- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Windows CE fórum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Yettel topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bitpork #159601 üzenetére
Szerintem a következő "elv" nem tudatosult sok emberben. Az autó (mint a tárgyak, anyagok többsége) nem örök. Átlagos használat mellett vannak olyan dolgok, amiket évente kell cserélni, vannak amiket 4 évente és a gumikat is azért 5-6 évente illik szerintem újra váltani. (Imádom, mikor a 8-10 éves, keveset futott autón mutogatja az eladó, hogy jó még ez a gumi, van rajta minta. Közben meg korábbi a gumi, mint maga az autó). És igen, a gumi és műanyagalkatrészek sem örök életűek, sőt, még a kasztni is porrá tud válni, ha megfelelő ideig nem foglalkozik az ember vele. Ha nem öregedne semmit sem az autó, akkor gyakorlatilag egy megvigyázott példány ára alig csökkenne az újkori árához képest. Azért oka van annak, ha egy 20-25 éves autó szép megkímélt állapotban is 500-900e Forint, miközben újonnan került 6-8 millió Hufba. Ha újszerű állapotba akarja hozni valaki, az pénzbe kerül. És igen, az a 6-8 milliónyi
forintautó szépen lassan elporlad, ha nem foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]