- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Vékonyabb házba rejti a Galaxy A17 5G az Exynost
- Yettel topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #350874 üzenetére
dehogynem
mennek mar a nagy otletelesek a napi(!!!) 5000-s behajtasi dijakrol, ami a Bp tablatol szamitana, nem zonazva, hanem mar onnan is fizessen ennyit minden szgk, a tgk-k meg 10k-t
az aki naponta ki-be jar 150k lenne havonta, de munkanapokon is csak 100-110k
de joaztan ugyanezek artatlanul csodalkoznak azon, amikor leqrvaanyazza oket mindenki, aki nem ilyen beteges ökonáci
mert hat vegulis nem tilt ki, csak olyan koltseget generaltat ezzel, amit keptelenseg lenne kifizetni
meg a sokkal gazdagabb London-ban is csak egy nagyon szuk belso reszen van es csak reszlegesen hasonlo, de itt ezek ebben is at akarnak esni az mammut tulso felere is
meg a csilliardost nem veri foldhoz a 15-20GBP-s behajtasi dij sem, aztan siman bemegy a pofajukba a 6.2 V12-s Lamborghini-vel akkoris
-
grizlisandor
veterán
válasz
Eugene Roe #350818 üzenetére
Nem kifejezetten neked írom, hanem általában.
Imádom, mikor csak raknak valami linket, amiről nem derül ki a hozzászólásból, hogy miről szól, ha nem érint véletlenül sem kattintson rá az ember.Tiktokalert, felni javítás.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #350691 üzenetére
Abba az időintervallumba pont befér még egy aksi, ha nincs szerencséd. Mármint a leendő újon felül még egy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #350690 üzenetére
Ó akkor instant csere.
-
ncc1701
veterán
válasz
Eugene Roe #350691 üzenetére
Ha vársz vele, csak azt rizikózod, h nem fog indulni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #350681 üzenetére
Nem tragikus, ha nem lesz kemény tél akkor kihúzod vele simán. Okostöltővel kezd el töltögetni rendszeresen, azzal még lehet kicsit nyújtani az életét.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Eugene Roe #350681 üzenetére
A "-70k" alatt mit értesz?
-
válasz
Eugene Roe #349347 üzenetére
Ez kb. hasonló szintű érvelés, mint amikor a fővárosi lakcímmel rendelkezők kikérik maguknak, hogy ők oda fizetnek adót és az agglomerációból ingázók tönkreteszik az utakat.
-
Reggie0
félisten
válasz
Eugene Roe #349347 üzenetére
Nem a te adodbol, hanem a sajatjukbol. Inkabb labat kene csokolnod nekik, hogy meg nem hagytak el az orszagot es ide fizetik az adojukat
Informatikuskent a legkonnyebb dobbantani, nekunk ajandek, hogy nem tettek meg.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #349347 üzenetére
Ne legy irigy
-
tototos
addikt
válasz
Eugene Roe #349347 üzenetére
Nekik az nem munkaeszköz hanem juttatás. A cégnek ez olcsóbb mintha pénzbe adná nekik
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #349347 üzenetére
De ok hozzak a lovet, mi meg csak visszuk (TB, Rezsi csöcsi).
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #349333 üzenetére
Tiltsuk be a ceget is.
-
Reggie0
félisten
válasz
Eugene Roe #349333 üzenetére
Sot, tiltsuk be a buszberletet es a ceges ebedlot is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #349333 üzenetére
De akkor mivel járnának a politikusok? Saját autóval? Na még mit nem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Eugene Roe #349333 üzenetére
Hogyne...
Akik meg több területet támogatnak meg oldják meg, anyám is aki gyűlöl vezetni annyira élvezi, hogy vente 18-20 ezret rak a kocsiba. Mivel egyszerűen vannak dolgok amik csak személyesen intézhetőek.Tííícccsunk mindent is megint, az annyira jól szokott elsülni!
-
válasz
Eugene Roe #349255 üzenetére
Az a baj, nem vagy képben.
50% akku nincs… 70%-osan garanciális csere van (192e km/8év), nem csak itt de BMW-nél is, nem véletlenül vállalnak ennyit.
Mindemellett a másik amivel vélhetően nem vagy tisztában az akku degradáció nem lineáris, a legnagyobb csökkenés az első pár évben van, utána laposodik a görbe, az idő ami jobban változtatja nem a töltési ciklusok száma, persze az is.
Tesztek alapján 210 hónap után is 60% fölötti értéket jósolnak, nem Teslánál, hanem úgy általánosan az EV-k terén (független tesztek alapján), tehát 50% körül 20 évesen lesznek. Az megint más, hogy előbb fog teljesen kinyúlni bármi más ami miatt életképtelen lesz és cellát/cellákat kell cserélni vagy el kell engedni az akkut…
Amúgy új autón mindig buksz… ezért se vettem újat, tehát ilyen 20M-n mit bukik valaki engem nem érint.
Eddig nem is volt igazán lehetőség akku tesztre Teslánál, de mióta betették azóta mindenki nagyon okos lett… miközben ez nem egy egzakt értek mint írtam.Nem ezen múlik, hanem azon mekkora kerék van és mennyivel mész, milyen környezetben.
Az rwd könnyebb akku méret miatt is motor miatt is ez is befolyásolja a hatótávot, viszont többen a “szent grált” LR RWD-t keresik… ha a hatótáv a lényeg azt vegyél. Én meg majd inkább megállok 5-8 percre és megyek újabb 150 km-t… -
válasz
Eugene Roe #349162 üzenetére
Ez performance bő 120 LE-vel több, meg 50 NM-el...totál más terhelést ad az akkunak. Van egy pár hónappal idősebb, de több km-es, valahol 90e körül a barátomnak, ő 16 kWh-s átlaggal közlekedik (1-2 hónappal előbb vette hozzám képest), tehát még nem is úgy közlekedik mint én, neki 83%-os. Én 3 fázison töltöm mióta megvan, ő meg kb 2 hete szereltette fel a 3 fázist és eddig sima 1 fázison ment a töltés.
Amúgy meg nem mindegy milyen időben mérte nem javasolják a túl sűrű méricskélést, de ha visszajön a meleg és éppen úgy alakul majd tolok egy újabbat, kíváncsi leszek mit ad. I3-is össze vissza írta ezeket a tesztelt értékeket... télen 90%-os volt az akku, nyáron meg 105%-os...A hatótáv a mérvadó mindenki ezt írja (olyanok akik nyakig benne vannak az akku javításban, ezek a számok nagyon csalfák), az meg annyira sokmindenen múlik, felni/gumi méret, szél, hőmérséklet, klíma, terepszint, no meg a lábad.
Én nem parázok ezen az akku kérdésen. Bőven van más roller amit be lehet nyelni, pl egy komputer halál... 800e környéke és nincs javítási lehetőség komplett csere márkaszervizben és még csak az alkatrészt se kapod meg, vagy semmi bizonyosságod nem lesz, hogy valójában javítva lett-e vagy cserélve. (gondolom hozzáférési protokoll, de akkor is erős)
-
Steve_Brown
senior tag
válasz
Eugene Roe #349214 üzenetére
Hú emlékszem mikor 8 éves voltam Vater nekiindult velünk 2 hét Bolgár nyaralásnak úgy hogy már karácsonykor csúszott a kuplung az 1.4ABD 3-as golf variantjában. 4 tagú családdal + csomagokkal megbuggyantva és a kocsi ment ment rendületlen. Hibátlanul hazaértünk vele. Utána még azt hiszem vater következő tavaszig járt munkába csúszó kuplunggal mire rászánta magát hogy kicseréli.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Eugene Roe #349165 üzenetére
Olaj, szűrők, fékfolyadék, meg amit még előír a gyártó.
-
válasz
Eugene Roe #348786 üzenetére
Én nem szeretném ha 50-el jönnél át a városomon, kerüld el, ne gyere ide, ne legyen dolgod erre.
Állj meg kint a búzatáblánál menj át tömeggel és utána menj tovább ahogy tudsz a napraforgótáblától, ja és ha lehet az autódat se hagyd ott sehol a széleken, leginkább az lenne jó ha láthatatlan lennél. Miért normális az, hogy “Te” megmondod más ne jöjjön oda?
Hidd el ha tehetem nem megyek be Bp-re és ezzel a dugóban bent araszolók többsége is így van, de valamiért szüksége van rá, ott van munkája, abból keresi a pénzt, senki sem szórakozásból megy oda nap mint nap ebben biztos lehetsz. Nem kajálgatni járnak be… legkényelmesebb lenne a ha mindenki helyben tudna pénzt keresni és azt ott el is tudná/szeretné költeni és ez sose változna… mert úgy ezt se vegyük figyelmen kívül.
Abba meg ne menjünk bele ki mennyit költ a városban meg “vidéken” mert totál értelmetlen, vidéki bolt/étterem/szálloda/szolgáltatás is lehet Bp-i bevételű, meg fordítva. -
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #348742 üzenetére
Lelelekben BMW-s vagy?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348742 üzenetére
Szemellenző elfogyott. Pisztácia nem is volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348674 üzenetére
Be is újítottam egye cajeszt a múlt héten.
-
Emunem
őstag
válasz
Eugene Roe #348531 üzenetére
Ez mindig nézőpont kérdése, ezért nem ítéltek el senkit elsőre, mert nem ismerem a helyzetét… én a közbiztonság miatt költöztem ki Bécs városából, a jobbik helyről (20. kerület)
Értem mind a 2 felet, de nagyon nem jó a menedzsment Európa szerte a városok “védelme”… gyerek nélkül ok a város, vele nekem nem volt komfortos… -
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #348254 üzenetére
Én is a kábelre esküszök, a képen szereplőn a wifi csak egy plusz lehetőség, ha telefonnal akarnám összehozni (egyszer kipróbáltam, azóta soha
) .
Az Alfánál sem feltétlenül elég egy olcsó, egyszerű OBD mindenre, itt is van CAN-busz meg egy tucat különböző vezérlőegység, de előfizetni nem szeretnék egy újabb valamire, hisz komolyabb feladatokra ott a MultiEcuScan az X230-on. Ezt a lidlist csak olyan - meglehetősen ritka - esetekre gondolnám, hogy megnézzem a motorvezérlőben tárolt kódot és eldöntsem, lehet-e folyatni az utat, vagy tréler… De inkább csak a kütyümániám beszél belőlem, nem a tényleges szükség.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #348252 üzenetére
👍
Én meg erre várok a Lidl-ben, de lehet, hogy hiába, mert a német oldalon sem elérhető már. Nálunk meg nem is volt még egyszer sem.
Nem mintha nem lenne más eszközöm (+ az öreg ThinkPad), de egy-egy hosszabb kirándulásra nem baj, ha bedobhatnék egy ilyet a csomagtartóba. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #348212 üzenetére
Itt az egyik azt mondta, hogy neki nincs jó tapasztalata a felújított gyárival, mert 10-15 ezer km után garanciában hozták vissza őket.
Hát figyelj. 325k km van benne. D5. Motorikusan nem gondolom, hogy baja lenne, hátsó szilenteket kellene viszont már cserélni, mert azért a 18 év meglátszik rajtuk.
Reális esélyt nem látok másik autó vételre ilyen gazdasági helyzetben. Meg mit? Még egy zsákbamacskát? Lehet, hogy szerencsém lenne, de lehet, hogy nem.
Mondták még a bontott váltót is, de az is egy nagy zsákbamacska.
-
válasz
Eugene Roe #348215 üzenetére
Akarjámán rá gyári Q7 első tárcsát , a 400mm-t
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #348217 üzenetére
Az Exide is made in Europe, de nem tudom pontosabban, hogy hol.
A GPT aszongya':
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348217 üzenetére
Hát sokkal ez sem erősebb, azért kapott ilyen ratyi féket.
Varta oké. Exide csak akkor ha Exide Premium. A sima nem túl acélos, sok cégesben hamar lekotlott nálunk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348215 üzenetére
Nah ezen meg játék fék van. 277-es a gyárim, a dízelé már 294-es, arra meg lehetne lépni a cserét viszonylag olcsón.
-
válasz
Eugene Roe #348196 üzenetére
Kicsit hangos nagy fékezésnél, az nem gáz, ritkán fékezek nagyot, annak pedig oka van, a hanghatás lesz a legkevesebb.
Nálam ez nem tuning, ilyennel gyártják, max. lefelé tudok lépni 340-re, ahhoz viszont új nyereg is kell.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #348205 üzenetére
Azt mondja, hogy komplett váltófelújítás, a szeleptömbök vagy mit mondott, azt külföldről rendeli gyári felújítottat. Meg, hogy ilyen idős váltónál a hűtőt kiteszi már, mert az szokott még elszállni benne, és akkor megint kuka a belseje.
6 hónap garancia vagy 10k km.Most azt nem tudom, hogy ahol 1,5 -et mondtak, hogy vajon az is felújított vagy vadiúj. Elvileg 2018-ig gyártották ezt a váltót, szóval akár kapni is lehetne hozzá még újat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348199 üzenetére
Bubira én is szemeztem a nagyobb fékkel. A gyárit sec-perc alatt elfékeztem (ezért kellett cserélnem és nem a kopás miatt). Most egy a gyárinál minőségibb került fel. Ha ez sem válik be akkor lehet veszek egy bontott nagyobb féket én is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348196 üzenetére
Ha nem érzel rázást akkor nincs gond.
Ezekben azért elég masszív agy van, nem olyan könnyű kinyírni őket. Bár az itthon szr utakon nem is nehéz.
-
válasz
Eugene Roe #348201 üzenetére
-
tasiadam
veterán
válasz
Eugene Roe #348180 üzenetére
Én kb 30p alatt cseréltem ki a tárcsát és a betétet, garázsban, 1 sima gyári emelővel
-
válasz
Eugene Roe #348189 üzenetére
Az Ate nem ajánlja a lyuggatott tárcsához (power disc?) a kerámia betétet, de bízok benne, hogy beválik nálad. Olyasmit ír, hogy morogni fog.
A kimondottan
kurvadrága* lyuggatott tárcsa mellé gondolkodom egy kímélő kerámia betétben.
(*csak gyári létezik és a gyári exotikusnak nevezhető beszállítója, nincs egyéb aftermarket) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348189 üzenetére
Mérőórával szokták megnézni, hogy van-e a kerékagynak ütése (és ha van mekkora). Ha túl nagy van, akkor a fék is helytelenül kopik be és ütni/rázni fog egy idő után.
Nekem bevonatolt Zimmermann ment fel 1 éve az már bekopott. Bár nem nagyon fékezek, mert nincs tarcsi amit meg kéne zabolázni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #348191 üzenetére
Lidlibe’ volt egyszer, azóta nem láttam.
Van egy DHC BT002-m is, ami butácskább, de feltehetően pontosabb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348186 üzenetére
Az autónak? Akkor ez egy jól edukált vas.
Am gratula!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348180 üzenetére
Szülinapja vt az autónak, vagy mi ez a lufis díszítés a garázsban?
Patent szerelés, akkor egyedül az agy kiórázás maradt el.
-
válasz
Eugene Roe #348127 üzenetére
Viccelsz, a legtöbb autógyár szerint ezekben lifetime olaj van, a váltó gyártója meg fogja a fejét...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #347678 üzenetére
Ez még oké, de emez már sok volna.
A képed amúgy remekül demonstrálja, hogy miért szeretem jobban a 3 ajtósokat. -
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #347631 üzenetére
Én kedvelem. Akárminek nem áll jól, de egy digónak igen.
Még a műszerfal teteje és a betétek az ajtókon lehetnének ugyanilyen pirosak, de az már ízléstelenül sok lenne, inkább a kamukarbon. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Eugene Roe #347586 üzenetére
Legközelebb azt írom a hőtől a műanyag kiflisedik / hajlik. Csak neked! Jobb?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #347507 üzenetére
Nalam meg az a legbikabb, a tobbi mind gyengebb (Yuasa, Exide, Rocket egyforma eros).
Mondjuk a Exide es a Rocket ugyanott keszul. Talan meg a Yuasa is.
-
válasz
Eugene Roe #347442 üzenetére
Megint általánosítunk, feltételezzük, hogy az EV vásárlók túlnyomó része divatból vásárolta az autóját, nem tud róla semmit, még azt sem, hol kell beindítani.
Jaj...
De akkor csak a Teslánál maradva, én igenis meg akarom magyarázni pár hülyének, hogy nem azért ülök egy Teslában, mert Musk f@szát szopogatom, ahogy azt Te is elképzeled, hanem mert ez az autó tűnt egy logikus, vagy éppen nekem megfelelő vételnek. Jééé
Miért hozzon anyagi áldozatot? Adjam el az autómat csak azért, mert van x idióta, aki nem képes különválasztani dolgokat? Oké!
Ha használtan megveszel egy Teslát egy Hollandtól, azzal hol támogatod tovább Musk-ot? Max a töltésekkel, de ott is választhatsz kedvedre.
Szóval ez megint olyan, hogy ha teszek egy i love BP matricát az autómra, azzal különb vagyok annál, mintha ha olyat teszek rá, ami mondjuk tényleg igaz is?
Engedjük el ezt is szerintem. -
válasz
Eugene Roe #347413 üzenetére
Biztos van valami tény emögött, kifejtenéd kérlek?
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Eugene Roe #347415 üzenetére
-
válasz
Eugene Roe #347324 üzenetére
Neem, sokszor van nyitva fél napokat is, de délelőtt pont betűz a nap.
Amúgy meg mindegy milyen a környék… mindenhol vannak simlisek.
-
válasz
Eugene Roe #347355 üzenetére
3 fa is van az előkertben (Tiszafa
), 1 szivarfa pedig a kerítésen kívül, ennyi elég, nagy fát közvetlen a ház mellé ültetni meg az álmoskönyv szerint is butaság, nem vagyok önmagam ellensége.
-
válasz
Eugene Roe #347324 üzenetére
Kevés környék lenne itthon, ahol szívesen nyitva tartanám a garázsom az utcára nézve... 1. Senkinek semmi köze hozzá
2. Nem jó érzés hogy jönnek, megállnak, benéznek, nézelődnek
3. Utána én lennék meglepődve a legjobban ha feltörnék a kecót?! Ugye hogy nem...
4. Bármi bemászhat a garázsba, egér, idegen macska-kutya-nyest, apámfsza, Alien, Szíriuszi gyíkemberek, na kösz, ezt se -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #347246 üzenetére
Az tuti, amint van lehetőségem húzok fel a telekre a Mátrába, ahol fixen 8-10 fokkal hűvösebb van mint itt a purgatóriumban. Ezért nem értem a Balatonosokat, ott is rohad@s meleg van meg itt is. Vagy nem jönnek ki a vízből péntek estétől vasárnap délutánig?
És most a chio után, már felfelé is ki merem előzni a Volán buszt.
-
Steve_Brown
senior tag
válasz
Eugene Roe #347154 üzenetére
"A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka. Csak mert nincs bizonyítékod valaminek a létére nem jelenti azt hogy bizonyítékod van annak a nemlétére. Vannak ismert ismeretek, ismert ismeretlenek és ismeretlen ismeretlenek is amikről nem tudjuk hogy nem tudjuk."
-
-
tototos
addikt
válasz
Eugene Roe #347105 üzenetére
Vredestein. Nem vészesen hangos de jobban morog mint a nyári a másik kocsikon.
Qru: nekem ez az első négyévszakos. Lehet a Prius futómű is közre játszik.
Ha már gumi. A Hankook Ventus Prime 4 egy hulladék idősen. Pénteken mentünk próba kört az RSel és nagyon szar a tapadása. 19es gumi kevés kmrel, csak nyáron van a kocsin de borzalmasan öregszik. -
rbalint88
addikt
válasz
Eugene Roe #346777 üzenetére
O ilyen pohartoltelek toy yorki vagy wtf? Mienk se egy orias, de havi 32-40k a kajaja attol fuggoen, hogy nyari vagy teli adagolason van (6 vagy 5 adagban kap meg 1kg hust, tehat 3 vagy 2,5 nap, csak nyul, barf menu).
Mondjuk az S4 mellett mas kontextusba kerult a kutya kajaja, a 60liter /400km eddig eleg stabilnak tunikde a V8 bugyborekolas miatt megeri
na jo, neha azert el is kenem a szajat, vegig ki van fizetve a fordulatszammero, ha mar uzemmeleg.
Csak hat autopalyan is mar gyorshajtasban bir lenni a 3.vegen (140)
-
kenwood
veterán
válasz
Eugene Roe #346625 üzenetére
Igen,pont ezt tettem,viszont nem tudom, hogy mi kell meg magan a lengescsillapiton kivul,es mennyi munka ez idoben.
Egyebkent normalis, Ford specialista szerviz, nem a szomszed Jozsiba,es picivel 150 feletti volt az ajanlat.
Erosnek tunt, de akkor nem az. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #346133 üzenetére
Haver berakatta a Vogtland rugókat (fekete) kutyának fel sem tűnt pedig egy Passaton azért a 3 centis csüccs több mint decens...
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Eugene Roe #346100 üzenetére
Nem szeretem a barnát, de az árnyalatot leszámítva ez nem néz ki rosszul. feketében, vagy beige színben dög lenne.
A perforálttal az a baj, hogy az életben nem találsz ugyanolyan sűrűségűvel perforáltat ha javítani kell, mondjuk az utca népe nem fogja észrevenni a differenciát. Túlélem hogy nem ugyanaz 100%-ig a luktávolság azon az ülésen ahol cseréltek már ülőlapot, mint a gyárinak megmaradton..
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #346070 üzenetére
Ha jól tudom van ilyen. Luxus táskagyártóknak vannak saját állataik. Persze azok is fel lesznek dolgozva, de elsősorban nem a húsuk miatt tartják őket.
-
válasz
Eugene Roe #345946 üzenetére
Miért a műbőr az nem eco a bőrrel szemben? Én nem vagyok környezetvédő, meg nem is vagyok szemellenzős de attól még ez a jobban élhető anyag.
Az megint egy másik tészta miért ez… amúgy a Tesla mennyiséget akar eladni… nem volt cél sose luxus autók anyaghasználata, nem is az a konkurencia, vagyhát de… mert ha megnézzük mennyien ültek át mindenféle prémium markából (Audi, BMW, Mercedes) az sokat mond.
Le… meg el kell adni valami el az autót, így is sokkal gazdaságosabban fogyasztanak mint a hasonló prémium gyártó autói.
Minden relatív. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #345946 üzenetére
Ugyanezért nyomják a zéró kólát is, mert a mesterséges édesítő olcsóbb mint a cukor.
-
válasz
Eugene Roe #345943 üzenetére
Szerintem ennyire nem rossz az ülés benne, de ezt embere válogatja. Ki mekkora milyen alkat, én pici is vagyok meg vékony is… a jobb oldaltartást hiányolom max, más igazán nem zavar.
Anyagban meg mindenki erre tart, mert ez az ecofrendly. -
válasz
Eugene Roe #345920 üzenetére
Ülést lehet venni - módosítani 600e körül, az sem rossz megoldás, ha nincs keret újra. - nekem se volt, másban sokat nem ad
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #345920 üzenetére
Mert tarcsiból sohasem elég.
-
#214
aktív tag
válasz
Eugene Roe #345417 üzenetére
Közterületen lévő autó belső tere nem magánterület, hivatalosan ott sem lehetne nálad.
-
Reggie0
félisten
válasz
Eugene Roe #345403 üzenetére
Rossz a leiras. 20 grammos korlat csak a kozteruletre es a nyilvanos teruletre vonatkozik. Maganteruleten legalisan lehet csaladi gazspret(= porolto meretu) vagy medvespret is tartani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #345405 üzenetére
Paprika előnye, hogy kicsit hosszabb a hatóideje. Tehát több időd van szabadon cselekedni. De nekem mindegy, mert egyik sincs.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #345403 üzenetére
Ha vki el akarna verni pont letojnám mi a szabály, azt elhiheted.
-
válasz
Eugene Roe #345388 üzenetére
Ó nem, halálra unám, én teniszezek
-
válasz
Eugene Roe #344883 üzenetére
Nem tanultam metallurgiát, csak olvasgattam a témában. Nekem az jött le, hogy forgatás közben görgők közé szorítják a formálandó alapanyagot (felnit). Csak angolul találtam: [link] [link] . Qru tegnapi hsz-e és a benne lévő videók nagyon jók ugyanakkor, és aki látott már fazekast munka közben, az könnyen megérti (írtam általánosban esszét a fazekas munkájáról, így nekem átjött a mikéntje).
-
válasz
Eugene Roe #344811 üzenetére
Hát, Mercedes árakat ismerve, ha lenne külön szűrő olajteknő nélkül, az is egy százas lenne
(mármint 9G-Tronic-hoz)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #344789 üzenetére
vezermuszijat a vezermu meghajtasanak nyomatekigenye terheli
az meg nem fugg a fotengelyi teljesitmenytol, ha nem lettek erosebb szeleprugok, meg nagyobb butyok a veztengelyen -
válasz
Eugene Roe #344789 üzenetére
OM651-ben volt gond a lánccal, ott szívás is volt cserélni mert hátul van.
Elvileg ugyanaz a lánc van OM654-nél 220d és 300d alatt is.
A váltó pedig 9 sebességes hagyományos automata, nem DSG -
válasz
Eugene Roe #344719 üzenetére
Illetve elkobzás ha bcsből szerzett vagyonból van a beszerzés.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Eugene Roe #344711 üzenetére
Odafele tették meg a táv minimum egyharmadát szakadó esőben.
-
válasz
Eugene Roe #344533 üzenetére
A "full húzás" engem sem hoz lázba, nem sok értelmét látom ennek a rengeteg lóerőnek. Nekem valahol 350-400 lóerő közt van az a határ, aminél erősebb autóra soha nem lesz szükségem (2 tonna alatt). De technikailag mégis nagyon érdekes ez a hibrid technológia, nagyon durva, h ezzel milyen teljesítményt tudnak kicsikarni egy belső égésű motorból.
Igen, a hang viszont annál inkább érdekel engem is! Csak sajnos abból egyre kevesebbet kapunk (köszi EU!) És ez egyébként főleg a Porschékra jellemző, általában még a gyári sport kipufogóval sem túl acélos a hangzásuk.
De szerencsére ez könnyen orvosolható, épp múlt héten volt szerencsém élőben meghallgatni haverom 911-esét. Ő tett alá egy komplett Akrapovic rendszert, így már majdnem kétszer olyan hangos az autója mint az én BMW-m! És persze nem csak hangosabb...
Én nem is nagyon értem, hogy egy ilyen rendszer hogyan lehet road legal?!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #344197 üzenetére
es mi van ha regi lako meg ezt nem akarja, akkor o koltozzon el az uj lako igenye miatt?
amugy az onkorinak ilyen temakra siman van penze egybol?
akkor ne sirjanak semmiert
inkabb csinalnanak rendes kozvilagitast LED-kkel, amivel csokkenne a rezsijuk -
KAMELOT
titán
válasz
Eugene Roe #344197 üzenetére
Én mindenhova autóval megyek! BP centrumba is.VIP kártyával bárhova tudsz parkolni, mert mindig van hely.
Parmaboy: Betont akarod pumpálni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #344085 üzenetére
Nem nyugtattal meg. Akkor marad a 15 eves kotlam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #344056 üzenetére
Jah 1 vagy 2 nagygerenerál után az enyém is elmegy 500k km-t.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #344014 üzenetére
Alfáknál - vagy legalábbis a 10-15 évvel ezelőtti MiTóknál és Giuliettáknál - gyárilag megvan ez a DNA kapcsolóval.
Remap után is csak ~5 lóval lett erősebb a gyári mértnél normál módban, és teljes kakaó csak dynamicban van.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #343996 üzenetére
igazabol a resztelhelesi nyomatekcsucs a lenyeg elozeskor, nem a max teljesitmeny
azert jobb a dizelek u.n. 'nyomatekrugalmassaga'anno az 1.4-s PuntoGT-nel a Stage1 csip az 130-rol emelt 135-140lora
aszondja ember erre bazze annyiert minek
(a Stage 2 volt 155-160... FMIC, K&N legyszuro, de-cat feeflow kidorreno...)ja csak stage1 reszterehelesen 250Nm-t tudott 200 helyett, azt jelentette hogy a 80-82loero helyett ~105loeros volt a motor ~3000-nel... (Stage 2 meg 275-280Nm)
ugyhogy +25% jedi volt abban az rpm savban, amirol egy elozest meginditasz
ennyi siman megerezheto seggrea benzinmotor minosegszabalyzott, azaz ott ha van a levego (oxigen) az egesterben, akkor uzemanyag is kell melle megfelelo mennyisegnyi
pV=nRT <- egyetemes gaztorveny
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #343694 üzenetére
ja nem, csak neha vannak ilyen motorhibas 1.6-s 147-k 150-200k-ert...
gondoltam hogy egy 3.2 V6 24v beleugrana, mert a valtoval es ECU-val stb egyutt ~5-600k
es akkor van annyiban, mint egy "jo" auto
volt a GTA-ban ilyen gyarilag is, csak 6-8milliot mar annyira nincs kedv kikohogni arrameg az gyarilag csak a 3 ajtos bodeban volt es csak a facelift elotti, kislampas, "bamba" elejuben, mert a gyari 250lo 305Nm-s "GTA" motor, az csak Euro3-s
pedig a motorbol van Euro4-s is a 936A000 motorkoddal hiszen 2008-9-g szereltek a 166-ba es a GT-be is (ami a 147 Coupe-ja, meg az alvazkodja is ZAR937...-l kezdodik annak is)
330mm-s 4 dugos elso Brembo fekszett itt van 3 eve pinceben, hatso 276mm-s meg GT/156/156SW-bol lenne fruttiert hozza felujitassal egyutt 100k-ert
csak a normal 147 hasznalta a kisebb, 251mm-s feket hatul (a GTA ott is a 276mm-st)a 147/GT/156 egy platform egyebkent
ez 240lo meg ~290Nm
FWD-re "eleg" ennyi+ rovidebb 156 2.5 V6 24v 6-s valtoval, mint ami a 3.0-3.2-é, jobban is venne a tuzet
+ BC futomu ala
+ Quaife LSD
+ uprated vastag full alu vizhuto
+ Eibach sway-bar kitcsak mennyi ennek a papirozasa, hogy egy ilyen rendorsegi razziatol ne kelljen izgulni?
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Eugene Roe #343522 üzenetére
Amúgy még az Öemfau-nál is érződik hogy a sima 95 az mennyire fos alapból ami a moltól jön..
A GTi is simán be-becsörög tőle, igen, monitoroztam az ecut, és láttam a koppszenzor értékeit, meg érzem is hogy tekeri vissza az előgyújtást, prémium 95 hozzáadása segít a dolgon némileg.. pedig elvileg nem egy háklis autó
A Pingvinbe meg ha ötöst tankoltam régen, eltűnt 30 lóerő a kocsiből egyből.. -
Blindmouse_
senior tag
válasz
Eugene Roe #343511 üzenetére
Úgy féltek az ethanoltól mintha az ördög műve lenne.
-
Simivok
senior tag
válasz
Eugene Roe #343506 üzenetére
szia köszi a hasznos infókat
Interat Budakeszi csinálták, majd elviszem egyszer korrigáltatni akkor -
norbert1998
nagyúr
válasz
Eugene Roe #343194 üzenetére
Az elektromos szerintem tönkre fog menni ettől. A sima pedig nem.
-
Emunem
őstag
válasz
Eugene Roe #343194 üzenetére
nem lenne szabad baja legyen!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #343194 üzenetére
Egyszer mindegyiket.
Elektromosnál lehet belőle gond ha szétugrik a behajtó mechanizmus akkor amíg nem rakod helyre nem fog menni az elektromos állítás. Hagyományos mechanikusnál nincs ilyen gond. Amúgy azért hajtható vissza kis mértékben, hogy ha kap egy kisebb ütést ne törjön le azonnal. Párizsban pl divat ha nem engeded el időben a motorost aki 2 sáv között csalinkázik akkor kihajtja a tükröd simán aztán tovább megy (de amúgy meg nyuszik, ha kiszállsz és megkérdezed, hogy mi van akkor már lefagynak és betojik az összes. Nem értik ezt a balkáni módit.
).
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #342939 üzenetére
Nem látom értelmét még egyszer arra cserélni, ami ilyen hamar tönkrement, legyen inkább más.
Egyébként FAG lengőkarokat vettem a Lanciába tavaly (gömbfejjel együtt, nem szétszedhető), egyelőre az is oké. 🤷♂️
-
válasz
Eugene Roe #342906 üzenetére
Viccen kívül maradt hely gyalogosnak, biciklisnek egyaránt. Más színű térkő vagy tisztán látható felfestés jelöli a bicikliutat a járdán, ott vezet, ahol volt rá hely.
-
Steve_Brown
senior tag
válasz
Eugene Roe #342636 üzenetére
Nekem pözsóm van. Gyakrabban lesz hengerfejes és eszi meg a hűtővizet mint hogy elöregedjen a fagyálló.
Ugyan itt Cappuccino eladó!
-
válasz
Eugene Roe #342646 üzenetére
Nálam most volt hűtőfolyadék csere 6 évnél és 210k km-nél (OM654). Nagyon nem olyan összeget fizettem érte, mint amiket felsoroltál...
szóval ja, annyiért simán, cseréld le.
De még a 20k munkadíj is tök oké manapság, szerintem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #342431 üzenetére
Azt nem probaltam csak a burgeruket. Az egesz jo volt.
-
válasz
Eugene Roe #341853 üzenetére
+1, tegyenek vámházat a városhatárra, megszűnik bent a dugó.
Továbbá támogatom a belváros full lezárását is beton terelőelemekkel, se ki, se be senki.
De ezt csak OFF-ban merem leírni. 🤷♂️
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #341853 üzenetére
ja es szokas szerint ezzel at is esunk a lo tuloldalara, mert ilyen arszabas meg Londonban sincs, csak ott a 4-5x nagyobb lakosra 10x ennyi metro van keszen, hogy tenyleg legyen alternativa is
a tomegkoz infrastrukturalis fejleszteset kene ELOBB vegrehajtani, nem csak tervezgetni tovabb evtizedeken at, es nem egybol tííííccsukkki-sat jatszani esz nelkul, mert ez a resze a tortenetnek az lathatoan nagyon menne egybol neked is
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3010
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest