- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103950 üzenetére
Igen, mechanikus önzáró.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
!Overdose!
őstag
válasz maggi1886076 #103951 üzenetére
Akkor most járjon mindenki Swift-tel?
Egy turbo felújítás 100k alatt megáll és újra jó több száz k km-re.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103952 üzenetére
Ez fix.
A teljes belseje uj, es nem kinai alkatreszekkel. -
VegyesTamás
senior tag
válasz deicide #103953 üzenetére
aztarohadt az tud ugrani szép is amikor mindkét kerékből dől a füst de gondolom, ilyet az elkövetkezendő 20000 km alatt nem tervezel
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103956 üzenetére
4db 20"-os gumi árát nézegetve, nem valószínű.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103958 üzenetére
Ez wg, szoval nem egy ordongosseg, sima nyomasos labda vezerli.
Meg azt kell megtalalni, hol szokik el 0,2 bar nyomas, de mar van tippem. -
válasz szőröscica #103958 üzenetére
Fel éppen fel lehet, csak nem biztos, hogy megéri.
Nekem 120 körül mondták a felújítást (nem feltétlenül a legjobb alkatrészekből, hanem abból ami van), viszont 140-ért van megbízható és jó minőségű új után gyártott.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
szőröscica
addikt
válasz mycso #103961 üzenetére
Laguna II fórumon mindenki csak szívott a felújított VGT-kkel, 30 ezernél többet senkinek nem ment el. Ha nálam egyszer letérdel, akkor csakis új jöhet majd szóba.
De szerencsére egyelőre a turbóm jónak tűnik. Csak ezt a rohadék alapjáraton lefulladást sikerülne már megszüntetni. Pénteken este végre lesz időm elvinni diagra, ha nincs hibajel, akkor először az EGR-t iktatom ki, utána meg porlasztókat méretek.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103962 üzenetére
EGR nem kell, csak az anomáliákat okozza.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103964 üzenetére
Az új se jó.
Gyárilag se jó.
Tudod mi mocsokkal eteted meg az autód friss levegő helyett?
Utána meg építenek feleslegesen ic-t mindenbe, ha már meleg kipufogógázzal etetik a motort.
Szedd le egyszer a szívósort, szerintem utána te is azt fogod mondani, hogy nem kell az egr -
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #103966 üzenetére
köszönöm
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103966 üzenetére
akkor vettél már új katalizátort is?
3-4 év/80-100k km alatt tönkremennek, gyakorlatilag csak hatásfok csökkentőnek maradnak.
ha még nem tetted meg, akkor menj be a márkaszervizbe, kb. 200k huf-ért kaphatsz is egy újat, alsó hangon, hogy ne szennyezd a környezetet.elmondom, hogy az euro3-as ezres swiftem CO-ja 0,0% volt, alapjáraton és terhelésen is 120k km-el is, úgy, hogy egy árva egr sincs benne. a kipufogó végének belsejét ujjal végighúzva nem lett koszos a kezed, mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy a fele km-t gázzal tette meg, de előtte is olyan volt.
ja és egy dl olajat se evett olajcserék között, gázzal indítva és üzemeltetve se, ergo nem a benzin pótolta ki az olajat.szóval normális motorokat kellene tervezni, és építeni, nem mindenféle hókuszpókusszal felvértezni bármit, ami gurul, hogy papíron azt lehessen mondani, hogy mennyire óvjuk a környezetet.
off vége.
(#103967) DeFranco : Te is vegyél új katalizátort
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #103969 üzenetére
jobb lenne ha nem reklámoznád a fasságodat.
csináld, mit érdekel, de hogy még magyarázod is a hülyeségi bizonyítványt, az már több a soknál. kiköttetted, teszek rá, nem érdekel, betudom a több szar mellé a világban, de nehogy már még le is hülyézd a másikat, mert próbál gondolkodni. nehogy már még neki kelljen szarul érezni magát, mert te ilyen trükkösdezső vagy aki megcsinálja amerikát...
hallgattál volna bölcs maradtál volna.
az meg, hogy mit mért az elkalibrált műszer az ótata 20 éves fityóján az k.vára nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103971 üzenetére
megkeresem a vizsga méréseket, hátha megtalálom
(#103970) DeFranco: csak elmondtam, hogy mi mire jó. ahogy azt is, hogy az autók 90+%-án feleslegesen van már a katalizátor, mivel nem, vagy csak részben tölti be a funkcióját, mert elöregedett.
óhajodra többet nem hozom fel a témát, amúgy is off, meg nincs is értelme.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #103955 üzenetére
geoscsiga?
abbol a kinait nem ismerem, de az egyik kinai gyarto benzines fixgeosat igen
az vmi qrva jo, viccen kivulMAP szenzort mar azert kellett nagyobbra cserelni, mert nem latta a 2bar feletti toltonyomast az ECU
nem pont 2-n jart mar az auto akkor sem, hanem kicserlve a MAP szenzort mar lattuk, hogy 2.2-n jart eddig is, multkor allitgattuk a manualis szabalyzot, befujta a 3bar-t ises a kinai turbonak semmi baja, pedig -es most kapaszkodj- csak "olajos" turbo, vizhutesnek meg helye sincs rajta...hm?
ugy all benne a tengely, mint uj koraban is, 2-2.5 ev nyustoles utan mar, zsirujan kerult 110k-bavicc
ami a legnagyobb vicc, hogy ennek a kinainak is van mar tobb kinai klonja is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #103972 üzenetére
csak elmondtam, hogy mi mire jó
szarul
ahogy azt is, hogy az autók 90+%-án feleslegesen van már a katalizátor, mivel nem, vagy csak részben tölti be a funkcióját, mert elöregedett.
amit kimutat a mérés, ha nem fizetsz elő a +5k-s vip csomagra karbantartás helyett 'szt akkor lehet menni cserélni. bocs de inkább a mérésnek hiszek mint a fórum-fu -dnak.
-
DeFranco
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz maggi1886076 #103945 üzenetére
Győrből.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #103974 üzenetére
Meg csak az sem feltetlen kell. Modernebb autok legtobbje(2000-es evjarat ) ketto O2 szenzorral vannak szerelve, egy a katalizator elott egy a katalizator mogott.
Az elso O2 szenzor ertekebol tuja a kocsi, hogy mi lett lett bekuldve a katalizatorba a masodik O2 szenzor ertekebol meg, hogy mi jott ki belole. Megnezi a ket erteket es, ha nem adott tartomanyon bellul van akkor kirajka a sarga lampat a muszerfalra, hogy irany a szerviz.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Épületes volt ez a "vita".
EGRs are bad, Mmmkay? <--> Rules are meant to be followed, no matter what.
-
Declare
őstag
válasz Kornel #103969 üzenetére
ne szemelyeskedesnek vedd, de nem Te vagy az elsö akitöl ezt a "le kell vagni, ki kell kötni a p...ba, mert csak többet eszik....." na azert ennyire ne legyünk mar balkan könyörgöm vagy szeretnel europa kinajaban elni, ahol egyebkent nem latni a szmogtol a napot es nem tudom minden hanyadik ember tüdörakba patkol el vagy minimum asztmas? Jo mondjuk ha kevesebbet fogyaszt, meg a nyüg van vele, vegülis megeri....
-
nagyúr
válasz MunezXBK #103982 üzenetére
Ennek a dohányzás is az egyik oka. A másik a sok trágya kocsi és ősöreg BKV busz ami okádja a kormot Érdekes, de az osztrákok is úgy füstölnek, mint a kémény, mégsincsenek előttünk. Ott jobb a levegő, zöldebb a nő
(#103981) Declare: Ez kb. olyan mint mikor valaki azt magyarázta, hogy minden autójából kiköti az ABS-t mert az szar és csak a baj van vele...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #103988 üzenetére
Az enyémnél pont kitolták az előd modellhez képest az intervallumot a duplájára de tartom én is inkább a szigorúbb 60k-s ciklust, nem azon a kb 1,5 liter olajon fog múlni...
Váltóolajnál szintén tartom a 60-as csere periódust.#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
Megnézem hazafelé, ha nem felejtem el.
Más, kaptam ma egy like-ot egy M3-as BMW tulajtól, jót meccseltünk az M1-M7 kivezetőn a 100-as táblától. És csak néhány méterrel nyert, lehet, csak félig nyomta a pedált. Cserébe én is toltam neki like-ot mert szép autó.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #103991 üzenetére
Ok, köszi. Kíváncsi vagyok mit írnak neked rá.
BMW: Egér úton meccseltem eggyel úgy odavert mint annak a rendje lendületből. Aztán a következő lámpánál állórajtból már esélye sem volt a nyálkás aszfalton...
Viszont már nálam a gyári sport kidörgő katalizátorostul, tavaszra felrakatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Volvo-nál a legjobb, élettartam olaj.
..még az automatákba is azt írja a könyv. Nyilván, pár ezer liter olajon kisebb a margin, mint egy új váltón.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #103993 üzenetére
Aham, haver is ezzel szív a GearTronickban. Megvette most cseréli másodjára 1 éven belül benne az olajat, kezd is helyre jönni tőle de sajnos a rákfenéjét a kopott szelepeken nem javít. Megy amíg megy aztán "belöki az árokba".
#nincsbennetarcsi
-
werszomjas
őstag
Ezen a fedélzeti computeren néha mosolygok magamban mikor ülök az autóban, 2008-as autóban ennyi visszajelzést képes adni, és ilyen módon
üdv
-
DeFranco
nagyúr
válasz werszomjas #103999 üzenetére
Szvsz ez is túl sok. Az átlagfogyasztás helyett mutatná a még megtehető kilométerek számát mint más rendes autó (focus ) akkor már optimális lenne.
@bajnokpityu: fókában persze úgy van, és nem mutatja egyszerre ezt a három adatot (pontosabban az órát igen, mert a szent kvarcóra külön kapott helyet az oltáron), hanem körbe megy, (ott attól kapok hülyét, hogy 4C alatt minden indításnál a hőmérsékletre ugrik a default helyett), itt nem tudom, de vettem a bátorságot belekötni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek! Motorkerékpár
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000