- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #13446 üzenetére
sziasztok.
szerintem 60km/h a minimum az autópályán.DeFranco sima sziló is elég, nem kell hőálló. az fbs is hibátlan. de 3M (1mm vastag) kétoldalas ragasztó is jó. letakarítani szerintem egyiket sem leányálom, főleg, hogy nem árt vigyázni a fűtőszálakra.
én városban (ahol olyan a helyzet) nem egyszer megyek a belső sávban folyamatosan. nem akarok én feltartani senkit, de a külső sáv hullámvasútján, kátyútengerein, csatornafedelein sem akarom kinyírni az autót.
akinek nem tetszik, reklamáljon ahol kell, hogy csinálják meg az utakat patikára.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Valaki szót emelt a 'szervíz' és az 'egyenlőre' szavak ellen. helyes. A szervíz szó amúgy, sajnálatos módon szinte beleég az emberekbe, mert rengeteg szerviznél hibásan van írva.
De egy ilyen jellegű autós topikban illik odafigyelni a szerviz szóra... is. Meg amúgy isAz opc 400Nm-e szép teljesítmény. Manapság már minden kis autóban ott lapulhat a szörny. A nagy autósok sincsenek teljes biztonságban. Kegyetlenül kihegyezett vasakat raknak a gyártók az utcára.
De számomra az erő sosem jelenti azt, hogy folyamatosan tolni is kell neki, mint állat. Az enyém gyárilag 180-ig van skálázva és ott le is tilt... de még annyit sem mentem vele soha, hogy biztos legyek benne, ez az elektronikus tiltás már rég ki van lőve.
Nem szoktam száguldozni. Már annó a 60 lovas astrám is ment 200 felett később pedig a 2 literes szívó galant 240-et. Nem igazán vonz a nagy sebesség. Inkább a gyorsulás. De összességében nem egyszer a megengedett sebesség alatt megyek picivel, mert ezeken a pocsék utakon nem fogom legyalulni az autót. Meg amúgy sem sietek sehová. Igaz, néha megyek vele egy-egy sodrósat, de az esetek 99%-ában nyugodtan haladok. Volt is, aki anno azt kérdezte tőlem, mi a töknek nekem ilyen autó, ha nem tolom neki?
Haver is, amikor leugrottunk velencére: "most már értem, miért fogyaszt neked ilyen keveset". Nem is értem, mit gondoltak, hogy az ember mindenhová úgy közlekedik, mint a mérgezett egér? Az ilyenek egy 3 mókus hajtotta literes szuzukinak is kinyomják a szemét... na pedig annak aztán tényleg felesleges.
Szóval nagyon úgy tűnik, hogy ez is, mint olyan sok minden, ember függő.
Az említett 6-os szakaszon, itt budafok mellett gyakran járok. Sokakat nem érdekel a 30-as tábla. Én 40-nel szoktam azokon a részeken "átszáguldani" de mit mondjak, nem halok bele. Semmivel sem érezném magam jobban, ha 80-nal zúznék ott el.
Szó se róla, néha akad versenytárs, kicsit játszunk egymással. Végén intünk egymásnak, elköszönünk. Van pár fura figura is, akiknek konkrétan kell az erődemonstráció, a leckéztetés. Például egy X5 a 6-os úton úgy gondolja, hogy az autópályán van és simán levillogja a 80-nal a belső sávban haladó autót olyankor nekem is elgurul, persze. Hamar le lett ő is villogva, 140 körül értette meg, hogy hiába nyomja, félre kellene állnia.
De magam is úgy látom, hogy nem túl szép dolog olyan sebességgel száguldozni 70-es táblánál.
Nem is gyakorlom.Más hibakód olvasásban, elektronikus problémákban tud valaki segíteni?
Megint más kik vannak itt fórumos autósok budafok környékéről és milyen vasakkal? Hátha szoktuk látni egymástMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz deicide #14264 üzenetére
Az M0 felhajtó és a savoya park közötti szakasz (itt szoktam sokat kódorogni). Ahol most a sok 30-as karika van. Akkor még nem volt, ez tény, de érthetetlen volt mindenhogyan.
Szerintem sok a hülye autós.
Declare. Úgy gondolod normális dolog az autósokat levillogni főúton? Mert autópályán ugye egy elfogadottnak mondott valami. De a 6-os főúton 80-nal haladót, miért is? Kerülje ki, ha valami nem tetszik.
zoo8800. 180-at ment 2 személlyel... utána jött a lejtő a 200 megvolt! Bár ijesztő is volt, az tény.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #14273 üzenetére
ez egy japán belpiacos galant.Burt1793. az az astra is régen volt. kerek 10 éve. nem nézek senkit hülyének, ment annyit az a vas.
igaz, egyszer próbáltam. a mellettem ülő csaj -haver húga- már mondta is, hogy talán lassítani kellene már, mert para.
haver 90 lovas hondájának gyári adata is valami 170-180km/h. és? jóval többet megy.
a régi galantom meg a 137 lóerejével gyári adatban volt 200-205km/h. vitte a 240-et. onnan egy tapodtat se tovább, de annyit ment. azt is egyetlen egyszer próbáltam ki, amikor megvettem, Zalaegerszegről hazafelé, autópályán.
a 60 lovas astra nemhogy 180-at, de 4-esben 140-et se ment, ha jött az emelkedő
rég volt, 10 éve, lehet hátszél volt és csalt picit az óra, nem gps-szel mérve, de megvolt lejtőn a 200, ahogy előtte ordítva a 180 is. szegény végül hengerfejes is lett, eladtam
és még egyszer, nem akarok senkit hülyének nézni.[rvilike] a rohanó kék focus rémlik , Rivaul a rover már kevésbé.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
kívül rettentő más. kapott elejére meg hátulra egy-egy vr4 emblémát
viccet félretéve, szerintem túl sok különbség nincsen. mondanám, hogy a szárny, de japánban az nem csak a vr4 galantokon volt.
az új lökhárítóval most csak ilyen esküvős cicomás van.tomcsi23. az lesz az
tresh:
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
köszönjük
autópályán volt már valami 7,8 is.
tojáson lépkedősen 9 körül volt valami 4-en utazós, klímás, vegyes. de összességében a 10 városban nem lehetetlen. én 10-12 litert mondanék rá. javarészt városban használom. NEM dugóban!tomcsi23
igen, elvileg fuel cut. de nem tudom, mert nem mentem még vele 180-nal. haver mondta, amikor olvasgatta az ecu-t, hogy nincs már benne a tiltás. biztosan így van[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #14331 üzenetére
váááá. nincs több vita erről. csak álmodtam az egészet és én kérek elnézést
csak, hogy tovább borzoljam a kedélyeket... haver hondájának értéke is kiderült. 90 ló, 4 személy, tatabánya felé, 210km/h
gyári adat szerinte 177km/h
fokozzam? 280 ló 2.5 v6 awd ikerturbó: 180km/h a végeDeFranco értettem kapitány úr
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
ja, volt 15 liter is lezárták egy évre az aluljárót itt a duna utcában. így körülményesebb volt átjutni az omv-hez, maradt a lukoil. azt vettem csak észre, hogy az AFR kijelzőn 11.9-es meg hasonló értékek vannak alapjáraton, mondjuk lámpánál állva a 14.7 helyett.
mint kiderült, nem igazán szeresse azt a nyálat.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Burt1793 #14336 üzenetére
szerintem ezek a legkevésbé sem kirívó adatok. a civic-et nem mesélte, annyi volt. a 4 ember közül az egyik én voltam, azért is írtam korábban, hogy az is több, mint a gyári adat, ami 177km/h. emlékeztem, hogy 200 felett mentünk, de nem tudtam mennyivel, ezért kérdeztem rá nála. nem akartam fals adatot bemondani.
a végsebességet nem tudom mennyire befolyásolja, hogy az autó ósdi de úgy látszik, ez is egy tényező.
biztos ezek az autók nem tudják, nem közölték velük, mennyi a gyári érték, amit nekik menniük szabad
a felhozott IS200 érték is kevéske szerintem. de nem mondanék rá semmit, hogy mennyi a vége, mert nem tudom. csak azt tudom mondani, amit tapasztaltam.
gyári adat szerint a galant pl 205-nél le kellett volna feküdjön. nem igazán tette. 6e környékén volt a 220km/h és valahol pont a piros mező elején (6500) a 240. és nem, nem gps-szel mérve szóval csalhatott. hogy mennyit? passz.
a mostani autó végsebességét pl nem is tudom. így mondani sem tudnék rá semmit. de csak mert erősebb, nem hiszem, hogy 240 fölé tudna menni.
szerintem sok mindentől függ a végsebesség. váltó áttétel, súly, hol adja le a nyomaték maximumot a vas, légellenállás, meg ilyenek. akár egy valamivel gyengébb autónak is lehet nagyobb végsebessége egy nála erősebb autónál. rosszul gondolom?
mindegy. nincs vita. én csak padavan vagyok. befejeztem a végsebesség borzalmakat. főleg, hogy nem is karcol meg az autók végsebessége.
és mindenért elnézést kérek, álmodtam az egészet[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Burt1793 #14348 üzenetére
a galantot (régit) már nem nagyon fogom mérni. a mostani pedig 3 ezres fordulatnál megy 112km/h-val gps szerint. és amikor a dash 100-at mutat, csak 97-tel megy a vas gps szerint
végsebességet meg nem tudom megmondani.
de, elég a 60 ló 200hoz lejtőn hátszéllel.
a 60 pacis 1.4-es hármas golfok is mentek 180at lejtő nélkül. papíron azok sem tudtak annyit.
de mintha valami 260km/h-t mondtam volna akkora a hitetlenség.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Burt1793 #14356 üzenetére
nekem 10 litert is meg tudott enni az opel de mindegy. szerintem hagyjuk, mert ez is csak mesemondás lesz
skacok inkább más vizekre evezve. új vagyok itt. nem akartam senki hitét megbántani.
kinek milyen autója van? esetleg ha képet is tudnátok linkelni. pár adat. ccm, 0-100 sprint. fogyasztás.
végsebességet NE!!!
RIVAUL rovere? hátha fel fogom ismerni legközelebb.
de a többire is kíváncsi vagyok.
nekem egy jobbkormányos, 96-os jdm galant van, már majdnem 4 éve. nincs is tervben másik autó.
nagyon megszerettem.
lassan közelebb vagyok a 40-hez, mint a 30-hoz... mit is mondhatnék még...
legközelebb, ha lesz valami autós tali, szívesen elmennék én is, ha úgy hozza a jó sors.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Vagy a rudazat (motor) nem húzza át a megfelelő állásba a csapantyút. Nálam is volt hasonló. Nem ment levegő a szélvédőre. Egy másik dologgal kapcsolatban, amikor derékig bent voltam a müszerfal alatt, akkor láttam, hogy a motor nem tudja áthúzni a megfelelő pozícióba a rudazatot, mert megakad valamiben.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
A helyedben jól befűteném a belteret (szigorúan a belső levegőt keringtetve). Aztán amikor már csorog rólad a víz akkor kapcsolj kinti levegő befújásra. Ha nem érzed a finom 20 fok környékét, ami mostanság kint van... akkor valami gebasz lesz.
A hőmérséklet szabályzót persze csavard le, csak a klíma ne induljon el.
Nálam olyan nagyon nem voltak eldugva motorok a galantban. De amíg nem tudtam, hol keressem, azt sem tudtam mi a fenét keressek.
Szerintem csak nem érzed a különbséget. Valószínűleg nem lesz ott baj.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Én mindig valahol leghátul, külön a sok prosztótól parkolok. Kemény séta így mondjuk egy bevásárlóközpont bejárata... majd beledöglöm
Aztán az embereket látom a mozgójárdán és lépcsőn lecövekelt lábakkal... addig én felsétalok a lépcsőn.
Utóbbival elkalandoztam a témától. ? Lényeg, hogy iszonyat küzdelmeket szoktam látni az első helyekért. Minél közelebb a bejárathoz, hogy még véletlenül se kelljen 2 lépésnél többet menni. Elég lesz odabent lejárja a szép nép a lábát.
Én a tűzvonalat inkább meghagyom másnak.
Ja igen, a spanomtól kapott fekete, alu szelepsapkákat nekem is lekapták. Azóta műanyag van. Iszonyat pojácák az emberek[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #14622 üzenetére
Sehogy. Nem megyek oda szombaton délután
A lényeg amúgy annyi akart lenni, hogy amikor lehetne máshová parkolni, mert rengeteg üres sor van, akkor is jön az okos és megmutatja, hogy egy kispolszki nagyságú helyre be fogja tudni rakni a hombár családi kombit. És igen, berakja. Legelső helyre. Én EZT nem értem.
Ha van hely, akkor biztosan jó messzire állok a vasutasoktól.
Legalább ilyenkor legyen kisebb az esély arra, hogy valaki szétbarmolja a vasat.
Belvárosba meg eleve nem megyek be autóval. Nincs a seggemhez nőve az autó. Inkább bkv, minthogy összetosszák a gépet.
Ha meg gyakorlatilag nincsen hely, úgy kell vadászni, akkor ez van. Nincs más.
Én csak annyit akartam kihozni a dologból, hogy amikor el lehetne kerülni a bajt, sokan akkor sem foglalkoznak ezzel.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz D.Orion #14722 üzenetére
a mostani betéted méreteivel egyezzen az új betét mérete
(csak a vastagság ne ). a márka nem mérvadó. persze minőségbeli eltérés lehet. ugyanahhoz a nyereghez jó lesz a textar, trw, ferodo, ebc... bármi.
tárcsa dettó.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #14830 üzenetére
és mennyire igaz. szerintem, nagyon nevetségesek
én szeretem, amikor ilyesmi kép tárul a szemem elé, ha felnyitom a géptetőt:
ha rajta is van a műanyag, nem sokat változtat az összképen. de sokáig még az is le volt nekem szedve (első kép), csak a szaros nyestek elrágták a gyújtáskábeleket. keresztbe V6-nál az annyira nem finom, mire kibányászod a kábeleket
szóval azóta rajta van inkább.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #14864 üzenetére
annyival egészült még ki azóta, hogy a blitz lefújó is fel lett hozva, hogy ne kapja lentről a sok sarat, mocskot... meg így jobban arcban is van vagányabb
de képet, akárhogy is kerestem, nem találtam róla. elkavartam... na majd valamelyik nap lövök róla egyet.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #14870 üzenetére
jaja
ez inkább KATTmutiban van egy kis műanyag...de csak érzéssel, viccből
de ott van minden a helyén, látod a szívét
az, hogy mindent eltakarnak előled, mint valami kis hülyegyerek elől.... nevetséges.
ha azt a pár szaros műanyagot lekapod róla, ugyanúgy egy robbanómotor lesz ott, minden cuccával egyetemben. minek kell eltakarni? szervizelésnél külön tökölni kell vele, mire leszeded, meg szét ne törjed... a végén meg visszamókolni. pffff
ízlések és pofonokMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz szőröscica #14872 üzenetére
azért csinálják, mert sok a barom. így a barmoknak csak kb 2-3 lehetőséget hagynak. itt töltsd fel ezt a vizet, te marha, ott meg azt, te barom itt meg az olajat...esetleg... te semmihezsemértő. ennyi. ha a sok semmihezsemértő beles egy motortérbe, azonnal a fejéhez kap és telefonál, még akkor is, ha csak az ablakmosó folyadékot kell feltölteni
a hangot nem a sok szar műanyaggal szokták elnyomni.tomiii. mi a gond amúgy? a belsőégésű motor és a robbanómotor egy és ugyanaz. ???
asszem a suliban nekünk így tanították. vagy valamit elnéztek, vagy én néztem el... passz[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Perszeeee oké. Szerintem meg a dízel motorban öngyulladás van, addig préseli a dugó az olaj/levegő keveréket, amíg az magától be nem robban. Ettől van az a kellemes, traktor jellege. A világból ki lehetne vele kergetni
A benzines motornál meg ott a szikra, ami a megfelelő időpontban berobbantja a benzin/levegő keveréket.
A belső égésű motor, robbanómotor. A robbanás ereje nyomja le a dugattyút.... szerintem
De most a tüzelőanyag mindegy, mindkettő robbanómotor.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Akkor a benzines legyen belsőégésű, a dízel pedig belsőrobbanású motor. hiszen akkor a dízel robban, nem ég.
A megfogalmazás mindenhol máshogy van. Otto motor, belső égésű motor, robbanómotor. Ugyanaz.
Azt írják: "robbanásszerűen elég".
Mindenesetre, nézőpont kérdése. Ha a fejemtől 1centire lenne egy ilyen "égés"... biztosan robbanásnak hatna
De rendben. Ha égés, hát legyen égés.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #14885 üzenetére
ha egy kézigránát robban közvetlenül a fejed mellett, az is leviszi a fejedet, meg ha egy atombomba, az is. nem tudom, lehet, hogy utóbbi messzebbre viszi a cafatjaidat, de ez téged már biztosan hidegen fog hagyni, nem? egyik kisebb robbanás, a másik nagyobb.
de ha az (motor) csak égés, akkor égés. szerintem meg egy "pici" (nézőpont kérdése) robbanás. ha a gyufát meggyújtom, na, az égés. az égéstérben nem ez zajlik le,
de mindegy, nincs vita, én hiszek az okosabbaknak....meg amúgy sem ebből indultunk ki... hanem abból, hogy mennyire undorító sok autó motortere, ezekkel a nevetséges műanyagokkal
ekkor írtad, hogy nem túl jó, ha a motor robban. hát akkor nem túl jó. győzd meg a dízeleseket akkor...hogy nem túl jó, mert robbanásos égés van az autójukban
szóval ízlések és pofonok... de én látni akarok, amit csak lehet, a motorból. nekem ne takarják el, mint valami óvodás elől. brutál idiótán fest.Pumma hááát a tyúújááás
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
csinos
a játszós autókon én is jót nevettem. bár, hogy az elmúlt 10 évben kell legyen és nem lehet 3 millió felett... az azért eléggé leszűkíti a kört, szerintem. nem?
én inkább a 10 évnél régebbiek közül választanék. olcsóbbak, meg amúgy is azon idők autói jönnek be leginkább.
bár némelyik eléggé húzós árban :S
mitsubishi gto vr4, nissanból több is... 280z, 300zx, silvia s13-14-15, r32-34-35 (kakukktojás ), honda nsx, mazda rx7 FD,
subaruból kizárólag EZ.
evo-k kevésbé. a lancerek nem tetszenek :SMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Kis tuninggal összekötve etanolra lenne programozva az autóm. Ez volt a terv. De mostanság egyre többször hallom, hogy nem mindennapos használatnál, rozsdásás alakul(hat) ki. Hmmm. Ez nem túl jó hír.
Eléggé bizonytalan a mindennapos használat. Van, hogy hetekig minden nap gurulok vele, de olyan is előfordult, hogy egy hétig sehova.
A gázzal ugyanez a helyzet? Nem mintha gázra akarnék váltani, csak kíváncsiság. És ez a cng dolog... most hallok róla először.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #15042 üzenetére
Gáz nem is volt tervben, csak érdekelt!
Etanol sem spórolás, inkább tuning miatt lett volna.
De így felejtős. 100-assal nincs gond, mindig azt tankolok. Maxmotion 100.
Mint kiderült, 98+ os a vr4. No meg a kis lukoilos, 95-ös, 15 literes fogyasztás óta csak 100-as megy az autóba. 99%-ban a fent említett omv, néha evo neo (mol), de a vpower-t is kipróbáltam.
"Második" autó nem kell. Haver is csinálta, csinálja mai napig. Már ott tart, hogy a "rendes" autót csak szökőévente tolja ki a garázsból.
Én azért vettem, hogy használjam. Nem érdekelnek a hátulütői.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Runner_fxr #15047 üzenetére
Amire neked kell (nem baj ha picit többet kajol, nem csapatós, krúzolgatós-kényelmes-autómata), annak sokkal jobban passzolna egy nagyobb motor. Valami V6, pl. Ott már van erő is, tudsz rendesen menni, nem kell szétpörgetni... csak nyomod, az autómata meg teszi a dolgát.
Miért ilyen zsebmocikkal nézed az autókat?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
Skillet
addikt
a 30-ezres olajcsere gondolatától is kiver a víz.
nálam félévente vagy max 7e kilométerenként van motorolaj cserélve. hajtáslánc olajak 2 évente.
motorolaj: ami -furcsamód- nekem eddig nagyon bevált, az a mannol 0w40.
nálam, ha nem túl faja az olaj, azonnal lehet hallani a hidrotőkék hangjából. csattog veszettül.
vagy eleinte még nem csattog, de hamarabb (kevesebb km megtétele után) kezd el fáradni (szintén csattog), mint más olajok. eneosból, a sustinán kívül nekem nem vált be a többi.
castrol nem volt jó. a motul jó. most meg manno 5w40 van benne. az is egész jó, főleg az árához képest.
persze ezek személyes tapasztalatok, az én autómnál. lehet másnál az általam lefikázott olajok is jól teljesítenek. de pl 10w40 esélytelen teljesen. csattog vele a moci, mint a traktor. min 5w40. 10w40-et amúgy én nem tennék semmibe.
szerintem az ezres szuziba is mehet 5w30-as 5w40-es olaj. de én simán locsolnám bármelyikbe a 0w40-est.
ha új autót vennék, biztosan a kötelező szervizek között is cserélnék olajat itthon. nem hagynám, hogy szerencsétlen 30 ezret menjen a szurokkal. sőt, van rá esély, hogy kötelező szervizre sem vinném az autót. voltam márkaszervizben szerelő-tanonc. rengeteg cuccot kispórolnak a szerelők a vasakból :S nagyon gáz ami ott zajlik.Runner_fxr: nem tudom. nem gondoltam kimondottan valamelyik típusra, csak amiket írtál, ahhoz jobban passzolna egy nagyobb motor.
a 15-20 szerintem azért erős. az enyém sem eszik annyit.SKACOK! szombaton mi újság a jónéppel? ti jöttök esetleg a RED SUN FEST-re?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #15091 üzenetére
ezen nekem is megakadt a szemem de mostanság volt sok "utánna" is, az is idegtépő. sajnos én is rohamot kapok az ilyen dolgoktól. ha kritikát kapok a helysírásomra, nem megyek falnak, nem támadok vissza... legközelebb jobban figyelek. sajnos nekem a "j" és "ly" ami nagy mumusom. próbálok rá figyelni.
no, meg nem kezdem a mondatokat nagybetűvel.... de az csak lustaság.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #15099 üzenetére
igenigen. azt előbb is akartam írni, hogy a hidegen nem taposást írta valaki, de a dízelt emelte ki. hát szerintem ez a benzinesekre is ugyanúgy vonatkozik. én szinte azonnal elindulok vele (nyáron, télen megvárom, hogy megmozduljon a mutató mínuszból a legalsó rublikáig), de csak okosan. 2e fölé nem forgatom, padlógázt nem nyomok.... finoman. és ha már bemelegedett a víz, utána az olajat is megvárom, hogy legalább 70 fokos legyen. addig nem taposom meg. mondjuk amúgy sem jellemző, de néha ugye elgurul... szóval okosan. meg persze turbo, de amikor tényleg picit sodrósabban megyek hazafelé jövet, akkor is az utolsó pár percet már kulturáltan teszem meg, így nem is szoktam járatni az autót leállítás előtt.
15100 SzlobiG én elhiszem, hogy bírja... de engem nehéz lenne meggyőzni arról, hogy nem kopik a motor jobban, mintha max 10 ezrenként lenne cserélve az olaj.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #15107 üzenetére
És? Itt nem "kell" helyesen írni? Amúgy kár, hogy nincsenek szabályozások a helyesírásra (mármint a fórumokon).
A neten rengeteg írástudatlan van, a fiatalabbak meg ezt a sok zagyvaságot szívják magukba. Végén még elhiszi, hogy tényleg így kell írni. Nállad, tőlled, amég, szervíz, egyenlőre.... a végtelenségig lehetne folytatni a sort. Szerintem közel sem baj, ha akad pár ember, aki figyel és odaszól, ha úgy látja jónak.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #15112 üzenetére
Persze most is, mint mindig, a frászbúkon van több infó. Red sun fest oldala. Ott van némi infó.
A tavaszi, tököli tali fergeteges volt. Ez most nem tudom, milyen lesz. De kevés ilyen megmozdulás van az évben, érdemes kihasználni.
Nagyon szép autókat lehet látni. Sok jópofa program. Meg az árban egy esti autós mozi is benne van.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15134 üzenetére
A melegoldali ugyanúgy 40-es egy 5w40 és egy 10w40 esetében is. Nem hinném, hogy jobban fogja enni az 5w40-est.
15137 tomcsi23. Na végre. Erről beszélek0 mannol amúgy passz. Én zsu-nál vettem... ennyi. Német oldalon lestem meg előtte.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz trassher #15145 üzenetére
Nem értem, mi van akkor, ha 1.0 suzuki motor? Attól még van benne henger, dugattyú, siklócsapágyak stb. Ezeknek kenés kell. És az ásványi olajnál jobb a szintetikus. És ha mégis forgatva jár vele, nagyobb védelmet ad. Hidegindításnál is folyósabb, ott is jobban véd.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Akkor innen ma senki sem jön a Red Sun Fest-re?
Gyönyörű autók, jópofa programok, mozi.... semmi? Furi
Így lesz ez jövőre a topikos találkozóval is? Bár ott legalább sokan mondják, hogy eljönnek...
Akkor erre is tessék mondani, hogy "peeersze, persze ott leszek! Mindenképpen!"[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-tuningot? nagyon szép gyári autók (is) vannak kint ilyen találkozókon.
-és? akkor nem szabad megnézni a japán autókat? szép, különleges gépeket?
egy "németautóst" nem érdekelhet az autószépségverseny, limbo, 400m gyorsulás, drift, drift rca autók, jó társaság? erre valami szabályzás van életben?
mindegy, csak nem értem és nem győztél meg.
a mostanin kicsit kevesebb program volt, jóval kisebb helyen, mint az évadnyitó tökölin lenni szokott, de kellemes volt.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
nem volt rossz. limbo, szépségverseny, drift, sok szép autó... esti mozira én már nem maradtam, de biztosan az is király volt.
a tököli persze egyértelműen más nagyságrend szokott lenni, de ez sem volt rossz.
szerintem amúgy is kevés ilyen megmozdulás van az évben, érdemes minél többet kihasználni.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #15253 üzenetére
na azt én sem értem. a f@szért nem elég akkor szúrni az egyest, ha látja a sárgát...
lényeg: ezeknek a lába még a büdös életben nem látott lábpihentetőt. ismerem az ilyen fajtát, még autópályán is folyamatosan simogatja a kuplungot.
a másik a kirakott index, hogy ő majd egyszer, ki tudja mikor, ha végre zöld lesz, kanyarodni fog... a KANYARODÓ sávból. na vazeg. ha nem jelezné, biztos nem tudnám. amikor sárgát kap, értem, hogy indexel... úgy tudom, kötelező. de addig minek villogtatja a retinámba a sz@rját? még percekkel később is villog a szememaztán a parasztok még a kanyarodó főúton is indexelnek. sajnos több oka is lehet, a legvalószínűbb az, hogy nem tudják, hogy az kanyarodó főút. át is szoktak sokan rongyolni egyenesen, nem kis sebességgel. múltkor is majdnem lenullázott egy pojáca itt budafokon, a duna utcai aluljáró után. de a sebességéből már láttam, hogy kurv@ra nem fog megállni/kanyarodni. szóval a kanyarodó főutat elhagyva (egyenesen tovább haladva) meg tosznak indexelni. meg úgy eleve, bárhol, bármikor berántják a kormányt egy utcába, bevásárlóközpont parkolójában az egyik sorba, sávot váltanak... stb. ezekhez semelyikhez nem kell index, szerintük.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Typhoon47 #15287 üzenetére
na igen, én sem szoktam indexelni kanyarodó sávban... de elvileg kellene, úgy lenne szabályos.
sok dolog megszokás kérdése. nappal a tompítottat pl nem szoktam felkapcsolni, csak autópályán (elvileg lakott területen kívül is kellene?). persze a helyzetjelzőt sem szoktam önmagában használni. van aki meg el sem indul tompított nélkül, automatikusan felkapcsolja.
haver amikor leparkol az autóval, mindig csak kéziféket húz. én előző autóimon csak sebességbe raktam, kéziféket nem húztam. mostanság mindkettőt megteszem.
legtöbb helyen, ahol az autó nem gurul, én is fel szoktam engedni a féket. nem fárasztom magam. talán balesetveszélyes, de ez van. ahol meg sokat kell nyomni a féket, van, hogy kéziféket húzok inkább.
a nagy figurákat amúgy imádom, akik mindenhol úgy közlekednek, mint ha mindig az lenne a főút, ahol ők mennek táblákat nézni, tudni felejtős.
csaj a mélygarázsban jön balról, majdnem belémszáll. arcára csapja a két kezét...!!! megijed... de szerencsére fékez is. betojok ezektől. rendesen meglepődik, hogy neki elsőbbséget kellene adjon.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz blt.62 #15304 üzenetére
inkább nem mondom, hogy én, hogyan látom, mert leugatnak itt.
szóval. nyáron rosszabb a téli gumi hatásfoka, fékútja, stb. szóval... bár nem vagyunk egy téli ország, sőt... de -ha nem is októbertől márciusig, szerintem inkább novembertől februárig-, használj télit. többi hónapban meg csak nyárit.
(majdnem) ez az én meglátásom...
de a többiek majd mondják a tuti, az X fok alatt blabla, meg hasonlókat[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever