Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Declare #30406 üzenetére

    Tényleg jó konstrukció és kiforrott. Tudod hogy durván benyó párti vagyok de ha választanom kéne a TSI meg TDI között gondolkodás nélkül az utóbbit venném. Nálunk elég sok TSI is van a cégnél és elég sok probléma van velük. Nem 1-2-ben volt már a vezérléssel gond (szakadás, átugrás). Kolléga alatt konkréten az M7-en előzés közben szakadt el a szíj (2.0 TSI) a másiknak csak ugrott egyet (1.8 TSI). És nem gondatlanságból, lízingeltek tehát gyári előírás szerint van szervizelve és frankón mert a lízingbeadó magával cseszik ki ha vmi megmakkan (csereautó, többletkár, renomé, fájdalomdíj, stb).
    Ugyan nem tudom egy 2.0 TSI motorcsere mennyibe kerül pontosan de egy tuti biztos: saját zsebből nem finanszíroznám... Akkor már inkább ~200k km-erenként egy DPF meg EGR pucolás + kettős tömegű csere és helló.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák