Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz tresh #31035 üzenetére

    Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
    Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
    Ha van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar :) , csak a benzinnel van a baj)

    Kihagytam valamit? :D

    Ok a 6 henger / 8 henger hangra gerjedöket megertem :)) az tenyleg pech, hogy igencsak csucs autok kivaltsaga lesz....mondjuk azert az elmult 20 evben sem 6/8 hengeres autok rohangaltak az utakon....es az hogy levaltjak az 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 motorokat turbosra, nekem semmi bajom. Azok turbo nelkül sem szoltak szebben, mint turbosan, cserebe nem is mentek. A turbos tesoik legalabb rugalmasak, a mindennapokban praktikusabbak....az meg hogy egy vw polo orraban nem egy 4 hengeres 1.4 üvölt, hanem egy 3 hengeres 1.0......hat en nem erzem vilagvegenek :D

Új hozzászólás Aktív témák