- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ha van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar , csak a benzinnel van a baj)Kihagytam valamit?
Ok a 6 henger / 8 henger hangra gerjedöket megertem az tenyleg pech, hogy igencsak csucs autok kivaltsaga lesz....mondjuk azert az elmult 20 evben sem 6/8 hengeres autok rohangaltak az utakon....es az hogy levaltjak az 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 motorokat turbosra, nekem semmi bajom. Azok turbo nelkül sem szoltak szebben, mint turbosan, cserebe nem is mentek. A turbos tesoik legalabb rugalmasak, a mindennapokban praktikusabbak....az meg hogy egy vw polo orraban nem egy 4 hengeres 1.4 üvölt, hanem egy 3 hengeres 1.0......hat en nem erzem vilagvegenek