- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
A céges kulcsos roomster-ben meg van 90k km és rendesen meglátszik a kormányon a használat. Fene tudja mitől függ ez. Az én kocsimban nincs sok km, de egyik napról a másikra egyszerűen felhólyagosodott a kormány tetején (!) a bőr és elkezdett leválni kör alakban mint a vízhólyag (ez hülye példa de tényleg olyan volt). Nekem is az volt az első gondolatom ujraborozes előtt, hogy na ezt ki fogja elhinni 😊
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Qtya123
őstag
TC mostanában ráállt a használtautó átverés vonalra, újabb cikk:
[link]Amúgy mikor 2 éve autóvásárlás előtt álltam és elkezdtem nézni az autókat, azon lepődtem meg, hogy a használtautó.hu-t mennyire ellepték a magánszemély wannabe nepperek. Nem tudom, hogy minden márkánál megszaporodtak-e, de IS vonalon sok volt.
A legviccesebb az volt bennük, hogy általában a legtöbb ilyenhez volt szervizkönyv, meg töltötték fel a fotók közé a sok külföldi szervizszámlát (általában Belgiumból és Olaszországból hozták be őket).
A baj csak az volt, hogy a legrendezettebbnek tűnő előélethez képest ők adták leginkább ár alatt a gépeket. Ilyen 1.1-1.4 milliós ársávban mozogtak, miközben a jó állapotúak 1.8-ért mentek el 1 nap alatt. Ha felhívtam valamelyiket, kb lelőni nem lehetett, mert kérdeztem egy dolgot, de mellé darálta tovább másik 100 dologról a szöveget, a szavába kellett vágnom, hogy egyáltalán szóhoz jussak.
A legszebb az egészben az ilyen 1.2 milliós árban, ha levonod a "magyarosítás" költségeit+a behozatal költségét+a hasznot, akkor kijön, hogy nagyon maximum ilyen 800-900ezer környékén kellett megvennie, hogy egyáltalán maradjon neki rajta némi haszon.
Megnéztem mobile.de/olasz és belga oldalakon az árat, nem voltak hirdetve ilyen olcsón sehol sem. Kb 1.2-től indultak.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Qtya123 #131803 üzenetére
Bazzeg ez a cikk is csak azt tudatosítja bennem, hogy inkább biciklit vegyek, azt is netről, hozzák ki dobozban, én csomagolom ki, tuti hogy új. A magyar használtautópiac olyan, mint egy aknamező, amit rendesen teleszórtak áldással. Tegnap számoltam, egy új 3-as bimmer tökmind1 milyen motorral kellően felextrázva 15 misi újonnan, még esetleg 1-et le lehet nyafogni, de akkor is, ez egy közepes állapotú panellakás ára budapesten. Brrr
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz zoo8800 #131807 üzenetére
Ennek inkább az lesz a vége, hogy amikor egy használt autó vevő felveszi a telefont, akkor köszönés helyett beleüvölt , hogy "Te sz@rarcú f@szjankó, b@szd meg a kocsidat!" és leteszi. Ahelyett hogy tudatosítanák az állapot vételt, pont azt csinálják amit a politika: hergeli a fakocka bonyolultságú népet. Megérett ez az ország a pusztulásra
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
A Volvo D5 motorján kívül milyen erőforrást tudnátok javasolni, ami hasonló paraméterekel bír dinamizmusban és fogyasztásban? (180+ Le, normál vezetési stílus melett (tehát nem tojáshéjjal a talp alatt és nem is a szemét kinyomva, szétpörgetve) ~7 literes átlagfogyasztással). 2,5 - 3,5 m közötti autót fogok keresni, lehetőleg automatával (kombi felépítés előny). Évjáratot és futást majd meglátom.
A D5 a referencia, ezt ismerem, kedvelem, első helyen áll a listán, de megnézném az egyéb lehetőségeket is. Elsősorban a motor érdekel, az autót majd "hozzánézem". Minimum a 163 lovas kéziváltós S60 vezetési élményét szeretném elérni - kutya mód hiányzik...
