- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Peter.70
addikt
-
válasz
gergo5991 #209694 üzenetére
Nem rossz, bár jobban preferálom a másik Philips terméket a M3ban (is): [link]
Mosás: Én mindig 1-200-ból lecsapatom samponosmosással (nem hagyom hogy ultradzsuvás legyen, ha dzsuvás idő van, akkor a még nedves autóval begurulok a mosóhoz), a mosóban lévő kefével lemosom extrém
esetben még bedobok egy százast is hozzá, majd 1-200ból leöblítem/vaxolom kicsit a hátulját/oldalát övvonal alatt. Régi videó, de nagyjából látszik: [link] -
rbalint88
addikt
válasz
gergo5991 #209694 üzenetére
Majd mindjart jon MCPite es mondja, hogy led kellett volna bele
focvis: amiota viszek magammal szivacsot*, megvagyok 600Ft-bol kb. Es meg tiszta is lesz, nem locsolok el teljesen feleslegesen 1000-1200-at. Medzsik!
* legutobb vettem egy tok jot a cba-ban, 250-ert. Hewa, kb 15x20x5cm tegla. Ez fixre bekerult az autoba az egyik amugy hasznalhatatlan padlorekeszbe. Azzal azert hatekonyabb volt, mint ezzel
-
válasz
gergo5991 #207768 üzenetére
Értelek, de túl sok filmet nézel
. Ettől egyszerűbben lenyomozható csalásokra és lopásokra se moccanak meg,
b*sznak nagyívben az ilyen telefonokra, videókra. És a tapasztalatot meg is erősítik a rendőr ismerősök.
Hívtam én is hasonló ámokfutó miatt (mindenkit letoló, lekürtölő kamionos, engem 75-80al tolt negyvenes táblánál) őket - úgy, hogy 5 perc múlva volt feléjük várható a főúton; de semmi. Ügy akkor lenne, ha bemennél feljelenteni. 1-3 hónap múlva kapnád az értesítést hogy x y hiányában az eljárást megszüntetik.Nálunk csak egyes biztosítóknak ér valamit a felvétel. Nagyon nagyon ritka hogy valaki videó autóján eljárást kezdeményez, egy az ezerből. És az is 98%ban úgy, ha az elkövető magát videózta, vagy telepített/rendőri kamera.
-
-
Snoop-y
veterán
-
válasz
gergo5991 #198960 üzenetére
Azok a csillapítók kukák, valszínű az első is, a hátsó meg tuti. Még úgyis, hogy szinte ...rt sem ér a mérés
. De ha már 40-43%, akkor nincs kérdés. Nyomást meg már tudod akkor. (Mennyi van most benne? Gumis 2,3-ra fújta mindet valószínű ha nem korrigáltál azóta.)
Futóműállítás volt? Felni és gumiméret gyári? 15-16-17"? -
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #186390 üzenetére
A váltófül az nem kéziváltó. Az egy automata amit lehet kézzel csesztetni.
Nem kell hozzá száguldani, valaki szereti piszkálni a hétköznapokban is a kéziváltót, meg kuplungot nyomkodni. Viszont az autósok 10%-át sem teszik ki ők, ellenben pont a kéziváltó van kb 90%-ban elterjedve. Szóval ez jó hülyén oldódott meg ezen a kontinensen, pont fordítva kellett volna. De már felesleges annyit foglalkozni vele, egyrészt erre valamikor 90-ben kellett volna reagálnia az autóiparnak, másrészt kb. 10-20 év és mindenféle hozzányúlás nélkül kipusztul a kéziváltó a villany és a hibrid miatt.
A két dízelt még én is elvezetgetem nem akkora undorral a kézivel. Nem tudom miért, de abba nem fáj váltogatni, bár szeretni azt se szeretem. De engem nem kell megérteni, én a CVT-t is tökre kedvelem, tehát homomeleg vagyok.
-
Biqci
aktív tag
válasz
gergo5991 #186390 üzenetére
Ne gondold, hogy annyira jó a váltófül. Nekem az Accord-ban van, de pont főleg kanyargós úton borzalmas, mert együtt forog a kormánnyal és amikor a kormányt tekered de már kapcsolni is kellene, nem tudsz, mert azt sem tudod hol vannak a fülek és melyik a fel, melyik a vissza...
