- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- Google Pixel topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #332911 üzenetére
Phev-et is lehet sima hibrid módban használni mint a Priust?
Elméletileg tudnám otthon tölteni és nem lenne hatótáv para mint egy sima elektricskával. De ha azt mondod, hogy sz*r, akkor elengedem. Csak tájékozódok. Jelenleg van egy Jazz helyben járkálásra meg ott az Impreza ha messzebbre kell menni. A kettőt meg kitudnám váltani egy PHEV-el akár a későbbiekben...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #332909 üzenetére
Sok pénzem sosem lesz és ha lenne sem költenék erre túl sokat. A phev azért kéne mert pl a telken nem tudok tölteni így kéne az érdemi hatótáv, viszont ha csak helyben mocorgok nem kéne a benzinmotort nyektetni. Mondjuk a V06 D6 az valid annak még értelmes AWD rendszere is van, tehát még akár télen is használható számomra.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz tototos #332708 üzenetére
mi a reszerdmeny? itt egyelore az megy hogy lezarunk meg kitiltogatunk
de infrastrukturalis meg kapacitas fejlesztesekre meg megy vallvonogatos pingvinezes, hogy niiiiicsrááápééééz meg óóódddmega reggeli csucsban tomottek a jaratok igy is...erre mi a terv?
itt a sotetzoldeknek max annyira telik csak az ezzel kapcsolatos vilagmegvalto gondolataikbol, hogy vilag kulonbozo reszeirol osszeszemezgetnenek minden korlatozast egy a vilagon sehol nem letezo giga-mega combo-ba, amiket olyan helyekrol szedtek ossze, ahol a varos metrohalozata ezzel a 3-5x meg 10x-e a bp-inek 100k fore szamolva
nezd meg miket olvasol barmelyiktol
erdemi(!!) kapacitas es infrasrukturalis fejleszetesekrol SOHA egyik sem beszelmegy par ilyen alibizgetes par eve, hogy a Bajcsy-n is lenne vilivonal attol fudejo is lenne a jolika neninek, hogy 400m-ert felszallhat ra -mashol ennel tobbet setalsz a legkozelebbi buszmagalloba es Bp-n belul vagy akkoris-, de ettol meg a Maglod felol meg 16km-t(!!) mesz a Bp-n tablan belul is az Örs-g a fika kapacitasu P+R-be tovabbra is
a masik ilyen csucsokossag, hogy a BME elott is legyen vilivonal budai oldalon a MOL szekhazig
na attol is de qrvara sokkal jobb lenne, meg tehermentesulne a varos
ahhaaa, deeenem oda kene beeroltetni +1 vmit, ahol minden sarkon jart mar 20-30 eve is 3 jarat....
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Emunem
senior tag
válasz tototos #332671 üzenetére
Mert átlag Jürgen privátban sokkal kevesebbért is túl ad az autón. Amit neten látsz, az egy lufi. (Szomszédom Toyota CHr-jét gombokért adta el. Legolcsóbb is 12k€ neten (lefingott taxis), ő 9,5k€-ért adta el (garázsos, 75k km, Toyota szervizes) egy szlovák csávónak (nepper, mert utánfutóval jött, nagyon jó német nyelvtudással, de tudott magyarul is, ezért jelen voltam ha kellene) nem akartam elhinni az árat! Annyiért én is megvettem volna, ha tudok róla…
Ismerős is úgy hoz autókat, hogy kinti haverok, rokonok miközben járnak kelnek nézik hol van eladó, vagy hallják, hogy valakinek eladó lesz autó. Kiépített hálózatban könnyű dolgozni. Sok a bukó is néha, de amikor megéri, akkor nagyon-nagyon !"... hát persze ..."
-
Ármester
válasz tototos #332605 üzenetére
Azért ez erős túlzás szerintem, nézem a piacot több helyen is, azokat ami olyan mint az enyém és nincs igazán új a nap alatt... talán 1 db-ot láttam, ami 1,5M-val volt olcsóbb az enyémnél, de abba volt 60e km és már nem volt rajta teljes körű garancia és kifejezetten jó vétel volt, amin van még gari (nem csak a hajtás/akku), az mind ugyanott topog, ahol én vettem 7 hónapja.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz tototos #331957 üzenetére
Merca vagy M1 flotta is hatalmas darabszamokat rendel, mindkettonek van olyan sajat szervize, ami markaszerviz minositest megkapta.
Tippre 25%-ot kapnak a listaarbol, de lehet egy-egy keszletes daraboknal tobbet is.
Villanyauto tamogatas nem jatszik ezeknel, azt csak cash vagy zart vegu (ott meg nincs afa vissza) eseten jatszik, operativ(ami nyilt vegu, csak a flottakezelo az uzembentarto), v sima nyilt eseten szoba se johet. Nem veletlenul alig palyazik vki.Diffidati Con Noi
-
grizlisandor
veterán
válasz tototos #331070 üzenetére
Csípem Tomit, de ez a videó nagyon gyenge lett, szerelés 0%, magyarázás 95% és Kopasz felopás 5%.
Textar Pro+ magas szentartalmú féktárcsához, TRW betéttel miért?
Gáz, hogy 15 éve használja a MB ezt a 4matic hajtást és az osztómű mindenben ledöglik és nincs aftermarket megoldás rá, csak a bontott meg a gyári. Persze nem tudjuk az osztóműben mennyire volt cserélgetve a kenőanyag. -
Ármester
válasz tototos #330544 üzenetére
Nehéz összevetni, amúgy is, mert valahol nem lesz pariba, hatótáv/le, éppen melyik javára, meg ugye kinek mi fontos egy autóban, aztán megint totál más egyénenként.
I3-at kell összevetni az 5M-ós ársávban, szerintem ott az nagyon erős.
Azért ez picit felé hajlik, ami az eladási értéket illeti, nagyobb értékű autó nagyobb értékvesztés, de közben meg megy el az életünk, teszem azt 5 éves távlatban nem mindegy miben ülsz nap mint nap, 10 évesben meg pláne, főleg ha család is ott ül melletted. -
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #330507 üzenetére
Meg a dízel nem is városba való. Főleg, hogy az okoska KariGe*i még a dízelt hibridet se engedi használni szomgriadókor. Tudom ritkán van de akkor is...
Amúgy jó autó, jó az AWD-je. Itt van egy kaptató, ha esett a hó ott hamar levizsgázik minden technika.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #330490 üzenetére
Az E400-ba nálunk MOL 100-as vagy Shell 100-as ment én nem vettem észre különbséget de nyilván nem is nagyon próbálgattam a határokat feszegetni vele. Ahhoz képest, hogy elég sok nyűgje volt nagyon szerettem azt a verdát. Ahogy beröffent a motorja máris félárbócon volt a...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #330486 üzenetére
Teljesen jó, amikor bejött az E10 akkor ráparáztam és sokáig 98-ast tankoltam náluk. Teljesen bevált. Mol-nál nekem csak a lakossági -5 Ft van. Ami még bejött az olcsóbbak közül az Avia. Shell-t nem szeretem, mert hektikusan eszik tőle a kocsi. Hol jól, hol szarul. OMV MM95-el sem vettem észre semmi javulást (se teljesítményben, se fogyiban). Mol-t szereti aból keveset kér. Szóval az Auchan-Avia-MOL a preferenciám.
Ja meg az ENVI, az is teljesen ok, azt is hosszasan teszteltem.#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #330475 üzenetére
Egy új törvénycsomagnak hála jan. 1-től inflációkövetővé vált - többek között - az üzemanyagok jövedéki adója. Nem csak a 100-as benziné, mindegyiké.
De hogy konkrét példát is írjak, a 100-as OMV, amit én is tankolok,
~1519 Ft-tal lett drágább Óváron. 654-ért tankoltam kari előtt, most 673.[ Szerkesztve ]
-
ParmaBoy
junior tag
válasz tototos #329554 üzenetére
Ne menjunk messzebbre, a Kia fele 1.6crdi mhev wgy tervezesi hiba miatt kezdte sorban elszaggatni a vezerleseket, 21 es 22 nyaran, sok kocsiban 10k sem volt meg es komplett motorcsere lett. Aztan az 5. Cikkszamu feszto, meg sw frissites megoldotta.
Napjainkban nincs eleg ido sokszor (es emisszios dolgokra visszavezetheto, MIL lampa is az esetek jelentos reszeben a kornyezetvedelmi rendszerek miatt gyullad), es az user betatesztelo a konstrukcio elso par eveben.
Tipustol, modelltol fuggetlenul.
Amikor kezdtem az ipart, akkoriban a tulhuzott olajcsereperiodus ment, de 100k-t gond nelkul azert lefutottak. Napjainkban szinten mindegyikkel van valami garis eset 50k km-en belul, es a tendencia csak romlik.[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
nagyúr
válasz tototos #329533 üzenetére
Nem tervezek azonnal S-t venni de mivel volt ott is minimum 2 facelift, gondolom annyira nem hulladék mint ahogy a zseni állítja...
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Shadowbull
addikt
-
ParmaBoy
junior tag
válasz tototos #329422 üzenetére
Ami total ossze tudja zavarni, az a jarokelok. Az 5.keruletben rendszeres problema (realtanoda-magyar-szep utca), h szepen meginditja, de a jarokelo bezavar a jardan es meghal a dolod.
De mondom, a mostani Bmw onparkoloja nagyon profi (...es igen, va tesla (m3 dualmotor) is a flottamban)Diffidati Con Noi
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #329190 üzenetére
Egyszer en is jartam igy, egy szakadt, sportdobos Fiat Bravo jott mogottem a 4-es uton es azt hittem a Passatban lyukadt ki a kipu.
Meg voltunk megnezni egy E34 535i-t Szolnokon, azon volt olyan tufa kipu, hogy a 10 perces probaut vegere megfajdult a fejunk de pl szomszedom F82 M4-eben nem orulsz meg, pedig van hangja (gyari rendszer, csak mhd-vel ki van nyitva benne az osszes szelep sport modban, majdnem visszafogott ). Annak is van egyfajta ercessege, de nem az a proszto, mint annak az Alfanak volt, az nagyon magas frekvenciara volt hangolva, kb mintha valami 1.4turbora akasztottak volna a kiput -
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #329294 üzenetére
Nincs azzal semmi baj, amíg tudja az ember hogy bírja, és mikor kell megállni..
Azért Omis mellől simán hazajöttem egy seggel úgy hogy akkor még nem volt a jugoszlávoknál autópálya.. az 500 mérföld volt kereken háztól házig.. odafele kb 12 óra.. visszafele is vagy 10.. de akkor már M7-esen 160 meg ilyenek.. egy rátankolás megállással, meg egy szendvics+pisiszünettel oda-vissza is. Odafele még volt energiám kipakolni, úszni egyet a tengerben, utána dőltem el mint egy fa. De akkor fiatal voltam és szép. hazafele az volt nehezebb hogy délután indultunk..Meg 10 éve a márciusi rubbish british tour volt kemény.. előzőnap kérdezte haver hogy megyek-e, kérdeztem hova, mikor, minek? aszondta holnap angliába kocsiért.. menjünk..
Reggel felkeltem.. pakolás, délután felkanalazott, még mentünk ide-oda még 1-2 útitárs beugrott.. este 8kor hagytuk el BP-t.. germánia közepén szóltak, hogy na, mostantól te vezetsz...persze nem aludtam addig egy percet sem.. onnantól én toltam vagy 6 órát kb 110 volt a '90-es Hiacen a Vmax.. sejtheted mennyire voltam éberMegtehetem, Flúgos vagyok...
-
KAMELOT
titán
válasz tototos #329190 üzenetére
Utcánba bekanyarodott a havero H2-vel. Direkt lassan jött, még akkor is 500m lehetett hallani! Pedig csak egy alap MagnaFlow van neki fent.
Gondolkozok majd én is Borla vagy Mopar, de nem merem feltenni, mert éjjel itt fel fognak kellni a szomszédok Pedig ez még nem is hangos.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #329190 üzenetére
Frekvenciától függ, az én MiTóm (nincs középdob, csak 65-ös cső meg egy viszonylag üres végdob) sokkal zavaróbban búg 90-100 környékén, mint autópályás tempónál. Azért kíváncsi lennék rá külső
szemlélőkénthallgatóként is. 🤔Munez kedvéért a hangerő nem egyenlő a hangmagassággal.
[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #328847 üzenetére
Valamiből a kisembereknek is meg kell élni.
Amúgy abból a szempontból jók ezek a nepperek ha valami kell év közben azt talán be tudod szerezni.
Pl így szereztem egy ilyen készletet az 1/4-es ütvecsavarozóhoz 1000-el drágábban [kép]Ja és ezt a csavarhúzó készletet szívből ajánlom, nagyon jó minőség. Autószereléshez tökéletes, az ára meg parádés:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #327940 üzenetére
Tanpályán, élőben még nem nagyon láttam elszállni senkit szerencsére. Illetve de, egyik télen egy B5 Passat az utolsó pillanatban döntött úgy, hogy mégiscsak felmegy az M7-esre Martonvásárnál Pest felé és kb az utolsó pillanatban berántotta a kormányt. Na az elszállt mint a győzelmi zászló.
#nincsbennetarcsi
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327938 üzenetére
Nézd, én se tartom be SOHA kb a sebességkorlátot. DE viszont ésszel megyek gyorsabban, ergo belvárosi kis utcában lehet nem megyek harminccal se mert szűk, meg nyilván a nagykörúton nem megyek mázsatizet, vagy a soroksárin kétmázsával.. még akkor se ha full üres.. nyilván előfordul hogy zöldnél tolunk egy "gyorsulást", DE elrúgom max hetvenig, aztán fék, tovább minek? Szóval nagyjából tudom hogy hol, mennyire "veszélytelen" még tolni neki. Plusz anno megtanultuk hogy lehet te fel vagy készülve, de sok hülye van ott még, körülötted aki viszont nincs... szóval ha hülyülsz, akkor ott, és akkor tedd, amikor ezek nincsenek. Meg hát nem is szeretném a ritkaságaimat összetörögetni...
Viszont tényleg népbetegség az hogy "semmi bajom nem eshet.. " gondolattal mennek ha kell hanem, tökön babon át, és minen ami eléjük kerül az akadály csak amit le kell győzni mindenáron.. a dunning-kruger diagram elején tartanak.. És az fogja EGO-ból csakazért is túltolni, mert esze az nincs. És ő igenis leforgatja a harmadikat is az üllőin.. aztán 20 méterrel a kövi piros előtt aggódik hogy hoppá meg is kéne állni, hogy került ez a lámpa ide? Egyszerűen nem gondolkoznak 50 méterrel sem előre, nemhogy 1-200 méterekkel.. az adott pillanat van, meg az a 20 méteres szféra ahol épp tartózkodnak, és számukra azon túlról nincs információ, nem figyelnek rá nem érdekli őket..
És igen, szentigaz hogy kanyarodni egyik ilyen sem tud.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327940 üzenetére
Amióta rogyásig vannak pakolva hárombetűs szarokkal a kocsik, meg olyan érzeted van a rengeteg hangszigetelés miatt mintha valami baromibiztonságos valamiben ülnél, azóta van ezeknek az embereknek egy hamis biztonságérzete.. Ergo tolja neki eszetlenül.. Aztán amikor baj van. akkor pánikolva nem csinálnak semmit, csak egyenesen sikítva mennek neki annak ami épp az útjukba kerül..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327921 üzenetére
Meg a Karenek, elnézve egyébként pl a hírportálok oldalain a kommentszekciókat, az utóbbi időben emberek 80%-a masszívan szociopata/akciónyugdíjas/Karen, aki mindenre rázza az öklét, és lassan nyilvános élvekibelezést követel, mert valaki bármi olyat csinál amit ő nem.
Nem tudom mi van a Vácin én lassan 10 éve nem hajtottam rá.. de amúgy hogy a kiinduló hozzászólásodra reagáljak.. nos az utolsó szubhumán akivel kapcsolatban nem is túl rég, azt éreztem hogy nagyon nem kéne vezetnie, az konkrétan, 800 méteres látótávolságnál összes létező ködlámpát felkapcsolva szédelgett negyvenkettővel, szemmel láthatóan fogalma nem volt a gépjármű kezeléséről, viszont a kövi pirosnál azért majdnem nekemjött szándékosan, miközben magából kikelve ordítva kurvaanyázott, csak mert közöltem vele hogy nem kellene kiégetni mindenki szemét városon belül a hátsó ködzáróval mert nagyon nincsen köd amíg a párában 800 méter a látótávolság..
De amúgy tele van ilyennel a város.. szédeleg a belső sávban VMAX40-el, aztán amikor kikerülöd jobbról, villog meg az öklét rázza..
Ennyit a gyorshajtásról.Kicsit olyan ez mint amikor azt kommunikálják hogy a CO2 MUMUS, az a környezetszennyezés alapja, aztán közben meg a 70 féle karcinogénról egy büdös kukkot nem ejtenek.. csak egy dologba csimpaszkodva ekéznek dolgokat, miközben nem az a fő probléma.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
hobizoli
nagyúr
válasz tototos #327423 üzenetére
es ha nem olyan helyre jar?
vagy fogja az onkori es osszevon ket ovodat/iskolat egybe, es ami eddig setatavolsagra volt vagy 2-3 megallora az hirtelen a kerulet masik felen lett, akkor ott mi a matek?
aztan onnan juss el meloba vissza BKV-val
meg milyen kedves az a onkori is, ahol a ovi 8-kor(!!!) nyit, de penteken 2-kor zar
óóódddmeg, de azt persze elvarnak, hogy szuljon anyu 3-4 gyereket, meg termelje melle a GDP-t is
regen reggel 5-kor nyitott a bolcsi es este 18h-kor zart pont azert, hogy egy 06-14h vagy 8-16h munkaidovel rendelkezo is le tudja oda adni a gyereket, delben volt a valtas egyik heten delelottos, masik heten delutanos voltak az ovonenik
sima nyolc oras munkahellyel se tudod megugrani kb hetkoznap se, foleg ha reggel 6-14h-g dolgoznal vhol, 6 orassal se vagy elorebb, 4 orassal meg megeri egyatalan nem otthon maradni?
de ha szerdan is du 3 elott ersz oda 10 perccel lohalalaban is mar csunyan nez rad az ovoneni
na óóódddmeg BKV-val
nem mindig a pistanyi 5.ker-bol kene kiindulni, ami a Astoria-tol nezve 4 sarok a Erzsebet hidig kb, es 10-12 perc alatt le is gyalogolhato tavolsag
meg siman lehet olyan szitu, hogy itt laksz, a munkahelyed meg 4 kerulettel odebb van, es 3-4x kene atszallnod BKV-val, amiben nincs metros utazas se, elmegy elotted a csatlakozo buszod, mert benyaltal ket pirosat, akkor 15percig dekkolsz megalloban varva kovetkezot, kocsival meg 30perc alatt odaersz haztol-hazig
Bp qrvara le van maradva a gyors(!) tomegkozlekedtetesben barmeiyk EU nagyvaroshoz kepest kapacitasban is, de a ú.n. cherry picking tíííícccsukki tiltasokat persze szeretnenk tegnap atvenni barmifele elozetes infrastrukturalis fejlesztesek nelkul
ezt kulfoldon elobb mind megcsinaltak hozza amugy, es nem az volt a hozzaallasuk ra hogy níííícccsráápéééhéééééz meg (vállrándít) óóóódddmegtöbb drón kell ;P
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327423 üzenetére
Értem,. nem véletlenül tettem fel a kérdést úgy ahogy.
Azzal én sem értek egyet amikor valaki a 400 méterre lévő tescoba is kocsival megy le egy csomag ropiért jó időben... a volt szomszédom képes volt a 3literes dízelkombival kijárni a játszótérre a gyerekekkel. 300 méter. minden nap. közben 2x hazajöttek mert pisilni kell, itthon maradt a kislapát, akármi.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327380 üzenetére
Hát jah, visszamenőleg sokmindent nem lehet megszűntetni. mondjuk ebben az országban lehet jobb is. Mert még a gázfűtést is elvennék visszamenőleg mindenkitől, leszarva hogy megfagy.. mert a röndellet az röndellet.. bé köll tartani a főespán úr parancsára!
Megtehetem, Flúgos vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest