- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
Ha ez megnyugtat én is elrakom az alkatrész számlát. 1éve sincs meg az auto, de már a gyári gépkönyvtartóba a következő számla be se fér majd.
Azért az látszik, hogy golf alkatrészről van szó, nem corolla. Időben is vissza lehet követni.
Pl. megvan hivatalos papíron mennyivel vettem+már le lehet kérdezni a km állást, akkor látszik nem tekertem. Olajcserénél tisztán fog látszani, hogy amit állítok a 8e km utáni olajcserékről az igaz, mert évi 2 x van csere, a számlákból is kitűnik, amúgy évenete 15-16e km-t megyek.Az embereknek fáj az igazság!
-
Tin_Shield
őstag
válasz rbalint88 #131164 üzenetére
Kettő van is a hasznaltauto-n, bele is férnének a keretembe. A képek alapján rendben lévőnek tűnnek nekem laikusnak, persze a km nyilván kamu. A legnagyobb bajom az, hogy nincs Alfás ismerősöm, sőt szerelő ismerősöm se nagyon, a céges megy a márkaszervízbe, 'oszt kész. Cimbora azzal biztat, hogy ne féljek majd lesz, ha beleugrok a 147-be Egy évtizednyi suzukizás, meg egy bő félnyi renaultozás után, azt a kettőt nagyjából ismerem, persze azok szögegyszerű szerkezetek. Az Q2 azért más dimenzió, és nem szeretnék valami lerúgott szarba beleugrani.
Elfér ez amúgy itt? Vagy van szaktopik?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tin_Shield #131204 üzenetére
Ez az autovevos szaktopik pesterzsebeten es erden is van megbizhato, jo szerelo. Aprobb elektromos bosszusagok szoktak lenni, komoly hibak nincsenek . A dizelek kimondottan nagyon jok, tartosak. Futomu erzekenyebb az atlagnal, de minosegi alkatreszekkel hosszu eletu. Nem draga a fenntartasa a renaulthoz kepest.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Erről a mi a véleményetek: [link]
Valami oknál fogva szeretnék a Laguna mellett maradni, ezért többek között ezt néztem ki.
A 3-as generációt már igencsak dicsérik, mivel sokkal jobb, mint az előző kettő elektronikai megbízhatóságban, ha jól tudom, illetve ugye ez a láncos dCi motor, amit szintén a legjobb Renault dizelnek tartanak.
Egyedül két kérdés foglalkoztat:
1. Ez a 6 fokozatú (ha minden igaz duplakuplungos Tiptronic) váltó mennyire jó és megbízható szerkezet?
2. Mondjuk egy 5 éves használatra éves kb. 25.000-es futásra megérné beruházni egy ilyen autóba (nagyrészt országúti hosszabb utazások).Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
Tin_Shield
őstag
válasz rbalint88 #131206 üzenetére
Jó persze, csak arra gondoltam van-e direkt Alfás szaktopik ahol jobban bele lehet menni a részletekbe anélkül, hogy mások idegeit szétcincálnám. A zindexen volt (van?) ilyen, azt nagyon régen olvasgattam, autóvásárlási szándék nélkül, pusztán érdeklődésből.
A futóműről hallottam, meg a TS benzinmotorokról, de én dízelben gondolkozom. És jellemzően nem városi gyötrésre kellene, na nem mintha a vidéki útjaink olyan jó minőségűek lennének...
A Clio futómű sem túl masszív szerkezet, szinte minden szervizkor kell valamit cserélni. Ellenben a sokat szidott dci motorral nekem nem volt gondom, a korábbi közel 250e ment alattam, és a mostani is 100e fölött jár. Igaz nincs gyilkolva és 15 ezrenként olajcsere.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Tin_Shield #131211 üzenetére
Az olajcsere szokásod tarts meg a következő autónál is.
A Clio futóműve egyszerűbb és olcsóbb szerkezet, az Alfáé zsebbenyúlósabb, jó minőségű alkatrésszel pláne, de akkor nem kell sokáig bolygatni.
Ha nem kell a 4-5 ajtó, akkor nézz egy GT-t, nagyobb mint a 147, csomagtere pedig a 156-nál is (na nem mintha ez teljesíthetetlen feladat lenne. ), és jobban pakolható."Bad reklám is reklám too"
-
Csak arra -magam nevében írom- akartam utalni, hogy a magyar vásárló nem csak hülye, de paraszt rosszindulatú is. Hiába van számlád, a kiindulási alap az, hogy szar a kocsi és hazucc. Itt egyikőtök sem tud úgy elmenni autót venni h nem azzal kezdi a kalkulációt, h alkudni fog - legalább is emlékeim arról szólnak, hogy a kérdések sokasága hangzik el akár a vakon alkuval kapcsolatban is. Tehát ha van papírod akkor nájsz mint eladó, de ha vevő leszel akkor meg nem akaródzik meg megfizetni azt ami még öregen is jó állapotban van Lehet én érzek csak itt valami fura kettősséget.
Még le is írtam a történetemet Teddyevel erről (meg szerintem Domival is): hiába akartam a kezébe adni a kulcsot hogy menjenek vele, és vigyék átvizsgálni ahol akarják, még próbakörre sem volt hajlandó, csak szajkózta a típus hibáit és a szemembe mondta hogy bármit mondhatok, "nem elvárható" az eladótól az őszinteség. (Ott álltunk a szerelőm előtt, még a ráfordításokat is megnézhette volna az ottani számítógépben, km állássokkal együtt - nem érdekelte)Amíg mindenki az évszázad zsidóságát keresi egy -egy használt autó vásárlás kapcsán, addig gyk semmit nem ér a sok papír. Max nem 40%-ot akar alkudni csak 20%-t az arcátlanja.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
lenko
aktív tag
válasz bitpork #131213 üzenetére
Valamit emlegettél nemrég, hogy neked mindig szerencséd van, talán automata váltó volt. Viszont a vevőkkel nincs úgy tűnik. Nekem azonnal elvitték az előző 3 autóm alku és szó nélkül. Mindig megmondtam ez az ára. Tetszik vagy nem. Persze 10en x eves autóhoz mérten a lehetőségekhez képest patika volt mind.
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz lenko #131214 üzenetére
Mielőtt megint nekimész a kérdésnek amit már megválaszoltam: olvass vissza picit.
Ha Te is allroadot veszel Te sem adod el gyorsan akármilyen papírokat teszel mellé. Vannak kelendő típusok, és vannak nem kelendőek. Abba most ne menjünk bele, hogy a nem kelendő miért olyan amilyen, az más történet. És az allroadra is megjött a vevő - olyan aki allroadot akart. És 3 nap alatt el is vitte, amit azóta is sérelmezek, mert nagyon a szívemhez nőtt. Alku nélkül.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Tin_Shield
őstag
válasz Integrale #131212 üzenetére
A GT gyönyörű, szerintem a legszebb modernkori Alfa, mindig megcsodálom bárhol is látom.
Mennyire vállalhatatlan a hátsó ülés egy átlagos testalkatú, mondjuk 175 centis felnőtt számára, pl egy Bp-Bécs viszonylatban? Nem terpeszkedésre gondolok, ha annyit nyújt mint egy átlagos mai kisautó az nekem már elég. -
gooool
őstag
válasz footy #131208 üzenetére
Elnézést, akkor félre tájékozódtam.
Esetleg tapasztalat vagy hallomás útján információ a Renault 6 fokozatújáról? Csak mert a működése most már tiszta.tresh:
Nem lényeg a csomagtér, család nem lesz még pár évig, fiatal vagyok én ahhoz, egy nyaralást, vagy ezt-azt beledobni meg ahogy elnéztem bőven megteszi. A lényeg a kényelem, hogy megbízható legyen a váltó, motor, elektronika (persze a kötelező elemek előírt időben való cseréjével) és hogy ne költsem rá a gatyám egy szervizlátogatásnál, vagy mert letérdel a váltó.
Ezek nagy részével is tisztában vagyok már, hiszen baromi kényelmes az autó, a motor és elektronika is már rendben van, egyedül a váltó, ami kérdéses, hogy mennyire jó konstrukció.Üdv, Balázs
-
Declare
őstag
válasz bitpork #131213 üzenetére
Szerintem ez mindenhol igy van am. Sajnos baromi sok a csalo, piti kis trükközö stb...alkudni meg miert ne probalja meg az ember? Ezek nem piac altal diktalt arak, hanem egy kitalalt, hasraütött valami.
Es szerintem itt jön kepbe a papir kerdese. Ahogy Magus is irta, ez csak egy opcio, egy plussz pont. Ugyan ugy, mint egy igenyes hirdetes (ersd, nem 2 db ferde, homalyos mobillal lött kep, az auto kitakaritva, de nem tul glancolva, normalis fogalmazassal megirt szöveg, ami nincs csurig helyesirasi hibakkal stb.)....ezekhez jönnek hozza szerintem a papirok.
Szvsz egy maganszemely nem fog eladas elött szamlakat hamisitani, meg kamu exceltablakat szerkeszteni. Ha egy maganszemely a hirdetesben kiemeli, hogy ilyen olyan feljegyzesei vannak, akkor az mar feltetelezi azt, hogy valoban gondos gazdaja volt az autonak, tudja es erti, miert fontos a sürübb olajcsere, jominösegü olaj stb....
rengetegen hasznaljak ugy az autot, hogy guruljon oszt jo´van....ha meg inditaskor kigyullad a szervizlampa betolom egy utbaesö szervizbe, hogy csinaljanak vele valamit, hogy ne vilagitson....rengetegen hasznaljak igy a kocsit. Valszeg joval többen, mint akik gyüjtögetik a szamlat, olvasgatjak a neten, melyik a jobb olaj stb..
Ha en tenyleg igenyes vagyok az autoval, akkor azt nem is a kinalati lista aljan fgom hirdetni. Ha meg relative magas aron hirdetem, akkor azt tudom mondani, hogy "pajti, ez ennyibe kerül, ezrt meg ezert meg ezert....ha nem tetszik, byebye es vedd a masikat....szerintem
-
szoke12
őstag
válasz tresh #131205 üzenetére
Igazából munkába járásra használom, néha van csak 1-1 hosszabb út... szóval sokat nem szánnék rá. kb 600e a plafon.
tboy93: Igen, Accordon tanultam vezetni, és nagyon masszívnak, meg megbízhatónak ismerem őket. De nekem sose volt, nem tudom, mennyire tudok mellényúlni vele.
[ Szerkesztve ]
"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
Integrale
veterán
válasz Tin_Shield #131216 üzenetére
Belül pontosan akkora mint a 156, sőt a támla kialakítása miatt talán még egy minimálisan nagyobb is a hátsó lábtér, egyedül a beszállás körülményesebb hátra.
és
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Declare #131219 üzenetére
Ezekkel nem is szállnék vitába. Pontosabban egy ponton. Amikor egy jó műszaki tartalmú autót meg akarsz fizettetni akkor -ahogy írod is- magasabb árat adsz meg. Persze ha alkudni akarnak, kifogásolod ezt arra hivatkozva, h ez jó. Persze amikor Te vásárolsz akkor már nem baj az alku.
Azt is itt hagynám, hogy attól hogy egy autó drága és papíros, semmi garancia nincs hogy nem hányik be rajt valami. Plusz a korba is gyakran bele köt a vevő ahogy a méterbe is. Szvsz én is mint tresh maradok az állapot vásárlásnál, a számító tudattal, hogy használt autónál bármi , bármikor megmakkanhat. Nem építek semmilyen papírra. Ezért is vásárlok az ársáv aljáról, így azt kapom amit én akarok.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #131224 üzenetére
-
válasz lenko #131225 üzenetére
Halló! Nekem nem kell havonta. Most van egy olajfolyásom, meg egy érzékelő hibám de ennyi. Most du megyek időpontért . Kérdezd meg pl Munezt h milyen a 11 éves kocsi váltója. Vagy hogy mit produkál a motor.
A saját félelmeidet nem kell rám kivetíteniNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tresh #131230 üzenetére
Ne tudd meg hogy hogy megy a matek h megtarthassam
Az összes kopott műanyagot 100kból meg lehet szerezni náczi íbéjről hibátlan v minimális használati állapotban. Eddig a fél év alatt volt a főtengely szimmeringem, bordás szíjam meg egy feszítőgörgő. Slussz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
footy
addikt
válasz gooool #131217 üzenetére
Nincs tapasztalatom a renault automataival, de azt kellene megtudni, hogy kinek a valtojat epiti be es milyen mukodesu. A duplakuplungosok altalaban 200k-t mennek el es jon egy nagyobb felujitas. Mivel alapvetoen kezi valto van robotizalva ezert ugyanugy van kettostomegu lendkerek es kuplung(ami nem mindig olajban fut) mint a kezivaltoban, ezen kivul meg ott a mechatronika is es ezek kozul egyik tetel sem indul 200e alatt. A hagyomanyos automatak ettol joval tobbet elmennek megbontas nelkul ha be volt tartva az olajcsere. Ha kicsit visszaporgetsz akkor Qru linkelt egy 558-at futott volvot amiben meg csak most kezd nem szepen valtani az automata.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #131227 üzenetére
Nem. Pirosat nehezen veszik meg.
-
gooool
őstag
válasz footy #131232 üzenetére
Utána néztem és japán Jatco JF613E 6 fokozatú automata van benne. Így ezek alapján én egy sima 6 fokozatú automatára tippelek, semmi duplakuplung meg miegymás nincs benne.
Üdv, Balázs
-
akos727
senior tag
Emberek, milyen jogi lépéseket lehet tenni, ha egy autót nem lehet átiratni, mert újra kell rendszámoztatni? Meg lehet ezzel "fenyegetni" az eladót? Hogy ezt az egészet jogi útra tereljük? Erről nem lett a vevő tájékoztatva az eladó által. Lehet egyáltalán bármit is csinálni? Nem az újrarendszámozás összege a fájó, csak az auto 2 hét alatt 1 napot és 75km-ert üzemelt, és azóta szervízben áll, annak ellenére, hogy biztosítva lett róla a vevő, hogy motorikusan semmi gondja az autonak. Ez már a sokadik probléma az autóval. Eladó mentegetőzik, h nala ment (szokásos).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #131143 üzenetére
A váltóban szeleptömböt kéne cserélni. Motorikusan semmi baja. Most megy a matek, hogy megéri-e vagy 179k km-re visszatolatva egy nepper udvarán landoljon.
#nincsbennetarcsi
-
rwin5
őstag
válasz Mágus2 #131244 üzenetére
Nem az van, hogyha adásvételinél kitöltik, hogy az eladó tájékoztatta minden rejtett hibáról (már nem tudom, hogy van pontosan megfogalmazva) akkor kb nem lehet tenni semmit?
khmm szerk: vagy a vevő átnézte hibát nem talált vhogy így a fenti megfogalmazás elég csúnya úgy
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #131243 üzenetére
Igen 660k volt. Semmi baja nem volt. Olajcsere (de az alap), akksicsere, a repedt szélvédő csere, a sérült ködlámpa búra csere futómű állítás kapott gumikat mert a nyári félre kopott és kb ennyi. Klíma patentül hűt.
Mondtam neki, hogy vagy most adja el amíg működik benne a váltó vagy ha megakarja tartani hosszútávon akkor csináltassa meg és akkor még egyszer ennyit elmegy csuklóból.
Se DPF se kettős tömegű szóval egyedüli nagyobb költség csak váltó meg esetleg a távoli jövőben egy turbó csere/felújítás lenne csak.#nincsbennetarcsi
-
akos727
senior tag
"Az elado a vevot a gepkocsi muszaki allapotarol (esetleges) serulesekrol reszletesen rajekoztatta, aki ezt tudomasul vette." Itt a vevo honnan tudna h mindent elmonstak neki muszaki hibakrol pl? Mi van ha szimplan nem vall be az elado mindent, amit nem latni? De amugy a szoban forgo ugyben az idezett resz all csak ami alatt a megjegyzesbe annyit lett irva, h szervo szij csere esedekes. (Ami amugy nevetseges a kocsi tenyleges allapotat tudva.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #131236 üzenetére
Hűha...most megfogtál. Lassan lesz olajcsere uh marost megvan a 10k. Az utóbbi időben keveset megyek azt is jellemzően városban. Néha befigyel Szeged és külterületén 100km/ nap is De akkor sem akarok lemondani a kényelemről
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest