- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Akár Bluetooth-os is lehetne az új S Pen
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Blindmouse_ #334229 üzenetére
A frissebb, de meg GM Opelek is csalnak kemenyen, k astra, b insigniaig bezarolag tapasztalataim szerint.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz CactuS #333960 üzenetére
Tobb helyol hallom ezt, a hires ford diler uzemeltette flottakezelo reszerol is hasonlo hirek jonnek kispestrol, az ugyfelkozpontu gyori ceg is multi lett, az mol megvette a bizonyost es az ald-leaseplan egyesules utani ceg is olyan ajanlatok ad... a kicsik pedig elrakjak a felborult piac utan a maeadvanyertek nyereseget es csomagolnak.
En ezt latom, evtizedes flotamenedzserkedes utan.
Kitartas a virtualis tuloldalrol.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz CactuS #333958 üzenetére
Mondjuk valami kulcsot tudsz intezni athidalonak, nem?
Mennyire van szivas feletek, kozep-kis flottakezelok fele? (6-os ut, 1000 fo koruli flotta, nincs nagyon mas, szimpatikus a ceg, bar sosem szerzodtem)
En az asztal masik vegen ulok es akitol valaha ajanlatot kertem, akar csak referencianak, megkeres, gondolom a nyilt piac alapveto doglodese megvan, ennek ellenere az operativ szolgaltatok meg mindig felfele mennek a penzugyi tudatossag novekedesevel, vagy megvolt a letoresi pont?Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Blindmouse_ #333926 üzenetére
Egyebkent sztem igen, en csinaltam mar ilyet es szinre/szagra is stimmelt.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
-
ParmaBoy
junior tag
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Reggie0 #333482 üzenetére
Gondoltam, h leírjam-e, de a belső 13-ban van a jobb minőségű "well being" szolgáltatók zöme.
Amúgy lehet, hogy tényleg műkörmös, hiszen a szolgálatókat karban kell tartani, akik nem szeretnek messze menni, így a környéken létesült egy csomó tényleges szolgáltató, körmös, pillás, kozmetikus, plasztikás (szájfeltöltés hatalmas divat mostanában) stb.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Micsurin #333429 üzenetére
Olyan amugy, semmi tobb. (Pl. Az anno kijaros a3-rol beszelt regebbi videokban, h ennyi meg annyi benne a meter(400k korul asszem), de semmi baja, p-rendszammal jarkalt. Aztan egy kesobbi videoban, amikor felcsapodott a gepteto a siroccobal, akkor visszaul az a3-ba, ami mar a fia hasznal es kapott rendszamot, majd meglelo fordulat: valami 250k van benne ora szerint... de tobben jartak mar nala es a kinalt porteka egy atlag nepper szintjet hozta )
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz ArthurShelby #333297 üzenetére
Persze, nagy áramfelvétel, terheli a generátort, ami terheli a főtengelyt= többletfogyi.
De ilyen tized decikben mérhető szerintem max.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
-
ParmaBoy
junior tag
válasz dellfanboy #333264 üzenetére
Az a vicc, h Pisti Szerel tenyleg pek, ez a szakmaja.
Mar, ha rola van szo.[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz focvis #333242 üzenetére
En is igy gondolom
Persze, de az megint mas, vagy eppen, h tenyleg rottyon van, mert mondjuk eszi az olajat es azert nem mukodik megfeleloen, ilyenkor az okot celszeru megszuntetni es az okozatot (kati) cserelni. De azt tegyuk hozza, h az utangyartott kati sokszor rosszabb ertekeket tud, mint a 20 eves gyari.
Ezert kell tenyleges erteket nezni,(vizsgan megteszik) es ha boven hatarertek felett tud meg a kati, akkor reszemrol megoldas a kiemeles.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz focvis #333235 üzenetére
Ilyet neeem szabad. (En tegnap a milyen autokban le lettem hurrogva, hogy az amugy jol mukodo katalzatoru japanokba p0420 eseten megoldas a szondakiemelo... szoval nem merek most helyeselni )
Amugy olasz piac az ove, azert kapott dpf-et.
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Micsurin #333189 üzenetére
Ha össze van omolva, akkor nem fog meg semmit >kormos a kipufogó nagyon.
Ha csak sok benne a hamu, akkor megfogja, nem lesz vészes.Bár Eur5 esetén, ha jó, akkor sem lesz fémtiszta a kipuf.
Egy diagon keresztüli kényszerregent azért megpróbálnék első körben. de az csak egy pofon annak a bizonyos dolognak, de lehet a kibakódot eltünteti és ismét fog regenerálni, bár sűrűn.
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz simonjoe #333165 üzenetére
Az a baj, hogy ott tényleg telibe szeretik ellopni az egészet, [link] , ráadásul Bosznia etnikailag, vallásilag is teljesen megosztott, van a Bosznia-hercegovinai Föderáció meg a Boszniai Szerb köztársaság, és laknak még arra horvátok is, nem igen szeret senki senkit, együtt sem működnek, ráadásul klasszikus balkán.
Na mindegy, meglátjuk majd, a vak is ezt mondja, de a 2030 a helyiek szerint is irreális.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz bbubby00 #332744 üzenetére
Renault 1.5dci, 2010 utan veheto, bosch rendszer, kozmegegyezes szerint egy jol sikerult darab, taxikent a kombi 3-as megane-ok sokszor 5-600ezret teljesitettek sokszor gyari ua rendszerrel. 90 es 110 lovas is veheto, de csak kezivel
Ettol fuggetlenul modern dizel, oda kell figyelni, hogy mit veszel, ra lehet szaladni.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz 6030D #332737 üzenetére
Tenyleg erdekes helyzet. Azt kene letisztazni, h ha nem kered, akkor marad ez, es bizonytalan ideig uzemeltetik tovabb, vagy jon uj.
Esetleg auto nelkul maradsz, mert ezt eladjak (ha az van, amit irtam es nyilt vegu a lizing, aminel most jar le a 60ho, akkor azt a ceg nem fogja megvenni, a finanszirozo fogja ertekesiteni arveresen, afa kockazat lenne. Ha viszont uzembentartot valt, nincs afakockazat, maradvanyerteken /ami pofatlanul alacsony szokott lenni/ megveheted. Azaz papiron, a ceg kifizeti helyetted, ok jol jarnak, mert nem kell uj kocsit intezni, te jol jarsz, mert kapsz egy kocsit.
Lehet tulgondolom es siman cash-re lett veve, nezd el, flottakezelsben dolgozomDiffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz rbalint88 #332714 üzenetére
+1
Tippre kifut az 5ev nyiltvegubol, es akkor az maradvanyertek, amivel nagyon jol lehet jarni (ha jo fej a ceg es maradvanyerteken odaadja). Az 1.5tsi octi amugy sem nehezen ertekesitheto.
Kerdes, h lesz-e helyette uj. Pontosabban mi lesz, ha nem kerul megvetelre.Szerk: kozben kapcsolok, h "megkapom" az ingyen van cimborak kozott is.
Akkor kerdes, h jonne az uj, ha kihagyod a lehetoseget?
Illetve kell munkaugyben is hasznalni?[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Shadowbull #332061 üzenetére
Emlékszünk. És tudjuk, hogy mi a különbség a rent-a car és a fleet üzletágak között.
Ugyanúgy nem lehet kiadni villanyt napi bérlésbe, ha tesla, ha villany bmw, mert a kutyának nem kell, és ugyanúgy sz@r/kalkulálhatatlan maradványérték lesz, ha tesla, ha villany bmw, együtt mozog az egész BEV piac.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Shadowbull #332043 üzenetére
Dehogyis. Teljesen más célcsoport, teljesen más értékrendszer szerint.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz brumi1024 #332050 üzenetére
Szo-szo, azért sztem kicsit túl van dramatizálva a Tesla mifelénk.
Van Tesla a flottámban (én sem akartam, de ha ez kell, akkor nézzük meg alapon, belefért a költségvetésbe), nem volt szívás sem a lízing, sem a biztosítás, volt már káresemény is, ott is gördülékenyen ment a karosszéria.
Aztán lehet csak pont szerencsém volt.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz f4lcon #332013 üzenetére
Nem lett. De nem is ez a baj, hanem, h a zartnal biztos a vasarlas ezert vasarlasnak minosul, es itthon csak a tgk eseten lehet afa vissza.
Nyilt vegunel meg nem biztos a vasarlas (ezert szokott ecizni a nav, ha a nyilt vegult az uzembentarto a futamido vegen megveszi), berlesnek minosul (szolgaltatas), igy a finanszirozasi reszbol (ar-maradvanyertek) alapbol 50% afa, de utnyilvantartassal akar 100% visszaigenyelheto.
De a palyazat egyertelmuen kimondja, h csak vasarlast tamogat, igy a nyilt az lecso barhogy nezed. A felhivast kene modositani.
Volt valami masik palyazat, ami megjelent tarsadalmi egyeztetesre, ami flottakezeloknek szolt es nem osszeget, hanem a nyilt vegul hitel teljes kamatat tartalmazta (magyarul 0%-os nyilt lizing villanyautokra a megfelelo teaor os jog szemelyeknel.) De nem tudom, h ezzel mi lett, ha irodaba kerulok es nem felejte el, akkor ranezek.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz tototos #331957 üzenetére
Merca vagy M1 flotta is hatalmas darabszamokat rendel, mindkettonek van olyan sajat szervize, ami markaszerviz minositest megkapta.
Tippre 25%-ot kapnak a listaarbol, de lehet egy-egy keszletes daraboknal tobbet is.
Villanyauto tamogatas nem jatszik ezeknel, azt csak cash vagy zart vegu (ott meg nincs afa vissza) eseten jatszik, operativ(ami nyilt vegu, csak a flottakezelo az uzembentarto), v sima nyilt eseten szoba se johet. Nem veletlenul alig palyazik vki.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz szőröscica #331769 üzenetére
Ez egy nagyon analog auto, a ketezres evek eljet idezi, ami szamomra az aranykort jelentette, gratulalok hozza ismet, johet a hosszu beszamolo
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Blindmouse_ #331752 üzenetére
Ne vitatkozz a Szakerto (ma meg sztem nem hangzott el) Urral!
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Vismajor01 #331727 üzenetére
Csatlakozom: embere valogatja.
De en foleg pozitiv peldakrol tudok csak, a 2.2d sky mazda6-ok eseten (olajpumpa lanc szakadt) pozitivkent tuntettek fel egy idoben a motorcseret, ahol konstrucios javitas is tortent (mondeo mk5 1.5eb), ott egyertelmu.De a B2B szektroban az ALD Market (rip, ayvens van mar a leaseplan-el egyesulve) is pozitivkent tuntette fel a motorcseres 2.0 tdi mqb-ket, ahol tartani probaltak a 210ezres vezerlescseret, aztan a 190k korul a vizpumpa megszorult, szakad a szij.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
-
ParmaBoy
junior tag
válasz bulikavagyok #331473 üzenetére
Magas maradványérték, olcsó fenntartás, kicsi fogyasztás, hybrid miatt alacsony adók, zöld imázs, automata.
A matek, ha "tökmindegy", akkor is a toyotára jön ki a legjobban, kb tavaly év eleje óta.
És tényleg nincs velük komolyabb gond, ami sajnos nem egyértelmű napjainkban az új autók esetén sem.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz szabonagyur #331403 üzenetére
De ha egy villany taxi volt, neadisten' Tesla, akkor lehet flame-elni igazan.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz pècsimunkás #331184 üzenetére
Az Aurisnak tenyleg ritka sz@ar az alap lampaja.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz radi8tor #331001 üzenetére
A villanynal, foleg Tesla, az is gond, h a karosszeriara nincs azonnal szerviz (nagyon finoman fogalmazva), ilyenkor all az auto, ami a napi berlesnel oriasi kieses.
De sok oka vam meg ezen felul, a borzaszto maradvanyertek EU-n belul a legnagyobb fek az elektromobilitas fele.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz focvis #331000 üzenetére
Igen, a szalamis sracok voltak (ma is szornyu szoviccek napot tartok), es sima m3 lr es sr eseten buktak hatalmasat.
Nekem van a hazai kepviseleten baratom, nekik kotelezoen ix3-at kellett venni, az alkamazottak jartak haza meg meloba vele, mert senki nem akarta elvinni. Ha felkinaltak egy fiat500 or similar kategoriara, kiakadt a berlo. Amit meg is ertek, en sem orulnek, ha egy -balkan hataran levo orszagban- villanyverdat akarnak ramsozni a berlesnel, es szerencsetlenkedhetek mindenfele appal. Amerikai es (akik imadjak) Izraeli berlokbe gondolkozzatok.Ami amugy megelpo, hogy mennyi berles fut le ugy, h itt veszik fel es a kornyezo (becs, temesvar, varso, zagrab, de siman van milano, munchen stb is) varosokban adjak le. Amit az alkalmazottak km/€ dijban szedik ossze es imadjak, komoly pluszpenzt lehet vele keresni.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
Mert a Mol csoport magatol lett ekkora? Raadasul az ujpestet tamogatjak, ami fobun
Amugy most vasarolta fel a Nercariust... kmm Mercariust.
Maga a carshareing amugy veszteseges, hiaba pakoltak atrendszamozott ceges astrakat is a flottaba.
De ar es lefedettseg miatt (meg persze kivancsisag, hiaba foglalkozok ezzel reszben, imadok uj modelleket kiprobalni) en is szoktam hasznalni.[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz cOxeR #330832 üzenetére
Egyreszt igazad van teljes mertekben, masreszt szinten valami podcastban hallgattam evekkel ezelott a Mol limo reszerol, amikor meg ott is voltak eUp-ok, hogy az i3 mennyivel "szebben" adja ra a nyomatekot, es kevesbe eszi a gumikat, az eUp es a Kona (mara mar egyik sincs a Mol Limonal a harombol) sokkal jobban eszi a gumikat.
Szoval az user az csak egy dolog, a gepnek is olyannak kell lennie.
Ismet btw: a wigo pedig az osszes 1.2 prutech kocsijat kivezette ido elott. Sztem nem kell magyarazni az okokat.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz szőröscica #330829 üzenetére
Igen, illetve a carshareingnek errol kene szolnia, nem a mercikrol a 8.ker nepenek...
Btw: elvileg jan1-tol lehet lakossagi helyekre carshareinges kocsikkal allni, de engedelyez kotott, most szerzi be a 3 ceg (mol limo, greengo, wigo) a papirokat, aztan promozzak.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz szőröscica #330822 üzenetére
Amugy az eUp eszetlenul aladrajzolja a nyomatekot azonnal, valamelyik egesterben volt talan egy gumissal adas, aki mobilban nyomja es hpzzajuk tartozika greengo, es ott hangzott el valami hasonlo, hogy 10/15k szett elol, utana csere.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz kisza25 #330782 üzenetére
Az nagyon jo ar.
En a ket unnep kozott az egyik rokon Mazdajat (2017 2.0 sky) szervizeltem le, neha jol esik egy kis fizikai munka, es rohadt egyszeru ezeken az alapszerviz. Szoval gyari (amugy Total, de Mazda logoval) olaj /0w20/, mahle olaj-pollen-levego szuro kombo, plusz 4db Ngk belevalo irridiumos gyergya volt anyagarban 58k, ugy, h a zsu-tol nagyker aron veszem a cuccokat (lista minusz kb 15-20%)
A lenyeg, h az alkatresz is rohadt draga lett, a forintunk is eros stb.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
Speedzone fb-n uj video, a hogyan tovabbrol, roviden:
Semmi meglepo, mennek tovabb, kevesebb, de minosegibb tartalommal, The Zone neven es nem csak autos kontent lesz.Diffidati Con Noi
-
-
ParmaBoy
junior tag
válasz cOxeR #329816 üzenetére
Mondjuk a belvaros, aminek ez is a neve (5.ker=lipotvaros+belvaros) egesz csondes tud lenni, es meglepoen elheto, en egy csepeli panelban nottem fel edesanyammal, aztan a gimis haveroknak mondtam, hogy nekem egyszer lesz itt egy lakasom. Vegul lett ketto, brutal szerencse reven, de egyre tobbszor vagyom ki, hiaba nincs gyerek (amekkora szerencsem volt a penzugyekkel, akkor balszerencse az holgyekkel). Es foglalkozom a vagyongazdalkodasban meg napelemparkokkal, es ezen kivul kockazatmenedzsmenttel, amerre megy az autoipar, lehet hagyom az egeszet, veszek egy hazat a pilisben, kerek ceges kocsi fixre, es home office-ban foglalkozok majd a kerttel. Meg termesztek gombat
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz cOxeR #329810 üzenetére
Megertelek teljesen. Nalam van az a furcsa karambol, h autokkal (is) foglalkozom meg a belvarosba is beleszerettem es 2011-ben vicc aron tudtam lakast venni. Csomo elonye van meg csomo hatranya, kozeledve a 40-hez, neha mar az ingatlan.com is megnyilik a Pilisben hazat nezve, nem csak a hahu.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz cOxeR #329802 üzenetére
Egyebkent ha mar belvaros: durva, h mennyire nem lehet parkolni es tele az 5.ker kulfoldi rendszamos autokkal, amik lathatoan 26-an megjottek es gondolom januar 2-an mozdulnak meg... szerencsere nekem van fizetett helyem az egyik melygarazsban, de az is megtelt, csak a berleteseket engedte be, ment a tolatgatas, dudalas stb. Agyrem.
(Taxis haver szolt, h friss felhasznalokbak 2x80% kupon van az uberhez, lehet holnap tolok egy reget a ceges szamra, es hatradolve taxizok inkabb, mert ez nem autozas, hanem idegeskedes, ami bent megy. A kovid elott volt utoljara hasonlo elmenyem, ugy latszik ez legalabb visszaallt...)Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Szabi® #329742 üzenetére
Dehogy, jogilag a kopo/fogyo/forgo esetne kb 100e felett nem ertelmezheto a szavatossag keretben.
Ugy kepzeld el, mint a feket, ha tok jol fog, de 100km mulva megszolal/felvillan a kopasjelzo, nem viheted vissza/kerheted az arat, hogy "fonok, varatlanul elkopott a fek, fizessed maa" . Es jogilag a Dmf is ez a kategoria. Be kell nyelni es orulni, hogy csak egyelore ennyi.
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz tototos #329554 üzenetére
Ne menjunk messzebbre, a Kia fele 1.6crdi mhev wgy tervezesi hiba miatt kezdte sorban elszaggatni a vezerleseket, 21 es 22 nyaran, sok kocsiban 10k sem volt meg es komplett motorcsere lett. Aztan az 5. Cikkszamu feszto, meg sw frissites megoldotta.
Napjainkban nincs eleg ido sokszor (es emisszios dolgokra visszavezetheto, MIL lampa is az esetek jelentos reszeben a kornyezetvedelmi rendszerek miatt gyullad), es az user betatesztelo a konstrukcio elso par eveben.
Tipustol, modelltol fuggetlenul.
Amikor kezdtem az ipart, akkoriban a tulhuzott olajcsereperiodus ment, de 100k-t gond nelkul azert lefutottak. Napjainkban szinten mindegyikkel van valami garis eset 50k km-en belul, es a tendencia csak romlik.[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Tsebacsi #329528 üzenetére
Az S az necces, az elso termeke volt a Teslanak,(a Roadstert ne szamoljuk) vannak tervezesi hibak, sok gyerekbetegseg. De az y, meg a kinai gyartasu m3 mar tok vallalhato. Engem az AA/CP hianya zavar nagyon, illetve a "buta" futomu, de elvileg a highland fenyevekkel jobb (nem volt meg szerencsem hozza). Cserebe ott az index lett vallalhatatlan, de egy igazi bmw-s ezen tul tud lepni
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz tototos #329422 üzenetére
Ami total ossze tudja zavarni, az a jarokelok. Az 5.keruletben rendszeres problema (realtanoda-magyar-szep utca), h szepen meginditja, de a jarokelo bezavar a jardan es meghal a dolod.
De mondom, a mostani Bmw onparkoloja nagyon profi (...es igen, va tesla (m3 dualmotor) is a flottamban)Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz KAMELOT #329400 üzenetére
Bmw alkalmazott az uriember, tehat az elozo generacios Rav4-re tippelek.
Egyebkent most van szerencsem a legujabb facelift 330d-t tesztelni, es meglepoen parades az onparkolas, sztem a kategoria legjobbja. Plusz 10k km-re 6.4 a kombinalt fogyi, cserebe mar mindent a kozepso tabletrol kell vezerelni (ulesfutes stb)
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Peter.70 #329328 üzenetére
Up van ott, az 5 ajtos (es borzaszto robotvalto), abba sima.
Es Boldog Karacsonyt mindenkinek.
Ahogy latom, Anti viszont csak NC-t fog venni, ami szomoru, foleg, h aktiv volt az rx8 csoportban, es az adok-veszekben is. Bar valszeg csereszabatos egy csomo dolog az nc-vel, es csak ott is remenykedtek meg en is, hogy raul az igazi rollerre.
Diffidati Con Noi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Futás, futópályák
- ASUS routerek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest