- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Yettel topik
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>Deego..
senior tag
válasz
kalmanchris #83021 üzenetére
Nem.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
kalmanchris #69906 üzenetére
Arra gondoltam én is, leömlőnél picit rángattam, de nem mozog, hátrébb is lehet gond?
aero.: utána olvastam, de sztem nem, habár nem vagyok szaki
írák hogy más a hangja kinyomott kuplunggal, ennek nem változik a hangja.
Keresek egy aknát ha lesz időm
-
Shade45
senior tag
válasz
kalmanchris #69820 üzenetére
Időközben én is rátaláltam!
Köszi!
-
válasz
kalmanchris #68910 üzenetére
A kútoszlopok mellett van veszélyes hulladékgyűjtő - egy olajoskannával jelzik. Abba vélhetően bele szabad dobni.
-
szabonagyur
félisten
válasz
kalmanchris #68341 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #60669 üzenetére
Itt kajak tavasz van.
-
válasz
kalmanchris #60669 üzenetére
Én sem szoktam soha letekerni, legyen akár verőfényes napsütés városon belül vagy bármi, világítson nyugodtan, az a dolga. Ha leveszem a gyújtást, akkor leveszi magától is a világítást, minek basztatni!? Pedig emelt fényerejű izzó van benne, de nem ezen fogok spórolni..
Ha pedig le kell vakarni a kocsiról a ráfagyott cuccot, akkor addig nem is szoktam beindítani. Minden éjjel kívülről a szélvédőn van az az ezüstös fólia, így reggel azonnal tudok indulni, mire az 1 kilométer hosszú utca végére érek, addigra a hátsó szélvédőfűtés is leolvasztja a ráfagyott dolgokat, szóval onnantól kilátni hátra is.
-
footy
addikt
válasz
kalmanchris #60671 üzenetére
Az inkabb az automata fenyszoro miatt van
A sotet miatt automatikusa kapcsol, foleg ha meg jeg is fedi a szelvedo mogotti erzekelot. -
kisza25
félisten
válasz
kalmanchris #60671 üzenetére
van pár autó ami fényre kapcsolja a tompítottat, ha jár a motor/nappali fény
-
Magnum_
nagyúr
válasz
kalmanchris #60669 üzenetére
szerintem nem, de egyébként se járasd üresben az autót melegítés okán. indítsd be, 1percet járjon max, indulj el vele, de ne hajtsd szét, 2000rpm körül tartsd.
-
válasz
kalmanchris #55524 üzenetére
Pesten is sóztak eddig, a SEMMIRE kb. Ma én se láttam egy kotrót se, pedig keresztüljöttem a városon 16-ból 11-be. Szánalmas...
Reggel indulok el, hát nem olyan fos a kertkapu, hogy az automatika fogaskereke nincs védve az elemektől, ha esik a hav, az oda betapad, és megakad tőle valami.Hú de pipa voltam rá. Elindulok, erre az utcában jön egy nőci egy 147 alfával, és lendületből nekiment az egyik beton terelőkockának
Komolyan féltem, hogy mikor darál le engem is valami hibbant...
(#55528) Jaffa75: Ez nem KAMAZ kéremszépen hogy Mad Maxeset játszunk az úton. De megfontolandó, köszönöm
-
!Overdose!
őstag
válasz
kalmanchris #54390 üzenetére
Mi indokolja Magyarországon a -35 fokos hűtőfolyadékot? Ahhoz, hogy az megfagyjon tartósan -35 fok alatti hőmérséklet kéne. -20 körül bőven elég lesz az.
-
kalmanchris
tag
válasz
kalmanchris #54390 üzenetére
Refraktométer 😣
-
HellGreg
őstag
válasz
kalmanchris #54254 üzenetére
Évjáratcsökkentés alatt azt érted hogy régebbit kéne nézni?
Amőúgy a xsara2 azt hiszem az amire én gondolok, amit 2002-től gyártottak. 500 körül látni egész szép példányokat. Kombi nem kell, van egy S-maxom is.
Berlingo benzinesben nekem végtelenül megbízható volt. A legnagyobb tétel amit javításra költöttem, 60 ezer volt, hengerfejtömítés-csere, az is jó drága szervizben. -
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #52261 üzenetére
Nyugalom nagy gond nem lehet, nem kell kárörvendeni egyből.. Zöld volt benne a bárdis meg pirosat adott.. 400+km-t jöttem vele semmi hűtővíz nem fogyott kiegyenlítőből és habos sem volt d eolyan trutyis mint most olyan se csere után,. Másik topicban azt mondják keveredett a zöld és piros mert mikor leengedtem akkor tudtam meg h zöld volt benne ugye nekem a bárdis meg pirosat adott..
Olajbetöltő is szép tiszta.
"Rántást nem kevertél az elegyhez?" Amúgy nagyon nem vicces, legközelebb jobbat.
#52262) lenko : nem tudom mi van most vele, de tuti nem volt trutyis.. Most járatom egy picit, leengedem ,kimosom kiegyenlítőt is és újból feltöltöm.
-
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #52261 üzenetére
Főleg, hogy 2-3évente kéne cserélni a hűtőfolyadékot...
Biztos 10 autósból legalább 9 meg is teszi ezt. -
Evil Snowman
őstag
válasz
kalmanchris #52222 üzenetére
Jogos, annyira nem néztem meg alaposabban a képet.
Ettől függetlenül, alatta van valahol a hűtő radiátor, lehet érdemes lenne megnézni annak a csövét, lehet ott veri ki a vizet.
más: azt hiszem megvan az új autóm, amit majd használtan fogok megvenni.
-
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #51692 üzenetére
Tudom, hogy az én k. anyámat, de szerintem elég gáz, ha egy autó menet közben megáll.
Ha valami elromlik, és nem indul be, az előfordul, egy akku is bármikor lehet cellazáras, de az, hogy valamivel ott ragadj egy egyenes közepén... -
w333
félisten
válasz
kalmanchris #50399 üzenetére
Ár/Érték arányban nagyon jók és ha nem volt hozzányúlva akkor nem is rohad, ez a 2.0i nagyon megbízható, vannak szép darabok de leharcoltak is !
Bevállalnám csak az a baj hogy nem használjuk ki, főleg hogy 90% városban a dugóban használnám, parkolni is nehézkes vele, fogyasztás is elég nagy + ugye ezzel együtt az adók is, szóval lehet behúzom fülemet / farkamat és megelégszem valami 1.6 Leon -al (régóta nagy álom)
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #50394 üzenetére
Mondjuk egy 2.0i benyás 406 -t simán bevallnék, azokkal nincs gond !
Nagyon hiányzik a sok komfort + kényelem és a jó fűtőmű
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #50390 üzenetére
Na jo ez ok....de hogy miert?
Apummal regebben magunk szoktuk lecserelni a kerekeket, delutani testmozgaskentsoha nem volt ilyen szop@s, mint nalam, eddig kb minden kerekcserenel
nem kellett forgatni, centriroztatni is csak nagy ritkan....nekem meg kb minden kerekcserenel szop@s van
(#50387) w333 mint irtam, be lett allittatva tavaly, azota semmi extra nem törtent. Meg mi az, hogy normalis helyre? Egy nyamvadt kerekcseren, mit lehet rosszul csinalni?
Nem az M3 on razza
mindenhol
de mondom, ment vele a szerelös ember, nem en vagyok a hülye....meg amugy is, azt azert tudom, milyen az, amikor egyenletesen fut a kocsi, meg milyen ha raz a kormany
-
válasz
kalmanchris #47517 üzenetére
Nálam bal elölről jön nyöszörgés 50km/h alatt, ha rossz úton megyek (vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy amikor dolgozik a lengéscsillapító). Nem kopogás, hanem fojtott nyekergő hang.
Egyébként funkcióját tekintve nincsen baja a lengéscsillapítónak, 4 hónapja vettem a kocsit, utána volt műszakin is, de már akkor is produkálta. Eddig nem volt időm, sem kedvem elmenni vele szervizbe, pedig kurvára idegesít.Ötlet?
Lehet, hogy a toronyszilent/csapágy körül van a gond? Esetleg a rugóval lehet valami? -
gooool
őstag
válasz
kalmanchris #47517 üzenetére
Nem, tök random módon hallani olykor alacsonyabb sebességnél. Csak nemrég lettünk rá figyelmesek.
Abszolút olyan, mint ha valami forgó mozgást végző alkatrész adná ki a hangot.
Gátlók hátul és kipufogó dob hamarosan cserélve lesz amúgy, mert elrohadt/porvédő elporladt róluk. -
-v-
addikt
válasz
kalmanchris #37465 üzenetére
Az ilyen tempónál több mint 100m kilométerenként .. szerintem az jelentős különbség nagyon.
Persze nem lehet összeszakérteni a fotelből, ahhoz képest 2 tonna fölött van a tesla minden jó -
BigBlackDog
veterán
válasz
kalmanchris #37169 üzenetére
Pedig nem nagy extra gondolom, mivel a 2006-os Civicekben is van/volt már (mondjuk elsőre én is rácsodálkoztam, hogy ilyen is van). Miután ez kiderítettem, észrevettem, hogy mintha a 2. Fókában is látnék ilyen érzékelőt.
Egyébként a gyakorlatban is van bőven értelme. Borús időben alig fújdogált a kinti hőmérsékletnél alacsonyabb hőfokú levegőt befelé. Kezdtem is problémázni, hogy lesznek itt gondok a hőségben. Aztán egy melegebb napon, ahogy kiértem a napsütésre, rögtön változott a helyzet. A családi Zafirában ilyenkor érezhetően elkezd melegedni a belső tér néhány percen belül, lejjebb kell tekerni a hőmérsékletet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
kalmanchris #37166 üzenetére
Pluszba még napsütés érzékelő szenzor is lehet, ami beleszól az automata szabályzásba.
-
stickermajom
addikt
válasz
kalmanchris #36752 üzenetére
Nem megy a szivattyú sem, nincs rajta szíj.
(#36768) lsc Köszi! Olaj az van, csak szíjtárcsa meg a szíj hiányzik.
-
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #36785 üzenetére
Talán egy hete egy 1.3-as régi stift próbált legyorsulni.
Nem tudom, mi volt az elképzelése. -
rbalint88
addikt
válasz
kalmanchris #36787 üzenetére
tegnap M5 bevezetőn egy E-Mercit szopattam szét a Splash-sel*. Nagy test+200cdi+automata kombóval nem tudom mit akart
Splash se egy rakéta, de 5000-től azért szedi a lábát, 86ló, 950kg. 70-es megengedettnél pont jól megy ahhoz, hogy a sorok között lehessen ugrálni vele.
*letörték a bal elejét, aztán elvittem megmutatni a karosszériásnak.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #36785 üzenetére
Ez hatványozottan igaz a 316i és 1.4 VTEC és gyengébb társaira.
-
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #36756 üzenetére
Nyilvan az ember csak hülyéskedik..De latom.itt azt sem szabad... Nem komolyan ir dolgokat plane ha ilyenrol van szó.. .
Termeszetesen ilyennel nem szorakozok.. valoban 4eves volt kb de nem volt sz@r.. Fotelprofesszorokról meg elhiszem h lathatatlanba , ugy h meg a kocsit sem lattak megallapitjak h szar volt a gumi..
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #36756 üzenetére
A sajat hsz eddel valaszolnek:
"Mindig van lejjebb."
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
kalmanchris #36671 üzenetére
Nincs viszont én már láttam itt Miskolcon egy fehér B6-os Passat-ot amin ugyan ilyen törés vonalos motorháztető volt szóval kapható rá olyan "tuning" elem.
Illetve itt a lámpa is eltérő lehet mert bátyám akart az övére olyat ami nem könnycseppes.
De rájött hogy jó ez rá, és hogy egy 18-as Thomas alufelnin kívül meg sötétített ablakokon kívül más nem is kell rá hogy jól mutasson.
-
pelenka35
őstag
válasz
kalmanchris #36674 üzenetére
Igen,kösz
-
McSzaby
őstag
válasz
kalmanchris #36547 üzenetére
Jepp, ez így igaz. De egy Octavia RS-ben azért élvezetesebb a pénzköltés, mint egy Madzagban, vagy egy VVTI 1.4 Toyota-ban-
Amúgy a Mazda 3 is nagyon tetszik, de 2000-s kevés van belőle az 1.6-s kicsit kevésnek tűnik.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #36414 üzenetére
-
Drakoo
tag
válasz
kalmanchris #36139 üzenetére
(#36140) Mágus2
Hali 1.4 benzin 16V 1-es ráncfelvarrott
2009-es érdemes ezeket tuningolni?
-
#94529552
törölt tag
válasz
kalmanchris #36139 üzenetére
Kivéve, ha neki olyan van, és elégedett vele. Mert még olyan is előfordulhat ám.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
kalmanchris #36128 üzenetére
Es ha csak tömítések+feltöltés kellene, az mennyiben kerülhet, kb?
Feltöltést legtöbb helyen 7000erert csináljak errefelé. -
válasz
kalmanchris #36023 üzenetére
Az kivétel.
-
#94529552
törölt tag
válasz
kalmanchris #35898 üzenetére
Így van, vagy még azt is mondhatták volna a feltöltés után, hogy a hiba behatárolása további x ezer Forintba kerülhet, és csak ezután tudnak pontos árajánlatot adni. Így akkor nincs meglepetés.
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #35898 üzenetére
Na de akkor is elkérték volna a 26 ezer Ft -t, ingyen senki nem dolgozik !
-
válasz
kalmanchris #35898 üzenetére
De az 26000 lett volna, mert bontás nélkül nem derül ki, hogy mi a hiba. Az egyszerű dolgot kizárták.
Szóval akkor azért sírna, hogy meg sem kérdezték, meg sem csinálták és lehúzták 26000-el.
gooool Odavitted, hogy oldják meg... én a helyükben megoldottam volna és ki is fizettettem volna veled, bármi baja is legyen. És ez jelenthet akár új klímakompresszort is. Ez esetben mennyire lettek volna korrektek?
Az a baj, hogy kell a klíma azonnalmostmáris, de olcsó legyen. Nekem ez jött le, aztán lehet hogy benéztem valamit, tévedhetek.
elvállalták, feltöltötték, de nem ez a gond, szóval bontani kéne, amihez ott kell hagyni. Ilyet nem csinálnak megvárásra, csak a töltést. Lehet hogy nem erre számítottál, de ez így működik.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #35820 üzenetére
Mindenki betéved erre az alja helyre?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #32874 üzenetére
Arra nem járunk, messze van tőlünk.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #32874 üzenetére
Van rajta parkoló funkció.
-
kalmanchris
tag
válasz
kalmanchris #32787 üzenetére
Most mondták a rádióban, hogy egy audi rendszáma volt az alfán. Megvétel előtt ki akarta próbálni... Milyen volt Munez? 😈😆
Tsebacsi: akkor nem is lehet otthagyni sötétben egy kivilágítatlan helyen helyzetjelzővel? Vagy marad a vészvillogó.
Integrale: akkor nem szóltam.
-
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #32798 üzenetére
Nők mindenhol tudnak aludni autóban. Barátnőm is kiválóan hortyogott 170 körüli tempónál, pedig ott már nem halk az IS, és ha kinézel, elég gyorsan suhannak el a kamionok hátrafelé a pályán.
TaaT: azt mindenki tudta, hogy a mérési szabvány egy rohadtnagy marhaság. A VW csalt a legarcátlanabbul és ráadásul világszinten, nagyban, ezért lett ekkora visszhangja. Nyilván mások is sárosak, de lehet, hogy okosabban / kevéssé pofátlanul csinálták, kisebb mennyiségben.
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
kalmanchris #32789 üzenetére
"nyilvántartásuk szerint idén még nem volt az autó szervízben" ???
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #32798 üzenetére
Én végig aludtam egyszer Németországig, elringatott a mogyorós csoki pályájuk.
-
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #32787 üzenetére
-
LógaGéza
veterán
válasz
kalmanchris #31850 üzenetére
Én balga kihagytam egy csövet a szívókönyök bal oldalán. Azt visszadugtam, és egyből barátibb volt, viszont fülelve rájöttem, hogy az EGR szelep alatt erős szívóhang van, azt is újratömítettem, jobb megoldás híján.
Alapjárati motor újratanításáról nem találtam semmit, a szervizkönyv nem is említ semmit, max annyit, hogy van egy alapjárati szelep, amit az ECU vezérel, a MAP szenzorok adataiból.
-
LógaGéza
veterán
válasz
kalmanchris #31850 üzenetére
Köszi a tippeket, elsőért holnap belelapozok a kézikönyvbe, másodikat meg megfülelem
-
LógaGéza
veterán
válasz
kalmanchris #31848 üzenetére
1: Bowdenes, nem elektromos.
2: Máshol is ezt mondták, holnap átnézem és átmozgatom a csöveket. Figyeltem rá nagyon, hogy minden pontosan menjen vissza, szépen fokozatosan húzgáltam meg a csavarokat, ettől függetlenül lehet baki valahol... Van rá valami egyszerű módszer kideríteni? -
TaaT
nagyúr
válasz
kalmanchris #31789 üzenetére
Nekem sem kéne semmilyen pug, de ha ingyen adnák, adnám el és vennék valamilyen jó kis náciwágent.
-
gooool
őstag
válasz
kalmanchris #31458 üzenetére
Fojtószelep sem volt iszonyatosan retkes, mármint ahhoz képest, mint amit a neten felleltem képeket, mégis sokat javított a hidegindításkor jelentkező fordulatszám-beesésen indítózás után.
Mindegy egy próbát megér, más nem elgurul egy szakihoz. -
gooool
őstag
válasz
kalmanchris #31455 üzenetére
Még azt nem, de ha jól nézem ez is ott van nem messze a fojtószeleptől, emlékszem rá.
Akkor ezt is vegyem le és pucoljam ki? -
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #29980 üzenetére
Vagy legyen vezetett szervízkönyv, vagy ha nincs, akkor összes számla elrakva, mint ahogy én is teszem.
+ az sem árt ha valaki fanatikus, mindent kicserél az előírtál hamarabb. Kb. előírt minusz 20-30%.
(esetemben 40-50, 1éve sincs meg az auto, de már a szervízfüzettartó könyv zsebébe nem férnek bele a számlák annyi van) -
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #29772 üzenetére
Marmint rossz tapasztalat?(#29782) [rvilike]
tetszik, hogy vegre ratertel a helyes utra es elengedted az ilyen ford focus ST meg tarsait
(#29780) tboy93 pont nehany sorral feljebb ment ez a beszelgetes, hogy ugye mi az hogy francia auto ilyen meg olyan....vagy nemet auto ilyen meg olyan....francia auto is lehet sz@r, gyenge, erötlen, fapad, komfort nelküli, meg sportos, fullextras is....
a kenyelmes meg nem kenyelmes, meg szep meg nem szep mind szubjektiv....en sem szeretm pl a francia autok süppedös foteljeit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kalmanchris #28876 üzenetére
ET betűpáros előtt ott van hogy 42. Vagy csal a szemem?
-
LógaGéza
veterán
válasz
kalmanchris #28528 üzenetére
Az a baj, hogy nem mindig érzem erőtlennek, csak néha (na meg ha jól tudom két lambdaszonda van). Mindenesetre egy jó kiindulópont, majd megpróbálom.
zack
Gratulálok és jó egészséget a családnak -
válasz
kalmanchris #27535 üzenetére
A neten
-
válasz
kalmanchris #25570 üzenetére
Igen automatánál ez kifejezetten jellemző
-
Skillet
addikt
válasz
kalmanchris #22607 üzenetére
Na persze. Lila. És úgy parkol, mint.... senki más
Amúgy én nem szoktam úgy parkolni, hogy az autó első vagy hátsó fele alá kerüljön valami.... padka, vagy akármi. Mondjuk ezt az elejével meg sem tudnám csinálni, alacsony... de ha meg tudnám, akkor sem tenném. Az ilyesmin én mindig elcsodálkozom. A kerekeket a padkáig tolni..? Miért?
A kerék a levegőben itt most plusz pont a lila autó tulajdonosának. Egyik bevásárlóközpontban biztosan túl sok mogyorós béliszt kóstolt a forma. -
deicide
veterán
válasz
kalmanchris #22140 üzenetére
Parkoláskor általában igen.
De pályán is lehetne, mert hátrafelé nagyon nem szoktam nézni, viszonylag ritkán van olyan, hogy valami utolér és gyorsabban szeretne haladni. -
válasz
kalmanchris #21947 üzenetére
Igen. A videon hangosabb mint a valosagban, ha atmesz a honda klub topikba akkor pont most linkelt BlackSoul egy videot, amin egy 8gen-nek van pont ugyan ilyen hangja, ugyan ebbol az okbol kifolyolag
-
válasz
kalmanchris #21911 üzenetére
Voltam szerelonel, azt mondta semmi baja. A hang amit hallok a befecskendezes magnesszelepeinek ki-be kapcsolasa.
Egyuttal a futomu rejtelyes hangja is megoldodott. Fekvorendoroknel, bukkanonal muanyagos nyoszorges jott a bal elso kerek felol. Kicsit ideges is voltam, hiszen februarban koltottem 200k-t a futomure... megnezte eloszor Imi a hondas szaki, nem talalt semmit, minden ep, nyomogattuk allo helyzetben az autot de semmi. Most a masik szerelom tuti tippje a rugotanyer volt, belekerul egy kis dzsuva es ahogy mozog benne a rugo az "nyikorog". Befujta wd40-el es valoban elnemult.
Mas, felszaladt a fogyim 7,3L/100km-re
Az eddigi 6-6,3 helyett ez jelentos. Bar sajnos az okat is tudom, egyreszt ugye a hideg, masreszt elkoltoztunk, emiatt nagyon sok a 2-4km-es rovidtav
be se melegszik szerencsetlen, megy a szivato, nyakalja a benzint...
-
válasz
kalmanchris #21914 üzenetére
Most cseréltem vezérlést nyáron, gyári görgőre
Tökön szúrom magam ha 43k-ért szar görgőt kaptam
-
válasz
kalmanchris #21911 üzenetére
Ma viszem szerelőhöz, egyelőre passz
Menet közben egyáltalán nem hallani, alapjáraton ha fülelek hallom, ha felnyitom a motorháztetőt és onnan nézem akkor meg nagyon. Olajszint okés.
-
válasz
kalmanchris #21741 üzenetére
Egyebkent minden ilyen 500Ft-os tuning rajta, a lokost is maganak "gittelte", most valami uj lampakat farag bele stb. Szal penzt nem sokat koltott ra, de az auto erteke mondjuk vesztett egy 50%-ot
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #21686 üzenetére
Alapjaiban egyetertek azokkal, amiket leirtal.
Viszont nekem francia autokkal, 0 azaz 0 jo tapasztalatom volt eddig, pedig több gyarto, több tipus, több ember a merites....nyilvan nem reprezentativ, de ezek a szemelyes tapasztalatok egybevagnak a "mendemondakkal". Ehhez jön hozza, hogy volt szerencsem vezetni mar jopar autot, de a renault es fiaton kivül, nagyon semmit nem kellett "szoknom". Ez igy nekem eleg alap ahoz, hogy szarkasztikus legyek, ha franciakrol van szo es ne vagyjak rajuk.....persze lehet, banalis veletlenek sorozata az egesz...ettöl meg nekem ez a velemnyem...
(amugy 2005 ös evjarat az a C5 talan
)
Viszont eddig sok konkretumot nem irtal, pedig ez a celja a forumnak
Tenyleg erdekel, mert pl mycso leirta, hogy miert is szereti a meganjat. En is leirtam az en velemenyem, miert nem. Neked milyen francia autokrol van jo tapasztalatod?
De jöhet az opel kadett-H astra kalvaria sorozat is, amiböl a "nemet minöseget" iteled meg. Ugyis most keszül az opel forumon az összefoglalo, hatha tudunk atvenni hasznos infokat
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #21663 üzenetére
Nyilvan tegy belatasod szerint
, en is igy teszek
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #21655 üzenetére
Ö, jah ertem.Szoval egy adott kodszamu valto (GM amugy) elsö generaciojarol beszelünk itt "az opel valto" cimszo alatt, ami valoban problemas ott 2008 környeken (ez volt az elsö 6 sebesseges a H astraban ha jol tudom). Ilyen sajna van, nem csak itt... pl a bmw 320si is rettegett vagy az SMG valto...ettöl meg nem feltetlen jelentenem ki, hogy mindenki kerülje "a benzines" es "az automata" bmw ket
Amugy ugyan ez a valto van aztan a J astrakban es most a K ban is tudtommal es meg jopar mas gyartoeban. Nyilvan korrigaltak a hibat.
Azert ennel "a francia autok" elektronikai remtörteneteiböl picit atfogobb a kep, amit talalni lehet
, de ettöl függetlenül is, nekem csak olyan ismerösöm van, aki küzdött valami franciaval (peugeot 308cc,citroen C5 ezek erösen megmaradtak pl
), aztan feladta es eladta...igazabol nekem ennyi is eleg, az internet nelkül is....illetve a szemelyes tapasztalat a megelözö es az azt megelözö meganrol.
ettöl meg szeretheted a francia kocsikat, nincs harag
, de nekem meg csak gondolat csirajaban sem jelenik meg egy renaul vagy peugeot vagy hasonlo
-
tresh
veterán
válasz
kalmanchris #21655 üzenetére
Felesleges a köztudat erősebb meg a fikázó szerelők halmaza
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #21646 üzenetére
GM valtot hasznal a renault is?
Ezt nem tudtam. Viszont en kifejezetten rosszakat nem hallottam roluk, se a manualrol, se az automatarol
-
Skillet
addikt
válasz
kalmanchris #20575 üzenetére
nálam turbósnál is annyi. max töltés pedig 0,5
amúgy igen, (tengerszinten) eleve sacc 1 bar a légnyomás. -
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #20571 üzenetére
Igazából nem nyomás, hanem nyomás hiánya, mert ugye itt "szív" a motor.
-
suits
tag
válasz
kalmanchris #18618 üzenetére
A műszerfal felett van ilyen olvasó lámpa szerűseg, az maradt égve. Majd jövő héten kiderül...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kalmanchris #15393 üzenetére
ok, nem vitatkozom, de akkor meg ki és miért és hogyan hozta ezt össze?
valóban nem most látnánk először ilyet, ha ez valós issue lenne, de viccnek meg kicsit drága...
-
runner 125
nagyúr
válasz
kalmanchris #15344 üzenetére
Motoron én is sportrendszert használok. Nem teljesen nyitott, de a gyárinál biztosan hangosabb. Közúton figyelem szempontjából nincs előnye, de városban egy kicsit tekintélyesebb hang sokszor helyzetet ment.
Nem szoktam motorral sem tolakodni, nem nyelezem üresben tiltásig, de arra pont elég, h egy apró gázfröccs után lássam a tükörben az autósok tekintetét. -
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #15320 üzenetére
Az a kisebb baj, a nagyobb gond ott van, ha mondjuk 130ról tol egy satuféket és beblokkol valamelyik kerék. Az 35 fokban úgy fog kinézni, mint a Forma1-ben: füst, utána pedig kockás a kerék és üt.
-
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #15234 üzenetére
"Egy astra sose robban le "
Claudia Schiffer szerint.
-
tomcsi23
veterán
válasz
kalmanchris #15213 üzenetére
Szerintem az adott kúttal lesz valami. Itt az agip volt olyan, mintha sok lenne benne az etanol, jóval többet kajolt. MM-nal meg most nincs semmi problem, rendesen le is forog vele, ill. nem eszik vele többet.
Munez: küldjek pár masszőrcsajt?
-
Rivaul
addikt
válasz
kalmanchris #15215 üzenetére
Az hogy mi a jó, autója válogatja. Nekem a saxo a MaxM párti volt. Jobb teljesítmény és kevesebb fogyi. A rover MM-el semmivel nem megy jobban és még többet is eszik belőle. Itt a sima 95 a jó. Haver saxoja meg MM 100-al ment jobban és evett kevesebbet. Az enyémnek az már nem tetszett. Ugyan az a kút folyton.
-
válasz
kalmanchris #15213 üzenetére
Ekkora kül szvsz nem lehet vele,de akkor ne tankolj ott ha többször is ilyet tapasztalsz. Én ált a sima dízelt tankolom omw-n, ha prémium kell akkor shell.
-
válasz
kalmanchris #15207 üzenetére
Érdekes, nem lehet a klíma miatt a magasabb fogyi? Nekem a vitara rángatott tavaly a maxmotion dízeltől a sima gazolajjal meg semmi baja nem volt hidegen.
Próbáld ki a shellt ha már prémiumot akarsz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #15207 üzenetére
Én azt írtam, hogy attól fostól csattog az enyém.
-
tomcsi23
veterán
válasz
kalmanchris #15207 üzenetére
Az sok vagy kevés
Hol kapsz még 98-ast? -
válasz
kalmanchris #14539 üzenetére
-
TaaT
nagyúr
válasz
kalmanchris #13963 üzenetére
Én arra tippelek hogy a 2 hátsó tengely közül az egyik nem hajtott.
-
TaaT
nagyúr
válasz
kalmanchris #12405 üzenetére
Az új MX5-ben is villanyszervó van.
-
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #12405 üzenetére
Nem(csak) elektromos szervo miatt hanem ugy általánosságban írtam.
Direkt ilyenre építik szerintem mar ezeket hogy ne erezz szinte semmit. Amúgy elektromos szervo szinte minden mostani autóban van mar.Ezért vagyok kiváncsi az uj hybris Aurisre ,hogy abba mit lehet érezni egyáltalán ha valamit lehet.
-
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #12403 üzenetére
De ez szinte , minden mai autóról elmondható h nem nagyon érezni az utat se semmit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kalmanchris #11927 üzenetére
Ja, meg ugye spórolnak a gumival, nehogy eltaknyoljanak mint az a szegény motoros járőr a M7-en.
mod:
F_Zolee: Hát ahhoz már vmi durva szekér kéne. Nem elég hozzá egy chippelt TDI. Bár végülis van V10-es TDI...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kalmanchris #11398 üzenetére
Azért egy turbó és/vagy kettős tömegű cserét aligha bocsátanék meg hiába a forma...
-
válasz
kalmanchris #6119 üzenetére
alkalomadtán egy autogrammot kérhetnél nekem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Béta iOS-t használók topikja
- Házi hangfal építés
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Lenovo M10 HD 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Honor Magic V2 Black Használt, karcmentes állapotban 16 GB RAM / 512 GB tárhely
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest