Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz EQMontoya #31040 üzenetére

    1. Ok, tartossag fontos, adom. Viszont ez a szivobenzin az = örökelet+1 nap sem örökervenyü. En 2 eve követek kb az opel topicot es azota biztos, hogy nem 1 olyan eset volt, hogy kis köbcentis szivo benzinben volt motorgeneral vagy motorcsere es nem azert mert zs@r az opel, valszeg mashol is ez van. A TSI motorok azert regota vannak es nem hemzsegnek a setesett motorok es motorcserek....vannak hibak, de folyamatosan fejlesztik (kb azert uj technologia...)

    2. Teherauto feeling...ok...lehet :) de azert csak pörög 7000 et ez a linkelt mustang is...azert nem lehet az olyan rossz :))

    3. egy turbo 6 henger nem szolna ugyan olyan szepen, mint egy szivo 6 henger? :F

    4. A bmw az egy erdekes kerdes. Ott levaltottak a 4 hengeres 316i, 318i -t (3er szerianal) a 3 hengere 318i re....hat ezert a 316i vagy 318i nek a hangjat sem kell visszasirni....csereben ez a 3 hengeres legalabb kapott nyomatekot es loeröt, azaz megy is jobban azert. Egy fapad 316i/318i kb semmire valo. Megkapod a hatso kerek hajtas elmenyet, bizonoyos körökben lehet villogni, hogy propeller, de ennyi. Most ez a kategoria a 318i 3 hengerrel.....aki eddig a 316i-t vette, az veszi most a 318i-t es nekik eddig sem szamitott sem a hang, sem a teljesitmeny....a 316i vel ellenben ez lagalabb 10 alatt megfutja a 100 ast es 6 alatt kijön a gyari adat szerint a fogyasztas. Igazabol nem rossz...söt sokkal jobb, mint a 4 hengeres 316i volt. szvsz

    A bmw nek is elni kell valamiböl es csak M szeriabol, meg 200lo feletti kocsikbol nem menne igy a szeker :)

Új hozzászólás Aktív témák