- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #28883 üzenetére
M3 E36 3.2 L SOUND .
HKS SSQV B.O.V ValveEzen meg majd beszartam...
LOL
Én a másodikat szívesebben hallgatnám, de kinek mi tetszik.
-
SpeedR
őstag
válasz
dragonfx #28871 üzenetére
Az új euro normák miatt kénytelen minden gyártó kevesebb hengerszámú motorokat fejleszteni. De nyugodt lehetsz, amíg lesz BMW márka, addig biztos hogy lesznek sor6 motorok is, csak meg tudd fizetni. A mainstream kategóriában (1-es és 3-as széria) viszont tutira ezeket a pici feltöltős motorokat fogják tolni, és talán csak a csúcsmodellek lesznek sokhengeresek és nagyköbcentisek szvsz úgy 325i-től, 330i-től fölfelé
Amúgy meg ez se semmi... -
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #28842 üzenetére
Azért vannak köztük jó arcok is.Volt hogy egy barátommal utaztam valahová és GSI-vel elkezdett kergetni egy bálna mercit.Lemeszeltek mindkettőnket.Először a mercit ellenőrizték aztán minket.Aztán a rendőr ember elkezdett haverkodni, neki is ilyenje van stb...Vagy 5percet beszélgettek a kocsiról az út szélén és mehettünk tovább.Semmi büntetés semmi bunkózás.Pedig egyértelmű volt a helyzet mindketten mentünk mint a hülye.
-
tomcsi23
veterán
válasz
dragonfx #28728 üzenetére
Ahogy nézem, lakott területen nem kell. De amúgy igen, a kresz előírja, ha kiszállsz, fel kell venni. Ha megszeged a kreszt, megbüntethet. [link]
Nem a gépjárművezető kötelessége gondoskodni a járműből kiszálló utasok láthatósági mellényéről, mivel a kötelezettség személyhez kötött.
Csak akkor engedj bárkit beszállni, ha van nála mellény.Manitou: vegyél, azt legyen inkább. Izzókészletet is valami gagyit, hogy megnyugodjon a rendőr, ha meg cserélni kell akkor veszel bele normálisat. Mentődoboz dátumára is figyelj!
Ablaktör(l)ős témában dragon van otthon. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #28590 üzenetére
Nem attol lesz eros, Te nagyon hikomat, az F1 auto is csak a Wolfram ballasztokkal kiegyensulyozva eri el a 605kg-s minimum sulyt -valojaban ~500k sincs a tomege-, mikozben megis 10x biztonsagosabb, mint a 2x akkora sulyu vaslemez anyagu "van benne anyag" bimmered. Allj bele egy Hring-i nyitott napon a palyan korozve a gumifalba bimerrel fek nelkul 100-l es fekete zacskoba tesznek, az F1-bol meg kiszallsz. Ezen vakaraszd azt a kicsi buksidat, hogy vajjon miijjééé...?
Vagy ott vannak a becsovezett WRC autok, amik tulkeppen utcai autok kasznijara epulnek. Megsem a lecsupaszitott kipakolt utcai kasznival mennek, pedig az ugy sok esetben konnyebb is lehetne, de a Rally B az inkabb egy csovaz volt muanyagkasznival.
Pl a McRae belezuhant egy 35m-s szakdekba a Focus-l fak koze nem eppen varosi tempoval, de Te ugrass le csak 15m-rol a bimmerrel, vagy csak gurulj le.
1230kg a WRC kocsi becsovezve, nezd meg mekkorakat esnek veluk, a youtube-n van egy halom video, egy negyed akkora esesnel sem szallsz mar ki a becsovezes nelkuli utcai autobol. Nem a vaslemez tomege adja meg az erot, hanem kello a merevseg, Ugyanazt a merevseget meg a csovaz sokkal kisebb tomeggel adja, meg lehet ezt oldani vaslemez vastagsaggal is, csak az ugy joval nehezebb lesz, a nehez autoba meg nagyobb motor kell, ami megint csak nehezebb, a nagyobb motor meg tobet eszik.hobizoli
-
E-Max
tag
válasz
dragonfx #28378 üzenetére
MiTo?
Azaz a legrondább 3 ajtós autót említetted, amit hátán hordott a föld?E36/E46 nálad divat, ha szépségről van szó, esetleg E46 facelift utáni ami szép, többi, ehhh, E30 szép, de az se 21. századba való.
Punto, Bravo szép, de ezek a legszebb olaszok:
Alfa 156
Alfa 147
Alfa 166
Ferrari TestarossaSzámomra az über autó az talán egy E38-as hetes lenne, audi féle quattro hajtással és az új rs6-osban levő 580 pacival.
Na az aztán... -
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #28272 üzenetére
a gyári tuning még elmegy. (bár néhány ABT kittől hányni tudnék hogy maradjunk a jelennél meg a preferált márka csoportnál.)
de egy 3-as béjemvére vagy calira boombastikos alu szárnyat rakni, ennél már csak az bántja jobban a szemem amikor valami csapot seggűre rakják fel ezeket a vasaló deszkákat
-
SpeedR
őstag
válasz
dragonfx #28164 üzenetére
Ezt írta:
"Ahogy olvasgatom a 10 liter nálatok már jónak számít városban... én vmi 7-8 literes fogyasztásra gondoltam....."
A 328i simán elmegy 7L alatt is városon kívül, ha nyugisan 90-100 körül gurulnak vele, de városban, sokat dugózva azért el tud borulni szépen, akár duplájára is. 18IS is inkább 10L, mint 8-9. Bp-en főleg.(#28165) fekeandras
500-ért lehet normális b+g autót kapni? Belerakatni nem hiszem, hogy megéri ebben a kategóriában. -
Rick4
félisten
válasz
dragonfx #27944 üzenetére
tiszta gáz mai autokban feltüntetik felszereltségnek extrának ilyeneket, hogy klíma, abs szervo elektormos ablak tükör...ezeknek 2009ben teljesne egyértelmű alapnak kéne lennie még egy suziban is.le se kéne írni......a bmw ezeket már 15 éve tudta....
Ez a mondat akkor lenne teljesen korrekt, ha arról beszélnél, hogy 1994-ben a BMW minden autójában ALAPFELSZERELTSÉG volt a klíma, az ABS, a szervó, és az elektromos tükör. De mivel nem az, mondjuk ki: semmivel sem jobb mint egy suzuki, vagy egy fiat, ott is meg itt is külön fizetni kellett, ha valamit pluszban kértél....
-
Dare2Live
félisten
válasz
dragonfx #27854 üzenetére
Dacia, Chevrolet kivételével + normális belsővel + 5*os városi kiskocsik 2.7-2.8ról indulnak, mint az új Polo.....
Sőtt listaáron még egy Chevrolet Spark 0.8as motorral is 2.6misi.....Ha pl Toyotat nézem akkor 2.8 a "fapad" 3ajtós Yaris. De dízel árszabás is ~ uonnan indul.
Toyota IQ drágább és kissebb, Urban Cruiser sokkal drágább és uakkora (4ről indul).Az elöbb említett Jazz 3.7 alatt nincs.
3.4ért ahogy látom már felszerelt 85lovas motorral kapható. Ez így ~rendben lévőnek tűnik.
-
band1103
őstag
válasz
dragonfx #27675 üzenetére
Sajna nem tehetem hogy ne ennyiért vegyek. Ha egyszer nincs többre keret akkor nincs. A nincs nagy úr akárcsak a muszáj. Márpedig muszáj megtartani ezt a melóhelyet. Akkor viszont muszáj kocsit venni akkor viszont muszáj ilyen olcsót nézni mert nincs többre keret.
Tudnátok segíteni? Mit ajánlotok? A sok rossz közül legalább a kevésbé rosszat kéne választani. Azért kérdem tőletek mert mindenképpen meg kell vegyek egy ennyibe kerülő autót de ha ti nem segítetek akkor nagyobb eséllyel választok majd rosszul.Nem akarok sem 100-120-al menni sem előzgetni csak odaérni. Erre a "végnapjait élő vashulladék is jó.
Tehát milyen autót vegyek? -
-
Versus82
aktív tag
válasz
dragonfx #27367 üzenetére
kurvára nem m3-ról meg m5-ről volt szó, egy 14 éves 1 milliós 2.8 bmw-re kérdezted hogy kell e ennél jobb, azt miután mondtuk hogy ennék csak jobb van utána kezdtél el m3 m5 özni. mari néni se nézi meg ezt, tudja hogy az új swiftjéért 2-t kapna, mi a szart nézegessen rajta? wanna be kopasz kis hülyegyerek feszít benne aki azt hiszi m3bmwpower?
-
E-Max
tag
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #27335 üzenetére
Dragon ne legyél segg ki beszélt itt M3 ról?Az utólag M3 optikát kapott max 328i kupéról ment a szövegelésed.Csak kíváncsiság képpen kérdem.E36 M3 lóerő/súly/nyomaték???
Hány lóerő is egy M5 bmw?Én kérek elnézést. -
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #27330 üzenetére
Igazad van én is megnézem őket.Néhány másodpercig látszanak is a tükörben...
#27328:
Bahor Bea.Többszörös magyar rali bajnok volt Tóth János oldalán.
Soós Szilvia.Opel astra kupában ment régebben.Jelenleg nem tudom mi lehet vele.
De az MNAMSZ nek jövőre hivatalosan is szakággá válik a szalom verenyzés.Na ott vannak csajok dögivel.Köztük van pár aki szépen ott van mindíg az első 5ben.Csak nincs szponzoruk, hogy tovább tudjanak lépni.Pedig tehetségesek. -
Versus82
aktív tag
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #27320 üzenetére
Dragon.Maradj már.Ki a f@xom néz meg egy 15éves kis hármas bmw-t.Tudod miért bámulják az emberek?Az gagyi hatású lehetőleg minél nagyobb diszkófelni meg a bénán ordító gagyi 15ezer forintos végdob miatt.Tisztelet a kivételnek majdnem az összes hármas ilyen.Főleg a kupék.Ráadásként némelyikbe volt pofájuk belerakni a szar gyenge 100lovas 1.6-ost, tiszta szégyen.
Azt még a troli is lenyomja.
-
Versus82
aktív tag
válasz
dragonfx #27320 üzenetére
nem tudom miért sznobság és észjátszás amikor azt mondom hogy egy új suzukit jobban megnéznek az emberek mint egy 14 éves lelakott vagy épp egy felpimpelt krómfelnis bmw-t. de kívánom neked a legjobbakat, és remélem egyszer eléred ezt a csodát. és látsz majd minket az útszélén ahogy irigykedve nézünk rád...
-
Versus82
aktív tag
válasz
dragonfx #27315 üzenetére
a gondolkodásmódod nagyon be van szűkülve, úgyhogy hagyjuk. főleg az utolsó mondat az ami már fáj. ( a porschés)
és egy nagy titok ami tudom hihetetlen neked: egy 14 éves bmw t nem néznek meg az emberek, jobban megnézik mari néni új suzukiját amit 2-3x vett újonnan. ennyi.
-
Versus82
aktív tag
válasz
dragonfx #27308 üzenetére
ja én ilyen autót nem engedhetek meg magamnak
de azért ismerem az 1.6-ost és a 2.8-ast is. öcsémnek 116i-je van, barátomnak e46 328. vezetem eleget mindkettőt. bár egyik se ilyen kiforott új példány, ilyet tényleg nem vezettem még
pl azért olcsójános mert öreg szarrá hajtott kifingott darab, aminél anyám corsája is drágább. de bmw meg körbeautózok vele mindenkit
-
tibi666
senior tag
válasz
dragonfx #27245 üzenetére
de, és még egy ideig ez is lesz.
tőlem megkapja a szükséges karbantartást.
10 ezer kilométerenként olajcsere, csak gyári alkatrészek kerülnek bele, hidegen nem hajtom, autópálya pihenőkben, ha megállok, akkor a turbót visszahűtöm, vigyázok rá, sok szép emlékem van vele.jól fog vele járni, aki megveszi majd bagóért.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #25934 üzenetére
93-as 1,6-os bömösért 1,2?
oké 5 évvel fiatalabb, no de mi a szarért kerül 4x annyiba, pedig semmi extra vna benne egy sport belső
?
érdekes 93-as 3-as golfot 1 milioért már olyat kapsz hogy megszólal 2,8-as 180le-s motorral
de egy 2.0 150-eset tuti kapsz.
amúgy ez meg már lassan young timer és tényleg ha zsír fény állapotban van akkor ennyit meg ér. (bár inkább egy 100-assal lejjebb mert full fapad..)
ismerősőm 2000 euro ért vett egy jól felszerelt golfot, 90-eset, nem volt még benne fékbetét cserélve
-
Versus82
aktív tag
válasz
dragonfx #25836 üzenetére
hát nekem csak 185 lóerős dízelem van, de szerintem ha elfelejtek visszaváltani hatosból akkor is otthagylak mint a szart. visszaváltani, kuplungolni, gázt nyomni? ez nem vezetni tudás, ezt egy csimpánz is megcsinálja ha megtanítják. a vezetni tudás mondjuk egy ken block videóban látható
az meg hogy irigyek a 100 éves bmw dre az emberek no comment... inkább suzukit vettek 2x annyiért. én is vehettem volna új 3mast,5öst, nem tetszettek, találtam jobbat. ennyire etalon. ja, az én autómat is megnézik, meg odajönnek jópofizni, de ez engem inkább zavar...
egyébként meg minden autónál van gyorsabb, ha egy m5-össel királykodsz majd esetleg egyszer (újjal, nem 100 évessel
), akkor is lesz majd valaki aki levillog az autópályán.
nőjj már fel bazze.
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #25836 üzenetére
"Az irgység meg nyugodtan bezsélhet mindnekiből, már megszoktam..ilyena világ akinek bmw.je van irgyek rá.mert za ő autoja etalon megnézik. az övét meg nem ennyi"
B+ te nem vagy rokona "A KIRÁLY"nak?
Mert kb akkora segg dolgokat állítasz mint amekkorákat ő szokott...
Mire nézzek fel?A papír kasznira?A magas fogyasztásra?A szánalmas menetteljesítményre?Vagy netán a fenenagy presztizsre amit egy 1.6 E36 jelent?
Ne alázd már magad... -
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #25843 üzenetére
de most őszintén mit irigyelhetek Tőled? a servon kívül, na jó talán ha van klímád azt
2-es golf cabrio nem is volt
senki nem vonja kétségbe hogy szereted az autód és vezetni is szereted és hogy SZERINTED jól megy.
miért nem vettem azt, mert nem akartam egy üres kommersz autót.
kicsit olyan ez mint amikor elmegy az ember diszkoba látja a sok metro szexuális kis köcsögöt, bomlanak utánuk a csajok 5 percig amég nem jön a következő. és ezek semmi többet nem tudnak nyujtani mint amit a külsejük mutat.
és légy nyugot az embereke hamarabb néznek meg egy bármilyen kabriot mint egy coupe-t
a probléma ott van hogy mint mindig megint baromságokat írogatsz és ajánlgatsz össze vissza! -
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #25836 üzenetére
eddig M3-at emlegettél, Te.
én meg írtam hogy 130-140le már elég ahhoz a kasztnihoz, arra hogy ha az ember sportosra veszi a figurát akkor az autó is vegye a lapot, ehhez meg van a kellő erő, fék és futómű.
azt valahogy sejtettem hogy Te próbálsz dinamikusan vezetni, csak az autó nem dinamikus, és ha jól emlékszem én előzőleg is ezt mondtam.
azt nem érted meg hogy egy 1200kg 100-110le-s kocsi érdekes módon nem jobb (műszakilag) mint más gyártok hasonló kategóriás kocsija, hiába virít csillag az elején vagy BMW felírat...
össze szerelési és beltér anyágának felhasználásában lehet akkor tájt legjobban mérni a különbbségeket, no meg a szerviz díjakban.
de teljesen felesleges neked ezt mondom mert úgy sem fogod fel hogy egy teljesen kommersz átlagos autód van, csak a magyarok nagy többségének van egy hülye szetereotipiája.
személyes rész?
nos ha én is a fos kommersz "sunamágnest" akartam volna akkor hasonló áron vehetem volna egy kamu m3-ast (316i M pakettel).de nekem valahogy nem az exhibicizmusom kielégítése volt a cél, ha nem az hogy birtokomban legyen egy olyan tipus amit kis korom óta kedvelek és ha netalántán kedvem támad hétvégén autókázni akkor bátran indulhassak vele bár mikor és szeressem vezetni.
de ha magamat akarom mutogatni akkor a GTI helyet ezzel állok ki a garázsból kinyitom a tetjét és kruzolok.. [link][link] (kékre gondolok a fehér azzal a teljesítménnyel nem pont a nyugis 80-as nyitott tetős autókázásról szól
hidd el jobban megbámulnak mint az utakon közlekedő kocsi legnagyobb többségét...már csak azt nem értem hogy hogyan keveredettek ide az én személyes dolgaim..
de ha már itt tartunk akkor megkérdem hogy jól van már a kocsid, tudsz már vele járni?
SpeedR:"[I]azt nem érted meg hogy egy 1200kg 100-110le-s kocsi érdekes módon nem jobb (műszakilag) mint más gyártok hasonló kategóriás kocsija, hiába virít csillag az elején vagy BMW felírat...
össze szerelési és beltér anyágának felhasználásában lehet akkor tájt legjobban mérni a különbbségeket, no meg a szerviz díjakban.[/I]"
nyilván nem kell senkit lenézni azért mert egy olyat autót vett ami teljesen alkalmas a hétköznapi közlekedésre, de ezen kategória törzsközönsége leginkább szimpátia és fentartási költségek alapján dönt 1-1 tipus mellett vagy ellen.
és nem azért mert huhh BMW tuti jobban megy az 1,6-os 105lovas mint az opel 104lovas 1,6-os astrája, de persze erre is van példa mint jól látjuk.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #25830 üzenetére
és megint ki keverte ide a VW-t vagy az én szakadt öreg golfom (amúgy ne sértegessél 10sec-el, maradjunk a 8-secnél
).
még jó hogy meg fog, legalább addig is életben vagy, van ország út is meg pálya is ott kevésbé forgalmas napokon lehet tologatni neki
vagy ott a benzin ár fog meg?
finoman arra céloztam hogy az 1,6 100le ahhoz a kasztnihoz nem elég, közlekedni nagypapi dinamikával ellehet, és a BMW-hez is csak az elején található 3 betű miatt van köze...
E36-ból 325i-től indul a BMW az én szemembe
ez a 316i csak egy praktikus + bevételi forrás.
amivel meg már rá lehet mondani a azt hogy igazi BMW az a 318IS és a 320i.
szigorúan szerint!
igen de az egy M3 mi meg egy 316i-ről beszélünk
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #25825 üzenetére
mihez képest megy a hasonló súlyú 1,6-os autóhoz képest? ugyan már...
esetleg az az 1.0 suzihoz vagy az 1.4 16V golfhoz képest megy..
egy 8V-s motort meg pont hogy nem kell szét forgatni hogy menjen, mert a közép tartományba a legjobb a teljesítmény kőrbe onnan csak meredeken zuhan...
de most öszintén mit vertél el a bömiddel?
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #25506 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem lehet beépíteni te hurka.
Fogd magad mint nagy bmw fan menj el egy gyorsulási vagy drift versenyre.Ott keress egy olyan E30-ast (tökmindegy melyiket) amibe V8 motort raktak és kérd meg a tulajt, hogy nyissa fel az elejét.Akkor majd megérted, hogy miről beszéltem.A műszerfalról kapcsolható plusz ventillátorok ellenére is rohadtul melegszik mind...
Tudod azok nem 1.6-os kamu 'sztrítrészerbéjemvék...#25509: Miért ennyi az ára?? Egyébként marha jók ezek a Galantok.Meg legalább autó formája van.Nekem nagyon bejönnek.
-
Winner_hun
félisten
válasz
dragonfx #25471 üzenetére
Ez van. Bp-hez közel lakok, nevemen nem volt még kocsi, az idősebb kor is odébb van még... de megy lefele az ár és ez jó
Bár kíváncsi leszek hogy következő évben "megúszom-e" ennyivel, valahol hallottam vagy olvastam (urban legendek így terjednek, tudom...) hogy jövőre áremelkedés várható.
Apropó, kategóriák. Ha feljebb jut az ember, akkor mennyivel lesz olcsóbb a kötelező? %-ban, árban, vagy hogy van ez megadva? -
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #25426 üzenetére
"egy e34 525i eltartása semmivel nem több mint mondjuk egy uj 1.3as swifté."
Uhm...hiheto.
De vegul is, ha beleszamoljuk a Swift havi araba a havi torlesztot es a Casco-t is, akkor valoban akar(!) igaz is lehet ez az allitas. Persze attol fugg mennyi kezdoammonk van es mekkora lesz Swift-el a hitelenek futamideje.hobizoli
-
m3tr0
őstag
válasz
dragonfx #25426 üzenetére
"egy e34 525i eltartása semmivel nem több mint mondjuk egy uj 1.3as swifté"
Akkor ezt szerintem gondold át még egyszer. Ülj le, egyes.
Csak annyit mondok,hogy cseréltess egy E34 525i-n vezérlést, meg cseréltess egy Swiften.
Ezek után menj vele 500 km-ert és tankolj mindkettőbe, kíváncsi vagyok melyik fogyaszt többet. Majd menj be az első autó alkatrész kereskedőbe és kérj mindkettőhöz egy első féltengelycsuklót...Szerintem a Swifté tuti olcsóbb lesz.Azért, mert neked BMW-d van, nem kéne szemellenzőt hordani...
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #23980 üzenetére
"én tudom ha megfelelő fordulattartományban tartom akkor igenis megy.és amugy is az autója ereje a sofőrőn múlik mit autóz ki belőle.ennyi."
Látom te az az ember vagy akinek folyamatosan forgatni kell a motort, hogy felvegye a forgalom ritmusát
.
"nem hinném egy mostani 1.4es 1.6os honda motor mérföldekkel jobb menettulajdonságokkal rendelkezne"
Cimbi, hinni a templomban kell. Ez nem hit kérdése, ez tény! Egy a te autód korabeli 1.6 szívó Honda csúnyán megeszi az autódat...
mod: régebben valamikor felmerült a neved egy beszélgetés közben, akkor Integra azt mondta, hogy "nem ismerlek még" itt gondolom arra gondolhatott, hogy elég blőd dolgokat tudsz leírni és a kis álomvilágodban élsz.
Azthiszem igaza volt. -
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #23997 üzenetére
hát tudod inkább veszek egy igazi nép autót mint egy kamu bömöst
mindegy megint nem érted mit akarnak mondani neked.
én is inkább egy 6-7-8-as Lancer-t választanám mint a 10-est, tudod inkább vezetek, mint hogy csak a kormányt tekergessem.meg a kérdésemre azért válaszolhatnál...
"és most őszintén minél megy jobban a kocsid az 1,4-es Golf 4-nél meg az 1,2 HTP Fabi-nal?"
meg erre múltkor meséltem neked az esetemet az 120i-vel, mondjuk szerintem csak a 150-es lehetett, de akkor is ő lett kisebb az én tükrömbe és nem fordítva, pedig egy 23-éves rozsda boglyám van.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #23968 üzenetére
igen ha M paketos, a toladatokot meg a felniket feltudom rakni a 316-os bömire is megnézik az utcán, de nem azért mert sok a "horsz pówer" benne, az optikától az egy ugyan olyan 100le-s kis köbcentis 1200-1300kg-s kocsi marad mint egy 3/4-es golf.
a bökkenő ott van hogy a VW egy nagy rétegeknek szánt kocsi képében él a legtöbb ember tudatában, még a BMW egy prénium kategoriás nagy menet teljesítményű luxos-sport autó képében él.
szóval a saját csapdájába eset a BMW, mint ahogy pl az Audi is a az A2/A3-ommal.
és most őszintén minél megy jobban a kocsid az 1,4-es Golf 4-nél meg az 1,2 HTP Fabi-nal
?
persze sok múlik a "drájvörön" is igaz, de Téged vissza szívathat valaki egy régi 1,3-as (mezei szívó 75le-s) polo cupe-val...
kicsit néz ki a kicsi világodból és próbáld reálisan látni a világot.
-
Integra
titán
válasz
dragonfx #23980 üzenetére
nos, nálam veled ellentétben volt 1 hétig 316i, még a nagy bmw akcióból a tesztgép, így van róla elég korrekt és konkrét véleményem. mit is mondjak, semennyire se megy, a bmw póvernek még csak az érzete sincsen meg, mert ahogy lepadlózom, csak fájdalmas erőlködést tapasztaltam. szóval a nagy feelinget feldughatod magadnak a 316i esetében, mert mint olyan, egyszerűen nincsen.
evo x? te szánalmas lúzer, ha kicsit konyítanál a dolgokhoz, akkor tudnád, hogy evo viii, netán ix. de nem értesz ehhez sem.
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #23968 üzenetére
Hát az E21ben még csak elég volt a 316 90lóereje mert egy könnyű kasztni de az E36 1.6-os verzió egy rossz vicc... röhejes menetteljesítményekkel.
"De hogy 2.0 alatt nincs bmw az elég merész mert egy 318is.t mai napig megnéznek az utcán."
Igaz van 1 BMW 2000ccm alatt is.Mégpedig az E21 320i (1990ccm, 125le)
A többi csak parasztvakítás...
Ugyan már, ki néz meg egy virsligumis szívószál kipuffogós 318is-t ... -
Versus82
aktív tag
válasz
dragonfx #23886 üzenetére
nah volt egy kis szabadidőm, mivel neked a gyorsulás a legfontosabb ezeket találtam hirtelen a 2 milliós álomhatár alatt...
ezeket autózd körbe a 150-190 lóerős 15-20 éves öreg roncsokkal... fele annyi idősek,megbízhatóbbak, és több valószínűséggel hozzák a gyári értékeket,mint a kiherét ot rendszámos virágtartók. s40 t4-et nem találtam eladót most, az is vígan odaver. nézzünk el japániába:
hirtelen ennyi a bárkit körbeautózól a 2milliós bmw-del részhez. de még khelben elől is félrekaphatod a kormányt, egy 5-6 éves motor vígan leadja a 170 lovat, a 15 éves nem fogja a 190-et.[link]
Aktív témák
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest