmények között. Meg ami még nem tetszett (a célszemélynek), hogy a Jazznek relatív kicsi a csomagtér nyílása és van egy érezhető nagyságú perem. A csomagtér méret lehajtott hátsó ülésekkel még rendben van, de egy nagyobb doboz (pl. mosógép) bepakolásánál már lehet hátrány a nyílás. Persze tudom, vannak csodák.
[ Szerkesztve ]
-
bohoc71
aktív tag
válasz BigBlackDog #160093 üzenetére
Nézzetek megy egy Hyundai Matrixot. Beltérre nagyobb mint a Jazz.A hátsó ajtó magasra nyílik,perem nincs.Nekem 1.6-os van,103 le. Egészen vállalható a mozgás,igaz 8-9 a városi fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
426os
őstag
válasz 426os #160068 üzenetére
Ide valakinek ötlet esetleg?
Még felvenném a listára az MK1 fókát is 1.8-2.0 benzinmotorral. Ugyan ez sem az ideális választás talán, meg egy kicsit félek tőle a rozsda miatt, de néha felbukkan egy-egy szebb, jól felszerelt darab az utolsó évjáratokból és bőven a keret alatt maradnék vele..
-
-
426os
őstag
A hasonló kategóriájú/korú autóknál akkora különbség van a jó nagybenzines/turbós és a dízel közt, hogy abból kijön egy kisebb generál. A nagybenzines meg ritka is sajnos, illetve ugyanúgy "sokat" pörög pályatempónál. VAG Tsi nincs ennyiért vagy ha van, akkor arra még költeni kell rendesen, egyedül T-jet fér bele, de az is neccesen és még ott is van pár típushiba (BravoII). 147 vagy éppen Leon/Toledo akadhat 1M környékén olyan is, ami ELVILEG okés, de ha hozzá is kell nyúlni bőven marad rá. Ha már meglenne a dízel autóm nem félnék most a szabályozástól, de így vétel előtt nagyon dilemmázom, hogy okos dolog-e most ilyet venni, annak tudatában, hogy utána rendberakom és legalább 2 évig nem szeretném eladni.
Gombinyó: Eddig abban a hitben voltam, hogy az 1.9 pd-k azok csa keur3-masok, de most nézem, hogy már 4-esek, ha helyesek az adatok. Ezzel mondjuk tényleg képbe kerülhetnek ezek a Seatok is. Eur4 alá nem adnám dízel esetén..
-
Mike81
senior tag
válasz molnarpeter #160040 üzenetére
Mondjuk azt hogy szebb👍
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban