Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrzed

    senior tag

    válasz iceQ! #20612 üzenetére

    Ebbe már én is belefutottam... a hibabejelentőnél a hölgy váltig állította, hogy a 100-al kezdődő ip címem márpedig publikus, nem vagyok natolva. Nagyon kitartónak kellett lennem, hogy hajlandó legyen segítséget kérni... pár perc zenehallgatás után elnézést kért, megtudta, hogy valóban natolva vagyok... egy korábbi kapcsolat "beragadt" ezért kerültem ebbe a helyzetbe. Azt is elárulta, hogy ebben az esetben technikusoknak kell manuálisan rendezni a problémát, nem tudom megoldani legközelebb sem, ha előáll ugyanez a szituáció.

    szerk.: Vandán nagyon nehéz átjutni ilyenkor, mindenképpen meg akarja oldani a gondot, nem kapcsol senkit, meggyőzödése, hogy nálam van a hiba és elközsön azzal, hogy visszahív később. Ilyenkor nem kell mást mondani, csak "ejmiakőtyúkanyókend" visszakérdez, ha megismétled feladja, és kapcsolja az ügyintézőt. :D

Új hozzászólás Aktív témák