- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
addikt
-
pècsimunkás
addikt
-
válasz
ΞΔGLΞ #235081 üzenetére
Nekem a minap volt, hogy 2x2s sávos úton, 70-es tábla mellett kocogtam a belsőben egy jó 90-es tempót - mögöttem nem jött senki, amúgy mindenki 100 körül megy itt, mert ez már a külvárosi rész, sehol egy gyalogos forgalom és hirtelen bejött a sávba egy klasszikus foskék fabia, a vezetőről annyit, hogy a fejtámlán átnézve látszott az út, tehát a kormány alatt nézhetett az útra. Mindezt tette egy jó 40-es tempóval, azért, hogy egy jó 800 méter után leforduljon balra. Vesztemre én is arra mentem volna, ketten álltunk a pirosnál. Én már sárgán tudtam "áttolni" a kereszteződésen, mert elsőre megpróbált visszafordulni, csak éppen a keresztutcából ilyenkor jobbra zöld van és jöttek. Miután befordultunk utána és megpróbált egyből visszafordulni, úgy, hogy jött felé egy nyerges szemből a Gyár utcából.... Na itt már kicsit eldurrant az agyam és addig feküdtem a dudán, amíg félre nem állt az út szélére, utána még át is kérdeztem, hogy miért nem BKVzik, ha láthatóan már nem tud vezetni... Nem tudom hány embernek kell meghalnia, megsérülnie, hogy végre komolyan vegyék az orvosi vizsgálatokat a jogosítványok esetében.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ΞΔGLΞ #235057 üzenetére
Az vallalhato, az en is kis kavedaralom is megeszik 12-13-at ha kell es meg nem is megy.
Hazafele kaptam agyfa-t. Elobb egy Octavia 1.5 tsi minden kanyarban fekezett. Na azon nagy nehezen athamoztam magam aztan meg az M3-on egy ukran rendszamos Bmw onkentes rendort jatszott a belsoben. Aztan elmentem mellette jobbrol de ha ennyire frusztralt menjen haza a frontra levezetni a feszkot.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #231040 üzenetére
🤷♂️
Mindenesetre én örülnék, ha vége lenne ennek az árstoposdinak, inkább fizetek érte többet, csak lehessen kapni. Nem ritka, hogy csak a harmadik-negyedik kúton kapok üzemanyagot, mert idejár egy csomó szlovák és osztrák tankolni (10-15 km-re vagyunk mindkét határtól), akár karniszterekkel, hordókkal is, én meg már csak az "elfogyott", "nem működik", "zárva", " üzemen kívül" feliratú cetlikkel, táblákkal, bójákkal találkozok, miután kivártam a félórás sort. #firstworldproblems
Élelmiszerárstop: Pénteken akart anyum 10 kg cukrot venni, mindig ennyit szoktunk, és akkor egy darabig elég. A Tescóban most csak 2 kilót lehet venni /fő/nap, a Sparban meg 5-öt, így lett összesen 7. De ennek mi értelme? Ha az egész család együtt megy boltba, és mindenki vesz "magának", akkor simán kijátszható, de akár egyedül is 2-5 nap alatt.
Ja, és erről mindkét boltban csak a pénztárnál tájékoztattak, a polcnál abszolút semmi figyelmeztetés... -
válasz
ΞΔGLΞ #181294 üzenetére
Amúgy én biztosan két büntetési tételt alkalmaznék. Az aki csak átcsúszik rajta annak mondjuk 50, az viszont aki megáll és utána elindul át a pirosan annak helyben bevonnám a jogsiját. Mégis mi a francért nem képes kivárni amíg zöld lesz?
Amúgy meg 0:37-nél szerintem azt se tudja hol van, nem civil autó állmögötte hanem rendes címeres fehér-kék
-
kisza25
félisten
válasz
ΞΔGLΞ #180168 üzenetére
Vicc volt, de fel tudom sorolni az 50 km-es körzetben a településeket hol nincs, de könnyebb azt, hogy hol van, amúgy Balaton délipart, Bogláron van egy házam, Blellén meg a két szülői ház, egyiken sincs 2x2 sáv, Blellétől Kaposvárig sincs településeken belül, de most készült el az r67 az 2*2 sáv, Fonyódon van egy kb 1km-es 2*2, de Keszthelyig nincsen, ott sem rémlik, hogy lenne, az északi partról ne is beszéljünk
Fonyódtól Kaposvárig sincsen, csak egy dombnál egy kaptató, de az külterület. Igazából Kaposvár-Siófok ahol vannak 2*2 sávos utak. Blelle és Bboglár is elbírna 2*2sávot legalább a hetes úton, mert ráadásul előzni tilos végig -
#24845312
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #180100 üzenetére
Egyetértek, a budapesti közlekedés egy külön műfaj. Végigvezettem már pár európai országot sima közúton is, de egyedül Budapest az, amit tényleg a hátam közepére sem kívánok vezetés szempontjából (de ez erősen kerületfüggő).
Ha már szóba hoztad a dudálgatókat, ők vajon hol és milyen KRESZ-t tanultak, hogy agyatlan módon nyomkodják a dudájukat, ha épp olyan kedvük van? A KRESZ egyértelműen meghatározza, hogy mikor dudálhat az ember, az pedig lakott területen belül kizárólag balesetveszély esetén, a baleset megelőzése céljából történhet.
-
ngaba
aktív tag
válasz
ΞΔGLΞ #180100 üzenetére
Jogos. Azért dudálni bunkóság, pesti mércével én is elég hamar megállok a pirosnál. (De rám még nem dudált senki.)
Szerintem mindenhol egyre jellemzőbb, hogy ha véletlenül szabályos vagy, akkor nyomás alatt tartanak a többiek. Most csak a sebességkorlátokra kihegyezve- Merj 50-nel (vagy akár 60-nal) a belső sávban menni a városban...
- Merd betartani a sebességkorlátozást autópályás útépítésnél, még a kamionos is beleáll a fenekedbe, majd fejcsóválva előz meg. (Pedig 2-3 km-en azért olyan sokat nem lehet ezzel nyerni.)
- Aki főúton 90-nel megy, az forgalmi akadály.Én sem vagyok szent, nem azért írtam. Ha sietek, engem is tudnak a fentiek idegesíteni, de nem szoktam nyomasztani senkit.
-
ngaba
aktív tag
válasz
ΞΔGLΞ #180092 üzenetére
Én nem látom annyira drámaian:
Például segítenek sávváltásnál, az meg vidéken elég ismeretlen fogalom.Azt is meg merem kockáztatni, hogy az átlag autós rutinosabb Pesten (nehezebb vezetni ott, és átlagosan naponta többet is kell). Tény, hogy előbb nyomják a dudát, ha valaki hülyeséget csinál.
-
TheProb
veterán
válasz
ΞΔGLΞ #179736 üzenetére
Sajnálom ha így a lelkedve tiportam a szar kifejezéssel. Egyébként nem véletlen húztam át.
A "szar" nem a műszaki állapotukra és az azokból generálódó milliónyi hibára utalt (Akkor valszeg pont nem egy Alfa Romeo-val kokettálnék, aminél szerintem nem nagyon van rosszabb hírneve és egyéb prekoncepciója hazánkban.), hanem csak sajátságos módon fejeztem ki, hogy nem tetszenek a németek. Nem fejteném ki, de szerintem iszonyat ingerszegények és egy kaptafára megy az összes. Nyilván most a nagy többségről beszélek és a német alatt beleértem a komplett VAG-ot. De szerintem ez engedjük el.Egyébként a későbbi témákhoz én annyit fűznék hozzá, hogy sokszor akkor is meg van lőve az Nber, ha ő maga szeretné javíttatni az autóját, csak épp nem talál normális szerelőt. Saját példából mondom (és tegnap focvis is utalt rá), hogy kb. nekem kell kergetni a szerelőt, hogy had szerelje már meg az autómat. Komolyan ez lenne a normális eljárás? Pár hónapja volt, hogy kb 2 hét volt, mire kaptam időpontot Olman Zsolhoz. Majd csak addig jutottak, hogy valszeg mi a hiba, de maga a javítás majd új időpont és hogy keressem pár nap múlva az időpontért... Utána 2 hétig nem értem el. Az lett a vége, hogy inkább kicseréltem magam a motortartó bakot. Na most aki ezt nem tudja megoldani házilag, az mit csinál?
-
válasz
ΞΔGLΞ #179736 üzenetére
Szerintem ott a gond, hogy jó sok ember nem is tudja, mit kellene csináltatni az autóján, sok autószerelő meg csak azt csinálja meg, amit mondanak neki.
Ha lenne mondjuk olyan karbantartási terv minden autóhoz a garnaciális időszak után, mint ami általában elérhető a garanciális autókhoz, akkor lehet, hogy jobb lenne a helyzet.
Szóval ahhoz, hogy az ember egyáltalán tudja mit kell megnézetni, ahhoz majdnem autószerelőnek kell lenni... Ez ilyen ördögi kör.
Én azt hittem, hogy gondos gazda vagyok, aztán most már látom, hogy lehettem volna gondosabb gazda is, ha értenék hozzá; de nem értek... (de azért igyexem a hangokra figyelni, az olajcsere mindig is megvolt, de pl. futómű meg ilyenek, meg még olyanabbak, na az már nekem magas, ezeket kéne tudnia a szerelőknek).
Illetve hogy hova vigye az ember, ha nem ért hozzá, ez a másik kérdés...
Szerintem... -
válasz
ΞΔGLΞ #178180 üzenetére
"Az adásvételin van többek között egy rubrika, az eladás ideje: év, nap, óra, perc, ha azt mindeki aláírta, tanúkkal, akkor onnantól semmi közöd nincs az autóhoz"
Sajnos ez nem így működik! Majd akkor fog az általad leírtak bekövetkezni, ha az okmányiroda az eladó, vagy a vevő példányára ráteszi a pecsétet!Ezt sajnos én már megszívtam.
-
Remekelek28
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #178098 üzenetére
Nincs igazatok. Meg kell várni amig az új tulaj átiratja,addig hiába törlöm az okmányirodában a nevemről a biztositó még az én nevemen látja. Most kérdeztem az okmányirodát. Azt mondták,hogy a levegőben nem lóghat az autó.
Vidéken személyesen is lehet menni okmányirodába,de nekrm adott időpontot. Ugyh hétfőn megyek az adásvételivel.
Ügyfélkapum nincs,azt is ott fogom csináltatni. -
válasz
ΞΔGLΞ #178098 üzenetére
Nálam mondjuk csak üzembentartó váltás volt nemrég, ott nem jeleztem külön, viszont "véletlenül" kiszámlázták a következő éves díjat. Írtam nekik, hogy szerintem elnézték, mert már nem vagyok üzembentartó és törölték a díjat. A kérdést én sem írtam, nincs köze a vevő dolgaihoz.
-
brumi1024
veterán
válasz
ΞΔGLΞ #178015 üzenetére
Persze, ezt meg lehet érteni, meg nem arról szólt (szerintem) az eredeti állítás, hogy egy Swiftet jobb vezetni mint egy M2-t, hanem inkább arról, hogy az M2-t jobb lenne vezetni, ha 300kg-mal könnyebb lenne. És ez (nagyon leegyszerűsítve) mindenre igaz, a súlycsökkentés a legjobb tuning, mindenen javít.
-
-
válasz
ΞΔGLΞ #177481 üzenetére
Teljesen 1értek veled. Sajnos Magyarországon az autó lassan a luxuscikkek közé sorolható. Sokan vágynak rá, és vesznek olyanok is kiknek a fenntartása már komoly kihívást jelent. Azt gondolom megvenni nem annyira nehéz, mint inkább gondosan üzemeltetni. A környezetemben több olyan ember van akik xarnak rá. Az egyik vett több mint 10éve szalonból egy SX4-et, vigyorogva mesélte, h 8 év után cserélt benne olajat, kötelező szervizben sosem volt. Amikor kérdeztem, h miért? "Mert nem volt rá pénz!" Jah, és sosem volt tele tankolva.
A másik fószer 300k-ért vett egy BMW-t, örül mint majom a farkának, mert van rajta 2 év műszaki. Két lelakott autója már az udvaron van. Én 500k-ért nem találtam valamire való használt autót amibe nyugodtan be merem ültetni a nejem. Ennyire legatyásodtunk, vagy mi a fene van a fejekben?? -
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #177343 üzenetére
Ez tényleg így van amúgy, a dízelt is rúgni kell neki. A papás használat jobban árt neki, mint a rövid táv. Mivel ezek alacsony fordulaton is ugranak, hajlamosak sokan papásan menni.
A tied az más, mert akkora teljesítményt nehéz kiautózni. De az átlagember 100 lovas dízele simán karbantartható városon is rövidebb távokkal, ha nem ezeöccázná váltogat pedált simogatva meg fogyasztásbuzi. Még a hidegen hajtást is sokkal jobban viselik, mint a papis meneteket. Csak az olajcserékre kell figyelni. -
mandleee
tag
válasz
ΞΔGLΞ #177343 üzenetére
Nagyon szeretem én is ezt a motort, a kistesójával Megane III-al autózok. Nekem is képben volt a lagesz, de a garázs méret miatt esett erre a választás. A GT futóműve eszméletlen kemény. Eddig 36 ezer km ment bele, most már csak autópályán használom. Ide találták ki, nekem kicsit szomjasabb 7,46 l/100km a nagy átlag, de ebben a benne van a pesti araszolástól, az autópályáig minden. Eddig leginkább kopó dolgok jöttek ki nálam, bár az alkatrész árak valóban nem olcsóságukról híresek. Meg ugye kapásból 7,4 liter kell bele, a gázolajszűrőt minden második olajcserekor cserélem. Rettentően alulértékelt autó, ami megvételkor nekem nagyon jól jött, de eszem ágában sincs eladni.
Van pár bosszantó dolog, de én nagyon magaménak érzem ezt az autót.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
ΞΔGLΞ #177336 üzenetére
Biztos olvastad, hogy én is oda voltam a Laguna 3 ért. Néztem is egy Black Editiont, ültem is benne. De aztán sok gondolkodás után elmaradt a vétel. Ha Németországban megkotlik benne valami a sok rövid táv miatt, akkor az gyakorlatilag gtk itt.
Kollégám A5 2,7 tdi- je nemrég adta meg magát. Egy házban is lakunk, ő is értelemszerűen sok rövid távot megy.
Nem mondom, hogy ez miatt- de van rá bőven esély, de 5000 eurós ajánlatot kapott szerelőtől, mert megállt az autója.
5000 euró! És 18- ért vette az autót 2-3 éve.
Az utóbbi 2-3 hétben nincs jó kedve. -
-
válasz
ΞΔGLΞ #177249 üzenetére
Meglepődnél mennyi magát IT-snak nevező egyén képtelen egy átlagos hibaleírásra, sőt, alap dolgok ellenőrzésére (elromlott, SZERVÍZ!!!!). Nem lepődnék meg, ha az autószerelők között is lenne hasonló. Nézzétek meg a motor kódját, az alapján tuti meg lehet keresni milyen eredetű a motor.
-
válasz
ΞΔGLΞ #143825 üzenetére
Nekem azért muszály válaszolnom, mert megint önmagadnak mondasz ellent és engem próbálsz lehúzni.
"-Az 55 és a 100 óra szerint biztosan nagyon jól tudod, hogy valóságban, kb mennyi. Hát persze, hogy jól tudod, vagy nem.Büntetési hibahatár, mi? A múltkori óra szerinti 67-re (ahogy írták is itt páran) sem jött semmi. Viszont azt benéztem, ez való igaz, mert hagytam (ki)gurulni az autót. Mindegy, az 55 és a 100 óra szerint az durván messze van büntetéstől." -Tess. Lehet h félreérthetően idéztem az utolsó ilyen irányú megjegyzésedet de te magad írtad magadról hogy szabályszegő vagy és hogy te jobban tudod hol mennyinek kellene lennie a sebességhatárnak. A kresz meg nem írja hogy gps szerint 55 hanem 50 és ezt sanszosan a kocsi órájával mérték anno amikor megszületett a szabályozás.
"-Ne cibáljam ide Tsea-t, de te/ti a többségre hivatkozva (ide cibálva) nem értetek egyet, holott én csak ő nevét említettem, de többen reagáltak erre." - múltkor ezt már előadtad mégis Te beszélsz megint a nálad lassabban vagy csak maguknak megfelelő biztonságérzetet nyújtóan vezetőkről - majd hivatkozol másra. Akkor még azt is elismerted h a többségnek igaza volt - most nem számít a többség: o'rájt
"-Nem tudom miből gondolod, hogy én ezeket a sorokat valami fröcsögős, idegbajosan írom, teljesen nyugodt vagyok. Ide nem tudok érzéseket produkálni, de majd több vigyorit rakok mellé a jövőben" - Nem, nem tudom. Amit olvasok viszont afelé mutat hogy nagyon sok a felgyülemlett feszültség emiatt benned. Pl ahogy referálsz a neked nem tetszőkre.
"-És akkor most utoljára... én pontosan azt írtam és fogalmaztam meg, hogy a nem szabályosan vezetők miatt írtam,..." - Ugye nem haragszol meg érte ha felhívom megint a figyelmedet, hogy a kresz nem tiltja maximális sebességhatár alatt vezetést, a becsatlakozás előtti megállást-szétnézést és még sorolhatnék párat explicit a gyorshajtással és az indokolatlan dudahasználattal szemben?Nem mellesleg amíg a közlekedésben veled együtt szabályosan résztvevőkre úgy hivatkozol mint "valami agyvelőgyulladás" addig engedd meg hogy a fentiek csak másodlagosak legyenek amellett, hogy emberileg milyen képet sugárzol...
Az "időre mennék" ultima ratio-ra csak annyit írnék, hogy a fontos embereket megvárják
Neked is szép napot kívánok, a számodra elvárt ideális közlekedési lehetőséggel!
-
válasz
ΞΔGLΞ #143806 üzenetére
Már hogy ne lennél az? Nézd meg az utolsó pár hsz-d. Mind erről szól. Vagy milyen az amikor tényleg fennakadsz ilyenen, legyilkolsz mindenkit?
Ezen nem kell ökölbe szorult arczal pörögni- emberek vagyunk és különbözőek. Ne, ne is citáld Tsea-t mert a többség nem ért egyet veletek ebben. Nem mellesleg azt írod h Te csak szabálykövető akarsz lenni de amikor leírod h 55 és 100 a megválasztott sebességed már elfelejted h 50 és 90 a megengedett. Amit te írsz a büntethetőségi hibahatár. Tehát nem, nem vagy szabálykövető.
És ne értsd félre nem bántani akarlak v idegesíteni téged. Csak szeretnék rámutatni h miközben mások viselkedését kifogásolod akik szabályosan vezetnek, te magad a hibázó pozíciójából élsz kritikával. -
-
mekker
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #143796 üzenetére
Nem mostam össze semmit, csak szoktam olvasni, amiket írsz, és az alapján nem vagy éppen mintasofőr emberileg - akárhogyan is vezetsz technikailag.
A tanulóvezetőkhöz még annyit, hogy #szarország, szar körülmények. Úton lehet a lehető legkevesebb idő és pénz mellett eredményt elérni, hiába lehetne jobban is csinálni. Azt pedig bízd a vezetésoktatóra, hogy mennyivel hagyja menni a tanoncokat. Biztosan nem csak mintapéldányok léteznek, de valószínűleg már több dolgot megéltek a témában, mint te. Rányomni a gázra a legegyszerűbb dolog, utólag úgyis a többségük gyorshajtó lesz. Amíg tanulnak, addig koncentráljanak inkább lényegesebb dolgokra.
-
mekker
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #143773 üzenetére
Tudom, hogy elég sarkos véleményed van, de miért is baj, ha 40-nel megy a tanulóvezető? Sokkal nagyobb baj az, amikor elhitetik a gyerekkel, hogy ő 60-nal is mehet a városban, holott a helyzet- és térérzékelése még legalább 5-10k levezetett kilóméterrel arrébb jár.
Inkább segíteni kéne egymást, és nem anyázni vagy dudálni. -
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #143698 üzenetére
Körforgalom, gyorsítósáv, megszűnősáv az valami félelem jópár autónak, észrevettem már én is. Meg, ha ezekben valamit véletlenül elrontanak akkor ugyanazzal a félős jajj mit csináltam totyogással mennek tovább rajta végig és 3 autó meg nagyfékez mögöttük, pedig csak egy határozottabb gázt kellene adni és a kellemetlen helyzetből csak egy sima dinamikus besorolás, körforgalomba hajtás lenne és nem kéne a többieknek fékeznie.
-
dugo_
veterán
válasz
ΞΔGLΞ #143698 üzenetére
Naponta tapasztalni, hogy a tanulókra rá sem szól az oktató emiatt.
Valószínűleg pont az oktató igényli ezt a tempót, lévén a pesti lenyomott árakon máshogy nem jönne ki az óradíjból. Aztán, hogy családi házas övezetben 20-szal krúzolgatva nem lesz meg a tanuló tapasztalata, az már nem az ő problémája.
Nekem olyan első oktatóm volt, akivel lazán kimentünk az M3-ason a városhatárig 50-nel, kérdésemre, hogy nem-e kéne-e...? csak nyugtatott, hogy jó ez így, ne menjünk gyorsan...
-
válasz
ΞΔGLΞ #143750 üzenetére
En nem dudalok ra senkire. Meg ha okot is ad ra. Ha nem veszem eszre akkor Max szijjecsapja - nem az en bajom. Ha olyan bena h nemnerzi es erti az autojat - az o baja. Mivel a kresszzz aut mondja h mindenkinek ugy kell vezetni h a legrosszabbat feltetelezi igy nincs olyan h vki balesetveszelyes mert alaptezis szerint mindenki az
MOF
Coyot: Maxxal ugy lehet szadizni hogy ...nagyon! Mar leirtam parszor de soha nem eleg h ne vigyorogjak- amikor megallok egy mazsola mogott akkor kozel megyek, megallok es elkezdem emelni a kocsit. Olyan lesz a fejuk a tukorben mint a szaro galambnak mert csak azt latjak h novekszik a kocsi
-
-
-
válasz
ΞΔGLΞ #143698 üzenetére
Pontosan, nekem azt tanította az oktatóm, hogy inkább 51-et tartsam, mint a 49-et, pedig vidéken tanultam vezetni anno. Most meg akár 0 rutinnal kiviszik városba a leendő pilótákat és vígan csordogálnak 40-es tempóval a váci úton. Én megértem, hogy félnek a 3 sávoson, de akkor irány vissza a rutinpálya...
Apám szokta mondani 1-1 tökölősre - náluk tényleg van olyan, hogy csak akkor megy be, amikor tök üres az egész -, hogyha a pickuppal lenne, akkor tuti betolná a körforgalomba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ΞΔGLΞ #143299 üzenetére
Milyen optimista a 180-ig skálázott sebességmérő...
mod:
Amúgy ültem ilyenben (a flottás cégnél van pár darab), belül hányinger, a fapados Skoda szintet éppen alulról súrolja az anyagminőség. Rá akartak beszélni anno de elvagyunk mi a csalódízellel, ide a városba az kell amúgyis.
-
válasz
ΞΔGLΞ #143299 üzenetére
Ez már a gen II. A gen I kormánya ilyen. De ja, ennyi pénzért nem egy nagy valami. Kedvencem, hogy nem lehet tengelyirányban állítani a kormányt...
Más: tegnap kapott új fejegységet a twingo, mert a gyárit már nagyon untam, még az antenna nem frankó, beugrottam hazafelé, egy autohifi boltba, megnézték és adtak valami fost, nem átlátszó zacskóban, amit rá sem megy, mert nem Fakra csatlakozóhoz való. 10 millió szakember országa vagyunk, de komolyan. Reggel meghálálta az autó a fejegység cserét, megszorult levegő keringető valahol és nem lehet átváltani belső keringetésre. De akkor is szeretem a gépet.
-
Doki16
addikt
válasz
ΞΔGLΞ #143299 üzenetére
Amit linkeltél képet meg a 18-ból ítélve az már a második, tehát ez az első generációhoz képest teljesen normális autós autó
Nyilván egy Mercihez képest gagyi az egész, főleg a 10 milliós árához viszonyítva. De arra amire vetted a feleségednek jobb autó jelenleg nem is igazán létezik.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- World of Tanks - MMO
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen TV-t vegyek?
- Formula-1
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PayPal
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest