- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
Declare #31930 üzenetére
A legjobb recept az eros auto, es az atlagnal picit (de nem sokkal) gyorsabb tempo .. akkor foleg eloled mennek le, ha lemesz is konnyeden visszajossz, nincs nagy tempokulonbseg, pl. ha 130cal haladgat a palya raalsz egy 140-150re .. szerintem ugy lehet itthon a legstresszmentesebben palyazni, ha meg nagyon nagy a forgalom baszhatod mindenhogy
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #31645 üzenetére
Kapásból azt raktad fel vagy frissítettél? Ha frissítettél akkor szedd le és telepítsd újra. A legutóbbi frissítést elszúrták és csak celan installal lesz tökéletes. Többen panaszkodtak rá a waze topikban.
Vagy lökd át a számod pü-ben és áttolom a viberen a képernyőmentést.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #31618 üzenetére
1: Mióta világ a világ a büntetés a központi költségvetésbe folyik be közvetlenül (hogy a rendőrség ne saját zsebre markecoljon).
2: A bevétel növekedés itt nem ok hanem okozat.Tudom, hogy sokkal jobban hangzik az "összeesküvés" elméleted de itt pusztán arról van szó, hogy erre adott pénzt az EU.
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #31618 üzenetére
Mint magán, pénzt nem fogok belefeccölni egyéb kellékekre, vagy mérésre.
Ha a 170 ről kb. 180ra nézed, az ~5,9%. Azért ez reálisan hihetőnek mondható, és ennyit lehet is érezni.
Ami elég ahhoz, hogy mondjuk a gyári 8.2s 100ra legyen kb. 8s.
Nyilván a turbosnál van igazán értelme, egyszer sem állítottam, hogy nem. Pl. 1.8t 150le-ből lesz 180. Az 20% -
zoo8800
veterán
válasz
Declare #31614 üzenetére
jött a parancs, kell a penz, mert mar trüközes a statisztikakkal, forint arfolyammal, devizatartalekokkel, már nem megy sokaig....
Azt egyébként sejted, hogy a bírságokból befolyó pénz mekkora részét adja a költségvetésnek? Nem hiszemA bevételi főösszeg olyan 16 ezer milliárd Ft (16 000 000 000 000 Ft) körül van.
-
-
w333
félisten
válasz
Declare #31590 üzenetére
Hogy sülne le a pofájukról a bőr ... pénzéhes kutyák !
Inkább az utak minőségét kéne rendbe rakni és a zártvonalakat is újra festeni mert ez így nagyon gáz, haladási irányról pedig nem is beszélve, 1-2 helyen nem is látszik hogy melyik a haladási irány aztán csak jön a csekk, a zártvonalnál ugyan ez, most jól megsz*patják a népet tiszta vicc az egész, hogy rohadjanak meg !
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #31560 üzenetére
Nem placebo, jó az értékítéletem, mérnökként szar lenne, ha nem lenne az.
Egyébként a 2.3 v5-ről van video előtte utána állapotról. Estefelé feltöltöm.
1500-s fordulatról padló 2-esbe 70-ig, helyszín ugyanaz...pocokxx: Ha ezeken nem viszik el akkor sehol, tehát felesleges foglalkozni a témával.
[ Módosította: Qru ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #31471 üzenetére
Pedig annak látnám értelmét ahogy írtam előbb.
Nekem is lusta a gázpedál, ott kell tartanom gázon a lábam mert gázfröccsöt egyszerűen nem tudsz adni. Pedig ez még nem is Euro 6, képzelem azok mit tudnak...
SzlobiG: Néztem, ilyen 6-10%-ot tudnak max kihozni a szívókból. Egyik márkatárs elvitte a 2,5 szívóját, +20 ló és +30 Nm-t tudtak kicsiholni a gépből 120 + áfá-ért. Nem győzött meg, hogy én is elrohanjak a chipszeldébe... Bár tényleg akkor már inkább ez mint 80k-ért egy tyuningbox.
mod:
TaaT: Ok, ha neked ez megér 80k-t akkor hajrá.
-
TaaT
nagyúr
-
Skillet
addikt
válasz
Declare #31169 üzenetére
Gondolom, neked is saját tapasztalat, hogy VALÓSZÍNŰLEG fogyasztásban is jobb lenne.
Amúgy a motorról volt szó, hogy elfogadná a sajátjába. De azt a motort egy szerintem jóval soványabb autóba rakták. A saját autójában nem tudom, mennyivel teljesítene jobban (a mostani szívó 1.6-nál).Nekem nem kellene kiss ccm (2 liter alatti) vas, akkor sem, ha turbo.
4 hengeres sem (3 hengeresről már nem is beszélve)
Fwd semnem sorolom tovább.
De nem vagyunk egyformák.
Mindegy is. Béke
Nincs vita. Ráadásul, amig végre benzines turbo-s vasakról van szó a traktorok helyett, egy árva szavam sem lehet. -
Skillet
addikt
válasz
Declare #31039 üzenetére
A nagyon kis köbcentivel szerintem nem fogod tudni teljes mértékben kiváltani a nagyobb lökettérfogatot.
A nagy lökettérfogat, kevés ló nem vicces akkor, ha volt valami verseny, hogy ki tud minél több köbcentiből, minél kevesebb lovat kihozni. Akkor még nyerhetnek is talán.
Mitől lenne baj a turbo? Enyém is turbos. Mindjárt kettő is van benne, olyannyira nem baj!
Benzinnel semmi baj.
Az egész abból indult, hogy TaaT azt írta, lecserélné az 1.6-osát egy literes turbo-sra. Ezt nem értettem, hogy mégis minek. Cserélje le, egy 1.6 turbo-sraakkor van értelme a cserének
de leírtam, hogy biztosan csak az én hülyeségem, hogyha már váltok, feljebb váltsak, vagyis erőteljesebb legyen a kontraszt.
Mert ebben az esetben, nem tudom, mitől is érné meg olyan nagyon a csere.
Előbb vennék egy dohc 2 literes szívót az 1.6 helyett, mint a literes turbo-t. De nem vagyunk egyformák.
Több hengereseknek azért nem csak a hangja kellemes, más karakterűek a 4 hengeresekkel szemben, ugyanolyan ccm-nél is.
Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt.(#31139) Declare
Az opelt én sem értem, miért szapulják. Előbb kellene opel, mint pl suzuki.
Nekem volt opelem, szerettem. Népautó, de ez van. Nagyon olyan autót kell ahhoz venni, hogy ne jöjjön szemben.
De az azért kétségtelen, hogy sok autó nagyon unalmas tud lenni. Tavaly nyáron egy rövid időre autót cseréltünk unokabátyámmal. Kaptam enyém helyett egy ignis sportot. Majdnem elaludtam benne hosszabb távokonvégtelenül unalmas autó. De, hogy pontosan mitől, azt nem tudnám megmondani. Bent ült a család is, szóval társaság is volt, mégis.
Passz -
Qtya123
őstag
válasz
Declare #31039 üzenetére
6 henger-8 henger.... Hát igen, eléggé leáldozóban van az új autók között és a majdani 10+ éves autók között tényleg csak a full full felső kategóriákban lesz 4+ henger. Elmúlik az az idő, hogy válogathat az ember a még fenntartható 10+ éves sokhengeresek közül. Most még van elsőkerekesekből is viszonylag több V6, hátsóból már árnyaltabb a kép, de még van megfizethető választék. Térjünk erre vissza mondjuk 2025-ben és sírva fakadunk.
Én úgy gondolom egyrészt az Euro normák, a fogyasztói társadalom még erősebb előtérbe kerülése és nem utolsó sorban az emberek igényei kiölik ezt az egészet. Ha csak az emberi tényezőt nézzük, itt a Z generáció például. A 80-as 90-es évek elején született fiatalokban/fiatal felnőttekben még nagy számban megvan az autóbuzi. Ott még sokaknak számít, hogy hol hajt az autó, milyen a hangja, milyen a vezetési élménye. Családalapítás előtt meg aztán főleg sok esetben szempont ez az autóvásárlásnál.A Z generációnál már nagyobb a technokraták aránya és amúgy sem érdekli őket már annyira ez az autómizéria. Volt is róla több cikk, hogy a mostani 18-24 évesek között a felmérés szerint már sokan az autóvásárlásnál a praktikumot meg fogyasztást meg miegymást nézik. Mi még örültünk, ha volt egy autónk, amit szerelgethettünk huszonévesen, most már erre nincs igény. Fura nekem is hallani, mikor 20-21 éves ismerősök arról beszélnek, hogy jaj praktikus az 5-ajtó, meg kicsi kerék legyen rajta, mert olcsó a gumi, meg úúúrIsten 8 literes fogyasztás????
Ez van, elkurvult a világ.
10 év múlva mi meg idegbetegséget fogunk kapni, mert csak a lelketlen autókat tudjuk megvenni használtan.
-
w333
félisten
válasz
Declare #31075 üzenetére
Ennyi ...
Szerk.
A franc sem tudja már hogy mit kéne lassan nézni, méretben G Astra - Vectra, ha odalépek neki akkor menjen, és ha valami elromlik akkor ne költsem rá a gatyámat, biztosítás ne legyen több mint évi 50k, fogyasztás városban 10-12L, létezik egyáltalán ilyen autó 600-700k -ért vagy felejtsem el az egészet ?
-
-
w333
félisten
válasz
Declare #31066 üzenetére
Ezeknek az autóknak a 80% mind céges és mindegyiken Casco van és általában tartós bérletbe veszik őket, ismerős akinek a 458 volt csak annyit mondott hogy ha megveszi akkor 3 év alatt többet bukik rajta mint a tartós bérleten csak benzint kell bele rakni és jár vele bármi elromlik meghibásodik, gumicsere stb. mindent a tartós bérlet fizet, szóval ők pont lesz*rják hogy haza kell vinni az autót mellette ott van még neki egy M3, új GTR, 2 db. X6 szóval van mibe válogatni
(#31067) [rvilike]
Miért hajtottam volna meg ? nem vagyok h*lye ... nem kockáztatok ilyen hülyeségeken, de volt már olyan hogy a tulajdonos mellettem ült és mondta hogy nyomd már neki hiszen ez erre való ne foglalkozz a trafipaxal és rendőrökkel
Egy időben a Sport autó újsággal szerződésben voltunk és minden új autót amit leteszteltek nálunk tisztították, voltam 1-2 ilyen teszten pl az Alfa 159 Brera biturbó és Lancia Delta, új A8, új 7-s stb. még sehol nem volt mikor én már rég vezettem!
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #31055 üzenetére
Alapból alatt azt értette, hogy amíg nincs felépülve a nyomás, ez az 1.2 TSi-nél 1600 rpm, szóval elég alacsony, de a korábbi kisturbósokra nem ez volt jellemző, lásd Charade, Uno, Delta HF (1.6) stb-re az volt jellemző, hogy viszonylag későn indult meg, addig csak egy 1.0; 1.3; 1.4; 1.6-os szívó.
Mindet ki lehet nyírni, csak valamelyiket könnyebb, a turbo miatt pedig sebezhetőbbek, bemelegítés, hűtés, olajcsere.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #31039 üzenetére
Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Nem feltétlen, csak legyen tartós. Ez utóbbi sokszor nem jön össze.Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ebből következik sajnos egy döglött karakter is. Mivel nyomaték szinte biztosan van, ez azt jelenti, hogy teherautós karaktere lesz: 4000-ig forog max, aztán annyi. Márpedig egy v6-ot vagy v8-at lehessen tisztességesen elforgatni, akkor üvölt igazán szépen.a van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar
, csak a benzinnel van a baj)
Nem feltétlen. Egyetlen bajom vele, hogy agyonvágja a hangot. Illetve hogy sokszor van benne komoly késleltetés, de az igazából inkább az euro5-6 számlájára írható, mint a turbós konstrukcióra.A Poloban szerintem is tökmindegy, hogy mi van.
De mondjuk egy 3-as BMW-ben legyen egy tisztességes selymes sorhat, ne egy reinkarnált Waresz csettegjen benne. -
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #30746 üzenetére
Ezért vették meg a Here-t. Gyakorlatilag összedobtak egy saját navigációs megoldásra, ami egységes térképformátumot használ.
Eddig ugye a navigációkat gyártó cégek abból is éltek, hogy csak saját formátumú térképpel működtek a navik. Tehát ha a gyártó rendelt egy navit egy cégtől, akkor szükségképp onnan vette a térképet, amit persze saját formátumra konvertálva és nyilván némi árréssel adtak tovább.
Ez utóbbi most megszűnik. -
válasz
Declare #30708 üzenetére
"A wazee jelez akkor is, ha csak fut a hatterben vagy csak akkor ha azzal tervezed meg az utvonalad?"
Nem vagyok biztos benne, ezért inkább terveztetek vele útvonalat. A Waze topikban volt szó róla, de ott sem volt nekem egyértelmű, ráadásul az friss (4.0.x) Waze bugos (én 3.9.x-re downgradeltem).
Másik hsz-edre: nem zabál sok netet a Waze, ha már jártál az adott útvonalon. Alternatív: otthon wifin végigfutsz a tervezett útvonalon/térképen, és a Waze letölti magának a területet.
-
lenko
aktív tag
-
kutga
félisten
válasz
Declare #30475 üzenetére
Már rég átléptem, most kisebb gondom is nagyobb ennél, ettől még megy az autó.
Mint írtam, sajnos nem áprilisi tréfa. Ez a tanulóautóm, azért vettem hogy törjön, csak más ha én töröm, mint ha engem, ráadásul ilyen sunyi módon.
MOD
Tsebacsi
Először én is néztem egy nagyot, de az idegtől nem fog helyrejönni. -
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #30460 üzenetére
Sok xeon gyárilag is nagyon vakít (és újabban már nem csak az utángyártott vackok, de mondjuk az új C klasse is), szóval a jobban látás oka szerintem sokszor az, hogy oda is világít, ahová nem kéne.
Többször jártam úgy a télen autópályán, hogy "mi ez a gagyi kék szar?!" kommenttel illettem a mögöttem jövő lámpáját, aztán kiderült, hogy valamelyik újabb német prémium. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #30425 üzenetére
Az még a jobbik eset ha hallod. Főleg, hogy értesz hozzá de Mancika nem ért hozzá, nála az lesz ami az Astráddal történt. Nincs ezzel gond csak akkor vállalják fel, hogy ok alulterveztük. Jürgen nem kap idén prémiumot és ingyé' cseréljük neked kedves vevő, mert belőled élünk és a hosszútávú elégedettség a legfontosabb, hogy legközelebb is VAG-ot vegyél Mazzag helyett.
Nem VAG ellenességből írtam, előbb ismertem el, hogy a TDI motorjuk baba, nekem volt B5-öm, azt pl nagyon szerettem. Csak ami sz@r az sz@r akkor is ha eltitkoljuk és homokba dugjuk a fejünket és arra mutogatunk aki erről a legkevésbé tehet (azaz rád meg rám).
Jah és gázossal nem is mehetsz be minden mélygarázsba (plázázás off
)
Szóval erre a CR TDI-re menjél rá szépen a TSI-t meg hagyd meg a másoknak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #30412 üzenetére
De pont ez az, hogy az autó életben és mozgásban tartásában jelentősen érdekelt fél (lízingbe adó) szervizeli a gyári előírás szerint a saját szervizében. Csere autót kell adnia ami azt jelenti hogy a nyújtott szolgáltatás duplájába kerül neki. Mégis elszakad a vezérlés, meg ugrik... Az mi?! A sz@ros ősöreg 2 ft-os japó vasam is kap a pofájára (14,5-et beveretem vele lazán) de még sincs a vezérléssel gond nem csak nálam, senkinél. És nem, nem nézegetem a szíjjat, ha elérem a gyári csereperiódust cserélem ha kell ha nem. Ha vmi rendellensséget észlelek akkor meg azonnal irány a szerviz. Itt is ez a felállás. Mégis jöttek a vezérlés gondok és mit csinált a VAG? Nem ismerte el, közölte, hogy nem rendeltetésszerűen használtad fizess, IJB. Közben stikában levette kb felére a csere intervallumot (100k vagy 5 év vs 60k km vagy 3 év).
Ez korrekt eljárás? Mert sztem nem igazán...Az meg sztereotípia hogy mindenki gyilkolja a cégest. Nyilván sokan jobban rúgják neki de én pl ugyanúgy bánok vele mint a sajátommal. Francnak hiányzik, hogy otthagyjon külföldön vagy akár mucsaröcsöge alsón.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #30416 üzenetére
Nemetorszagban elek amugy, most per pill 0,93 euro körül van a gazolaj es 1.24 euro körül a benzin literje....baromsag....de ez van, ehhez kell alkalmazkodni
Az elég durva. Mondhatni, határozottan durva.
Egyébként LPG-ben nem gondolkodtál, ha már ennyit mész?
Ha jól emlékszem, azt határozottan vicc áron mérik arrafelé, illetve vannak gyárilag LPG-s autók is, amit átalakítani sem kell. Pl Legacy 2.5-ből emlékeim szerint volt bifuel. -
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #30412 üzenetére
(#30410) EQMontoya azonnal azt vennek....ha nem en tankolnam
de amig azzal palyan 8-9 literrel jarnek jo esetben a dizel 6 litejehez kepest es amig a benzinnek kb 90 ft al dragabb a literje itt kint, addig nekem az evi 25-30k km el, nincs miröl beszelni
Szerintem inkább 7-8 a reális, ha nem taposod szét. (8-9 az IS200 fogyasztása, és a Skyactiv azért bőven takarékosabb és hosszabb áttételű)
De még úgy is van 1-2 liter különbség 100km-en, a 90ft meg tényleg brutál sok literenként, ott nincs miről beszélni.
Skyactive-D-k megbízhatóságáról pedig nem tudok semmit, azt majd az idő megmondja. Fogyasztásban jók.Merre élsz amúgy, hogy ekkora difi van üzemanyagárban?
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #30412 üzenetére
B6 és a B7 gyakorlatilag ugyan az a modell, utóbbi az előbbi erős ráncfelvarrása. Most a B8 fut, a B6-ot sokan szidják, több helyen olvasni olyat, hogy ingadozó a gyártási minőség, a megbízhatóság pedig sokat romlott a B5/B5.5 páros óta, aztán, hogy ez a B7-re mennyire jellemző, az passz.
Mágust kérdezd erről, ennél csak többet és pontosabbat mondhat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #30406 üzenetére
Tényleg jó konstrukció és kiforrott. Tudod hogy durván benyó párti vagyok de ha választanom kéne a TSI meg TDI között gondolkodás nélkül az utóbbit venném. Nálunk elég sok TSI is van a cégnél és elég sok probléma van velük. Nem 1-2-ben volt már a vezérléssel gond (szakadás, átugrás). Kolléga alatt konkréten az M7-en előzés közben szakadt el a szíj (2.0 TSI) a másiknak csak ugrott egyet (1.8 TSI). És nem gondatlanságból, lízingeltek tehát gyári előírás szerint van szervizelve és frankón mert a lízingbeadó magával cseszik ki ha vmi megmakkan (csereautó, többletkár, renomé, fájdalomdíj, stb).
Ugyan nem tudom egy 2.0 TSI motorcsere mennyibe kerül pontosan de egy tuti biztos: saját zsebből nem finanszíroznám... Akkor már inkább ~200k km-erenként egy DPF meg EGR pucolás + kettős tömegű csere és helló. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #30399 üzenetére
Zsír! A miénkben most már 200k km van, kapja az ívet rendesen de semmi baja. Olajat se eszi, a DPF/EGR persze okozott gondot de DPF pucolva lett EGR meg cserélve (a pucolás nem segített rajta) igaz a miénk elég sokat van használva városban. Ezen kívül nem volt semmi komolyabb gond vele. Leszámítva a szélvédő cserét, mert a fűtés kihalt belőle de az egyedi eset nem széria hiba.
Ja és a kis magyar rögvalóság, egyik reggel úgy találtunk rá, hogy kilopták mind a két első fényszórót.
Szóval ilyenekre azért készülj fel anyagilag.
Azt tudod, hogy a CC csak 4 személyes? Tehát 3 gyerekülés nem fér be. Vagyis befér csak gyerekkel együtt nem.
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #29814 üzenetére
Egyértelmű, igen. De nekem nem esik kézre, és felesleges egy ekkora tárcsa plusz gombként és felületként, ha megoldható egy 2,5cm átmérőjű gyűrűvel a bajuszkapcsoló szélső harmadában és egy gombbal a végén.
De idővel úgyis feltalálják az Audinál is a spanyolviaszt, a kevesebb gomb és az ergonómia érdekében.
Akkor gondolom majd úgyis jó lesz, mert 4 karika/fritz.
Cordobában és Golfban is ilyen megoldás van, 100-as Skoda jutott eszembe róla, tekerni, húzni. 1970 -
-
szőröscica
addikt
válasz
Declare #29794 üzenetére
Mondjuk szerintem ez a legkevesebb, kb. egyszer kell kipróbálni, hogy a bajuszkapcsolón mi mit kapcsol, vagy hogy a bal oldalon lévő tekerővel hogyan kapcsolható a világítás/ködlámpa. De lehet, hogy csak én vagyok ennyire intelligens, hogy számomra nem okoz kellemetlenséget ez a fajta változatosság.
Ami zavar viszont, az a külön bajuszkapcsolóra pakolt tempomat. A kormányon lévő gombokkal számomra jóval kényelmesebb a kezelése.
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #29785 üzenetére
"francia auto is lehet sz@r, gyenge, erötlen, fapad, komfort nelküli, meg sportos, fullextras is....
a kenyelmes meg nem kenyelmes, meg szep meg nem szep"
A nemetek ezek kozul csak a jokat tudjak.
En pl rosszul vagyok a bal terdnel levo vilagitaskapcsolotol, gyartmanytol fuggetlenul. Irjatok, hogy a nemet logikus, szerintem mindennek lehet mondani, csak logikus nem kulon gombra rakni a kezem ugyetol relative messzire azt, amit nem kene, de ilyen a gyujtas levetelevel is vilagito lampak is.
-
Integrale
veterán
válasz
Declare #29761 üzenetére
"ettöl meg nyilvan van olyan evjarat/motor/felszereltseg stb. ami tuti es szerethetö, meg a design is biztosan van akinek bejön"
Akkor megis mi alapjan nem ajanlod masnak? Neked nem tetszik, nem jon be, rossz tapasztalatok (pontositok, masok tapasztalatai rosszak, nem a tied), akkor Te ne vegyel. Mas meg eldonti maganak.
-
tresh
veterán
válasz
Declare #29761 üzenetére
Az a baj hogy amit te írsz az érthető hisz neked nincs olyan ami tetszik, megfelelő francia vonalon.Viszont a többség általánosít és ebből lesz az hogy csak a nácivágen meg a japó az isten király. Eddig 4 francia autóm volt most náci van még is azt kell mondjam hogy semmivel se érzem jobbnak vagy kevesebbnek mint a francia autóim. VW benyás motorjaitól pl én falnak megyek 1.8 T alatt az összes egy fostalicska bárki bármit mond,és ez nem általánosítás hanem tény
(már ha nem szeretnél forgalmi akadály lenni)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #29695 üzenetére
Terhelésre jön elő, legalábbis nálam most Kormin volt ezzel gond. Városban nem volt gáz, éreztem h picit erőtlen, nem úgy húz ahogy kéne de nem volt vészesen gyenge. Aztán amikor mentem fel a pályára a gyorsítósávban megnyomtam a gombot (kickdown) és egyből bedobta a tröcsit a gép, vészmódba rakta magát és közölte hogy húzzak a szervizbe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #29691 üzenetére
Azért jót nem tesz a motornak. Kezdődik ott, hogy lassabban éri el így az üzemi hőfokot a motor is meg a kati is. Tehát évente eggyel több fókabébit kinyírsz plusz jobban kopik a motor. Ha nem marad soká nálad akkor ne foglalkozz vele de ha oldtimeresítés a cél akkor igen.
Azért az olajcserét leszámítva a gyári periódusok jók többnyire (pl vezérműszíj).
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Klarstein Aero Ring Smart 9000 BTU Mobil klíma
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3136, 95% Akkumulátor
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest