- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz
Integra #32600 üzenetére
Láttam már német pályát, valahogy a km/kátyú-gödör-kráter szám nem közelítette a magyar viszonyokat. Plusz itthon ritkán meg egy átlagautó pályán mert "drága"
Ez szerintem is gond hogy agyonhúzott dízeleket sportautóként árulnak. Lóerő helyett nyomatékkal kéne ezeket reklámozni, arra amire valók. Egyébként nem hátrány a nagy teljesítmény, főleg az átlag Jürgen von Übermüllernek, aki egy 2 tonnás lakókocsit vonszol vele, nagypapás stílusban. Erre tökéletes. (lenne)
-
-Maci-
addikt
-
#27070592
törölt tag
válasz
Integra #32583 üzenetére
sokkal kisebb az esély, hogy elromlik
Igazad van, ha azonos stílusban használják a benzinessel, nagyon hamar ki lehet nyírni a legjobb dizelt is. Youtube-on lehet látni jó kis videókat ökörbarmokról akik leszabályzásig kínozzák a dízelmotorjukat. Szerencsétlen meg persze hogy hengerfejes lesz, injektorcsere stbstb. Az ilyen miért nem vesz benzines autót, nem tudom felfogni.
Egyszerűen nem erre való. Nem kell pörgetni, mert ésszel nyomatékból lehet vele autózni, és ha nem pörgeti az ember félmillát elgurul. Szokták köpködni a német import dízeleket, hogy 300-400k km után csak egy roncs haldokló motorral. De vajon mi árt jobban egy motornak? Üzemhőfokon gurulni 400k km-t az asztalsima német pályán, szervízkönyvvel, vagy az itthoni faxa utakon ingázgatni gyakorlatilag hideg motorral 150k km-t, KókányBt-nél szervizelve. -
-Maci-
addikt
válasz
Integra #32584 üzenetére
Te, én dögöljek meg, de nem értelek!
Folyton letorkollsz, mintha én itt osztanám az észt, hogy mi jó meg mi nem! Pedig én már többször is leírtam, hogy KÉRDEZNI, TANULNI "jöttem" ide! Azt is leírtam, hogy vannak elképzeléseim, de javítsatok ki ha tévedek és hogy nyittott vagyok mindenre az 1000-es Swift-től Subaru Impreza WRX-is, a leírt árkereten belül!
Erre Te letosz, mintha én egy az új Airbus A380-asat szeretném kihozni a pénzembl, úgy hogy még maradjon is belőle!
Szó sincs ilyenről! Én kérdezek, érdeklődöm, nem pedig azt igyekszem bebízonyítani, hogy lehet új bőr foteles Superb-et venni 1.5 alatt 3L-es fogyasztással...Ebből a lényeg annyi, hogy mire összejön a pééézem, legyen valami konkrét elképzelésem, ne csak azt tudjam, hogy mennyit költhetek..
-
burasu4
senior tag
-
-Maci-
addikt
válasz
Integra #32569 üzenetére
öööö
szerintem az 5 lityis fogyasztáson kívül nem soroltam fel semmi extrát, nem értem min akadtál ki! Részemről nem volt szó bőr ülésről, meg napfénytetőről meg mitomén! Azért tisztában vagyok, hogy kb. mit lehet kapni a kitűzött keretért!
A Volvo-nak meg miért ne olvasnék utána? Abból sem a leg újabbra gondoltam, de vannak kisebbek is és eddig eszembe se jutott megnézni őket és nem is ismerem a Volvokat. Tehát logikus utána olvasnom, már csak azért is mert érdekel!Ugyan ez vonatkozik a Corolla-ra. Azt is megnézem, aztán max rájövök, hogy nem jöhet szóba! Naés?!
Szóval azért ne lőjél már le légyszi, hogy mindent eshetőségnek utána nézek!
(Őszintén: Jobb lenne, ha fognék 1.5 millát, bemennék egy kereskedőhöz és a nélkül hogy tudnám mik vannak, elböffenteém magam, hogy "aggyá autót ennyijé!" és lesz ami lesz?!
)
Szerk:
Ja és miért is vicc a kitűzött 5 liter? A világ összes autója 5L fölött eszik?
-
#00809728
törölt tag
válasz
Integra #32551 üzenetére
Azért nem kell azon pacizni,hogy most akkor fogyasztási rekord és még mi a figyfere..
Igazából én sem járok vele finomkodva de van amikor ott a család és valahogy nem szeretném az ebédjüket az én nyakamban látni.
Majd egy 21honapos kislánnyal az autóban akkor fogok jaszkarizni...
Lényeg ki lehet hozni belölle jót ill rosszat is...Dieselt meg az vegyen akinek a cég elszámolja,sokat megy,vagy "okosba" tankol....Ennyi
Lehet nekem egy 2,8 leonom lenne 4*4 ha nem lenne "okos gázolajam"Tomcsi ugye ez nálatok igy van?
Integra ugy tudoma te autód most nem is fehér?
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Integra #32486 üzenetére
BRG-ben a legszebb szerintem...
Nem tudom, rangenél a BRG-t hogy hívják, de az a kedvenc színem. Fater volvoja is brg színű, gyönyörű. Nekem kiskorom óta az a fajta zöld a kedvencem...-Maci-: Úgy lehet, hogy a motor nem mindig a legalacsonyabb fordulaton fogyasztja a legkevesebbet, pláne, ha utána gyorsítasz. Ezért van az, hogyha pl 4.-ben mész 20-al, mert nem váltasz vissza, fordulaton beesik 500 köré, köhög az autó, de ha innen gyorsítasz ki, többet eszik, mintha 3000-ről húzna. Ideális fordulatszám tartományban eszi a legkevesebbet, ha nem végig m/s pontosan mész...
Pl tempomattal...
Befejezni pontos j-vel kell...Mert ugye a fej az pontos j, nem ly...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Integra #32481 üzenetére
ezzel mind nincs is semmi gondom, amég szem előtt tartják hogy pl ahogy nekem sárga plakettos a kocsim, és baromira nem a fing festő euro normákra készült annak idején a kocsi (az persze más kérdés hogy káros anyag kibocsáltásban ténylegesen tudja a technika közel az euro 2-öt, és pl az én adott kocsim is tudja azt az értéket).
no meg a Tied se fogja tudni az euro 5-ös normált akár mit csinálsz vele.szóval annak a normának kell megfelelni ami az adott technikára vonatkozik, vagy meg huzák a határt hogy ezt kell tudni aki alatta van az kuka aki meg felette az nem?
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Integra #32401 üzenetére
De gondolod eladnának 1 autót hátsó ablaktörlőmotor nélkül?
Nálunk meg a számvitel lenne bajban hogy hova könyvelje az 1 db nem autógyárnak értékesített készterméket
Most hogy belegondolok a késztermékek annyira szigorúan vannak csekkolva, hogy ha már a soron van, onnantól a kiszállításig végig regisztrálva van. Selejtként is, még úgy se lehetne kihozni észrevétlenül hogy ne hiányozna valahonnan. Bezzeg az irodából a japán windózos és japán billentyűzetes laptop valahogy mégis eltűnt vagy 3 éve.
Egyébként a gyár felé az eladási ára a Range törlőmotorjának kb 15 € körül van. Tippelni se merek mennyit kérnének a cseredarabért ha mondjuk egy megkoccolás után cserélni kéne
De ez titok
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31655 üzenetére
Én beszélek hüyeségeket amikor te állítod, hogy EUban nem tudnak minőségi gépkocsikat gyártani?
Ha meg én leírom, hogy szükebb(10+kocsi) és tágabb(50+kocsi) alapján nekem nem ez tapasztalatom az csak szöveg...Ez kb olyan mint a mai akciód WM7 topikban. Olyan dolgokat írsz le amitől kifordul a szék alólam. És ott még arra se foghatom, hogy nem értek hozzá/csak olvastam róla a mai napig fejlesztgetek mobilra, ebből írtam a szakdogám, én is vagyok a "casual developer" akiről kinyilatkozol. (amúgy másban ~nagyjából egyetértek veled, ettől még ahogy maemo sikerre van egy bizonyos developer rétegnél itélve úgy a WM7is.)
szerk: hameg nem minőségi a véleményed, nem tudom mért BMWket nézegetsz. Mondjuk ez az integra->félsuv váltást se értem, oé kényelmes, magas... öregszel?
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31647 üzenetére
ja mert a te minőségi kocsit csak japánok tudnak csinálni az nem gyenge érvelés, az nem fanatizmus.
Nem érvelsz, trollkodsz, győzni akarsz, ennyi.
Hát tőlem nem kapod meg.Amúgy féltem, hogy túlságosan is elfogult vagyok japán kocsikkal/toyotaval, nemrég kaptam is a fejemre mert japánbuzi vagyok..... sött még hazugnak is mondatak itt engem pl fogyasztás ügyben. Hát ja toyota/japán fan vagyok.... de nem egy fullelvakult gép. Nem mondom csak ők tudnak itt minőséget produkálni, ennyire elvakult én nem vagyok. No ennyi.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31643 üzenetére
én spec az ami kocsikat nem szeretem de soha nem mernék leírni olyat, hogy nem tudnak USAban minőségi kocsikat gyártani.
Neked nincsenek ilyen problémáid.Nekünk csak EUban gyártott kocsink volt és igaz 10évesnél öregebb/200.000km-nél többet egyik se ment, de kopó alkatrészen kívűl soha nem volt semelyiknek baja. Sajnálatosan nem tudom alátámasztani a minőségi kocsit csak japánban/japánok tudnak gyártani sztereotipiád....
Viszont belátom az elvakultságnak nincsenek határai.
szerkre reag: akkor az usa/eus termékek korlátozása meg a japán ipar szégyene.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31631 üzenetére
Igen, de ez nem vmi nagy csoda, japán, kína de még USA is EUnál sokkal agresszívebben védi a saját vállalatait, sokkal erőteljesebben védi gazdasági érdekeit.
Ha pl (tényleg csak pl kedvéért, hogy egy Kína milyen agresszíven támogatja Kínát, a saját vállalatait) átvennénk a kínai rendszert a török kocsik azon pillanatban versenyképtelenné válnának, kínának esélye se lenne ide kocsit exportálni, toyota, honda, ford meg nézhetne ki magának egy EUs céget akiket bevesz a gyártásba 50%ig.... nemám csak az alaktrészek 40% kell EUs legyen, különben büntivám...
Amikor szidod az EUt, hogy korlátozza a versenyt jusson eszedbe, hogy tényleg, de konkurenciához képest kvázi legkevésbé.
Amúgy kiváncsi vagyok Koreai/EUs cégeknek mennyire sikerül a Kaizen/TQMet átvenni, sok Koreai/Eus cég évek óta nagyon iparkodik....
anjani: "Bárhogyan nézzük, a Golf és az Auris sz*r vétel, persze ha valakinek van fölös pénze, és nem szeretné, hogy az autó mégjobban a kényelmét szolgálja, akkor az az ő dolga...Vagy kérdezem másképp, mitől lenne jobb az Auris, mint a Civic?"
Nem tudom mért nem érted meg, hogy különbözünk. Neked sportos/dizájnos kocsi kell. Nekem meg kényelmes hajó. Innen sajnos Jazz/Ceed de az Auris is kiesik. Mindnek sportos/pattogós a futóműve.
Nekem a corolla, új golf/superb futoműve jön be.
És ez csak egy dolog amiért nekem NEM a civic a legjobb.
Egyszerűen nem értem meg, hog nem érted, meg, hogy én nem te vagyok. -
_seth_
veterán
válasz
Integra #31635 üzenetére
Hát neon.... meg ilyenek engem is hidegen hagynak bár most parkolóradar(2 első 4 hátsó érzékelő, jelenleg vannak festőnél a szenzorok), gps (5", bt, tmc, fm trans, igo full eu, divix film, zene... visz mindent és ez műanyagosnál van aki beépíti a középkonzolba szépen, hogy ne a szélvédőn lógjon), ülésfűtés (gomb, kábel, relé megvan csak ülés kell még de nem találok a közelben
), esőszenzor (ezt nézegetem már egy ideje, annyira nem drága (20e) de csak akkor érdekelne ha a szenzor elfér a tükröm fölött, hogy ne zavarjon csak, hogy ott meg színezve van az üvegem...) projekt fut éppen + általános szervíz + fényezés sérüléseinek javítása (ajtót rányitották a díszlécre) + hasonló apróságok de valahogy neon nem került be a bevásárlólistára
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31620 üzenetére
ha europa viszi a pénzt és nem hozza itt kell hagyni. nem jótékonysági itézmény.
és ha többi piac beszakad akkor az, hogy az EUs piac csak viszi a pénzt nem épp a több lábon állást segíti.
btw mik az EUs fejlesztések? Honda Jazz(Fit), civic, avenis tudtommal világmodell. török munkás meg ocon összerak japán motor, japán sebváltó, bosch pumpa.... nem hinném, hogy a Honda-EU ne hozná a pénzt vagy ez is teher Hondanak?Voyage: Ez most átmeneti + talán nem korrekt Suzuki 20%ért a 100%ot hozzáadni.... de ha Kínai piac így fut fel és Indiai folytatja az évi 8-10% és csak annyit tesznek minden indiai Suzuki kereskedésbe beraknak egy Suzuki emblémás octaviat, már nagyon megérte mind2 gyártónak.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31605 üzenetére
"a jazz azért van aranyárban, mert kategóriában a kezdetek óta egyedülálló a mai napig és mert megengedhetik maguknak, mert így is bőven veszik."
mi másra céloztam volna? török ocómunkás összerakja a yaris anayagköltségű kocsit amit jó drágán el lehet adni. tuti biznisz dől a pénz."ne mo-ból indulj ki, a realitás nem mo a honda számára."
1.5hete értem haza.... talán sikerül."egyáltalán, európa ahogy van, nem az nekik, csak egy nyűg."
ha ez így lenne rég kivonultak volna. ez nem jótékonysági intézmény. -
anjani182
őstag
válasz
Integra #31586 üzenetére
Sajnos ezek az autók nagyon megérzik a súlyt! Szerencse, hogy 99%-ban egyedül utazom!
Épp a múltkor tesztelték ilyen téren a Mazda 3 MPS-t, 0-100-ra mérték egy sofőrrel, utána +100kg-al...azt hiszem majdnem 1 másodpercet gyengült!
Szóval, szinte minden csepp nyomaték, köbcenti és lóerő számít!
-
golyani
őstag
válasz
Integra #31586 üzenetére
szemüveg amúgy is kéne csak még nem csináltattam meg
.
ezt a jövős menős kifejezést a hasonló formájú kocsikra szoktuk használni apámmal. ilyen volt pl a xsara picasso, amiknél egy ív végig viszi a formát törés nélkül, vagy nem is tudom hogy fogalmazzam ezt meg. ültetőrúgó meg majd kiderül h ennyire lesz kemény
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #31483 üzenetére
Ezekszerint én vagyok állat
évközbe annyit repülök melóügyben hogy a nyaraláson inkább maradok a földön 1500km, Cannes 14óra
, nem mondanám rohanó tempónak, sem extrán kényelmes autónak. Persze ez nyilván azon is múlik hogy merrefelé megy az ember Európában németek felújjítanak, Olaszok annyira nem
.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #31457 üzenetére
el nem tudod képzelni mennyire együttérzek...
andras: Pont egy hete olvastam egy szar a thalia írást ahol kiderült a végén, hogy a thalia üzemagyagszürője ha megadja magát és nagy adag homok/földtől megadja akkor az nem garis probléma és az üzemanyag szivatyu + porlasztócsúcs trükközve is majd 400K. Amúgy nem egy ilyn sztroy kering neten, nem lehet vki erre játszik?
tibi: ezért kéne az a nyomi 6.fokozata a Yarisba.... sztrádán mentem 170nel fél órát utána meg csodálkoztam mért csak tátog mindenki. De a 140es utazó is szar, még most is zug a fülem.
-
SpeedR
őstag
válasz
Integra #31457 üzenetére
Pár éve nekem is volt "szerencsém" autóval megjárni Hamburgot, Kielt. Szvsz ha van egy kényelmes autód, és nem egyedül mégy akkor nem olyan vészes. Persze rá kell szánni az útra két napot, rendesen kell reggelizni, ebédelni, vacsorázni, és egy éjszakát meg kell szállni útközben vmi motelben. Úgy egész elviselhető.
Ha egyedül mégy akkor persze nem téma, a repülő gyorsabb, kényelmesebb, olcsóbb. -
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #31214 üzenetére
nem álomvilág de én ugy érzem ennél csak jobbat hozhatnak és jobb is volt mikor a narancs volt de tényleg politika off.
de figya sehol nincs és baxogat minket csak el ekll 1x törölniük.mert megvonásokat tesznek.
Nem vagyok naív remélem 1x lesz ilyen. tudom 6henger többet eszik több vele tána gond és könnyebben beleállók egy fába..de az ottani biztos megbízhatóbb és olcsó is. -
-
lenox
veterán
válasz
Integra #30696 üzenetére
Miert, crv-vel mi a gond? Terepre az x3 sem tul jo (bar talan hangyafasznyit jobb), ha meg nem is nagy motorral akarod, akkor most igy hirtelen nincs otletem, hogy miert lenne jobb az x3 (persze kiveve, ha valaki bmw-t akar, ala dragon, vagy ha automata valtot, mert az meg uj a hondanal), persze arakat nem tudok.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Integra #30645 üzenetére
Ízlések és pofonok. nekem az x3-x5 vonal egyértelműen... hogymondjamfinoman... olyan meleg
Pedig egy e38-at bármikor elfogadnék, tehát nem vagyok bmw ellenes (mondjuk az volt az utolsó normálisan kinéző bmw, meg a mostani 3-as kezd visszatérni formában a normálishoz).
A suv kategóriához egyszerűen nagy vas kell, amit pl az amerikaiak csinálnak. Azokhoz képest ezek ilyen kicsi, nőies divatsuvok, még a Q7 is. Lehet, hogy méretben van akkora, de nincs meg benne az a brutalitás -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #30627 üzenetére
Uhm... mindig birom az ijen magadfajta elvakult Hondabuzikat, kb kezet is foghatsz az ortodox bajorvasimadokkal, az a masik orokke mindent mindekinel jobban tudni vélő brigad.
Amikor meg arcolasok utan megis beszopjak a hosszucicit, meg jon a WTF nezes, a fejvakaras, a "hatdehatdehatde", az "aszittem", meg az "akkoris", meg a "kulonbenis".hobizoli
-
anjani182
őstag
válasz
Integra #30619 üzenetére
Én lesz*rom a nyomatékból autózást, ezért váltottam dízelről benzinesre.
Nehogy már én legyen a hülye, mert lehúzok egy olyan kocsit, amit szénné kell forgatni, de nem megy a kategóriatársakhoz képest...
Van ezer más akkori kategóriatárs, szerintem racionálisabb, 7gen Type-R, Leon Cupra, Golf 5 GTI...
MOD: a te kocsid még akkor készült, amikor nem volt környezetvédelem, nem csodálkozok, hogy megy is!
Nem kell sorolnod miket megy le, tudom magamtól!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #30619 üzenetére
Ja. Az autot a teljesitmenye gyorsitja, nem a fordulata, nem a nyomateka, hiszen onmagaban egyik sem er semmit a masik nelkul... es nem is a fustje meg nem is a hangja.
9000rpm 0Nm mellett az 0LE
9000Nm 0rpm mellett az... szinten 0LEIdezet:
"A pillanatnyi teljesítmény: P(t) = M(t) * ω(t) , azaz pillanatnyi nyomaték * pillanatnyi szögsebesség. (1)
A szögsebesség és a frekvencia kapcsolata: ω = 2 * π * f (2)
A frekvencia és a fordulatszám kapcsolata: n = 60 * f (3)(2)-ből és (3)-ból:
ω = 2 * π * n / 60, egyszerűsítve:
ω = n * π / 30 (4)(1)-ből és (4)-ből:
P(t) = M(t) * n * π / 30 [W]
Hogy ebből lóerő legyen, el kell még osztani 736-tal:
P(t) = M(t) * n * π / 30 / 736 [LE]
A π / 30 / 736 tag értéke ~ 1 / 7028, azaz P(t) = M(t) * n(t) / 7028, vagyis a pill. teljesítmény = pill. nyomaték * pill. fordulatszám / 7028
"hobizoli
-
lajafix
addikt
válasz
Integra #30478 üzenetére
ennyit ad meg a gyár is városira.
volt már 13 is egyik januárban, amikor csak pár kilométeres utakra használtuk pesten belül mínuszokban, képzelheted hogy lestem mennyi ment bele a kúton... szeret pörögni a 125ös verzió, a 110es 1 literrel városban kevesebb. Ugyanez a motor benne van a Morgan 8 mázsás Super seven féle roadsterében is, ott 10 alatt van még a városban is, azonkívűl 6.
No meg a mienk kombi, tényleg állandóan pakolva van ha megyünk valahova, a benzinköltség a kis futásteljesítmény miatt meg nem fáj, ahogy az se hogy értékvesztése brutális és eladhatatlan merthogy még 5 évet biztos használjuk és nyugodtan alszok miatta mert hiszem hogy nem megy szét. el ne kiabáljam.
-
#00809728
törölt tag
válasz
Integra #30251 üzenetére
Hát azért a ford ha nem is önáloan de az uj fiesta és a mondeo nem lett rossz.
Mi a fordnak vagyunk a hívatalos beszállítói és egyszerüen nem tudunk most annyi alkatrészt gyártani fiestára és a mondeora gondolok.De lehet a vevők csak rosszul látják a dolgot..
Áruk sem annyira rossz...Nem vagyok Ford párti maradok a seatnál...
-
Calogero
addikt
válasz
Integra #30245 üzenetére
Nekem is tetszik, de én megvárom a kombi változatot.
Amúgy nem Astra I hanem Astra J
Meglepődve tapasztaltuk, hogy az Opel a H után következő I helyett következetesen J Astraként emlegeti az új modellt. Az ugrás elsődleges oka az I összekeverhetősége a római egyessel, de a német ABC tizedik betűje mellett más érv is akad. Az Opel szerint kompakt autóik 10. generációja az új Astra, ha beleszámítjuk az 1936-ban bemutatott első Kadettet is, amelyet nem Kadett A-nak, hanem simán Kadettnek neveztek.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #30245 üzenetére
Édekes, hogy a cikkben említett "legnagyobb" hátránya nekem szimpatikus:
"Ember, hatodikban, háromezres fordulaton 157 km/h-t megy óra szerint! Alig pár évvel ezelőtt az ilyen benzines családi kompaktok nagyjából 105-109 között voltak hasonló fordulaton. Vicces. Emiatt aztán nyúlós is, mint a romlott rágógumi."
Egyrészt nemértem. Ha pörgősen akarja rakja visza 5be máris 4000+ lesz a fordulatszáma.
Másrészt ez nekem vonzó tulajdonság, a Yaris 130nél forog 4000et, nem egy nagy élmény így beszélgetni. (De a Ceed uez ott is 130-140nél 4000+ot forog (Csak a 2.0 méregdrága (6misi) dizelhez van 6os váltó.)
harmadrészt gondoltak a német autópályára. Jól lehet ott menni evvel 160-170et mert még mindig kulturaltan csöndes. Yaris(Ceed) is megy 160-170et de ott már 5000+at forog, beszélgetni, normálisan zenét hallgatni.... képtelenség.
-
tibi666
senior tag
válasz
Integra #30245 üzenetére
én nem szimpatizálok az opelekkel, de ha ezt levetem magamról, akkor hasonló véleményen vagyok, mint te!
az egyenkoreai stílusra meg annyit, hogy amikor a 80-as években baltával formázták az autókat, akkor jobb volt? semmivel sem, ugyanolyan jellegtelen volt az összes autó. amikor a 90es években bejött a szappandizájn, akkor jobb volt? na, ugye.
nekem valahogy nem okoz megterhelést megkülönböztetni a mai autókat egymástól.
-
Khelben
nagyúr
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #30114 üzenetére
Igen "sajnos".
Hétfőn jövök is már haza, igazából múlthéten nézegettem a kinti időjárást, láttam St Poelten 40centi hó... 1-2 fok na mondom király, ennél jobb ez már nem lesz... pénteken voltam a gumisnál aki azonnal meg is csinálta mert még nincsenek tele.
Szerintetek mennyire melegszik ilyen jó időben a téligumi? lehet vele menni egy 160-170es tempót vagy az már sok neki?
MOD: Most nézem T indexes a gumi, ami elvileg bírja 190km/h ig akkor 160-170 kényelmes lehet... kicsit kopik nem érdekel, 2-3decivel több fogyasztás se igazán.
ennyi.
-
aesir
veterán
válasz
Integra #29910 üzenetére
Én is, pedig nagyon is japánszívű vagyok
Bár valami hiba lehet a mátrixban, a mi GT3-unk lehet hogy valahogy belekerülhetett egy Twilight Zone-ba, mert kényelmesen elférek benne a 183 centimmel úgy is, hogy a 192 cm-es férjem is mellettem ül. Az mondjuk igaz, hogy a szélességünk nem ennyi
-
tibi666
senior tag
válasz
Integra #29532 üzenetére
én maximum a fallal szembesíthetek.
mindegy, legalább jövő hétvégén megtudhatom, hogy a bmw, vagy mercedes jobb csajozni. elviszem a barátom bmw-jét szlovákiába. bár, amilyen szerencsém van, pont egy olyan csajjal megyek, akinek a lexus a kedvenc márkája, és rx400h-t szeretne magának. -
Kleroo
veterán
válasz
Integra #29263 üzenetére
NA igen! egy a véleményünk kb
A váltót megvédeném, mert hondán kívül nem hiszem hogy van jobb nála(hasonló kor/ársávban)Az 1.4 motor borzalom bele, de az én tapasztalatom pozitív az 1.8al. nyomatékos,erős,nem eszik sokat(átlag 6,5-7)
A Hondákkal csak az a baj, hogy nagyon nehéz normálisat találni belőlük.énis azzal kacérkodtam, de annyira nem jött be, hogy tovább üldözzem. de nagyon örülök a fókának, mert sokkal jobban illik hozzám. -
lajafix
addikt
válasz
Integra #28764 üzenetére
Nekik volt miből bukni. Ez az összeg nálunk kb a Margit híd felújításának hirtelen árnövekedése vagy a BKV segélyének fele, vagy a magyar vasút támogatásának tizede.
gaborbol: hogy a jövőben mi lesz az lényegtelen, ha a munkahelyek megszűnnek addigra, ez ezeknek a programoknak a lényege.
-
gaborbol
őstag
válasz
Integra #28764 üzenetére
Itt se hiszem, hogy annyira bejott volna. Szerintem nagyobb lesz a hatulutoje mint az elonye. Ismeros dolgozik a Toyota kereskedesben, azt mondta a valsag miatt nagyon lecsokkent a forgalmuk egy hetvegen atlag 2-3 autot adtak el. Dolgozok fele el lett kuldve. Most a roncsprogram alatt volt, hogy 200 kocsi ment el egy hetvegen, onero helyett ott volt a $3500-4500 dolcsi, boldog boldogtalan ment "kocsit venni". Kivancsi leszek hany fog ezekbol bedolni az egy honapon belul, ill hany autot fognak eladni a kereskedesben hetvegente.
Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- Háztartási gépek
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- Legion Pro 7 RTX 4090-es laptop 999.000Ft-ért, HP, DELL, Lenovo dokkolók 12.300Ft-tól
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest