- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #103534 üzenetére
Teljesseg igenye nelkül Pana weboldalrol a talalati lista elsö 55 collos fullhd plazma vs FHD LED
55coll LED
55coll plazmadupla fogyi...
-
Morris
veterán
válasz deicide #103550 üzenetére
Szerintem azért jó a papás tempó a taposás után, mert ugye a turbót szeretnénk visszahűteni.
Azt viszont hűti az olaj. Így sztem a magasabb olajnyomás (alapjárat fölötti fordulton) jobban hűti a turbó tengelyét mert gondolom jobb az olajáramlás is.
Én ha hazaértem (benne az 5 perc város nagypapi tempóban) akkor kb 1 percet hagyom ketyegni, amíg kiszállok, kirámolom a csomagtartót stb. -
alázógyík
őstag
válasz szőröscica #103555 üzenetére
Mondod ezt egy autós topikban.... uramatyám...
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #103555 üzenetére
Ez benne van, igen, de az emberek túlnyomó része inkább a technikát félti, mint a környezetet. Azért majd szűkítek az időn.
Morris: 3000 környékén szoktam nagy általánosságban menni hazáig a pályától, csak néha gurul el a gyógyszer.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kickass
őstag
válasz deicide #103550 üzenetére
Teljesen fölösleges, elég neki 1-2 perc normál tempóban és fokozatban visszahűl. Ha nem közvetlen előtte tapostad ki a lelkét nyugodtan le lehet állítani.
Még anno a turbós benzinest én is percekig járattam egyhelyben, ha meg volt lőve, mindegy hogy már városban 50el csorogtam végig 4km-t mire beálltam a parkolóba Most a dízelt se járatom. -
deicide
veterán
Köszi, akkor max annyit járatom, amíg kinyitom a kaput és beállok.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
footy
addikt
válasz hobizoli #103510 üzenetére
+1 Ki kell rugni a FIAT marketingeseket.
Mas okat en nem latom a gyenge eladasoknak, mert a Bravo egy jo auto. 1.6D-vel meg csak nem is eszik, viszont nagyon kellemesen tol. A benzines turbo is kellemes karakteru, szoval elvileg minden adott lenne.(#103511) Mágus2
Lesz egyebkent FL a Bravobol, de europa nem kapja meg csak mexiko. Alapvetoen viszont egyetertek, hogy annak aki uj autot akar venni a bravo mar egy oreg modell. A sima 500 nekem bejon, az 500L (ami talan a bravo utodja lehetne) viszont egy szar. Nekem ugy tunik, hogy kicsit feladtak az europai piacot, mert az eladasokat amugy is del-amerikaban csinaljak.[ Szerkesztve ]
-
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #103551 üzenetére
Az 50"-os plazma fogysztásban kb ugyanott van, mint a valamivel kisebb LCD A led lcd-nél tényleg havi plusz 900Ft, de napi 6(!) órás tv-zéssel. A plazma a képtartalom függvényében fogyaszt, míg az elcédé akkor is benyalja neked a 100w-ot, ha a csillagos eget bámulod rajta. Ezért nem egyértelműsíthető egy plazma fogyasztási katalógusadata.
Aki háttértévézésre keres tv-t, tényleg vegyen elcédét! Aki pedig minőségi film és tv-nézésre vágyik, vegyen plazmát, vagy minőségi projektort és ezzel lezártam! -
footy
addikt
válasz szőröscica #103565 üzenetére
Nekem gagyinak tunt a futomu es az auto aranyai valahogy nem stimmelnek. Ami az 500-ason jopofa, az az 500L-en idetlen.
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #103568 üzenetére
Pofon egyszerü...kinek mi a fontos . Nekem nem er dupla aramot, Neked igen (azonos meretü, felbontasu tv, lasd pana web amit linkeltem...nem 3 különbözö meretü, gyartoju es tudasu tv....)
Ezt csak arra hoztam, hogy ez itt nem marketing (az is persze), hanem matek es preferencia.....
-
Poultier
tag
Sziasztok!
A következő pár hónapban szeretném megvenni az első saját autómat. A keret az autóra kb. 500k. Pesten dolgozom, így Párommal első sorban kisebb autókat nézegettünk, azokon belül is a Clio tetszik igazán(2001-2002 körüli) mindkettőnknek.
Van tapasztalatotok a fenti típussal vagy tudtok ajánlani valami jobb alternatívát?
Válaszokat előre is köszi! -
Dare2Live
nagyúr
válasz kalmanchris #103546 üzenetére
"Ez sem igaz, nézz be mondjuk egy plazma topikba."
Átmehetek a szomszédos szoibába is megnézni...
De topikba is benéztem... kb 30h Euronews után logo beégve. Mellette még ment kb 150ht jórészt film.
[link]Panasonicot nem érdekli nem volt 180ht összesen járatva TV, nem garanciális probléma.
De had említsem meg a sávosodás problémát. [link]
Ugyanígy Panasonic szerint nem garanciális probléma.
szerk: Részemről befejeztem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
Összesen 4 db hsz volt kettönktöl ebben az ügyben es nem is a tv volt a lenyeg, hanem en a marketingre reagaltam, de tenyleg nem ide valo es be is fejeztük mind a ketten.... de nyilvan ez a hsz nagyon fajt volna ha benned marad, miutan Magus is leirta
mod
(#103575) Dare2Live ezert nem vallaolom a felelöseget[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Ez a cím: "VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Trendline 93.000km!!!! Orvos tulajdonos"
Vajon ebben mi olyan nagy selling point van az eladó szerint, hogy orvos volt a tulaj? Rózsaillatú a kocsi, merthogy kevésbé finganak büdöset az átlag halandónál az orvosistenek?
-
TaaT
veterán
válasz feka007 #103581 üzenetére
Gondolom van egy olyan téveszme hogy az orvos sokat keres, és rendesen szervizeli a kocsiját.
A saját autókozmetikás tapasztalat meg az hogy az orvos jól keres, és úgy beleszarik az autójába (nem vigyáz rá) hogy csak na.
De ugyan ilyen téveszme a nyugdíjas vagy hölgy tulaj...
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
válasz feka007 #103581 üzenetére
Nem tudom én sem mire vélni, talán sokan abból indulnak ki, h az értelmesebb, tehetősebb emberek igényesebbek az autikra. Több dr. (nagy részük nem orvos) ismerősöm van, ők pl. kifejezetten telibeszarják az autó állapotát, szervizét, nem nagyon érdekli őket, hisz 3 év múlva úgyis kap / vesz másikat.
Az igazán autofil ember hirdetéséből úgyis minden kiderül.
Nekem pl. minden egyes elvégzett szerviz fényképekkel dokumentálva van, a számlákat mappákba gyűjtöm és természetesen mellé azért a könyveket is pecséltetem, sőt, a még a mosások 90%-áról is van fényképem, eddig úgy 1,5gb.mod. Látom nem csak én látom így.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #103584 üzenetére
Ez azért már egy kicsit a ló túloldala, nem?!
-
nagyúr
En is orvostol vettem. Felemas erzeseim vannak ezzel kapcsolatban, egyreszt volt penze vegig markaszervizbe vinni, amit szamlakkal is tudtak bizonyitani, masreszt amikor beneztem az utasterbe azt hittem behanyok ulesen kiontott kola vagy kave, tiszta kutyaszor volt minden stb. a vizesporszivo utan ra se lehetett ismerni a kocsira.
-
F_Zolee
veterán
válasz tboy93 #103589 üzenetére
Ezek a "marketing" dumák inkább lesújtólag hat ha belegondol az ember. Orvos mihez ért? Nem az autóhoz. Nő mihez ért? Szóval addig mennek vele kb míg le nem robbannak szóval túlnyomó esetben ez csak lila köd. Plusz ahogy írtad az autóápolás, mint fogalom csak szótárból ismerik.
-
Debilon
addikt
válasz szőröscica #103586 üzenetére
miért, ezzel is be lehet sz*pni kemény bírságot, nem kell ahhoz sportkocsi
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
8th
addikt
válasz hobizoli #103501 üzenetére
Ja aha... marketing. És hol dugdossák mostanság azokat a nem rohadós okos technikás Tipokat?
Csak mert jelenleg a nyugatról behurcolt bő 200k-ra visszatekert valójában 500 000-700 0000km-t futott huszonéves TD és TDI Golfok pöcc-röff mennek ma is mert a rozsdán kívül semmi bajuk ezzel szemben a Tipo lassan már a bontókból is kikopik mert donornak/alkatrésznek sem kell senkinek. Hiába volt benne az állítólagos korszerű technika ha maga az autó úgy összességében egy nagy kalap szar volt pont mint az Uno. 12 nagyon max. 15 éves korukra szépen leamortizálódtak és szétestek, pont mint az Uno-k.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Tudom, csak azok az okos dolgok amik a Tipo fejlesztésekor újdonságok voltak, azok belekerültek az arra épülő modellekbe is, sőt talán jobb és kulturáltabb minőségben és kialakításban. Vagy plusz dolgokkal karöltve.
Nézz meg egy Tipot és egy Dedrát, gyakorlatilag ugyan az a két modell, külső karosszéria elemekkel szinte átépíthető egyik a másikká.
(Érden van egy Temprás srác, sokszor jártam hozzá alkatrészekért, ő a Tempra kombiból épített 155 kombit.)A Tipo fejlesztése csak a későbbi modellekkel térült meg és hozta ez elvárt "sikert". Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Akkoriban nem volt elterjedt az olyan szintű felszereltség mint a Tipoban, a belső méretei még ma is vállalhatóak (nagyobb mint egy Golf 4 és testvérei).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...