-
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #186313 üzenetére
Az 1.6 egyszerű szívó abba a közepesen nehéz kocsiba ennyit tud, egy TáDéÍ ahhoz képest rakéta. Nagy csodát ne várj magasabb fordulaton se, de 6000-ig el lehet forgatni ott adja le a max teljesítményt, 6500 a tiltás. Ennyit tud, magasabb szinten lévő kocsi el fog menni így is - úgy is.
Az erősebb kocsi nem megtett Km kérdése, hanem pénzzé. Nekem 3000 Kmre is kéne valami 200 lovas gép, mert rühellem a lusta kocsikat, csak pénzem nincs rá. Itthon, cégeseknek, mindegyiknek a belét taposom ki, 110 ló és alatta szintűek. Kifejezetten örülnek neki mondjuk, a belsőégésűeket fordulatra tervezték, pláne hogy mindegyiket 2500 alatt nyektetik a többiek. -
Zola007
veterán
-
válasz
gergo5991 #186181 üzenetére
1, A magyar lengéscsillapító mérés semmit nem ér.
Semmit.
Egy számmal nem lehet leírni a karakterisztikája. De hogy azt is milyen szarul tudják itt egy példa:
Asszem 2015ben raktam a Picasso a Monroe Reflex frekvencia szelektív csillapítókat. Előtte németek a jó gyári, 69%. Ugyanoda visszamentem az extra csillapítót bemérni, 69%. Szemre is tök máshogy viselkedett és az úton is. Fék év után ekkor visszahozzák a gyárilag, a mostani tulaj bemérette (a natív, olyat kátyúzott hogy gumi felni kuka, és szivárog a csillapító, de bekérette és használja tovább) ott évvel és kb 100.000-el később, és 77%-ot méreek neki (másik műhely).2, Igen, bebicsaklik kicsit a gumi. Nyomás fokozása segít (Megane3nál +0,3bar a matrica szerint) vagy stílushoz illő gumi, esetleg felni is.
Például kezd azzal, hogy 4 rávaló méretű 195/65R15-ös jó gumit rakat rá, és máris sokat javul! Párom előző autóján 5,5" téli 175/65R14, a nyári szintén 5,5" de 185/60R14 volt, és többször tapasztaltam ugyanezt, lendületesebb kanyarodás)irányváltáskor.
Javult plusz 3-4 tizeddel (nyáron), de keskenyebb gumi vagy szélesebb felni a megoldás (ésszel persze).3, Van abban a motorban tartalék, nekem padon 124 ló a max, de főleg alul és közepén lett jobb a csipsztől.
-
8th
addikt
válasz
gergo5991 #186022 üzenetére
Vályi Pista fb.-on úgy búcsúzott tőle, hogy részvétem a másik családjának is. Ezt értették félre sokan. A másik családján a feleségét és a lányát értette. Vinyus valószínű úgy távozott mint szegény bordoi, vagy guga. Jött a semmiből egy gyors szívroham/agyvérzés és vége. Baromi szomorú, hogy ilyen fiatalon kellett itt hagynia a szeretteit és az, hogy az élete fő művét nem látja majd kiteljesedni. Néhány év alatt hová eljutott a speedzone mondhatni a semmiből és mi minden van még a srácok előtt. Ez nem fair.
-
rbalint88
addikt
válasz
gergo5991 #181744 üzenetére
Angolok kiszamoltak, km-re vetitve dragabb veyronnal jarni, mint private jettel. Pedig az se a csorok hobbija. Arrol nem is beszelve, hogy ha tusszentesz egyet es lenyomod a gazt, ket kerulettel vagy faluval arrebb vagy, mire kinyitod a szemed.
sztem napi jarosnak olyan kell, amit nem sajnalsz es nem te vagy az autoert (parkolasi serulesek, fekvorendorok, felhajtok, jardaszegelyek)
-
brumi1024
veterán
válasz
gergo5991 #181744 üzenetére
Hát 6 milliárdból nem valószínű, hogy kijön egy Divo (MSRP-je kicsivel 2 milliárd HUF alatt van mostani árfolyamon és a bejelentés napján el szokott kelni a ~40 példány), szóval a lottóötös ide kevés.
A mindennapi használat szerintem itthon 1 nap lenne, nem maradna ott sehol túl sokáig.
Meg amíg egy szett gumi egy Mustang ára, és egy hosszabb topspeed runnal le lehet nullázni őket addig szerintem nem véletlen nem használja őket senki mindennap.
-
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #178865 üzenetére
Szerintem meg sose volt igaz, csak nagyobb a zöldfű érzés a német és japán autók felé, de főleg a némethez. Ugyanannyi szar és jó autója volt mindegyik országnak.
Azért a Megane és a Kangoo is tartogatott csatlakozó és kontakthibákat, tehát valami minimális alapja van, de ezek meg könnyen orvosolhatóak, inkább csak felnagyított dolgok.
-
Jaded
őstag
válasz
gergo5991 #176675 üzenetére
Nem is értem ezt az 5-ös váltót, Megane 4 ugyanazt kapta, csak H4M motorral (Nissan). Tudtommal 3-asban nem is volt ez a motor, max nagyon a széria vége felé.
Nem tartom egyébként élhetetlennek, előzni is tudok vele (klímával is), de nem egy erőgép ez biztos. Fogyi 6 liter körül van, én 3 ezernél jobban nem szoktam pörgetni, minek? Érzésre amúgy nem megy rosszabbul, mint az előző 1.5dCi (106LE), csak az nyilván alul nyomatékosabb. Külföldiában volt belőle 2.0 szívó, azt azért kipróbálnám mennyivel másabb. -
-
kisza25
félisten
válasz
gergo5991 #176583 üzenetére
Én 75 lóval is tudtam előzni, 2be kell visszaszúrni, nem 3-ba
ivana: nem ilyen egyszerű a dolog, függ az autó súlyától, a váltó kiosztásától, vannak versenyautók amik 1,6 130-140 lóerővel hasítanak, mert 700-800kg és 5/6 végáttétel 165-175
A golfban 1,6 105 lovas 150Nm motor van, ami 4500/6000 fordulaton tudja a Nm/le-t és 1200kg. Na ez 4000-ig döglött, utána kezd el húzni, de folyamatosan lelkesedik 6000-ig.
Ugyanez a blokk rövidebb hajtókarokkal az ibizában 1,4 86 ló 134 Nm 1025kg-ra 3800/5000 fordulaton tudja a Nm/LE-t, 2500-tól már terhelhető, 3000-től megyeget, 3800-5000-ig megindul mint a bolond, de 5000-nél elfogy, mintha falba mennél. Totál más karakter ugyanaz a motor más hosszúságú hajtókarral, más váltóval és súllyal. -
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #176583 üzenetére
Ezt írták a Rönó topikban is, hogy az M3 az 1.6 szívó Nissan motorral és hatos váltóval megölhetetlen, egy olyan autó amit érdemes megvennie annak aki viszonylag fiatal és elpusztíthatatlan gépet keres sok évre aminek nincs baja minden második héten.
Viszont lomha, a nagybácsis kalapot fel kell venni hozzá. Te is ezt tapasztalod.De egyébként ez a tudok-e vele előzni kérdés nagyban függ attól is ki hol járkál. Én a kanyar után kanyar vidéken lakva sokszor nem merek belemenni előzésbe ilyen szívó szarokkal, kevés az 1.6.
Egyenes szakaszokon élőknél teljesen más, a 64-esen a Swifttel én is belementem kb minden előzésbe, mert 2 Km-re előreláttam, hogy nem jön semmi. Oda elég a 68 ló, még sok is. -
-
válasz
gergo5991 #176064 üzenetére
Olyankor nincs támasztóláb és a súlyod ránehezedik a bal lábadra, így önkétlenül is erősebb féket nyomsz. Aztán ennek hatására még előrébb helyeződik a súlypont és még nagyobbat fékezel -> kormányharapás incoming
Fogyi téma: A3 35TDI a mai autóm, 400km-t jöttem, 90% pálya, sport mód, 200-250km/h forgalomtól függően: 8L-t ír a fedkomp
Nulláztam a számlálót indulás előtt.
-
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #173888 üzenetére
Itt is ugyanez. A szerelő féláron megveszi az alkatrészt, ha jó haverod akkor átadja a kedvezményt vagy a felét, ha nem akkor lenyúlja az egészet. Ha alkatrészt viszel akkor g.ci lesz veled és mivel nem nyúlhatja le a kedvezményét ezért drágábban szereli be.
Kisebb településeken ez nem annyira divat, mert túlzottan ismer mindenki mindenkit, de amúgy elterjedt szokás.Órabér változó, nehéz megmondani mivel a fél ország sumákol az áfával. Vidéken 5-6 ezer óránként a
számla nélkülinettó. Ha számlával kéred akkor +27%.
Nagyobb városok felé simán 7-10 ezernél vannak bár már bruttón, Novoth asszem 13-ért tolja, a márkaszervizek meg 15-18-ért is. Linkelt ide valaki fél éve egy talán Toyota számlát ott 18 ezer volt az óradíj, ezek már mind bruttók, a nagyok a sok idegen miatt kevésbé merik számla nélkül nyomni. Nesze neked online pénztárgép, meg 0Ft online nyugta bejelentés... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gergo5991 #173394 üzenetére
Ennyiből lehet akár napszúrás is de ahhoz tartósan kell hogy érje a fejed direktben a napsütés. A napszúrást az agy túlmelegedése okozza, ha ment a klíma akkor nem valószínű, hogy napszúrás. Fény érzékenységed van? Mert ez még egy nagyon tipikus napszúrási tünet.
A tartós klímázás viszont simán okozhat fejfájást, szédülést (ez a kiszáradás miatt van, a klíma nagyon szárítja a levegőt), kimerültséget (ezt meg részben a kiszáradás okozta többletterhelés miatt van).
-
válasz
gergo5991 #171793 üzenetére
Az a szélvédőre vetítő kijelző!
Mondjuk tényleg elég "furán" néz ki ebben a méretben. Ismerek olyan csajt aki simán bedobná oda a táskáját!
Itt egy részletes videó róla.
Fehér Farkas: Tényleg nem túl szép ebben a formában.
Aggregátor: Az a baj, h ez szép lassan le fog csúszni az alacsonyabb osztályokba, és max 10 éven belül (de inkább jóval hamarabb) minden autóban ez lesz az alapfelállás.
-
válasz
gergo5991 #170781 üzenetére
köszi ezt a hsz-t, én gyűjtöm a néznivalókat. eddig kétszer voltam: egyszer haverokkal túrázni illetve egyszer két napot bledben munka miatt. most 3 éjszakánk lesz kranjska gorában, ma foglaltam airbnb-t. abból egy nap kiesik, mert az dolgozós lesz, egy nap a soca völgyet járjuk be, aztán pedig irány horvátországba bleden keresztül. nem is tudtam, hogy ott is van zipline, azt mindenképp megnézzük, aztán esetleg még bekukucskálunk bohinjba, de arra már valszeg nem lesz idő, nem akarok túl későn a tengerhez érni
-
válasz
gergo5991 #170435 üzenetére
Azon én is gondolkoztam, de gondolom a felvételen nem azonosítható a kamu rendőr jelvény, azért nem. Ugye itt is az lenne a kulcs, mint egyébként mindenhol, hogy az ellenőrzéseket kéne növelni. Ha tudná a paraszt, hogy minden második ilyen húzásáért megy a bíróságra, akkor erőt venne az állati ösztönein. Addig nem.
-
válasz
gergo5991 #170185 üzenetére
Ér valamit!
Én csak akkor kapcsolom be ha 10-15 percnél tovább ülök az autóban, szval városban szinte soha. Derékfájós vagyok ezért nekem nagyon fontos a jó ülés. Elég sok félét próbáltam már, és tapasztalatom szerint az ülés ergonómiája és beállíthatósága fontosabb mint maga a masszázsfunkció. Az eddigi legjobb ülésen egy 2005-ös A3-as Audiban volt (sima szövet ülés gerinctámasszal). Abba beültem Miskolcon fájós derékkal és kiszálltam Amszterdamban úgy, h semmi bajom nem volt. Az előző BMW-ben a legfullossabb ülés volt ezerféle állítási lehetőséggel, mégsem tudtam úgy beállítani, h 3-4 óra után ne legyen kényelmetlen. Az Audi ülésével most tök jól elvagyok - bár még nem toltam vele egész napos távot.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gergo5991 #170185 üzenetére
Troll ON: Én egy helyen azt olvastam, hogy ezt kétszer szokták használni. Egyszer amikor megveszi az ember az autót és utána kipróbálja öt perc erejéig, másodszorra pedig mikor eladás előtt demózza a vevőjelöltnek, hogy ilyet is tud a járgány.
Troll OFF: Mondjuk én is már gondolkoztam, hogy mennyire lehet kellemes egy ilyen masszázs? Ilyen székre tehető, rezgő golyós verziót már próbáltam, de az inkább nagyon idegesített, mint, hogy kicsit is kellemes lett volna.
-
kisza25
félisten
válasz
gergo5991 #170120 üzenetére
Tulajdonképp a seat cupra-ból lett simán cupra a sport modelleknek, eredetileg a cup-ás autók kapták ezt a nevet cup racing szóból
"A CUPRA elnevezés a SEAT autómárka legsportosabb modelljeit jelöli. A CUP és a RAcing szavakból összeállított műszó az 1996-os, 1997-es és 1998-as rally F2-es kategóriában elért háromszoros világbajnoki győzelmeket követően jött létre. " -
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #169811 üzenetére
Itthon semmi értelme ilyennek, mert leszívják a féktartályból azt a 3 decit, felöntik újjal és megvan a jó forráspont, viszontlátásra. Közben meg a kétféle kevert szar ahogy idővel kúszik lefele a csövön és oldja a koszt még rosszabb, mintha a 10+ éves gyárit hagyná benne érintetlenül.
Itthon már az nagy segítség volna, ha a meglévő szabályokat betartanák normálisan [link] , a szigorítások bőven ráérnek még mire felnőnek az emberek hozzá. -
válasz
gergo5991 #169811 üzenetére
Kollégám most vitte műszakira a 6os mazdáját, műbizonylatos fóliával, elől 70% feletti áteresztőképesség és nem akarta átengedni a vizsgabiztos. Mondta, hogy állítólag változott a törvény, hiába a műbizonylat, elől nem lehet semmilyen fólia az oldalsó üvegeken, ahogy állítólag már a szélvédőn sem a napellenző csíkjáig. Wtf?
-
válasz
gergo5991 #169811 üzenetére
Tragédia.
Időben le lesz cserélve a fékfolyadék, cserében nem megy tönkre az ABS kocka meg a fékek.
Már csak a klíma hűtőközeg cseréjét kell ellenőrizni és akkor a klíma kompresszorok sem fognak tönkremenni.
De ha még hűtőfolyadék is időben cserélve lenne, akkor a ....
Stb...
Ezeknek alap dolgoknak kéne lenniük. -
-
#89309696
törölt tag
válasz
gergo5991 #146646 üzenetére
Ú, ez a szöges izé, de genyó. Az ilyen stílust nem szeretem. Korlát, meg bublis csöcsök, mint a villamos sínek mellett az oké, de a szándékos károkozás az autóban az már hergelő kategória. Főleg ha önkormányzat szerel ki ilyeneket. Nincs az a bunkó járdára parkolás ami ezt indokolttá teszi, nincs egyensúlyban a vétség és a büntetés mértéke.
Mondjuk egy olyan országban ahol a rossz oldalon mennek...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
gergo5991 #143218 üzenetére
Ott biztos volt valami, ha ennyire nem akarta a "segítséget".
-------------Oké, de hogy tudnád szigorítani úgy, hogy utána ne fegyverként használva az autóját induljon az országház felé rengeteg többed magával, ha a pénze max annyira elég, hogy éppen ne dögöljön éhen a család hó végére?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest