Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz batai15 #161900 üzenetére
Na mondjuk gumiból én pont inkább 1-2 éves prémium használtat vettem volna, ha a költségek számítanak. De ha nem feszegeted a határait, akkor pont mindegy.
Nekem is ajánlgatott a gumis "kiváló" Apollo gumikat fél áron, de inkább Conti PC5 lett a befutó, biztos ami tuti alapon.De a lényeget megfogtad végre. Magadnak teszed rendbe.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
[kép]
Róla van szó egyébként, a külsőt magamnak csináltam. Nem nagy cucc plasti dip, meg rs replika rács[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
6 millió Ft-ig Ti milyen új autó vásárlását tudnátok ajánlani? Jelenleg egy legújabb Ford Focus van, aminek az árához eladás után hozzátennénk a különbözetet. Lényegében 1 fő használná, de nyáron szülőkkel testvérekkel hosszabb úton is jó lenne ha elférnénk 5-en csomagokkal.
Amire gondoltam ilyen árban az a Ford Kuga 1.5 150le BusinessTechnology. Hasonló kategóriában tudnátok ajánlani olyan típust, ami szerintetek jobb vétel lenne?
-
vzsryl
nagyúr
-
SPeti1984
senior tag
válasz vzsryl #161905 üzenetére
Grandland X-et nézegettem, de abból az alap felszereltségűhöz nem lehet automata klímát kérni, ami azért egy 6 milliós autónál elvárható lenne. Meg hát gyengébben felszerelt, mert a Kuga alap-ban 8"-os navi is van meg hátsó tolatóradar, meg azért mégis 1.5 turbo ami nem olyan kis köbcentis mint az 1.2 130le Opelnál meg a Nissannál. Ezért nemigen találok alternatívát.
Még a Mitsubishi Eclipse Cross amit néztem mert az is 1.5 turbo 163 le, de az már 6.5 millió ami sok.Seat Ateca is jó lehetne de abból is csak a sima 1.0 jön ki ennyiből.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #161906 üzenetére
-Mondeo-t vinném haza
-500X kicsi
-Karoq 1.0 TSI és 1.6 TDI is van, utóbbi már élhető lehet, előbbi passz (próbakört megér)
-Tucson elég nagy darab
-Tiguan 1.4 TSI is van hahun kb ennyiért, az jól hangzik
-Qashqai ha jól értem, már felmerült
-Kuga szintén korrekt, infotainment is jó az új Fordokban -
SPeti1984
senior tag
válasz molnarpeter #161909 üzenetére
Köszönöm a hozzászólásokat.
-
hobizoli
nagyúr
ja
egy ismi kb masfel eve vett egy 2.0FSI B6-s Passat-t
majd kicsereli a vezerlest vmi youtube video alapjan otthon
uhm, jo
na ezt addig halogatta, hogy 2-3 hete az M0-n a vizpumpa beallt vala es lekonyultatta a vezermuszijat
ez igencsak megviselte a hengerfej egyes reszeit------
na meg ez a valtoolaj tema is
hatnemtom, de amikor egyes gyartok 30k-t irnak a motorolajra is es kb mindenki tisztaban van azzal, hogy az igencsak johiszemu adat es igazabol a fele a max, ami valojaban javasolt, en tuti nem varnam meg a valtonal bealmodott 60k km-s ciklusnal sem az 59999km-t
se a Tiptronic-l, se a DSG-vel meg ugy altalaban egyikkel sem, akarmilyen fantaizaneven is fut egy ilyesmi konstrukcio egy masik gyartonalorokeletu hajtomuolaj sem letezik - en muszaki vegzettsegu vagyok, kopasok okozta szennyezodeseket es a hohatasokat nem fogja akarmeddig birni semmi, hiaba is kamillazzak azt ra, az csak marketing
foleg ahol mindenfele csiri-biri szelepek is vannak azzal az olajjal vezerelve, igencsak ajanlott a gyakoribb csereje, hiszen a szelep eltomodik elkoszolodik a szennyzodesektol, es rosszul vagy sehogy nem mukodik, akkor azt sokkal dragabb lesz cserelni, mint csak az olajat lenne párszor egymas utan is akarpl ebben a Passat-ban is meg a kulfoldi tulaj csereltette a valtovezerlo modult vmi potom ezervmennyi EUR-ert
es vajon miert is kellett...hm?több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
Azért ilyen hosszú leírást is ritkán látok.
-
HKorn
addikt
-
Johnny_vT
senior tag
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok,
VW konszern béli 1.6 Crtdi mennyire ajánlott motor? 120-130 ezres futással vennék ilyen autót, 2010-11-es évjáratból, konkrétan Seat Leon lenne az amit kinéztem. Ezek mennyire jó/bevállt autók?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
válasz BigBlackDog #161912 üzenetére
Igazából engem meggyőzött
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
HeavyToys
senior tag
válasz bitpork #161917 üzenetére
Köszönöm, de ettől azért valami konkrétabbra vágytam megmondom őszintén. Nyilvánvaló, ha olyan gazdája volt, akkor így is-úgy is szar lesz.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy ezeknél van valami visszatérő típushiba, ami jellemzően előjön? Van olyan tapasztalat esetleg, ami hosszabb távú használat után keletkezett? Illetve mint maga a típus, mennyire számít problémás autónak? Szintén típushibákról, vagy kényes dolgokról esetleg van információ?
-
válasz HeavyToys #161918 üzenetére
Költeni kell rá, turbó, befecskendező és ha automata akkor még amiatt is. Sokan csipelik mert milyen fsza h 4 liter és tudják hogy kell ott lennie még pár pacinak - jellemzően rohamtempós amortizációt elérve.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz #94529552 #161920 üzenetére
Minden autóra?! Neeeeem, a japánok elmennek a végtelenbe is hiba nélkül! Meg vissza, kétszer.
Akarsz velem fogadni, hogy az általam megjelölt üzemeltetési költségek kiváltanák a kérdező idegállapotba került ökölbe szorított agyát?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
HeavyToys
senior tag
válasz bitpork #161919 üzenetére
Ezeket a frázisokat olyan szeretettel ismétlitek. Igen, mivel van benne elromolhat,de azért szerintem ez közel nem olyan mint amilyennek vizionáljátok. Egyébként csak manuális váltóval nézném, nem automatával.
120k km, főleg ha valós szerintem abszolút nem kéne hogy gond legyen. Otthon van 1.5 Dci, újkorától nálunk, 280k km-rel, minden gyári benne (turbo-befecskendező-kettős tömegű), pedig az csak 1 sz.r francia.
A Civic 1.7 Ctdi-m ben 520k van. Abban is gyári az összes cucc. Kuplungot 1x cseréltem,de csak kinyomócsapágy miatt kellett. Én vagyok a 4. gazdája.
De most japán szempontból is mit? Toyota Auris 2.0D4D, az jobb? Honda Civic 2.2 Ctdi (8. genből, amire lenne pénzem mind olyan lepusztult).
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #161921 üzenetére
Van egy honda civic 1999 a családban újkorától, sima 1,4 szívó, a föld, hold távolságot már megtette hiba nélkül, csak kopó alkatrészeket cserélve.
Az más kérdés, hogy most nekiállt a sárvédő íveknél rohadniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
Milyen útra lenne érdemes lépni, ha az ember relatív problémamentes autót akar? Jelen esetben ez azt jelentené, hogy minél kevesebbet és minél kevesebbszer álljon szerelőnél az autó, illetve ha probléma van, akkor se lerobbanás legyen a következmény. Cserébe viszont elvárja az ember bizonyos szinten a komfortot és nem fáj, ha picivel nagyobb összegek is elmennek a fenntartásra. Méret nem számít, kicsi, vagy nagy, jöhet minden.
Ilyenkor azt gondolnám, hogy mégha kisebb is, de minél újabb autó lenne a fontos, mer' hát az nem romlik (még) el. Viszont vajon logikus-e az, ha ugyanabban az ársávban, de inkább pár kategóriával feljebb és 4-6 évvel idősebb autót választana az ember bízván abban, hogy a magasabb kategóriából kifolyólag tartósabb is az autó?
-
-
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #161928 üzenetére
A minél újabb sem feltétlenül igaz, mert minél újabb annál több dolog lesz benne, ami csak hibaforrás. Én valamilyen 2010 körüli Avensis-t néznék.
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #161928 üzenetére
Valami régebbi konstrukciójú prémiumabb nagy köbcentis szívó benzin. Ha az extra elektromos fiszfaszok működnek, és a kötelezőket megkapja, ezeknek sok kínja nem lehet. Onnantól, hogy befigyel egy jobban kihegyezett motor, vagy valamilyen feltöltő akkor már b*szhatod kb.
De ha nem akarunk elmenni ezen az irányon, én egy szívó benya Accord-on is elgondolkoznék. Az relatív komfortos és a motor sem kukába való.
-
-
BigBlackDog
veterán
+ (#161931) diegho: Igen, valahogy én is így látom az újabb autókkal kapcsolatban a helyzetet, csak innen-onnan jönnek más vélemények is. Mondjuk, ha nagyon kéne valami kényelmes, jó dög, ami biztos technika is, akkor valószínűleg 8gen Accordot néznék kétliteres benyával (esetleg automatával). Bár ahhoz a pénz mellett még türelem is kell, gondolom nem egy tüzes jószág.
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz HeavyToys #161935 üzenetére
Azt mondják, már Németországban is résen kell lenni, nemcsak itt. Autóvásár, jajj neki!
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #161939 üzenetére
de abban nem is 3.5liter olaj van... meg nem nyoccvagen
meg az 1.9-be is 5.5-6 liter kell, a nagyobbakba meg 6.5-7 meg 7+,es nem feltetlenul megy el 48k km-t vele, mert a terhelestol fuggoen elobb is kerheti a cseret az ECU
egy korabbi olajcsere meg még soha semminek nem ártott
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz HeavyToys #161935 üzenetére
És mi a garancia, hogy ott nem városi autó volt? A futás alapján fogod szűrni, ami hiba. Felejtsd el a futást, adott kereten belül a legjobbat kell megvenni, ami sokszor pont nem a keveset futott lesz. Utolsó legyen a listán a km óra állása, ne az első.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #161928 üzenetére
Hasonló gondolatmenetből indultam ki én is, mikor tél közepén komolyabban elkezdtem az autóvásárlás témájával foglalkozni.
Újabbat kb. 6-8 éves korig? Modern belső, modern (bonyolultabb) technika, várhatóan kevesebb futás, kevesebb rozsda(?), várhatóan kisebb fogyasztás, várhatóan drágább alkatrészek + az egész tetejébe a downsizing őrület, ami még a 900 köbcentis fingóból is 150 lovas kihegyezett turbómotort csinál
Régebbit max. 15 éves korig? Magasabb kategória, magasabb kényelmi szint, egyszerű technika, várhatóan magas fogyasztással, várhatóan jóval megbízhatóbb műszaki tartalommal, de a nagyobb kategória miatt szintén drága alkatrészekkel
Utóbbi mellett döntöttem és sorra hullottak ki a 3-asok, A4, Passat, stb, stb, stb amíg hónapok kutatása után el nem jutottam a Lexus IS-Toyota Ave-Honda Acc-Volvo S60 kvartetthez.
A saját prioritási listámat már felállítottam, a többi a piacon és a türelmemen múlik
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #161944 üzenetére
Kicsit más korral, de kb. hasonló a gondolatmenetem.
Újabb alatt 2-6 éves autókat értek (pl. 2-3 éves Swift, Polo, vagy picit idősebb Golf, Astra, Focus, Jetta, Jazz, Civic), a régebbi alatt pedig 8-12 éves kor közöttire gondoltam (pl. S60, IS250, Lega, Accord).
Az újabbak, kisautóknál a pici méret nem probléma, felszereltség terén is már általában a közepes csomagban benne van minden, ami kell. Viszont kérdés, hogy zajszigetelés, kényelem témában mit tudnak úgy általánosságban. Meg aztán a motorok között is vagy tartósat, de gyengét választ az ember, vagy dinamikusabbat, cserébe hosszabb távon kérdéses megbízhatóságút.
A régebbi, nagyobb vasak esetén van tartalék és tartósak is a motorok, viszont jöhetnek elő a nyűgök a korból kifolyólag. Legalábbis ez a mondás.Egyelőre az S60 nálam eléggé bejött, viszont ha cserélni akarnám majd, nem sok ötletem van, hogy mire. Subaru és 8gen Accord játszana talán, de utóbbinál a problémamentes benzinmotorok választéka eléggé szűk.
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #161945 üzenetére
"Subaru és 8gen Accord játszana talán, de utóbbinál a problémamentes benzinmotorok választéka eléggé szűk. "
Melyik benzines motorokkal érdemes nézni az Accordot?
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz stickermajom #161946 üzenetére
2 lityissel tudtommal, 2.4-esben van olyan évjárat, ahol problémás volt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #161946 üzenetére
2.4-es benzin szerintem problémás (olajzabálásról írtak nem egy esetben, amit -ha jól tudom- a Honda motorcserével orvosolt).
-
nagyúr
válasz stickermajom #161946 üzenetére
A 8gen-t csakis a 2.0-val, a 7-esben még jó volt a 2.4 is.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #161945 üzenetére
Egy utolso evjaratos, keveset futott, ervenyes akkugaris Amperat kell venni, es 4-5 evre megvan az olcso, gondtalan autozas. Cserebe csak 4 ember fer be, es kicsi a csomagter.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...