Benzinesben (esetleg hibridként) mi lehet alternatíva (nyilván kb +2 liter átlaggal számolva sima benzinesnél). -
kenguru99
senior tag
válasz Qtya123 #131803 üzenetére
"A legszebb az egészben az ilyen 1.2 milliós árban, ha levonod a "magyarosítás" költségeit+a behozatal költségét+a hasznot, akkor kijön, hogy nagyon maximum ilyen 800-900ezer környékén kellett megvennie, hogy egyáltalán maradjon neki rajta némi haszon.
Megnéztem mobile.de/olasz és belga oldalakon az árat, nem voltak hirdetve ilyen olcsón sehol sem. Kb 1.2-től indultak."Ne aggódj van rajta hasznuk mivel elcsalják az áfát.
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #131814 üzenetére
Kis autó kell nagyobb motorral? C30-akat németeknél találsz D5-tel, abban a konfigban komoly kis méregzsák.
De keretet nem írtál. Egy jó IS250 is remek vétel lehet, esetleg még egy Accord a 2.4-es szívóbenzinnel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #131816 üzenetére
Írtál, csak én olvastam félre. IS, Accord, esetleg egy hibrid Camry még.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #131816 üzenetére
Szia!
2,5 - 3,5 misi között. Tőlem lehetne kisebb is, mert javarészt egyedül járok vele, de kell egy nagyobb csomagtartós autó is a családba, mert a párom csak a kisebbel szeret közlekedni (ő javarészt városban mászkál, oda jobb is). AZ IS talán emiatt nem a legjobb választás (pedig nagyon tetszik, régóta nézegetem).
A Volvok közül gyakorlatilag bármelyiket bevállalnám, a fentiek miatt talán egy V70 lenne a legpraktikusabb - a C30 -nak nincs nagy csomagtartója, ha jól rémlik (munkába járni pedig lehet jobb lenne).
Az Accordot megszemlélem, köszönöm!(#131817) runner 125: Hasonlókban gondolkodunk A Camry -val is csak annyi a baj sajnos, hogy nincs kombi belőle, az akkuk miatt pedig pici a csomagtartója.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #131820 üzenetére
4,77M itthon a legolcsóbb, amiért pénzt adnék.
viszont új V60 (2011-) van már bőven a keretedből, igaz nem agyon extrázva és viszonylag magas futással. van akit a km zavar, engem pont nem. Egyébként az se valami tágas, V70 az igazi, de az nincs az új motorokkal (2.0 5henger dezső), csak 2.0HDI vagy 2.4 D5. Viszont ennyiből kijön belőle 2007-2009 közötti fullextrás is.
Még Audi A4-A6-okat mondanám, de felszereltségben, állapotban és évjáratban is alatta vannak a hasonló árú Volvoknak. -
8th
addikt
válasz Tsebacsi #131809 üzenetére
Király vagy köszi. Tökéletesen körülírtad a Mazda MX-5öt. Egy normális turbós motorban olyan elemi erő van már 2500rpm-nél is, hogy egy határozott gázadással játszi könnyedséggel kerülsz meg bármit a forgalomban és nem kell "hondás hülyegyerek" módjára üveghangon széttaposni mint a Mazda kétliteres szívó motorját. Kíváncsi lettem ezért utánanéztem mennyi az annyi.
2006 MX-5 2.0 (118kW). 2484 rpm = 56,9 hp @ 160,8 Nm
2006 Focus ST 2.5T (166kW). 2485rpm = 115,6 hp @ 326,7 NmEnnyit az üveghangig való pörgetésről. A mai napig vallom, hogy egy sor5 turbó motornál semmi sem szól szebben így nem meglepő, hogy én sokkal szívesebben hallgatnám a Ford nyers öthengeres motorját mint a Mazda sor4 zümmögését. Amellett ki vesz olyan autót aminek nincs teteje? Az MX-5 eleve egy zajos és huzatos matchbox egy kisautó. Menet közben meg kell emelned a hangod mert a szélzaj és a forgalom zaja elnyomja, egy óra kocsikázás alatt szénné égeti a nap a fejedet és direktben ömlik rád a forgalom bűze ha igazán rossz napod van még a madár is leszar . 2x ültem eddig MX-5 ben a fővárosi forgalomban mindkét alkalom valóságos kínszenvedés volt. Sosem kéne nyitott tetős autó. Nem MX-5, semmilyen. Amúgy sem kifejezetten egy praktikus autó a kiváló útfogását leszámítva szinte csak hátrányai vannak. A jó futóműből amúgy sem sokat profitálsz a hétköznapok során az igen kiváló minőségű hazai utakon munkába jövet menet. Az MX-5 a kapuzárási pánik előtt álló ötvenes úriemberek autója. Két ismerősömnek is van egyik 44éves másik 50en túli. Tipikus bácsiautó mint a Nissan Qashqai.
mod: A BMW pedig külön bejegyzést érdemelne. Arról is megvan a véleményem pontosabban a hazai használt bmw vásárló rétegről de mivel nem akarok senkit vérig sérteni inkább megtartom magamnak a véleményemet. Béke.
[ Szerkesztve ]
...
-
Declare
őstag
válasz Acheron #131820 üzenetére
Igen, csak tippnek szantam marmint a tipus es motor.... jol pakolhato az 5 ajto miatt es nekem ez az 5 hengeres 150 lovas motor nagyon szimpatikus....(nem 180+ lo, de aranyaiban a kasztnihoz nem keves) + ugye volvot irtal, hogy azzal szimpatizalsz
(#131822) 8th Az a baj, hogy ugye ez ég be mindenkinek a retinajaba, meg agyaba, hogy a boyracer bmw, a szakadt füstölö e46 al.....azert ennel kicsit szelesebb a paletta es nem eddig terjed a bmw tulajdonosok tabora ennyi erövel a hondasokat is kategorizalhatjuk ide, a szárnyas, üveghangon üvöltö 1.6 civiccel, a vw-seket a tuning IV es golfosok miatt stbstb....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én vitába keveredtem a TC-s Pistával, hogy márpedig én vagyok a hülye, meg nagypapás meg satöbbi ha nem hiszem el és érem fel ésszel, hogy az MX-5 mennyire király és kúl, és hogy különben is. Mondom héló, nekem nem pálya a kocsi, tőlem vegyek aki akarja, de atomkirálynak beállítani egy Corsa OPC-hez képest, csak mert hátsókerekes és lehet vele csapatni meg lent ülsz a betonon, háát. Le lettem dagattozva, hogy miért nem férek el egy MX-5ben? Navajon miért? Mert kicsi, szűk, alacsony? Pfff, anno a Crossfire-be beültem szalonban. Nem értettem, hogy ebben mi a bugi. Öregem beült mellém, és összeért a vállunk, a fejem kinyomta a tetőt (175 körül vagyok magasságban, nem égimeszelő) és rosszul éreztem magam, mint egy lyukban.... De biztos én vagyok a hülye
Adjon egy M3-at, abban nem sírnék
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Acheron
őstag
válasz Declare #131823 üzenetére
Azzal mindenképpen, hat évig nyúztam egy S60 -at, eléggé megalapozta a vevői elégedettséget, azóta is bánom, hogy nem onnan választottam utódot.
150 ló is tisztes mennyiség, de egy automatával már kiérződhet a különbség. Mindemellett a 2.0 öthengerest nem ismerem, de feltételezem, nem rossz. Már önmagában az öt henger hangja ad egy nagy löketet a vezetői élményhez, utána elég siralmas a négyhengeres kopogást hallgatni.(#131821) rbalint88: Valahogy így, de inkább alaposan körülnézek, ezért is vagyok kíváncsi az itteni közösség véleményére is.
Audikat nem néztem, a német márkákból inkább a Mercik állnak közelebb hozzám, de ebben a keretben alighanem nem játszanak.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Tsebacsi #131824 üzenetére
Ó, én a GT86 miatt lettem konkrétan lehülyézve. Mert, hogy az micsoda egy kivételes egyensúlyú sportautó és, hogy évtizedekig kellett várni míg megszületik egy ilyen semlegesen viselkedő sportkocsi és, hogy milyen parádésan fogja az utat és milyen könnyű táncba vinni. Aztán pár hónapra rá valamelyik véletlenül elkottyintotta, hogy 1:1 a Toyota Prius alacsony gördülési ellenállású kifejezetten szarul tapadó gumijaival szerelik a gyárban a GT86-ot többek között ezért is pocsék hosszú fékút. Ja hát így könnyű. A hegesztett diffis 2107 is lazán ment keresztbe 165-ös Barumokon pedig csak 90-95lóerős volt. Nem nagy kunszt. És hiába kúl meg jó vezetni én frankón a kardomba dőlnék ha vennék egy minden szinten agyon hájpolt GT86-ot 9,5misiért nagy boldogan kimennék pályanapra vele és azt látnám, hogy jobbról balról kerülgetnének a kommersz kompaktok sportmodelljei meg a reszelt 1.6 crx-ek és 1.8 gti egyes golfok. Félreállnék és ott helyben fel is gyújtanám a g*cibe az biztos. Nesze neked világmegváltó sportkocsi, pont arra alkalmatlan amire építették de én hülye vagyok nem értek hozzá, ők meg igen. Köszi.
...
-
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Nem tudom melyik topicban kérdezzek..
Kis költségvetés (úgy 150-200e), 1995-től, kis fogyasztás, kis köbcenti (max 1200ccm)..
Benzinesben gondolkodom, nehogy a dízel megszívasson télen..- az esetek nagy részében rövidtáv (beindít 4-5km, leállít, majd ugyanez vissza naponta 2-4-szer)
- 1 személy mindenképp, de ha lehet 2 kényelmesen elférjen benne, esetenként talán belekerülne gyerekülés is
- megbízhatóság lényeges
- nem lenne baj, ha nem kerülne sokba a fenntartása (van másik értelmes autó)Hirtelen amit találtam: Corsa B (esetleg 1-2 C változat), Fiat cinquecento, seicento, esetleg punto (bár ahogy olvastam az első lenne talán a legmegbízhatóbb a fiatok közül), Ford ka, fiesta.
Samara és társait nem tudom mennyire lenne jó ötlet erőltetni, suzuki felejtős részemről.
Franciákat nem ismerem.. -
nagyúr
válasz ANDROID??? #131830 üzenetére
A Csinkve cuki kis autó, havernak volt, kb. ugyanazzal a motorral, ami a Pandámban volt. Kis szelepes hangú varrógép De el lehetett benne férni, autópályán se haltunk meg benne, és 5 literrel eljár. A hűtőkör volt levegős nekem, más hibára nem emlékszem
A seicento újabb, szintén ismerős (csajnak volt). ő taposta neki de bírta Viszont abban már volt halálfélelmem
Én Punto/Fiesta vonalon mennék, nem dobnám el a swiftet sem. Samarát ne... Ne!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz htomi85 #131826 üzenetére
Szemlátomást te nem élményautót hanem mindenképpen valami villantós autót szeretnél gizdáskodni mert "a hot hatchek nekem cikik". Ez eddig oké de legalább ne egy unalmas fantáziátlan tucat mazdát vegyél már, vegyél valami izgalmasabbat. Mondjuk ha a nevedben lévő szám az életkorodra utal akkor megértem a választást. Ideális nyugger verda az MX-5.
...
-
hobizoli
nagyúr
pista az olyan huje, mint a f@szom
multkor oda is irtam nekik a TC-re, hogyha legkozelebb egy valag lovet ra akartok tapsolni vmire feltamasztani halottaibol, akkor egy Delta Integrale-ra toljatok bele, azt legalabb el is lehet majd adni utana jo penzert, kint egy jobb darabert adnak 5-6M-nyi EUR-t is, de akar meg tobbet is
vmi 1.7M-nel jar a 300k-ert vett Merdzso 320-asuk, ehhez kepest az a 20v Marea is egy tuti vetel volt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ja, 8.5 misiert veszel egy Megane RS-t vagy egy Focus ST-t (meg a kombi is megall 9 alatt) es ott is korberohogod, ahol nem akarod a GT86-t
a regi legendaikbol akarnak elni a japanok es ez qrvara nem megy ma mar
ez az uj MX5 is egy hugy, meg ez a GT86 is sok huho semmiert horrordragan
nincs bennuk egy rendes veretos motor se, meg igazabol hely se egy valag penzerttöbb drón kell ;P
-
Kobe
veterán
sziasztok
kis segítség kellene, hogy merre érdemes elindulni használtautó nézegetésben. Valami 1.8-as, 2 literes szívó benzinest szeretnék, amiben 4 felnőtt kényelmesen elfér és az sem gond ha a vezető éppen 2m magas, nagydarab ember.
Dízel semmiképp nem játszik, de turbós benzines sem. Inkább valami keleti csoda érdekelne, mint mondjuk egy leharcolt telepi bömös.
1.5M körül nézegetnék, ha kiugróan jó akkor 2M fele felmennék, 2006 vagy utána gyártott. Márka nem lényeg, nem vagyok márhahű, csak ne egy unalmas egyenautó legyen, hanem valami izaglmasabb külsejű.
Eddig Honda Accordokat, ufó civiceket néztem, ami tetszik még a ford mondeo (ritka mint a fehér holló), illetve mazda 6 van még képben. Kia, Hyundai szintén játszik.Tippek?
-
nagyúr
Ufo civic és jó 7gen accord bőven 2 misi fölött van, ami nem félhulla. Ezeket én lehúznám a listáról, egyébként mindkettő nagyon jó autó. A mazda 6 is sirály, csak a 2.3-as benzin motort kerüld belőle, mondjuk méretre nem tudom megfelelő-e egy 2m-es embernek
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
valami nem fog összejönni az egyenletben. izgalmakat ebben a kategóriában nem nagyon kell keresni. 2m-es ember mögött kényelmesen nem nagyon fognak ülni az uvo civicben, de még a vezető se fog terpeszkedni. avensist mondanám, abból szemmel látható mennyiségű benzines van. accordnak nulla hátsó lábtere van. én 186 centivel koppig toltam az ülést... passat 2.0tfsi-t nézd meg, vagy 3.2 v6 de azok inkább 2M felett mennek.
-
F-ECT$
titán
Ha a kocsiban 2 szőnyeg is van: egy gumi és egy filcszerű, akkor melyiket szokás felülre / alulra tenni?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
8th
addikt
válasz hobizoli #131834 üzenetére
Már önmagában az is abszurd, hogy (eddig) elvertek 1,5milliót egy olyan néhai luxusautóra amiben még légkondi sincs. Ingem gatyám fel merném tenni, hogy 600k-nál többet nem fognak kapni érte. Felrakják vaterára ezt is és jönnek majd a facebook profiljuk alapján az élet iskolájában ahol az isten a tanár esetleg a roxfort varázslóképzőben végzett és rozsdás rákollóban dolgozó 8osztályos kisebbségiek és egymást túllicitálva versenyre kelnek egy olyan alulmotorizált fapados szarért amivel épelméjű ember még a gondolat szintjén sem foglalkozik. Akkor szarnék be ha végül a nyakukon maradna az a pénztemető.
...
-
TaaT
nagyúr
Biztos nem fogják felrakni a vaterára (én legalábbis biztos nem tenném), a Marea sem kelt el elsőre, a Volvónál is voltak problémák ha jól emlékszem.
Vályi azt mondta van már rá érdeklődő a bálna merci rajongótáborból, de hogy ezt 0-ra tuti nem fogja kihozni az 100%
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
Esélytelen ezen akkorát fognak bukni mint az állat. Az érdeklődő pedig még nem vevő . Még ha irreálisan magasan is van a 20+ éves W140-ek ára még ha világ pénzért ráköltötték és ott adott pillanatban épp hibátlan is ki fogja ezt megvenni fapados felszereltséggel belépő motorral csak mondok egy - összeget - 1millióért?
...
-
rbalint88
addikt
A motorral mondjuk pont semmi gond nincs, eleg szepen viszi meg azt a nagy kasztnit is. Nem versenyauto, de nem is arra talaltak ki. Elozni lehet vele, palyazni lehet vele, tobb nem kell. Hasznalos autoba idealis. V8-aknak akkora hotermelese van, hogy kinyirjak ankabelkoteget, aztan jonnek a kopogszellemek az elektronikabol. Kliman kivul en mas hianyossagot nem latok az autoban. Jo zene, napfenyteto, abs, tempomat van. Ennel tobb minek, hogy elromoljon? Be kell latni, hogy 20 eves autobol, megha luxusauto is, nem biztos, hogy fullosat erdemes venni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131832 üzenetére
De. Az mk1 es mk2 is, foleg az alja a sarkalatos pont.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- LEGO klub
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest