Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPeter87
őstag
Aki ma még nem nevetett, mindenképp nézze meg!!
TC lada teszt. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #132356 üzenetére
Ajánlott. Sokáig volt ilyen motorral octavia-m. Egyik sem olcsóbb a másiknál. Octaviat akkor ajánlom, ha kell a csomagtér. Ha ez nem fontos, akkor a golf. Két tengelyen állítható a kormány mindegyik TDI-ben.
alkatrész árak: semmi nem drága hozzá. FÉkek, gömbfejek, lengőkarok, annyiba kerülnek, mint bármelyik másik autóba.
Drága tételek: turbó, lendkerék, szervó, klíma. Ezeket kell rendesen letesztelni, akkor nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
sziasztok!
nyár folyamán szeretném lecserélni a 3 éves Cruze-omat (1.6, 124 vagy 126 LE), ahogy nézem kb 3M körül lehetne eladni. ezt jól látom?
a kérdésem a következő: kis kiegészítéssel, 4, nagyon max 4.5-ig bezárólag valami felsőbb kategóriás gépet szeretnék, ami nem riad vissza a napi 20-25km-es városi bénázástól sem, és nem eszik rengeteget.
benzinesnél egy max 9-10literrel még kiegyeznék, ha megy érte rendesen, dízeltől egy 7-8-nál kevesebbet várnék el. abszolút cél lenne hogy dinamikus legyen, tudom, hogy nem csak a 0-100 adja meg ezt, de egy 8 körüli értéket megcéloznék.mit ajánlotok?
néztem a nagy szerelmemet, a 159-es alfa-t, dízel 3.5 körül akadna, 2 literes motor, 6.6 körüli városi fogyasztás gyári adat szerint (gondolom ez inkább 7.5, de ez még oké lenne). ezzel mik a tapasztalatok?
ezenkívül 3-mas BMW-t is találni ennyiért, 5 év körülit. de nem vagyok márkabuzi, ha van jó ötletetek azt is szívesen veszem.nem szeretném szervizre költeni az összes pénzem, de a karbantartásra persze rászánnám amit kell. az is érdekelne, hogy ez mennyi kb. éves szinten egy-egy jobb gépnél?
köszi szépen!
-
rbalint88
addikt
válasz footy #132360 üzenetére
a gyári nagyhifi egy rendes rádióval nem rossz és nem kell hozzá faragni, csak a hangszórókat cserélni. az erősítő bekötése is csak azért szívás, mert ki kell pakolni a kábelköteghez az egész belteret, de nekem az alpine fejjel nem volt szükségem az erősítőre. ennél komolyabb hifihez meg úgyis szigetelni, ajtókárpitot erősíteni kell, annyit szerintem nem ér az egész.
-
-
lenko
aktív tag
válasz Primary92 #132362 üzenetére
Ez megint embertől függ. Én azonnal cseréltem B5-ben és most G4-ben is a gyárit. Botfülűeknek jó.
Megvoltak a fokozatok is. Gyári fej csere, majd első szett. Mivel egy utólagos fej 4x50w-ja kb. 4x12 a valóságban, így ez is kevés, magas hangok minőségbeli megszólaltatására ez sem alkalmas. Be kell dobni hozzá egy 2 csat. erősítőt(nem kell új, használtan nagyon jókat lehet kifogni 15-20e-ért), de akkor ki kell bélelni az ajtót. Ha nem bélelsz 4 csat. kell méllyel. Nekem 1,5-2 napos meló volt, de megérte, vagy alapból gyári premium hangrendszeres autót veszel. Következőkben én így teszek.(#132361) rbalint88 Kesztyűtartó, kormány alatti burkolat,és 2 oldali küszöb, azért ez nem az egész auto.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz Primary92 #132364 üzenetére
A b5-ben szalonban beszerelt (régen még lehetett) pioneer teli előlapos kazettás fejegység volt, pioneer cd-tárral, gyári blaupunkt hangszóróval. Régi techika 97-es, tompán szólt a cd is. Ellenben a fejegység gombjai lenyíló előlapja olyan minőséget képviselt, hogy a mai darabokon csak sírni lehet.
G4 ben(2003-as)
Gyári gamma kazettás rádio, gyári cd-t fogadó egységgel, gyári Philips hangszórókkal.
Ez ugyan jobb volt mint ami a passatba volt, de ez is tompán szólt. Mély volt benne ugyan, de közép és magas tartomány harmatgyenge.BT kihangosítós fejegységet lehet venni újonnan 30-35ért. Kábelszett kb. 10e. Mély is elég használtan. 15-20e.
Első szett újonnan 22e(Gladen Alpha 165, ez az audio system mx 165 utódja)
Erősítő 15-20e használtan.
Kb. 90-95e ből megvan az egész, és nagyságrendekkel jobb mint az alap gyári, menet közben is észrevehető különbség, de ha várakozol valakire, akkor aztán otthoni hifiként is funkciónál szinte.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #132361 üzenetére
A tuzfalon mindig van vakdugo ahol az erosito tapjat at tudod huzni, vagy a kormany alatt kabelkotegnel is lehet. A szigeteles pedig meg a gyari hangszorok megtartasa mellett is jelentos elorelepest hoz a legtobb esetben. A G4/Leon1 (Octaviat nem tudom) az mondjuk pont kivetel, mert azoknak gyarilag el jol le van zarva az ajtajuk es az akkusztikaja sem rossz.
Ha szabvany meretu hangszorot raksz be akkor pedig nem kell faragni. -
Norbi14
senior tag
Alfa Romeo GT 3.2 V6 motor mennyire megbízható? Valakinek van tapasztalata velük?
-
rbalint88
addikt
válasz footy #132369 üzenetére
én a gyári erősítő és az ahhoz tartozó gyári kábelköteg beszereléséről beszéltem, aminél megy hátra a rádiótól hátra az erősítőhöz kábel és onnan előre a hangszórókhoz
amúgy meg a b5-b5.5 passat ajtókárpitja egy fos, nyekereg az egész, ha rossz helyen nyomod meg... ezért mondtam, hogy érdemes megvenni bele bontóból a gyári nagyhifis hangszórókat és nem költeni rá többet, csak berakni egy normális fejegységet. MFD navis tényleg nem szól rosszul egyébként, de ahhoz már a közepes szintű hangszórók jártak a három szintből.
1J0035411A a mélyközép, 1J0035411B a csipogó. MFD-hez alapból a C és D végűek járnak, a fapadokba pedig E és F végűek.norbi14: a motor egy csoda, a váltó alulméretezett kicsit hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz tboy93 #132374 üzenetére
Becsületnepper ismerősöm most adta el (valami piszok olcsón) ... igaz neki ezüst volt és a barátnője használta, de kapott helyette finom E90 330iX -t
1 pici apró zavaró dolog van a GT -ben ... az hogy nehezen lehet hátralátni, különben nagyon jó és a mai napig jól tartják az árukat is
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
DeFranco
nagyúr
-
vans?
őstag
sziasztok,
ezt meg lehet venni? napi 100 km palya+orszagutra kene, nem rohad, megneztuk, a szerelonkhoz ok atvinnek, szoval rendesen meg lenne nezve. ja, es 750 a vege, a jobb hatso kerek melletti ivet kene csak ujrafujatni, meg az egyik ulest ujrahuzatni, egyelore ennyit lattunk. Milyen ez a motor? 5-6 litert kozt elmegyek vele igaz?
hábm bábm
-
Integrale
veterán
válasz Norbi14 #132385 üzenetére
A fogyasztás rövid távokon lazán 15 liter körül alakulhat, főleg sok városozással.
De én is a V6-ot venném, viszont alaposan át kell nézni motorikusan, mert hajtják őket, a legtöbb pedig az alapvető szervizelés sem kapja meg/kapja meg időben.
Futómű pedig kényes pontja, nem szar, csak nem bírja ezeket a kiváló utakat, viszont ha egyszer rendbe rakod (ami 100-200e közötti összeg, alkatrész minőségétől függően), akkor azért beledarálhatsz pár km-t a következő beavatkozásig, főleg ha tényleg keveset mész."Bad reklám is reklám too"
-
#03969024
törölt tag
válasz Archer #132330 üzenetére
Nos, a cégnek, ahol dolgoztam, csak Defenderek voltak, '95-ben kaptuk az első darabokat, még 200/300-as motorokkal. Sorban törtek a váltótengelyek, hibás megmunkálás. Hibás kivitelezés miatt vezérműház, görgők cseréje még gariban. Addig talán nincs is gond, amíg nem használod sárban, mert azt nagyon nem szereti! Pillanatok alatt elfogynak a fékbetétek, bár a féktakaró lemezek eltávolításával orvosolható. A féltengely s a karimája két darabból van, ott könnyen bejut a víz, a sár, aztán a kerékcsapágyaknak annyi! A fékdugattyún sincs rendes porvédő, hamar rozsdásodik. Gyenge a hosszdifi, gyorsan kopnak az ökölfejek, vákuumpumpa egy vicc, TD5-ös lendkerék sűrűn széthullik, alu kuplunghengerek beragadnak, 200/300-as motorok tápszivattyúja is hamar elromlik, de a TD5-ös elektromos pumpája is elromolhat egy szűrőcserétől is.Szíjfeszítő sűrűn zajos, gyenge a csapágyazása, ventillátorkupplung sem a tartósságáról híres. Gyenge függőcsapágyak. A pitman karba épített gömbfej egyszerűen röhej! A fülke állandóan beázik. Konzervatizmushoz annyit, hogy a Salisbury hátsóhíd kúpkeréktömítése bőrből van, azt is hamar megeszi a por, sár. Szóval, nekünk nagy csalódás volt a Defender, igaz, kényszerűségből még a Ford-motorost is használtuk. Utcára nagyon kényelmetlen, talán Afrikában érezte magát jól, bár ott is inkább a LandCruiser volt a nyerő... Érdekességképpen megjegyezném, hogy egyszer egy amerikai szuvervisor megjegyezte, amikor még az orosz technikát használtuk (NIVA, UAZ, GAZ, ZIL, KRAZ) hogy jó nekünk, haditechnikát használhatunk... Tény, hogy a régi, 4 sebességes NIVA-nál jobb terepjáró talán nincs is...
Dióhéjban ennyi, de ez csak a jéghegy csúcsa.
-
Archer
őstag
-
őstag
válasz Kornel #132397 üzenetére
Kár, ez egy jó volt az olcsóbb fenntartáshoz (bár nem vezettem dízel hyundai-t, pláne nem versenytársakkal összehasonlítva, tehát nem tudom mennyivel volt ezért kevésbé kulturált).
Erre felfűzve, arra kb mérget vehetek hogy az új 2 lityós volvo v40-esnek már t3-as kiadásában (152 paci turbó benzines) is van kettőstömegű?
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen